Ketään häpyliitoskivun takia käynnistetty?

Siinähän se kysymys tulikin.

Eli itellä on viikkoja nyt 33, ja häpyliitos on niin kipeä, että särkylääkettä saa ottaa ja jalat ei kanna. Neuvolassa sanoivat, että jos ei yhtään helpota, niin varmaan joudutaan synnytys käynnistämään viimestään 38+0.
Ens viikolla on aika äitipolille, jossa katotaan asiaa paremmin.
 
Hei hampuusi!

Itselläni oli kolmannessa odotuksessa niin kovat häpyliitoskivut että meinas taju mennä! Kaiken kukkuraks tyttö syntyi reilun viikon lasketun jälkeen. Kerroin lähes itkien neuvolassa ettei pääse liikkumaan, sohvalle itkien, siitä nousten itkien, vessassa käynnit itkien ja siis se oli jtn järkyttävää, alkoi heti puolivälissä odotusta!
Minua ei kuunneltu joten lapsi syntyi kun sen aika oli ja arvaa vaan kuinka pelkäsin synnytystä, ajattelin et mun luut hajoaa siihen kipuun ja särkyyn! Häpyliitoskipuja oli vielä synnytyksen jälkeen mutta pikkuhiljaa lievittyivät ja lopulta parin viikon päästä helpottivat kunnolla.
Satakunnan alueella asustellaan (vielä vähän aikaa) eikä täällä mua kuunnellu ketään! Toivoin käynnistystä.
Mitä sulle sanottiin äippäpolilla? Katsoin että oot tammikuussa tänne kirjoitellut..
Mulla ei särkylääke auttanut yhtään, kaikki liikkuminen oli vaivalloista ja vaikeaa. Onneks kaks seuraavaa odotusta meni hyvin, pelkäsin kyllä kuollakseni samanlaista raskautta!
Missä päin asustelet? Saa laittaa yv:tä jos haluaa :)
 
Mulla tuli töissä seistessä kipeäksi häpyliitos ja levolla lähti pois. Nyt rv 40+4 kivut on sitä luokkaa etten sohvalta pääse ilman apua kunnolla ylös ja tuskaa tekee kävellä.. Neuvolassa täti vaan aina tokaisee "Onpa auki liitos, kun ei pysty SF:ää mittaamaan kunnolla" ... Ei auta vaikka uikutan sillekin että sattuu.
Synnytystä pelkään juuri sen takia, kun sattuu nyt jo niin paljon ja tuntuu ettei kukaan tuttu tai sukulainen ole kärsinyt tästä eikä mistään saa tukea tai ymmärrystä :(
 

Yhteistyössä