Ketä meitä täällä on?

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isukki:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Jollakin on nyt vappusimat menny överiks :LOL:
Niin on :LOL: se on kiva että on mukavaa:D
Ylikäyneestä simasta vaan saattaa tulla ihan järkyttävä darra.
Tuon yhden kommentteja ei selitellä millään darralla. Kyllä se on jotain paljon pahempaa. Isi ja äiti eivät ole opettaneet käytöstapojakaan. hyh hyh.
No näimpä!!
 
helvata ku säikähin..hiljanen osasto ja vappupallo pamahti käytävällä..mä en näitä säädöksiä tiedä..1 ja 2 päivä on kalenteriin merkattu punasella..eli kyllä viime yöstä normaalia enemmän tulee koska on jatkunut tänne 1 päivän puolelle.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isukki:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isukki:
Alkuperäinen kirjoittaja minttumaaria82:
täällä myös yksi yöpalstailija..yövuorossa mennään..
Noni,yötyöläisiäki piisaa näin wappendaalina:D
No hei, vähän hyvät rahat - kaksi pyhäyötä :xmas:
Mut ei kai viime yö ole ns. pyhäyö? ainakin näin mulle kerrottiin:D
Kyllähän viime yöltä sai pyhäpäivän palkan -vai eikö muka saanut :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja minttumaaria82:
helvata ku säikähin..hiljanen osasto ja vappupallo pamahti käytävällä..mä en näitä säädöksiä tiedä..1 ja 2 päivä on kalenteriin merkattu punasella..eli kyllä viime yöstä normaalia enemmän tulee koska on jatkunut tänne 1 päivän puolelle.
No hyvä,tulee paremmat rahat sitte mullekki:) johan tässä on kuukausi öitä kohta tehty että pitäs tilissä näkyä:)
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja minttumaaria82:
helvata ku säikähin..hiljanen osasto ja vappupallo pamahti käytävällä..mä en näitä säädöksiä tiedä..1 ja 2 päivä on kalenteriin merkattu punasella..eli kyllä viime yöstä normaalia enemmän tulee koska on jatkunut tänne 1 päivän puolelle.
No hei, meillä saattaa soittokellot tehdä haamusoittoja vessasta jossa ei ole ketään tai sitten huoneesta jossa on vainaja :snotty:
 
Öitä.Niin tääki tyekee kunhan ensin evästää tämän ihanan kebabibin ja toivoo,ettei huomenna olis ihan hirvee kanuuna,mutta jos nyt ei ede känninen olotila eikä viina menny edes päähän,niin eihän tule krapulaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja zelda:
Öitä.Niin tääki tyekee kunhan ensin evästää tämän ihanan kebabibin ja toivoo,ettei huomenna olis ihan hirvee kanuuna,mutta jos nyt ei ede känninen olotila eikä viina menny edes päähän,niin eihän tule krapulaa?
:D Ei tietenkään tule :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja minttumaaria82:
helvata ku säikähin..hiljanen osasto ja vappupallo pamahti käytävällä..mä en näitä säädöksiä tiedä..1 ja 2 päivä on kalenteriin merkattu punasella..eli kyllä viime yöstä normaalia enemmän tulee koska on jatkunut tänne 1 päivän puolelle.
No hei, meillä saattaa soittokellot tehdä haamusoittoja vessasta jossa ei ole ketään tai sitten huoneesta jossa on vainaja :snotty:
hyi hemmetti...vähänkö karmivaa..
 
Mietin ,että mihinköhän koloon laittaisin itseni nukkumaan,ettei tarvitse aamulla herätä,kun natiainen nousee kuitenkin 7.00 ylös.Jos meni komeroon?Kerrankin hyvä käyttää isäntää hyväksi,kun muuten mulla aina nämä kaikki aamuhommelit siihen asti,että menen itse takaisin töihin.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja minttumaaria82:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja minttumaaria82:
helvata ku säikähin..hiljanen osasto ja vappupallo pamahti käytävällä..mä en näitä säädöksiä tiedä..1 ja 2 päivä on kalenteriin merkattu punasella..eli kyllä viime yöstä normaalia enemmän tulee koska on jatkunut tänne 1 päivän puolelle.
No hei, meillä saattaa soittokellot tehdä haamusoittoja vessasta jossa ei ole ketään tai sitten huoneesta jossa on vainaja :snotty:
hyi hemmetti...vähänkö karmivaa..
Niin on :kieh: Mä olen vielä niiin hemmetin säikky että olen ihan kusisukassa tommoisista :whistle:
Yksikin mummo sanoi että silitä nyt tuota koiraa siinä vieressäs :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Eikös se pyhätyökorvaus tuu tänä viikonloppuna pe-la yöltä klo 24 alkaen su-ma yöhön klo 24 saakka? Musta näin...
Hyvä jos näin on,tässähän pääsee pian rikastumaan:D mitä hemmettiä sitä tekeekään sillä rahamäärällä :LOL:
 

Yhteistyössä