KETJUNTAPPAJAT OSA 50

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mie tykkään siit anjan naurust ku se sillai kivast kihertää. :LOL:
se on muuteski sellanen ihanan pirtsakka tapaus :LOL: :LOL:
nii on vaik välil sen hösötys meinaa mennä vähä yli. :LOL:
se on ku mun anoppi...aina hössöttämässä ja häseltämässä...silleen kuiteski hyvällä tavalla :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mie tykkään siit anjan naurust ku se sillai kivast kihertää. :LOL:
se on muuteski sellanen ihanan pirtsakka tapaus :LOL: :LOL:
nii on vaik välil sen hösötys meinaa mennä vähä yli. :LOL:
se on ku mun anoppi...aina hössöttämässä ja häseltämässä...silleen kuiteski hyvällä tavalla :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä oon joteski kyllästyny kaikkiin poliisi- ja sairaalasarjoihin ni aika vähän jää sitten sellasii sarjoja mitä ite tykkää katsoa.
mie taas katon vaiks mitä,niiku mies sanoo ain et mie katon vaa amerikkalaist krääsää... :kieh: :D

ihan ku mun ukko...se kans kattoo vaik mitä ameriiiikan hömppää paitsi tositelevisiooooonia :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Ja heipat samantien, pitää viedä pikkunen ulos nukkumaan ja syödä.. :hug:
:LOL: :LOL: :LOL: :ashamed: ai kauhee ku tuli tuosta lauseesta mieleen et pitäis pikkunen syödä ku oot vieny sen ulos :ashamed: :ashamed: :ashamed:
En mie mikään kannibaali sentään ole!! Jos ruokaa söis ettei veny lounas niinkun eilen, söin vasta kolmen aikaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä oon joteski kyllästyny kaikkiin poliisi- ja sairaalasarjoihin ni aika vähän jää sitten sellasii sarjoja mitä ite tykkää katsoa.
mie taas katon vaiks mitä,niiku mies sanoo ain et mie katon vaa amerikkalaist krääsää... :kieh: :D

ihan ku mun ukko...se kans kattoo vaik mitä ameriiiikan hömppää paitsi tositelevisiooooonia :LOL: :LOL:
eiks miussa ja siu ukos ollu muuteki jotai samaa... :eek: :eek: :eek: ...ollaa varmaa kaukaisii sukulaisii... :eek: :eek: :eek: :LOL: :LOL: :LOL: ...mie kyl katon niitä tositv juttujaki.... :whistle: :whistle: :whistle: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Mulle tulee aina kukis mieleen siitä Anjasta! :D Morot vaan naikkosille!
moro räpätti. :D :wave: ...kiitos vaa no molemmatha myö ollaa lappeeranna likkoi,mut anjuska nauraa kivemmi ku mie...kova kikattamaa miekii kyl oon. :LOL:
Sillee hyvällä mie vaan, et oot samanmoinen kanaemo ja hyväsydäminen mamma.. :hug: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Ja heipat samantien, pitää viedä pikkunen ulos nukkumaan ja syödä.. :hug:
:LOL: :LOL: :LOL: :ashamed: ai kauhee ku tuli tuosta lauseesta mieleen et pitäis pikkunen syödä ku oot vieny sen ulos :ashamed: :ashamed: :ashamed:
En mie mikään kannibaali sentään ole!! Jos ruokaa söis ettei veny lounas niinkun eilen, söin vasta kolmen aikaa..
:D :LOL: :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Mulle tulee aina kukis mieleen siitä Anjasta! :D Morot vaan naikkosille!
moro räpätti. :D :wave: ...kiitos vaa no molemmatha myö ollaa lappeeranna likkoi,mut anjuska nauraa kivemmi ku mie...kova kikattamaa miekii kyl oon. :LOL:
Sillee hyvällä mie vaan, et oot samanmoinen kanaemo ja hyväsydäminen mamma.. :hug: =)
voi siuta...taas mie herkistyn... :D :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Ja heipat samantien, pitää viedä pikkunen ulos nukkumaan ja syödä.. :hug:
sie oot sellane pikapyrähtäjä. :D
Tää on tätä tää pienen vauvan kans olo ja elo.. KYllä mulla kohta ois aikaa, mut te teitte vissiin lähtöä jo? En mä sitten yksikseni täällä viiti huudella.
juu,miun on kyl oikeesti kohta mentävä ku tuo meijen potilas haluis hetkeks tähä koneelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä oon joteski kyllästyny kaikkiin poliisi- ja sairaalasarjoihin ni aika vähän jää sitten sellasii sarjoja mitä ite tykkää katsoa.
mie taas katon vaiks mitä,niiku mies sanoo ain et mie katon vaa amerikkalaist krääsää... :kieh: :D

ihan ku mun ukko...se kans kattoo vaik mitä ameriiiikan hömppää paitsi tositelevisiooooonia :LOL: :LOL:
eiks miussa ja siu ukos ollu muuteki jotai samaa... :eek: :eek: :eek: ...ollaa varmaa kaukaisii sukulaisii... :eek: :eek: :eek: :LOL: :LOL: :LOL: ...mie kyl katon niitä tositv juttujaki.... :whistle: :whistle: :whistle: :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: no jos oot alkulimalle ja ektoplasmalle ja ameeboille sukuu ni sitten vois täsmätä toi mun ukon ja sun sukulaisuus :LOL: :LOL: :LOL:

 

Yhteistyössä