Kestovaipan läpi haisee kakka :/

  • Viestiketjun aloittaja petar
  • Ensimmäinen viesti
petar
oltiin eilen kerhossa ja siellä oli joku kestoilija... lapsi 14kk kakkasi housuun ja koko kerhotila haisi kakalle... kuuluuko asiaan? mietin etten kyllä halua kokeilla seuraavan lapsen kanssa jos koko asunto lemuaa kakalle kun lapsi kakkaa..
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Onhan se kamalaa, kun kakka haisee. Pikkuhousunsuojia saa jo hajustettuna (vissiin joku kukkais- tai mikälie mentholituoksu). Milloinkahan vaippoihin lisätään tuoksuja.. :whistle:
Espanjan lomalla meidän poitsu kulki paikan päältä ostetuissa kamomillan tuoksuisissa vaipoissa :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Onhan se kamalaa, kun kakka haisee. Pikkuhousunsuojia saa jo hajustettuna (vissiin joku kukkais- tai mikälie mentholituoksu). Milloinkahan vaippoihin lisätään tuoksuja.. :whistle:
hyi helkkari jos niitä aletaan vaippoihinki laittaa :D mut oishan se toki kätevää jos sais kaikille omat tuoksut. huomaa jo kaukaa koska oma lapsi on paskonu ku alkaa haista paris hiltonin hajuvesi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Onhan se kamalaa, kun kakka haisee. Pikkuhousunsuojia saa jo hajustettuna (vissiin joku kukkais- tai mikälie mentholituoksu). Milloinkahan vaippoihin lisätään tuoksuja.. :whistle:
Espanjan lomalla meidän poitsu kulki paikan päältä ostetuissa kamomillan tuoksuisissa vaipoissa :LOL: :LOL: :LOL:
No just! :LOL:
 
Ammattilainen
Taas joku mamma jolla on huono omatunto kun ei osaa/viitsi/jaksa/halua käyttää kestovaipppoja. :xmas: Lepo vaan, kanna sä ihan rauhassa rahasi ylikansallisille vaippafirmoille, ja anna meidän muiden säästää rahaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
:LOL:
Yleisesti ottaen hyvän keston läpi kakka ei edes haise.
Mä ainakin olen joutunut joskus olemaan nenä kiinni kestovaipassa, että onko siellä nyt kakka vai ei.
mä en osaa tähän sanoo sinäänsä juuta enkä jaata, mut ainakaan kestositeissä ei haissu menkat.... tosin en koittanu kuitenkaan ihan nenääni kiinni siteeseen laittaa mut ihan selvä ero ku haisteli silleen normaalisti.

niin normaalisti ku nyt menkkojansa haistelee :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
:LOL:
Yleisesti ottaen hyvän keston läpi kakka ei edes haise.
Mä ainakin olen joutunut joskus olemaan nenä kiinni kestovaipassa, että onko siellä nyt kakka vai ei.
Tuttua :D
tuttua kyllä. tuntuu tosiaan,että kertiksen läpi haiskahtaa voimaakkaammin..
Lisäksi kertseissä haisee kemikaalit tai mitkä lie :x
 

Yhteistyössä