KETJUNTAPPAJAT osa 13

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
:wave: hellurei pitkästä aikaa..moi pikkis..huittis..ja ai kukiskin on taas kukis
mitäs kuuluu?
Itseasiassa hyvää.. :D :D :D pitkästä aikaa
asutko nyt tytön kanssa?
Jep..mun ois pitänyt tehdä tämä jo aikoja sitten...mie olen tosi onnellinen..miehenkin kanssa tosi hyvissä väleissä..siis ihan käsittämätöntä..mikä hurriksella on??
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
oiskohan jossain jokin laki joka estää liian hyppäämisen :/ ....hurriksen kans päivällä siel lekuris...sielt kotiin ja hurris nukkuu....puupinolle klapeja pienii....hurris heräs...apteekkiin hakee hurriksen lääkket....ruoka kauppaan....katsastus asemalle...kotiin....ruoan laitto....pojan jalkkis harkat ja mä olin sen ajan kuntosalilla...kotiin...suihkuun...syömään...hurris nukkuu ja nyt tässä :|
ehottomast pitäs olla...tuoha on iha älytöntä loikkimista. :/
mä aattelinkin, et musta tulee kohta pupu :| :/ :eek:
voi siuta pikku rusakkoo. :D ja hurrikselle tietty haleja. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
:wave: hellurei pitkästä aikaa..moi pikkis..huittis..ja ai kukiskin on taas kukis
mitäs kuuluu?
Itseasiassa hyvää.. :D :D :D pitkästä aikaa
asutko nyt tytön kanssa?
Jep..mun ois pitänyt tehdä tämä jo aikoja sitten...mie olen tosi onnellinen..miehenkin kanssa tosi hyvissä väleissä..siis ihan käsittämätöntä..mikä hurriksella on??
tosi hienoa =) hurriksella korvatulehdus :/
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
:wave: hellurei pitkästä aikaa..moi pikkis..huittis..ja ai kukiskin on taas kukis
mitäs kuuluu?
Itseasiassa hyvää.. :D :D :D pitkästä aikaa
asutko nyt tytön kanssa?
Jep..mun ois pitänyt tehdä tämä jo aikoja sitten...mie olen tosi onnellinen..miehenkin kanssa tosi hyvissä väleissä..siis ihan käsittämätöntä..mikä hurriksella on??
tosi hienoa =) hurriksella korvatulehdus :/

me käytiin likan kanssa siellä vyöhyke terapiassa..tai jossain..sellaisessa..käytiin muutamia kertoja..niin on korvat ollu terveet *koputtaa puuta* kauhia yskä sillä on..ei kuumetta eikä mittää mut välillä tuntuu et tukehtuu..eikös noin pienelle ne yskänlääkkeet ole reseptin kanssa vain?
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
mitäs kukis..miks vaihoit nikkisi..joko alko peräpää jutut puuduttaa :LOL:
:LOL: miekö oisin kyllästyny perseen asioihin,en ikinä nehä kuuluu miu elämää.mikä sen ihanampaa ku päästää vähä höyryjä persuuksist. :LOL: :LOL: :LOL:
mut taas tuo nikki juttu meni sillei et mie oon vaa oikeest kukis enkä kukaa muu...se on se miun oma. :D :D :D
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
mitäs kukis..miks vaihoit nikkisi..joko alko peräpää jutut puuduttaa :LOL:
:LOL: miekö oisin kyllästyny perseen asioihin,en ikinä nehä kuuluu miu elämää.mikä sen ihanampaa ku päästää vähä höyryjä persuuksist. :LOL: :LOL: :LOL:
mut taas tuo nikki juttu meni sillei et mie oon vaa oikeest kukis enkä kukaa muu...se on se miun oma. :D :D :D
se on kyllä ihan paras nikki..sopii sulle.. :D
 
Moro Unfis, long time no see. Sul vissiin elämä nyt kuosissaan mitä kerkesin lukasta, ihana homma =)

Vittu pitäs lähtee vätkyttään eväät huomiseksi :kieh: Ja kai sitä joutas kohta nukkumaanki että jaksaa taas singahtaa aamulla töihin. *huoh*
 
ärsyttää ku viime viikol ol nuhaa ja sellast niiku flunssan alkuu muuteki ja nyt oli pari päivää jo parempi,ni eikös eile illal taas alkanu räkää tulee oikee urakal ja tänääki on pää olt iha pehmee ja kokoaja saap olla pyyhkiis nokkaa. :kieh: :kieh: :kieh:
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Moro Unfis, long time no see. Sul vissiin elämä nyt kuosissaan mitä kerkesin lukasta, ihana homma =)

Vittu pitäs lähtee vätkyttään eväät huomiseksi :kieh: Ja kai sitä joutas kohta nukkumaanki että jaksaa taas singahtaa aamulla töihin. *huoh*

juu aivan oikein luit :D meneppäs vätkyttämää että jaksat noustakkin..mullekkin tarjottiin taas töitä..mutta en mene..en ainakaan vuorotöihin..menis pikkasen myöhään tytön illat..sitten joskus
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
ärsyttää ku viime viikol ol nuhaa ja sellast niiku flunssan alkuu muuteki ja nyt oli pari päivää jo parempi,ni eikös eile illal taas alkanu räkää tulee oikee urakal ja tänääki on pää olt iha pehmee ja kokoaja saap olla pyyhkiis nokkaa. :kieh: :kieh: :kieh:
Ja meillä kekarat vieläki rykiä paukuttaa
:kieh: Perhanan vapun helteet :headwall: :headwall:

~~~~~~~~~~~paranemissäteitä kukikselle :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
ärsyttää ku viime viikol ol nuhaa ja sellast niiku flunssan alkuu muuteki ja nyt oli pari päivää jo parempi,ni eikös eile illal taas alkanu räkää tulee oikee urakal ja tänääki on pää olt iha pehmee ja kokoaja saap olla pyyhkiis nokkaa. :kieh: :kieh: :kieh:
ainakun mie luen sun juttui niin oot ihan räkänen..tai mikä millonkin mistäkin valuu :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
ärsyttää ku viime viikol ol nuhaa ja sellast niiku flunssan alkuu muuteki ja nyt oli pari päivää jo parempi,ni eikös eile illal taas alkanu räkää tulee oikee urakal ja tänääki on pää olt iha pehmee ja kokoaja saap olla pyyhkiis nokkaa. :kieh: :kieh: :kieh:
Ja meillä kekarat vieläki rykiä paukuttaa
:kieh: Perhanan vapun helteet :headwall: :headwall:

~~~~~~~~~~~paranemissäteitä kukikselle :whistle:
tänks ja sinne teille päi haleja lapsille. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
ärsyttää ku viime viikol ol nuhaa ja sellast niiku flunssan alkuu muuteki ja nyt oli pari päivää jo parempi,ni eikös eile illal taas alkanu räkää tulee oikee urakal ja tänääki on pää olt iha pehmee ja kokoaja saap olla pyyhkiis nokkaa. :kieh: :kieh: :kieh:
ainakun mie luen sun juttui niin oot ihan räkänen..tai mikä millonkin mistäkin valuua :D :LOL:
:LOL: ei miult nyt iha ain kyl valu räkä tai ees riisiä lahkeest... :LOL: :LOL: sie vaa nyt satut joteki väärii aikoihi lukeen miu juttuja tai sit mie oon vaa sellane alati sairas tapaus. :D :D :D
 

Yhteistyössä