Ketä hereillä ja miksi tähän aikaan?

  • Viestiketjun aloittaja Tinii harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Tinii harmaana
Meillä tyttö heräsi itkemään ja kun otin viereen niin menikin ihan pelleilyksi ja 45min pyörimisen jälkeen kannoin takas omaan huoneeseen jossa vieläkin yrittää sinnitellä hereillä.

Nyt sitten oma väsymys kaikkosi täysin ja koko pitkä päivä pitäis jaksaa yksin taaperon kanssa :(
...kaikenlisäks ihanat levottomat jalat meinaa saada mun hermot riekaleiks!!
 
Keittiönoita
Nautin elämästäni.Velvollisuuteni äitinä päättyivät eilen. Kuopus kuorsaa omassa huoneessaan. Koira jalkojeni juuressa. On taas niitä huikaisevia onnen hetkiä, joiden myötä voisin sylellä koko maailmaa.
 
Tinii harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Nautin elämästäni.Velvollisuuteni äitinä päättyivät eilen. Kuopus kuorsaa omassa huoneessaan. Koira jalkojeni juuressa. On taas niitä huikaisevia onnen hetkiä, joiden myötä voisin sylellä koko maailmaa.
Olipas ihana vastaus! Tuli oikein seesteinen olo itellekkin :flower:

Täällä vähän erilainen elämänvaihe...
Esikko 1v3kk ja masuvauvan la 28.1. Toisaalta toivois että lapset kasvais ja alkais helpottamaan mutta toisaalta tiedostaa että tää niin lyhyt aika että pitäis nauttia täysin rinnoin pikku palleroista :)
 
no ku
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
...kaikenlisäks ihanat levottomat jalat meinaa saada mun hermot riekaleiks!!
Helpottaako yhtään jos kerron että mulla on levottomien jalkojen lisäksi levottomat kädet ja vetää hermokipua jalkoihin ja toiseen käteen, lisäksi selkä särkee paikallisesti ja "huonosta" liikahduksesta heittää terävästi vihlaisevan sähköiskun sinne selkään?

Ai niin ja päätäkin vähän vihloo.. se estää tv:n katselun (eikä tää koneen ruudun tuijottaminenkaan tee hyvää, mutta tää ei sentään liiku, Kai? :D välistä siltä tuntuu.. )

 
no ku
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Nautin elämästäni.Velvollisuuteni äitinä päättyivät eilen. Kuopus kuorsaa omassa huoneessaan. Koira jalkojeni juuressa. On taas niitä huikaisevia onnen hetkiä, joiden myötä voisin sylellä koko maailmaa.
Ihana vastaus =) Miltäs nyt tuntuu kun on "vapaa" äitinä olosta?

Minä vasta toivon kipeästi että tulisin raskaaksi ja yritän epätoivoisesti, välillä epäonnistuen, vähentää lääkitystä :'(
 
IhanaValo
Esikoinen heräs ku mies nous töihin, siihen heräsin itte ja eipä tuosta nukkumisesta enää mitään tullu. Tyttö alkoi vaan höpöttämään niin samapa tuo oli nousta.
 
kyllä kyrsii
Vähän samasta syystä kuin sinäkin.
Esikoinen heräsi painajaisiin,ja tuli viereemme.
Yritä siinä sitten imettää kuopusta,kun esikoinen kieriskelee selän takana ja ukko pitää samanlaista meteliä ku tavarajuna.Kolisi rohisi ja paukku!
Vauvahan se sitten kiinnostui,taas jälleen kerran näistä elämisen äänistä ja päätti ettei nukuta.
Hienoa.Vastahan minä 4aikoihin viimein pääsinkin nukkumaan.
 
bb
Muksu herää joka aamu kello kuusi, melkein tarkempi kuin herätyskello:D Miehen kanssa vuorotellaan viikonloppuisin kumpi herää ja kumpi jää nukkumaan ja tänään nakki napsahti minulle. Toivottavasti rytmi pikkuisen muuttuisi parin viikon päästä kun jään taas kotiin eikä aamuisin tarvisi herätä sen takia niin aikaisin. Onneksi muksu herää aina niin iloisesti ilahtuen, ettei aikaisten herätysten takia viitsi edes murjottaa.
 
Haave harmaana
tänään poksahti rv 17 ja yöheräämisharjoitukset jatkuu...:-/ Jostain syystä herään JOKA aamu klo 5.50 viimeistään ja täysin virkeänä... Vaikka olisin menny nukkumaan pitkästi puolen yön jälkeen. Lisäks kurkku ihan järkyttävän kipeä ja onnistuin pyörähtämään sängyssä niin että leikkauksista tulleet kiinnikkeet venyi vattassa ja nyt koko pötsiä jomottaa...
 

Yhteistyössä