Ketä kaikkia vielä paikalla?

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Minä :wave: . Väsyttää ihan kamalasti, mutta käyn niin ylikierroksilla että tuskin pystyn nukkumaan |O
Miäs siut on niin ylikierroksille saanut? :D
No se asuntokauppajuttu ja tapaaminen meidän vastaavan mestarin kanssa. Niin ja huominen kosteusmittaus ja kauppakirjojen mahdollinen tekeminen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kokkendaal:
Saako harmaa vastata?
Hetken vielä, kuuntelen nuhaista tukkosta vauvaa. Jos se sais tänä yönä nukuttua :/
Tottakai saa :D
Miä vein kanssa pojalle joku aika sitten höyrykattilan pedin viereen..
Toivotaan, että alkaavat lapsukaiset paranemaan :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Minä :wave: . Väsyttää ihan kamalasti, mutta käyn niin ylikierroksilla että tuskin pystyn nukkumaan |O
Miäs siut on niin ylikierroksille saanut? :D
No se asuntokauppajuttu ja tapaaminen meidän vastaavan mestarin kanssa. Niin ja huominen kosteusmittaus ja kauppakirjojen mahdollinen tekeminen =)
Joks siä päätit, miten teette? Hyväksytte sen alkuperäisen tarjouksen vai ilmoitatte saaneenne korkeamman..?
Ja kosteusmittaushan menee hyvin ;) :flower:
 
kokkendaal
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja kokkendaal:
Saako harmaa vastata?
Hetken vielä, kuuntelen nuhaista tukkosta vauvaa. Jos se sais tänä yönä nukuttua :/
Tottakai saa :D
Miä vein kanssa pojalle joku aika sitten höyrykattilan pedin viereen..
Toivotaan, että alkaavat lapsukaiset paranemaan :hug:
Jeps, vointeja sinnekkinpäin =) Ihan tässä itseäni tutkailen oliko vaavi kuiteskin liian vähissä vaatteissa ulkona viikonloppuna kun oli lämpöä kuitenkin yli 20 astetta... Mutku on sellanen kuumakalle ettei sille voinut edes vanupukua laittaa.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Minä :wave: . Väsyttää ihan kamalasti, mutta käyn niin ylikierroksilla että tuskin pystyn nukkumaan |O
Miäs siut on niin ylikierroksille saanut? :D
No se asuntokauppajuttu ja tapaaminen meidän vastaavan mestarin kanssa. Niin ja huominen kosteusmittaus ja kauppakirjojen mahdollinen tekeminen =)
Joks siä päätit, miten teette? Hyväksytte sen alkuperäisen tarjouksen vai ilmoitatte saaneenne korkeamman..?
Ja kosteusmittaushan menee hyvin ;) :flower:
Jep, päätös tehty :). Käy kurkkaamassa sieltä ketjusta, en jaksa uudelleen kirjoittaa ;) :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Tällä ollaan. Koulutyötä pitäis kirjottaa, mut mitenkään en saa itteäni motivuoitua siihen.
mikä on aiheena tänäyönä :attn:
Saattohoito, aivoverenvuotokuntoutus, tuki- ja liikuntaelinsairauksien elinikäinen ennaltaehkäisy ja mitä tukimuotoja on olemassa selkäleikatuille. Kaikki kuluu samaan kotitenttiin. Torstaina puoliltaöin pitäs olla valmis enkä mä vielä ole saanut mitään tekstiä kasaan. :whistle:
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Tällä ollaan. Koulutyötä pitäis kirjottaa, mut mitenkään en saa itteäni motivuoitua siihen.
mikä on aiheena tänäyönä :attn:
Saattohoito, aivoverenvuotokuntoutus, tuki- ja liikuntaelinsairauksien elinikäinen ennaltaehkäisy ja mitä tukimuotoja on olemassa selkäleikatuille. Kaikki kuluu samaan kotitenttiin. Torstaina puoliltaöin pitäs olla valmis enkä mä vielä ole saanut mitään tekstiä kasaan. :whistle:
onneks mun opiskelut on jo ohi, ollu jo vuosia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Tällä ollaan. Koulutyötä pitäis kirjottaa, mut mitenkään en saa itteäni motivuoitua siihen.
mikä on aiheena tänäyönä :attn:
Saattohoito, aivoverenvuotokuntoutus, tuki- ja liikuntaelinsairauksien elinikäinen ennaltaehkäisy ja mitä tukimuotoja on olemassa selkäleikatuille. Kaikki kuluu samaan kotitenttiin. Torstaina puoliltaöin pitäs olla valmis enkä mä vielä ole saanut mitään tekstiä kasaan. :whistle:
onneks mun opiskelut on jo ohi, ollu jo vuosia :D
Oli mullakin 12 vuoden tauko, mut kun piti innostua jatkamaan opiskelua. :headwall:
 

Yhteistyössä