ketuttaako jokin? nahistellaanko?

Ei oo koskaa vituttanu näin paljoo koskaa elämässä ja en oo koskaa ollu näin hermostunu!!!! en ikinä!!!!! ja itkulle ei meinaa tulla loppuu kun oon niin hermostunu Onneks lapset on nukkumassa...ja kun asia on semmonen mille minä ei voi tehä mitään!!!! ei niinku löydy enää mitää sanojakaa on ihan pihalla ja SIIS VOI VITTU!!!!!!!! :'( |O |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:
Ei oo koskaa vituttanu näin paljoo koskaa elämässä ja en oo koskaa ollu näin hermostunu!!!! en ikinä!!!!! ja itkulle ei meinaa tulla loppuu kun oon niin hermostunu et ikusta ei meinaa tulla loppua Onneks lapset on nukkumassa...ja kun asia on semmonen mille minä ei voi tehä mitään!!!! ei niinku löydy enää mitää sanojakaa on ihan pihalla ja SIIS VOI VITTU!!!!!!!! :'( |O |O |O |O
Voisitko valaista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ummikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:
Ei oo koskaa vituttanu näin paljoo koskaa elämässä ja en oo koskaa ollu näin hermostunu!!!! en ikinä!!!!! ja itkulle ei meinaa tulla loppuu kun oon niin hermostunu et ikusta ei meinaa tulla loppua Onneks lapset on nukkumassa...ja kun asia on semmonen mille minä ei voi tehä mitään!!!! ei niinku löydy enää mitää sanojakaa on ihan pihalla ja SIIS VOI VITTU!!!!!!!! :'( |O |O |O |O
Voisitko valaista?
kyse on mun pikku veljestä
http://keskustelu.kaksplus.fi/t882872
tuol kerroin kerroin mut sain kuulla et onki jätkä käyttäny pidempää....ja on sekaantunu johokki isoo lössiin..... |O |O
mä oon niin vihanen....meidän ÄITILLE et veljestä tullu tommonen mitä nyt on ja jos ikinä veljelle tapahtuu jtn ton sopantakia niin en anna ikuna anteeks äitille!!! liian pitkä stoori kerrottavaks..
 

Yhteistyössä