Ketä paikalla?

  • Viestiketjun aloittaja jenmo
  • Ensimmäinen viesti
Mua ihmetyttää kun moni on sanonut et nyt hitaampi/tökkii enemmän.. Mulla oli ennen aivan järkyttävän hidas, nyt toimii paljon sutjakkaammin! :confused:
*en ymmärrä*
Epistä!!!! Mulla tää toimii niin kankeesti. Kun kirjottaa tänne jotain niin sen latauaika raastaa hermoja.

Koneissa vissiin eroja, kun esim työkoneella tää sivu näyttää paljon selkeämmältä. Tällä omalla osa nappuloista on päälekkäin.
 
jenmo
Jee, tänne on tullu vastauksia :D

Mä oon kans saikulla, ollu kipeenä nyt kolmisen viikkoa :snotty: Kolmesti käyny lekuris, hoitajalle vaan päässy, kun ei ole poskionteloissa (vielä) kuin turvotusta limakalvoilla... Ja keuhkot kipeenä yskimisestä ja lämpöä ollu sen kolme viikkoa kohta...Nii ja kurkku kipee/ääni pois! Mut täytyy olla jossai tulehus ennenku lääkäriin pääsee, kuulemma! :mad:

Keittäs vaikka lisää kaffee tässä välissä ni jos sitä vähän piristys =)
 
jenmo
Epistä!!!! Mulla tää toimii niin kankeesti. Kun kirjottaa tänne jotain niin sen latauaika raastaa hermoja.

Koneissa vissiin eroja, kun esim työkoneella tää sivu näyttää paljon selkeämmältä. Tällä omalla osa nappuloista on päälekkäin.
Mulla oli täl omalla koneella vanha paaaaljon hitaampi, mut mun äiteen läppärillä se toimi ku unelma :) Eli varmaan on koneissa eroja, niiku sanoit.. Mut siis miten nappulat "päällekkäin"? :confused:
 

Yhteistyössä