KETJUNTAPPAJAT osa 22

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
moros kivikasa :wave: :D
mites se siun miljuunan sivun kirjotelmas siittä jostain hermostosta etenee, jokos on valmista :)

Ei ole lähelläkään valmista. :/ Tulin tänne vähän "lintsaamaan" :whistle: :ashamed:
juu hyvähän se välillä on vähän lintsatakkin, saa aivotkin vähän lepäillä ja palstaillessahan niit ei tunnetusti hirveesti taida tarttea ;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
moros kivikasa :wave: :D
mites se siun miljuunan sivun kirjotelmas siittä jostain hermostosta etenee, jokos on valmista :)

Ei ole lähelläkään valmista. :/ Tulin tänne vähän "lintsaamaan" :whistle: :ashamed:
juu hyvähän se välillä on vähän lintsatakkin, saa aivotkin vähän lepäillä ja palstaillessahan niit ei tunnetusti hirveesti taida tarttea ;) :D
joo...aivot on narikassa täälläkin :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Löysi :D Ajattelin just että paiskii valkosta ja pitäs taas alkaa uus.
:D Hetken oon täällä ja kohta saunaan =)
Mä odottelen naapuria kuoharilasilliselle :whistle: *hyi huono äiti* :p
Muuten synttärit pidetty.

Meil elettiin aamulla kauhunhetkiä :eek:
huiii :eek: :eek: mitä teil tapahtu :eek:

 
No menin aamulla noita meidän uusia gebbuja katsomaan ja totesin et ei täällä ole kuin yksi :eek: Toista ei missään. (Taustaksi siis että olivat vanhassa akvaariossa jossa kanaverkkokansi). Suuretsinnäthän siitä tuli eikä missään... ihan varmoja oltiin että mennyttä kalua on meidän Saimi. Mä olin varma et se on saunan lattian räppänästä livahtanut ulos. No onneksi mies kurkkasi ruokakaappiin ja siellä se kyyrötti. Oli siis luikertanut kanaverkosta läpi karkuteille kun niin pieni on :eek: Mut onneksi löytyi, yhtä hyvin olis voinu olla löytymättä.

Meille ostettiin välittömästi tiiviimpi boxi...
 

Yhteistyössä