kestovaipat...

mikä on sellanen kestovaippa et sitä ei tarvii "koota osista"? vähä niinku laittas pikkarit jalkaan. yritin netistä katella mut sit joihinki joutuu laittaa villahousujja päälle tms...
kyselen varmaan jonkun mielestä tosi tyhmiä mut kestoilu alkoi kiinnostaa..
poika nyt 6kk ja tuntuu niin turhalta heittää yhen pissin takia vaipat roskiin, vaihdan vaipan pojalle aina ennen ulos menoa. tarkotus ois käyttää kestoja kotosalla sillon tällön ja eihän sitä tiedä miten sitä innostuu... =)
 
bb
harjoitteluhousu- nimellä löytyy sellaisia jalkaan vedettäviä niin kuin housuvaipat. Tuon ikäiselle kuitenkin suosittelisin nepparillisia all-in-one vaippoja joista voi siis laittaa nepparit kiinni ennen jalkaan laittoa niin nekin voi laittaa kuten housuvaipan, mutta imee enemmän kuin pelkkä harkkahousu.
 
Mun mielestä kaikkein kätevimpiä olivat pul-taskuvaipat. Sinne vaan imu sisään ja se on käyttövalmis. All in one- vaipat eivät miellyttäneet, ja noiden kokoaminen oli todella helppoa, nopeaa ja vaivatonta =). Lisäksi ne kuivuivat nopsaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun mielestä kaikkein kätevimpiä olivat pul-taskuvaipat. Sinne vaan imu sisään ja se on käyttövalmis. All in one- vaipat eivät miellyttäneet, ja noiden kokoaminen oli todella helppoa, nopeaa ja vaivatonta =). Lisäksi ne kuivuivat nopsaan.
Peesi tälle!!
 
Greippi
Käytössä nuo all in one -vaipat ovat huonompia kuin esim. taskuvaipat. Kuivuvat paljon hitaammin ja ovat usein tönkömpiä. Helppoa on laittaa taskuvaipan sisään imu ja tehdä siis valmiita paketteja. Helppo laittaa siitä vaan jalkaan. Harsojen ja villahousujen kanssa en itse viitsinyt pelata ollenkaan.
 
ä
Jos saa mainostaa niin Thirsties aio on hyvä. Sisältää imuosan, taskun (voit lisätä jos haluat imua, sitten on vuotosuojat. Ei vuoda varmasti. Bambu tai hamppu imu on hyvä jos haluat lisätä imua.

http://www.vaippatalo.fi/cat/product_details.php?p=510
 

Yhteistyössä