Ketä meitä vielä on? Plussalaisia 2000 luvun alusta?

Mä palasin. Uskomatonta kyllä, oon ollut pois täältä monta vuotta. Kurkkasin vähän eilen, ja ajattelin kurkata tänäänkin. Bongasin Jätkän, ja mietin että ihanaa, täällä on muitakin. Mutt ketä? Nimimerkki meni vaihtoon mulla, mutta muuten sama vanha nasunen kun ennenkin. Ketä meitä on? :xmas:
 
Nii, mikähän? :D Nyt mun täytyy muuten korjata, että muistan kyll käyneeni täällä satunnaisesti myös kolmannen lapsen syntymän aikoihin: muistan nimittäin jutelleeni täällä vielä juuri ennen sairaalaan lähtöä neidin syntymäpäivänä. :D Mutta sitten taas tuli luova tauko, tää sivusto on muuttunut sinä aikana ihan älyttömästi. Huikeeta!
 
  • Tykkää
Reactions: Jätkä ja LIEN
"vieras."
Nii, mikähän? :D Nyt mun täytyy muuten korjata, että muistan kyll käyneeni täällä satunnaisesti myös kolmannen lapsen syntymän aikoihin: muistan nimittäin jutelleeni täällä vielä juuri ennen sairaalaan lähtöä neidin syntymäpäivänä. :D Mutta sitten taas tuli luova tauko, tää sivusto on muuttunut sinä aikana ihan älyttömästi. Huikeeta!
Ja moneen kertaan :D
 
Ei vitsi, Tallu! Muistan todella! Täähän on ihan niin kuin kotiinsa tulis! Jännä fiilis, mä vaan sanon. :D
Juu, täällähän sitä tulee välillä aikaa kulutettua :) On mullakin ollut aikoja, että olen ollut poissa palstalta, opiskelin välillä ja olin töissä samaan aikaan, niin eipä siinä juuri muulle perheen ohella jäänyt aikaa. Mut nykyisellään käyn... en aina päivittäinkään, mutta viikoittain kuitenkin.
 
Kiiski
Alli Huuppana aikoinani palstailin. Nykyisin, monen monen vuoden tauon jälkeen harmaana muutaman kerran viikossa. Naurattaa lueskella silloisia kommenttejani ja vakavaa tapaa, jolla asioihin yleensä suhtauduin. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Diandra
"harmaa"
Moi Nasu! Ja muut. :)
Mä olen suunnilleen 2003-08 palstaillut aktiivisemmin. Välissä oli monta vuotta taukoa ja nyt mä olen huomannut löytäväni itseni täältä aina silloin tällöin. :D Musta nikki oli mutta poistin sen vuosia sitten kun meinasi tosielämän puolelta tapahtua pientä stalkkerointia...
 
Mä ihan vähän palaan tähän ketjuun vielä. Tää on niin jännää, ihan uudenuutukaista viehätystä tässä taas. ;) Osa näistä silloisista vakkareista jäikin ihan pysyvästi mun tosielämääni myös, vaikka joidenkin kanssa ei aktiivisesti olla tekemisissä, niin sen verran, että tiedän miten menee ja missä elämä, on mukavaa että on ihmisiä joiden kanssa on pitkä historia tavalla tai toisella. Täältä on tarttunut mukaan ihania ystäviä kyllä.
Mäkin olen nyt juuri parhaillaan opiskelemassa, ja jotenkin kahden ensin taaperon, sitten leikki-ikäisen rallista on hengissä selvitty vaikka välillä tiukkaa oli. Meillä on sairastettu myös ehkä poikkeuksellisen rankasti joten välillä vähän väsytti, henkisesti. ;) Nyt ollaan taas jo elämässä kiinni, kuopus on viisi, eikä asuta enää sairaalassa edes joka kk. Joten aika hyvin, voiton puolella. :D
Varovasti ollaan mietitty miehen kanssa, että jos sittenkin vielä se neljäs, mistä aiemmin on ollut puhetta (ennen kuopusta), siksi mä varmaan tännekin palasin vähän kurkkimaan, katselemaan vauvameininkejä. Mitään varmaa ei olla vielä päätetty, mutta alkaa tuntumaan, että tavallaan yksi vielä mahtuisi. Jää nähtäväksi.
Mukava olla täällä taas!
 
  • Tykkää
Reactions: Jätkä ja Pinki

Yhteistyössä