Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Jaahas se on taas kääntynyt iltaan tämäkin päivä. Taitaaa tulla levoton yö tästäkin kun kuopus heräs jo kerran uniltaan itkemään. Särkylääkettä en anna ellei kuume nouse korkeaksi kun pelkään sen vievän rokotuksen tehoa niin kuin se yksi tsekkiläinen tutkimus tässä viikolla totesi!
 
Huomenta! Yö meni rauhallisesti ja herättiin siinä seitsemän jälkeen! Nyt ruvetaan syömään! :p Oho huomasin et mun joka viesti sisältää jotain ruoka-aiheesta :LOL: Eli vois saada sen kuvan et syön aina :ashamed:
No joo, siis mun r. testit alkaa loppua ja täyty tämä aamu jättää testailuissa väliin :kieh: :attn: . Vaikka kylm ne japaninlippupäivät varmaan tossa maanantain seutuvilla taas on täällä :kieh: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
NAISENA ON NII PERKELEE KIVA OLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O :kieh: :kieh: :kieh:
Äläs muuta sano :hug: :hug: :hug:
mie oon nii väsy,ku ei saanu nukuttuu ku joka paikkaa kolotti ja olotila ol muuteki tosi vittumaine.mie haluisin olla suosiolla kuukautisten pari eka päivää MIES!!!!!!! :kieh: |O :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
NAISENA ON NII PERKELEE KIVA OLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O :kieh: :kieh: :kieh:
Äläs muuta sano :hug: :hug: :hug:
mie oon nii väsy,ku ei saanu nukuttuu ku joka paikkaa kolotti ja olotila ol muuteki tosi vittumaine.mie haluisin olla suosiolla kuukautisten pari eka päivää MIES!!!!!!! :kieh: |O :kieh:

Mä voisin siirtää kuukautisten kaikki päivät äijälle |O |O voi kun olisikin mahdollista :kieh:


:hug: :hug: :hug: :hug:
 
kävin kipasees hakee postin äske ja tos melkei meijen vastapäätä on yks omakotitalo.ni ihana niitten tyttö,oisko se jotai neljä vuotias huuteli miulle moi ja sano sitte,"miulla on kaveli täällä ja sen nimi on kelttu ja se on täs miu vieles."siinä seiso sit sen vieres vähä pienempi tyttö.mut joteki ku ittellää on nyt sellane ärsytys olo,ni mite tuli paljon parempi mieli ku se tyttö höpötteli miulle. :D :D :D
 

Yhteistyössä