Ketä julkkista tahtoisit rakastella juuri nyt?

  • Viestiketjun aloittaja Silja.S
  • Ensimmäinen viesti
Silja.S
[QUOTE="tyttönen";26586472]Edelleen Jimmi Simpsonia, vaikka se monen mielestä olikin todella hyi.:D[/QUOTE]

Jos se yhtään lohduttaa, minä kävin joskus kuumana Rowan Atkinsoniin :O Siis nuorempana. En ymmärrä mikä kausi se oli. Samoin olen tuntenut vetoa Hugh Laurieen. Öööö.... Minusta Jimmi Simpson on vähemmän outo.
 
Silja.S
Höpö höpö. Aina syyllistät miehiä kun joku kyselee, että onko paha jos mies hiukan vilkuilee naapurin teiniä. Ja ite elät jossain julkkisfantasioissa. Hah hah.
Rakas, Tero. En ole syyllistänyt naapurin teiniä kyttääviä miehiä. Olen kyllä jossain vaiheessa sanonut ihan suoraan, että miehet ovat tuollaisia, ja jos eivät naiset sitä tiedä, he ovat sokeita, eivätkä tahdo nähdä totuutta. Väitätkö, että miehet eivät vilkuile naapurin teinejä? Minä tiedän tismalleen, että vilkuilevat, enkä todellakaan syyllistä miehiä siitä. Naisten omaa tyhmyyttä jos asia tulee heille yllätyksenä. En todellakaan tajua kehen sinä minut sotket, mutta nyt kyllä törkit väärää naista. Sitä paitsi: tämä ketju on tarkoitettu naisille. Jos olet joku katkera nainen, jonka miehen suhteen olen osunut oikeaan, älä tule täällä aukomaan päätäsi vaan katso peiliin. Kaikki miehet katselevat niitä teinejä, niin kuin naisetkin katselevat muita uroita. Näin se asia menee. Mielikuvitus pitää seksielämän vireänä.

HUOM! Juuri minulle vinkattiin, että sekoitat minut todennäköisesti johonkin Silja-nimimerkillä kirjoittaneeseen tyyppiin, joka on kirjoittanut jostain teineistä. MINÄ EN OLE TÄMÄ HENKILÖ. Minä olen rekisteröitynyt tälle palstalle Silja.S. -nimimerkillä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"tyttönen"
Jos se yhtään lohduttaa, minä kävin joskus kuumana Rowan Atkinsoniin :O Siis nuorempana. En ymmärrä mikä kausi se oli. Samoin olen tuntenut vetoa Hugh Laurieen. Öööö.... Minusta Jimmi Simpson on vähemmän outo.
Rowan Atkinson.:D Hugh Lauriesta nyt tuntuu nykyäänkin moni nainen pitävän kovasti. Ei kai se siis ole lainkaan outo mieltymyksen kohde?
Jimmi Simpsonin ulkonäkö on hyvin pitkälti sellainen, mistä miesten kohdalla itse pidän. Oma miesystävänikin on jokseenkin samaa kaliiperiä.:p
En taas tykkää yhtään noista ruskeasilmäisistä ja teräväpiirteisistä miehistä, joita yleisimmin pidetään komeimpina.
 
Silja.S
[QUOTE="tyttönen";26586662]Rowan Atkinson.:D Hugh Lauriesta nyt tuntuu nykyäänkin moni nainen pitävän kovasti. Ei kai se siis ole lainkaan outo mieltymyksen kohde?
Jimmi Simpsonin ulkonäkö on hyvin pitkälti sellainen, mistä miesten kohdalla itse pidän. Oma miesystävänikin on jokseenkin samaa kaliiperiä.:p
En taas tykkää yhtään noista ruskeasilmäisistä ja teräväpiirteisistä miehistä, joita yleisimmin pidetään komeimpina.[/QUOTE]

Tiedän, tiedän. Rowan on kyllä todella erikoinen fantasioinnin kohde =) Ja minäkään en yleensä pidä noista ruskeasilmäisistä, teräväpiirteisistä miehistä, mutta tuo Thomas Gobson, joka juurikin on sellainen, iskee tähän hetkeen ihan täysin. En tiedä miksi, mutta näin se vaan tekee. Miehiäkin pitäisi aina olla eri tyyppi eri mielentiloihin.
 

Yhteistyössä