Ketkä palstalla on niitä "pidettyjä" rekkautuneita?

  • Viestiketjun aloittaja galluppia
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";28873489]Herra suo meille kärsivällisyyttä, mutta TEE jotain! Poista Peyote täältä ja mieluummin kokonaan.
[/QUOTE]

Jos joku ihminen ärsyttää noin kovasti(ilman että ihminen olisi mitenkään satuttanut muita ym.) niin olisi kyllä itsetutkiskelun paikka.
Peyotella on yhtälainen oikeus olla täällä kuin sinullakin, miksi sinä kuvittelet olevasi jotenkin parempi ja oikeutetumpi olemaan täällä tai ylipäätään olemassa?
En minä vaadi että kaikkien joista minä en pidä pitäisi poistua maapallolta tai paikoista joista käyn.
Vaikutat aika lapselliselta ja itsekeskeiseltä.
 
Miks täällä aikuiset ihmiset kyselevät "kenestä tykkäät eniten"? Missään muualla ei tällä tavalla toimita. Tän pitäisi olla neutraali paikka, mikä järki tänne on rakenella kuppikuntia. Välillä meno on kuin jenkki leffojen lukioissa, on suosittuja ja sitten ei niin suosittuja.
Kunpa itse näkisitte, että käyttäytymisenne on hyvin lapsellista.
Jos ajattelisimme että palsta olisi koulu, niin ilmapiiri olisi todella huono ja tarvitsisimme paljon työtä päästäksemme kiusaamisesta eroon. Onneksi täällä ei ole pakko olla, mutta ei se ole mikään puolustus.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
vieras mies
Tämä ketju niinkuin kaikki muut vastaavat ja kuvaketjut todistavat sen että naisten huomionkipeys ei katoa mihinkään aikuisuuden myötä ja kateus toisia naisia kohtaan vain kasvaa.

Facebookissa ei kukaan kehtaa ikinä sanoa mitään negatiivista, siellä vain runkataan piirissä ja kehutaan ja peukutetaan ja toiset elävät siitä ja omakuva on ehkä hieman vääristynytkin sen takia. Täällä sitten joko jeesustellaan tai naljaillaan, ihan niinkuin tässäkin ketjussa.

Hauskaa viihdettä, onneksi en ole nainen. Elämä ei voi olla helppoa jos pitää joko kerjätä huomiota tai mollata niitä jotka sitä saavat.
 
Eiköhän se mene vähä enemmän näin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, älä sano mitään ja lisätään siihe vielä ettei kenellekkään tuu paha mieli, että jos on hyvää sanottavaa niin elä sano sittenkään mitään, aika hiljasta voip tulla =)



Tämä ketju niinkuin kaikki muut vastaavat ja kuvaketjut todistavat sen että naisten huomionkipeys ei katoa mihinkään aikuisuuden myötä ja kateus toisia naisia kohtaan vain kasvaa.

Facebookissa ei kukaan kehtaa ikinä sanoa mitään negatiivista, siellä vain runkataan piirissä ja kehutaan ja peukutetaan ja toiset elävät siitä ja omakuva on ehkä hieman vääristynytkin sen takia. Täällä sitten joko jeesustellaan tai naljaillaan, ihan niinkuin tässäkin ketjussa.

Hauskaa viihdettä, onneksi en ole nainen. Elämä ei voi olla helppoa jos pitää joko kerjätä huomiota tai mollata niitä jotka sitä saavat.
 
"vieras"
[QUOTE="tosikko";28873636]No ei se kyllä ole, vaikka täällä jotkut sitä tekevätkin.[/QUOTE]

Joku peräkylän asukki siellä huutelee? Täälläpäin naiset ovat elämänmyönteisiä ja osaavat nauttia omasta viehätysvoimasta.
 
Huomiohuoraus on hyvin ärsyttävää käytöstä, ettekö te saa miehiltänne tarpeeksi huomiota vai miksi täällä pitää sitä alkaa haalimaan.
Joo saan kyllä, mutta en elä miehen kehujen kautta. On ihan kiva tosiaan saada kauniita sanoja muiltakin. Ei haittaa vaikka haukuttaisi, ei yhtään. Tiedän itse miltä näytän, mutta onhan se silti mukava kuulla kehuja, olen siinäkin varmaan toooooosi outo, mutta voin hyvin myöntää nauttivani huomiosta. Tykkään puheiden pitämisestä, juttelemisesta ihmisten kanssa ja siitä huomiosta ylipäänsä. Onneksi ei tarvitse olla samanlaisia. Rohkeasti oma huomiohuorainen itsensä. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Data ja BootyPeppi
Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä...mutta mä tykkään Madicken04:stä ja kaunishäntäisestä oravasta, koska molemmat ovat ihan mielettömän ystävällisiä palstalla ihan kaikille.

