KETJUSKA 10

mä yritin murista...et :kieh: :kieh: poika tuli kaverinsa kans koulusta ja herättivät sitten hurriksen :kieh: .....minä pidin saarnaa ja poika sanoi et toi kaveri siihen vaunuille meni...minä sanoin et sinä tiedät säännöt et se herää siihen :kieh: .....no nyt ne lykkii tuolla vaunuja....pakotin nukuttamaan ku herättivätkin sen :kieh: :kieh: ...julma äiti :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mä yritin murista...et :kieh: :kieh: poika tuli kaverinsa kans koulusta ja herättivät sitten hurriksen :kieh: .....minä pidin saarnaa ja poika sanoi et toi kaveri siihen vaunuille meni...minä sanoin et sinä tiedät säännöt et se herää siihen :kieh: .....no nyt ne lykkii tuolla vaunuja....pakotin nukuttamaan ku herättivätkin sen :kieh: :kieh: ...julma äiti :kieh:
et oo yhtää liia julma,iha oikei toimittu. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jarna:
Mä en tajuu näitä ketjuja (tyhmä?)
Voisko joku selittää?
me pölistään täällä vaan ihan asiasta ja asian vierestä :D ....eli kaikestä mikä mieltä painaa tai mitä mielessä onkin.....toi otsikko nyt on ihan vierestä....se alkoi joskus siitä kun joku aloitti, et kuka aina saa tapettua ketjun, eli sille ei vastata enää.....ja siitä tämä alkujaan alkoi.....mut nykyään turistaan kaikesta ja tääl on ihan kivaa :D
 

Yhteistyössä