Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Nyt kun oon oppinut noiden kivojen kuvien laittamisen niin kertoisko joku vielä että miten linkitetään eli miten voin laittaa esim. TAAVIT HASSSELIN tms. komistusten :LOL: kuvia tänne palstalle!?! Mulle siis pitää rautalangasta vääntää jotta näitä tietokonejuttuja ymmärrän!!! :headwall:
Osaankohan neuvoa...kokeillaan :D

http://3.bp.blogspot.com/_33w7ZrQXPBI/SQZoVes5-bI/AAAAAAAAA8E/nIU6qwt1wy8/s400/SteveHoffHoff.jpg

Eli ekana laitetaan kuvan osoite, kuten yllä. Osoitteen saa (ainakin mun koneella) niin, että klikkaat kuvan päällä hiiren oikeanpuoleista nappulaa ja valitset palkista alimman kohdan (properties) ja kopsaat siellä näkyvän osoiterivin (=kopioi + liitä tänne viestiin).

Ja kun sulla on osoiterivi täällä niin maalaa se ja paina tuota maisemakuvaketta. Tuolloin osoitteen molemmille puolille tulee (ilman väliviivoja) [ img] [ / img ] - merkit




 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Huh huh... Olipa neito sitten ripulilla. :x :x
no höh :( :hug: ripulisonta kyl haisee ihan käsittämättömän pahalle :x
Meillä on sitä nähty enemmän kun tarpeeksi, kun on neidillä lievä maitoallergia. Juo pääasiassa korviketta vieläkin, mutta pikkuhiljaa siedätetään laktoosittomalla maidolla, ja välillä masu sit reagoi näin kivasti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Huh huh... Olipa neito sitten ripulilla. :x :x
no höh :( :hug: ripulisonta kyl haisee ihan käsittämättömän pahalle :x
Meillä on sitä nähty enemmän kun tarpeeksi, kun on neidillä lievä maitoallergia. Juo pääasiassa korviketta vieläkin, mutta pikkuhiljaa siedätetään laktoosittomalla maidolla, ja välillä masu sit reagoi näin kivasti..
ei kivaa :( meil kans oli tytön kans kauhea allergiarumba vaan niin ne vain ruoka-aineallergiat katosivat mutta tilalle tuli siitepölyallergiat. Vaik pienempi paha noi siitepölyt on kuin ruoka-aineet. Toivottavasti teilki helpottaa ajan kanssa. :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Aivan ihanan suloinen söpöstys :heart: :heart: :heart: Onnea 1 veelle :flower:
Välitän terveiset. Neiti tarjoo tuossa peppupyyhkeitä, otakkos?! :D
:LOL: :LOL: mutku mä pärjään ihan vessapaperilla :LOL:
Joo, eikös ole kuitenkin huomaavaista?! =)
Ja toivon kovasti että tuo maitohomma menis ohi jo.. Vaan pikkuhiljaa, eipä tässä muukaan auta. Imettää piti aika pitkään ihan siksi, ettei korvikkeet käyny, eikä saatu reseptiäkään kun ei selvää allergiaa voitu todeta. Sittemin alko sietää kaupan korvikkeita, mut tavallista maitoa taas ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Aivan ihanan suloinen söpöstys :heart: :heart: :heart: Onnea 1 veelle :flower:
Välitän terveiset. Neiti tarjoo tuossa peppupyyhkeitä, otakkos?! :D
:LOL: :LOL: mutku mä pärjään ihan vessapaperilla :LOL:
Joo, eikös ole kuitenkin huomaavaista?! =)
Ja toivon kovasti että tuo maitohomma menis ohi jo.. Vaan pikkuhiljaa, eipä tässä muukaan auta. Imettää piti aika pitkään ihan siksi, ettei korvikkeet käyny, eikä saatu reseptiäkään kun ei selvää allergiaa voitu todeta. Sittemin alko sietää kaupan korvikkeita, mut tavallista maitoa taas ei.
:D huomaavainen tyttönen tosiaan =)

Meil kävi pelkästään riisimaito mein tytölle aikanaan. Tuol kun oli maitoallergia niin ei laktoosittomatkaan käynyt ja oli viel allerginen viljoille ja soijallekin niin ei käynyt soija- tai kauramaitokaan. Mut kannattaa kokeilla riisi-, kaura- tai soijamaitoa jos tuntuu ettei tahdo noi laktoosittomat tai vähälaktoosiset käydä.

 
Hei kiitti Kivis! Meillä on jo yksi lapsi korvikkeen ja kauramaidon kanssa pienenä ruokittu, miten nää jutut aina unohtuukin niin äkkiä?! Ja itte olin maidottomalla dieetillä ja käytin noita kun viel imetin! Pitää katsoo kaupassa taas noita maitoja ja ruokakermoja ym. Hitsit! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Hei kiitti Kivis! Meillä on jo yksi lapsi korvikkeen ja kauramaidon kanssa pienenä ruokittu, miten nää jutut aina unohtuukin niin äkkiä?! Ja itte olin maidottomalla dieetillä ja käytin noita kun viel imetin! Pitää katsoo kaupassa taas noita maitoja ja ruokakermoja ym. Hitsit! :)
:D äkkii noi kyl unohtuu...aika kultaa muistot, vähän turhankin nopsaan

 

Yhteistyössä