Ketjujen KETJU 2024 (K24)

Täällä ollaan flunssassa,eilen alkoi kurkkukipu ja yöllä nenä tukossa niin ettei saanu kunnolla nukuttua.
Nyt kurkku on vähän parempi,nenä vuotaa tai on tukossa ja yskä meinaa tukahduttaa aina kun yskin.
🤧🤧:sleep:
Ja kuume nousee,paleltaa jee. Yskä sattuu rintaan.
Kiva,ei oo vähään aikaa ollu näin pahaa flunssassa tai influenssaa.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ollaan flunssassa,eilen alkoi kurkkukipu ja yöllä nenä tukossa niin ettei saanu kunnolla nukuttua.
Nyt kurkku on vähän parempi,nenä vuotaa tai on tukossa ja yskä meinaa tukahduttaa aina kun yskin.
Ja kuume nousee,paleltaa jee. Yskä sattuu rintaan.
Kiva,ei oo vähään aikaa ollu näin pahaa flunssassa tai influenssaa.
Paranemisia
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Niin, mä en tajua....menin rekisteröimään itelleni Otavamedia-tiliä, mutta se pyysi mun nimeä ja osoitetta.

Pyydettiinkö aikoinaan tänne rekkautuessa muuta henkilötietoa kuin sähköpostiosoitetta? :unsure:
 
Niin, mä en tajua....menin rekisteröimään itelleni Otavamedia-tiliä, mutta se pyysi mun nimeä ja osoitetta.

Pyydettiinkö aikoinaan tänne rekkautuessa muuta henkilötietoa kuin sähköpostiosoitetta? :unsure:
En usko. Mutta en kyllä oo varma. Mä voin lainata osoitetta kaikilla tarvitseville.

(ketustako sitä kukaan tietää onko osoite oikea tai onko siellä postilaatikkoa edes)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ja täällä Raili Kupiainen-Sanchez Pyryharakantieltä, iltaa
Ja Aukusti Haudantausta Taistojentieltä ilmoittautuu.
Mut ihan noin asiallisesti ottaen, ei kai tässä. sen ihmeenpää uudistusta ole tulossa kuin että käyttämättömät sposoitteet poistuvat. Eli, että jos joillain entisillä nikeillä , joita ei oo aikoihin käyttänyt, kirjoitettuja juttuja haluaa säilytellä, ne on viisainta kopioida talteen.
 

Yhteistyössä