Ketokaa raskautenne hyvät uutiset

Haluaisin niin kovasti lukea teidän iloisia uutisia raskaudestanne. Topikkia aiheesta en ole löytänyt, mutta ei ole pahitteeksi jos näitä iloisen aiheen topikkeja olisi useampi. Jakakaa iloisia tarinoitanne ja onnistumisianne. Tottakai myös jo äidiksi tulleet voivat jakaa onneaan! Odottamisen ilo jakoon! :)

Itse voin aloittaa, sillä olen niin onnellinen ensimmäisestä raskaudestani, joka tärppäsi viimein melkein kahden vuoden yrittämisen jälkeen. Viikot taittuvat hiljalleen ja ollaan jo "turvaviikoilla", elikkä rv 26+5 menossa ja vauva voi hyvin :)
 
Onnea tulevasta pienokaisesta! Minulla on tällähetkellä 2 lasta, mutta kun esikoinen oli jo 3 luulin jo että hän jää ainoaksi lapseksi kun en tullut raskaaksi vaikken käyttänyt mieheni kanssa mitään ehkäisyä. Minulla oli kuukautiset myöhässä 2vko ja oli huonoa oloa, mutta sieltä ne kuukautiset kuitenkin tuli ja olin kyllä tehnyt testinkin joka näytti negaa. Seuraavassa kuussa taas oli kunnolla pahoinvointia ja kuukautiset 2vko myöhäsä ja ajattelin etten tee testiä turhaan ku taas on sama juttu. Kuitenkin hain testin (vieläpä sellaisen halpiksen prismasta) ja tein testin joka oli selvääselvempi positiivinen, en ollu uskoa sitä ja ajattelinkin että on jokuvirhe, tein toisen testin illalla ja sekin oli yhtä selvä! Sitten soittelin neuvolaan ja sain ajan varhaisultraan ja siellä se pieni kirppu näkyi<3 Enkä millään voinut uskoa siltikään :) Nyt minulla on se pienenpieni tyttökäärö kotona <3 Tälläinen oli minun tarina, tietenkin esikoinenkin ihana ja toivottu tapaus<3
 
Minä tunsin eilen ekaa kertaa vauvan potkut kunnolla! AIVAN IHANAA! Olen nyt rv20+3 ja mietin jo eilen päivällä, että onkohan siellä enää kukaan kotona, kun ei mitään kuulu, mutta sitten illalla nukkumaan mennessä oli oikein kunnon bailut pienellä masussa - potkuja tuli ihan ropisemalla :D Olen niin iloinen ja huojentunut, että vauva antoi vihdoin merkkiä itsestään! Jejjj! <3
 

Yhteistyössä