KETJUNTAPPAJAT Osa 18

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Anopit on ihania... not :kieh: :kieh: :kieh: Tai en mä sun anopista tiiä miten kiva se on mut omaani en voi ylistää...

me saatii tänään pakattua esikon leirikoulukamat. Eipä huomenna enää tarvii.
kyl sen kaa tulee toimee,mut en vaa jaksa kuunnella sen iänikusta valitusta kaikesta.
ai niihä sie taisit jolloki mainita et laps lähtee leirikouluu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mul on huomenna viimenen lomapäivä :'( :'( :kieh: Noo, kaks päivää töitä ja sit taas kolme vp :whistle: Olipa hyviä nuo sarvet, mukavasti polttelee suuta nyt :p
:LOL: hörppää hyvä naine vettä ettei suus pala iha kokonaa.
Ei jaksa mennä hakeen :ashamed: Kyl se täst laantuu. Mitäs meinaat illan päälle puuhata?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mul on huomenna viimenen lomapäivä :'( :'( :kieh: Noo, kaks päivää töitä ja sit taas kolme vp :whistle: Olipa hyviä nuo sarvet, mukavasti polttelee suuta nyt :p
:LOL: hörppää hyvä naine vettä ettei suus pala iha kokonaa.
Ei jaksa mennä hakeen :ashamed: Kyl se täst laantuu. Mitäs meinaat illan päälle puuhata?
koht ois sauna ja sit varmaa koha porukal olla möllötetää ja katotaa telkkua tai sit vois jotai lautapelii vaik pelailla tai roikun tääl plussal... :D ...oikeest miuta kyl väsyttäs hitosti,mut en tosiaankaa aio olla fiksu ihmine ja mennä ajois nukkumaa... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Tehän aikasin saunotte. Mä oon vasta puut hakenu. Jos tuossa kaheksan korvilla pääsis saunaan. Ei kai mekään mitää erkosta, täsä möllötetään. ja ei aikasin nukkumaan täälläkään :D Tänäänki heräsin jo kaheksalta :eek:
miust on kivempi käyvä ajois saunas ni sitte voi vaa olla iltasel.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mä pidän pallokalalle saunaa lämpimänä (tulee yheksältä tai kympiltä töistä) nii paree saunoa vähä myöhempään nii ei tarvii koko ajan nakella puita kiukaan alle =)
nii joo teil menee se saunomine pallukan takii vähä myöhempää. :D
Noo mä käyn lasten kaa ni pallukka saunoo sit ku tulee. Mut on ihana ku iltavuorosta tullessa on lämmin sauna

=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
ai nii meil on tänää juhlapäivä,mitä tosin ei juhlita mitekää. :D ...myö ollaa oltu 17 vuotta kihloissa. :heart: :heart: :heart:
:flower: :flower: :flower: :flower: paaaaaljon onnea kihlapäivän johdosta!!!! :D :D :D :heart: :heart:

Rupesin laskeen miten meillä... ainaki kesäkuus tuli 12v. naimisissa. Herramunjee on siitä jo 16 v. ku mentiin kihloihin :eek: :eek: :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
ai nii meil on tänää juhlapäivä,mitä tosin ei juhlita mitekää. :D ...myö ollaa oltu 17 vuotta kihloissa. :heart: :heart: :heart:
:flower: :flower: :flower: :flower: paaaaaljon onnea kihlapäivän johdosta!!!! :D :D :D :heart: :heart:

Rupesin laskeen miten meillä... ainaki kesäkuus tuli 12v. naimisissa. Herramunjee on siitä jo 16 v. ku mentiin kihloihin :eek: :eek: :eek:
tänk juu veri muts. :D
 

Yhteistyössä