Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meillä tyttö kinuu kans hamsua ja pojat taas Ice Agen jyrsistä, elävää ja oikeaa sellaista :D :LOL:
meil on ollu jatkuvaa kinuamista millon se on hamsteri tai marsu tai gerbiili,viimesin on että pojan pitäs saaha iha oma koira...niiku tää meijen YHTEINE koira ei riittäs sille. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
[quote="kukamieoon
myö katottii ekana bolt,se ol niiku lapsien valkkaama ja kohta sit die hard 4.0 pitäs kattoo.
varmaan ihan katottavia :) [/quote]

ekana mie vähä aattelin että onko tuo bolt mistää kotosii,mut tosi hauska leffa.[/quote]

siis millanen pätkä se oli?[/quote]

Mäki haluisin nähdä sen Boltin. Mut toi die hard ei ollu musta kovin kaksinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Hikkapossu:
meillä tuo esikko yhteen vaiheeseen halusi kovasti pingviiniä ja nyt olis sitten hyljettä haluamassa..onkohan sitten seuraavana jääkarhu vuorossa :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: ihana :LOL:

pipiipipipipiipiipi-pingu pingu :D :LOL:
onneks tuo meidän pienempi ei vielä tajua haluta noita eläimiä..sen suosikki on tuo pingu, niin varmaan sekin kinuais tuota pingviiniä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Vähänkö oon herkutellut tänään :p Ukko toi kaupasta herneitä, 5 kg mansikoita ja käytiin vielä mäkkärissäki syömässä.

Mansikoita ja puoliks sulanutta vaniljajäätelöä :p :p :p
kuulostaa hyvältä ja miehän en oo tänää muuta taas tehny ku syöny...saakelin syöppö ku oon... :kieh: :p :D
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Vähänkö oon herkutellut tänään :p Ukko toi kaupasta herneitä, 5 kg mansikoita ja käytiin vielä mäkkärissäki syömässä.

Mansikoita ja puoliks sulanutta vaniljajäätelöä :p :p :p
kuulostaa hyvältä ja miehän en oo tänää muuta taas tehny ku syöny...saakelin syöppö ku oon... :kieh: :p :D
sama mulla, just alkoi ällöttää kun tajusin et oon sit viimekesästä lihonnut sen 5kiloa ainakin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Vähänkö oon herkutellut tänään :p Ukko toi kaupasta herneitä, 5 kg mansikoita ja käytiin vielä mäkkärissäki syömässä.

Mansikoita ja puoliks sulanutta vaniljajäätelöä :p :p :p
kuulostaa hyvältä ja miehän en oo tänää muuta taas tehny ku syöny...saakelin syöppö ku oon... :kieh: :p :D
ja mä taas luulen että mä paastoon huomisen ku on vielki ihan ähky olo. :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:
:wave:
Jokos tää tyssäs ku mäkin pääsin vasta koneelle =)
no höh. nyt vasta tuut. Mun on kuules pakko mennä nukkuun tai nukahdan tähän paikkaan. :/

=) :) :hug: :D :heart: :heart: :wave:
Riiviöt rupes vasta nukkumaan, mun oma aika alkoi :D
Mut öitä!! :hug: :D :D :heart: :heart:
Jaa jonkun muunkin riiviöt simahtavat vasta nyt. Meilläkin vasta puolisen tuntia sitten sain ipanat nukkumaan vaikka niin koitin väsyttää niitä pitkin päivää että saisi sitä kuuluisaa omaa aikaa vähän enemmän illasta mutta ei... |O
 
Mä tunnen toisinaan olevani, tai vaikka ketjua jatkettais, niin mun kommentit sivuutetaan helposti tai jos alotan jonkun ketjun, niin en saa juuri vastauksia.

Lisäks äsken laitoin ekaa kertaa kuvan tytöstä, niin en saanut ainuttakaan kommenttia, täytyy varmaan ens kerran laittaa oma pärstä, niin johan alkaa sadella :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mä tunnen toisinaan olevani, tai vaikka ketjua jatkettais, niin mun kommentit sivuutetaan helposti tai jos alotan jonkun ketjun, niin en saa juuri vastauksia.

Lisäks äsken laitoin ekaa kertaa kuvan tytöstä, niin en saanut ainuttakaan kommenttia, täytyy varmaan ens kerran laittaa oma pärstä, niin johan alkaa sadella :kieh:
Sulle käy niin kuin mun aloituksille, ei yhtään tai vain muutama kommentti, paitsi silloin ku tein huonepeli-aloituksia :kieh: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:
:wave:
Jokos tää tyssäs ku mäkin pääsin vasta koneelle =)
no höh. nyt vasta tuut. Mun on kuules pakko mennä nukkuun tai nukahdan tähän paikkaan. :/

=) :) :hug: :D :heart: :heart: :wave:
Hyviä öitä! Alkaa mullakin luomet painaa niin ettei enää ajatuskaan luista |O :xmas:
öitä! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mä tunnen toisinaan olevani, tai vaikka ketjua jatkettais, niin mun kommentit sivuutetaan helposti tai jos alotan jonkun ketjun, niin en saa juuri vastauksia.

Lisäks äsken laitoin ekaa kertaa kuvan tytöstä, niin en saanut ainuttakaan kommenttia, täytyy varmaan ens kerran laittaa oma pärstä, niin johan alkaa sadella :kieh:
Eipä mullekaan ole paljon vastailtu mutta toisaalta olen tosi varovaisesti tehnyt aloituksia ja niitäkin vain muutaman. Kerran sain aika tylyä kommenttia jostain ihan neutraalista asiasta ja tulin entistä varovaisemmaksi. Ja usein olen just se viimeinen eli ketjuntappaja... :hug:
 

Yhteistyössä