Ketään syönyt Roaccuttan-kuuria akneen?

  • Viestiketjun aloittaja äiti08
  • Ensimmäinen viesti
minä
Mä olen syönyt kuurin joskus teini iässä.söin kuuria puoli vuotta ja akne parani täysin,vasta nyt yli kolmekymppisenä alkaa taas puskea aknea..ihotautilääkäri määräsi!
 
Mun kaveri 30 v. syö kuuria parhaillaan. Lääkäri antoi kuurin, vaikka akne olin suht lievä, mutta finnit olivat niitä 'luufinnejä' ihon alla. Ne ei kuulemma lähde ilman Roaccuttania tässä iässä. Mutta kun kuurin kerran syö, niin ei pitäisi tulla aknen takaisin enää. Sivuoireina ollut rohtuneet huulet ja parin viikon käytön jälkeen melkoisen kipeät nivelet. Ehkä muita oireita tulee kuurin edetessä en osaa sanoa.
 
ihotautilääkäri määräsi
vaikutukset: iho oli tosi pitkään järkyttävä,kuiva,hilseili...hyvä kun kehtasin pihalle lähteä.
kävin kosmetologilla joka sitten taki jonkun kosteuttavan hoidon vähän helpotti.

kuurin jälkeen oli vähän aikaa iho ihan ok noin vuosi,mutta sitten meni taas huonoksi.
 
äiti08
Alkuperäinen kirjoittaja Boogie:
Mun kaveri 30 v. syö kuuria parhaillaan. Lääkäri antoi kuurin, vaikka akne olin suht lievä, mutta finnit olivat niitä 'luufinnejä' ihon alla. Ne ei kuulemma lähde ilman Roaccuttania tässä iässä. Mutta kun kuurin kerran syö, niin ei pitäisi tulla aknen takaisin enää. Sivuoireina ollut rohtuneet huulet ja parin viikon käytön jälkeen melkoisen kipeät nivelet. Ehkä muita oireita tulee kuurin edetessä en osaa sanoa.
No mä olen jo 27v ja lopen kyllästynyt näihin näppyihin. :(
Vuosi vuodelta menee melkein huonommaksi ja hetken menee paremmin kun ei ole kuukautisia esim raskaana ollessa tai imettäessä.

Nyt molemmet taas takana päin. :/
Kai yritän helpottaa e-pillereillä ihon kuntoa ja hiuksien rasvottumista.

 
mimmu
mä oon syöny 2 kuuria. Ekasta ei juuri ollut hyötyä kuin pari kuukautta. Toisesta jäi jo ihan hyvä iho pitkäksi aikaa. Mutta vasta raskauksien myötä iho parani selvästi ja sen jälkeen kun aloin käyttää omega3 kapseleja säännöllisesti. Noi omegat on muuten todella kokeilemisen arvoinen juttu! Mulla on nyt todella hyvä iho, mistä vuosien taistelun jälkeen osaan kyllä iloita :)
 
Mä oon syönyt teininä sen jonku lievemmän kuurin kaks kertaa (apocyklin?en oo kyllä varma oliko tuo vai sotkenko nyt johonki toiseen lääkkeeseen) mutta se tehosi kyllä tosi hyvin. Ei oo näppylöitä paljoa sen toisen kuurin jälkeen näkynyt eikä mitään sivuoireita. Itse ottasin kyllä sen ensin, on tuo Roaccutan sellanen myrkky kuitenki. Ihotautilääkäri osaa varmaan sanoo tuon toisenki lääkkeen, jos mä oon sekottanu sen johonki ummetuslääkkeeseen tms :D
 
hohhooo
Alkuperäinen kirjoittaja Boogie:
Mun kaveri 30 v. syö kuuria parhaillaan. Lääkäri antoi kuurin, vaikka akne olin suht lievä, mutta finnit olivat niitä 'luufinnejä' ihon alla. Ne ei kuulemma lähde ilman Roaccuttania tässä iässä. Mutta kun kuurin kerran syö, niin ei pitäisi tulla aknen takaisin enää. Sivuoireina ollut rohtuneet huulet ja parin viikon käytön jälkeen melkoisen kipeät nivelet. Ehkä muita oireita tulee kuurin edetessä en osaa sanoa.

Olin alle 30 kun söin ensimmäisen roaccutan-kuurin. Olen syönyt niitä muistaakseni 4. Tuossa kolmikymppisenä kaikki, vähän vajaa 30 v.

Ei niistä mitään hyötyä ole ollut. Kun kuuri loppui, tuli kaikki takaisin. Sivuoireet kyllä oli, nekin lieveni siten kun lääkekuuri nro xx oli menossa... kuten lääkkeen vaikutus ylipäätään.

Sen lisäksi on kokeiltu antibiootit, linimetit, valohoidot, kosmetologit, kaikki yhdistettynä huolelliseen ihon hoitoon ja puhdistukseen.

Enää en jaksa. Kun ei auta, niin ei auta. Tämä on semmonen vaiva kuin jos jollakin olisi vaikkapa psoriasis. tai atopia. Loppuiän vaiva.,

olen yli 40 reilusti jo. <akne edeleen.
 
Ma soin roaccutan kuurin 27-vuotiaana. Auttoi todella hyvin eika alne ole palannut (8 v. kuurista aikaa). Sivuvaikutukset oli kamalat, mutta tulosten arvoista. Iho oli kuiva ja lihakset todella kipeat. Rappusten kavely hengastytti ym. Urheilu taytyi kuurin ajaksi jattaa kokonaan, ei ollut vain energiaa.
 
sadenarkomaani
Minä söin Roaccutan kuurin parikymppisenä. Auttoi hyvin, olen nyt 31v. eikä satunnaisia finnejä enempää ole ollut. En muuta muista, kun että auringolta piti suojautua erityisen hyvin kuurin aikana ja sen jälkeenkin jonkun aikaa. En muista nyt oliko kauheesti sivuvaikutuksia. Ihotautilääkäri määräsi mun kuurin ja maksoi paljon, oli tietysti sen arvoista. Arvet toki häiritsevät välillä, pitäisi kokeilla auttaako hiominen. Kasvoni iho oli erityisen hyvässä kunnossa raskaana ollessani, vaikka pelkäsin aivan toista. Söin silloin terveellisemmin kyllä.
 

Yhteistyössä