ketkä idiootit kokoaa yli 1000 palan palapelejä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
täällä kans yks idiootti...ukko on pistäny mulle jo palapeli kiellon kun teen ne valmiiks 2 päivässä ja sitten ruikutan lisää palapelejä....nyt ukko on kuulemma ostanu mulle muutamat valmiiks ja on jemmannu ne ja saan vasta tehä yhen kun hän sanoo....

tulee hei vierotus oireita
 
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Jaah, me tehtiin kerran miehen kanssa 6000 palan teosta, siihen meni kolmisen viikkoa. (juu on meillä seksielämääkin ;) )
1500 palaa on lasten leikkiä........ :kieh:

Emmekä ole idiootteja
Mihin ihmeeseen te sen kokositte? Siis alusta? :eek:

Hommattiin iso vesivanerilevy joka nostettiin olkkarinpöydälle, ne kulmat teki pahaa muutaman kerran niin kauan kun se oli siinä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
täällä kans yks idiootti...ukko on pistäny mulle jo palapeli kiellon kun teen ne valmiiks 2 päivässä ja sitten ruikutan lisää palapelejä....nyt ukko on kuulemma ostanu mulle muutamat valmiiks ja on jemmannu ne ja saan vasta tehä yhen kun hän sanoo....

tulee hei vierotus oireita

Haluaisitko meille palapelitaivaseen? Meillä on hyllyissä ja varastossa parisenkymmentä. (siis, nehän puretaan aina kun on ne tehnyt; parin vuoden päästä ne on taas kuin uudet.)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
täällä kans yks idiootti...ukko on pistäny mulle jo palapeli kiellon kun teen ne valmiiks 2 päivässä ja sitten ruikutan lisää palapelejä....nyt ukko on kuulemma ostanu mulle muutamat valmiiks ja on jemmannu ne ja saan vasta tehä yhen kun hän sanoo....

tulee hei vierotus oireita

Haluaisitko meille palapelitaivaseen? Meillä on hyllyissä ja varastossa parisenkymmentä. (siis, nehän puretaan aina kun on ne tehnyt; parin vuoden päästä ne on taas kuin uudet.)
meillä kaikki tehdään ja laitetaan kehyksiin ja joskus sitten päätyvät seinälle...eli kun mua rupee kyllästyttää aina samat taulut niin meen hakee varastosta muita tauluja...ja kun meillä on sellasia sarjoja niitä et ne sit sopii hyvin yhteen
 
pelittäjä
tuskin ainakaan idiootit ;)

Meillä on yks 1500 palan peli kehystettynä. Yleensä tavataan purkaa. Oliskin kiva pitkästä aikaa väsätä palapeliä. Luulen vaan että 2v. haluaisi kovasti auttaa.
 
mä tein 1000 palan ja kun sain sen valmiiks ni puuttu yks pala,no ei siinä mitää monen viikon päästä sen löysin maton alta.se oli mulla sellasen ison pahvin päällä ja siivouksen ajaks nostin sen lipaston päälle ja unohin sen siihen,yöllä se tulla räsähti alas..ei oo vielä huvittanu sitä koota uudestaa :snotty:
 
Mulla on ollut palapeli himo jo alle 10 vuotiaasta asti, ens vuonna 40 v. Nyt on ollut pakollinen 17 tauko, kun on lapset olleet pieniä ja yks keh.vammainen ei oo ollut aikaa kun yöllä, keväällä innostuin taas ja tein monta 1000 palan putkeen. Äitini ja isäni olivat myös kovia rakentamaan. 1000 palan palapeliin ei kulu aikaa kuin muutama tunti, kun aamulla aloittaa niin illalla täytyy olla valmis, ennen rakentamattoman pelin, kertaalleen rakennettu menee nopeammin. Yhtenä jouluna äitini oli löytänyt mulle 3000 palan pelin jossa oli 1/2 peliä taivasta ja 3 lakinen vuori, alaosa oli vihreää ruohoa täynnä keltasia kukkia. Pelin keskellä oli talo (muistaakseni 6 palaa) ja puu (10 palaa). Palapelissä oli vielä se juttu että palat kävi 3 paikaan. Peli oli stanssattu kolmessa osassa(sisäosa) eli palat kävi samaan paikkaan eri kohdalle peliä. Äitini totesi että löysimpähän pelin jota et paivässä rakenna ja nauroi päälle. Palapelejä mulla on varmaan 40, osa itselläni ja osa anopillani. Syksyllä taas täytyy alkaa rakentelemaan, siinä hermot lepää.
 
NEONTETRA
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yritin koota 1500 palan peliä ja hermot meni puolessa tunnissa ihan päreiksi!
paskaa ääliöiden hommaa!!!!!!! varmaan tarkoitettu niille, joilla ei ole elämää!!!
:LOL: niin kai.sain kans sellasen, mutten ole koskenutkaan.
 
Täällä yksi idiootti tähän ketjuun lisää :wave: . Mies meinaa hermostua välillä, kun en raaski vanhoja palapelejä heittää pois ja niitä laatikoita on vino pino. Siinä lepää hermot, kun saa etsiä niitä sopivia palasia.
 

Yhteistyössä