Ketä täällä vielä käy?

Tunnustan että käyn täällä kurkkimassa kanssa. Just ajattelin kun kurkin tuota mitäs nyt palstaa, että en sinne kyllä eksy vähään aikaan, kun on niin negatiivisia juttuja siellä. Tää on ihan kiva palsta, vähän tietty hiljaista on, mutta en itsekkään ole kovin hyvä tekemään aloituksia. Hyvää viikonloppua minunkin puolesta. :heart:
 
pepi
Olen itse käyny tässä joka päivä,mutt ku...... Olemmeko siinä uraputkessa tämänikäisinä,että kaikki energia menee lapsiin,kotiin,töihin,mieheen,niin ettei kerkeä edes tänne valittaa??? =)
 
Suht tuore emo, käyn päivittäin kattoo 0-12 vauvajutut ja täältä muut asiat. Kivoja vinkkejä löytyy. Kirjoittelen, jos jotain järkevää tulee mieleen. Pikkasen "pelottaa" :p , kun joillain palstoilla näyttää helposti saavan nokilleen... :/ Taidatte kuites olla ihan kivoja tyyppejä!
 
Minäkin täällä käyn useamman kerran viikossa. Mielenkiintoisia aloituksia ei vain viime aikoina ole ollut, eikä ole tullut niitä itsekään aloitetuksi.

Täytyy myöntää, että kun alkoi taas arki, esikko kouluun, 2 nuorempaa päiväkotiin ja harrastusten pyöritys, vanhempainillat, synttärikutsut jne. Tuntuu, ettei aikaa ole juuri mihinkään enää!
 
Miekii kurkkaan ehkä kerran viikossa,mikä täällä meininki :) Ja näpyttelen jotakin jos ja kun siltä tuntuu.Talvella olin ehkä useemmin mukana,kun erosin ja jäin yksin lasten kanssa,niin tuntui että täällä sai ainakin jutella aikuisten kanssa.Kuopuskin pysyi silloin vielä suht aloillaan...

Nyt alkaa olla elämä mallillaan,niin ei oo aina epäkohtia mistä purnata :) Sitten on kyllä kädet niin täynnä työtäkin,etten edes aina koko koneelle ehdi ja varsinkin kun tuo pikkuneiti tuntuu kerkeävän joka paikkaan ( 1v4kk ) niin että on isoveikatkin legoineen helisemässä ja äiti täystyöllistetty!Kun sais silmät selkään ja ylimääräsen käsiparin!!!
 

Yhteistyössä