Lisäksi tykkään seuraavista nikeistä: BootyPeppi, Peyote, Aamuäree, Tiiru, Keittiönoita, Taevahan Tosi, Anatolia...ja mikäköhän se yksi nikki olikaan...ei enää juurikaan palstaile, mutta hällä oli kiva blogi, jossa oli sellainen ihanan värikäs matto ja kirjat jaoteltu kirjahyllyyn värien mukaan. Hitto, kun nyt on koko nikki ihan unohduksissa :D

Ja moni muukin nikki jää mainitsematta, koska pää hakkaa tyhjää näiden nikkien kanssa.

Muutama miespalstalainenkin vaikuttaa kivalta ja siitä erityisesti heidän osaltaan pidän, että heillä on semmoista "miestietoa" kaikenmaailman asioista. Autoista, sähkön kulutuksesta jne. mitkä menee multa ihan yli hilseen. Mutta en mä nikkejä muista...isämies oli vissiin se toinen ainakin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28873674]Ja kenelle heruttajat heruttaa? Aika naurettavaahan se aikuisen käytökseksi on. :)[/QUOTE]No näille palstan miehillehän ne heruttaa. Ja mikäs siinä, jos on ulkonäkö kohdillaan niin antaa heruttaa vaan :)
 
Nämäkaksi
Madicken04 ja keittiönoita, siitä syysrä, että pysyvät aina asiallisina ja ystävällisinä eivätkä provosoidu. Osaavat keskustella ja perustella mielipiteensä, eivät yritä vääntää keskustelukummpanin sanoja tai lytätä toisten mielipidettä. Eivät alennu piilovittuiluun tai rivien väliin piilotettuihin vihjailuihin keskustelukumppanin tyhmyydestä tai ymmärtämättömyydestä, ei vaikka toinen osapuoli veistelisi miten ilkeäit kommentteja tahansa. Itse arvostan tällaista kykyä erityisesti tällä palstalla, jossa toista vähättelevää keskustelutyyliä tunnutaan toisinaan pitävän täysin hyväksyttävänä, jopa suotavana. Ja tämä siltikin, että varsinkin keittiksen kanssa olen tosi monesta asiasta eri mieltä ja muutenkin hän vaikuttaa ihmisenä hyvin erilaiselta kuin itse olen. Mutta keskustelijana ihan pro.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
No nyt ihan yllytettynä se illan HUOMIOHUORAUS kukaan ei ole maininnut minua! Eikös tää ketju alottajasta riippumatta siirtynyt siihen huomiohuoraamiseen?

Hitto vie mie en oo yhtiikää tissei saati sit persettä tänne laittanu. Naama kuvan kylläkin sen muutaman hassun kerran.

Joten mitäs jos pidettäs ketjut siinä aiheessa mitä ne oikeasti koskee....
 
No nyt ihan yllytettynä se illan HUOMIOHUORAUS kukaan ei ole maininnut minua! Eikös tää ketju alottajasta riippumatta siirtynyt siihen huomiohuoraamiseen?

Hitto vie mie en oo yhtiikää tissei saati sit persettä tänne laittanu. Naama kuvan kylläkin sen muutaman hassun kerran.

Joten mitäs jos pidettäs ketjut siinä aiheessa mitä ne oikeasti koskee....
ei taida onnistua. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Mun 12v. serkku harrastaa kavereiden kanssa tota. "oot kaunis", "eiku sä oot kaunis", "eiku sä vasta kaunis ootkin", "oot ihana", "eiku sä vasta ihana ootki" jne. jne.

Ja sit täällä joku setämies pyytää kuvia perseistä niin ei tarvii palstamammojen sekunttia pidempää miettiä, että laittasko kuvan vai ei, kun kuva meni jo.
Toivottavasti teidän lapsista ei tule samanlaisia huomiohuoria joiden itsetuntoa pitää muiden olla kokoajan pönkittämässä.
Muistihan kertoa serkullesi, että facebookin ikäraja on 13 vuotta?
 
"Vieras"
Vastaan alkuperäiseen kysymykseen ihan sen mukaan mitä mieltä ITSE olen eli pidän mm. näistä: Peyote, Keittis, Kfkfkf, ruutiukko, mummeliisa( pidin hänestä, hänhän ei palstaile enää), rollolainen, lucifer, Akaatti, Scarletti plus moni muu. Ei täällä oikein ole tullut vastaan sellaisia jotka olisi ehdoton "no-no", jokainen on välillä hyvä ja välillä järkyttävä.
 

Yhteistyössä