Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

Maanantai 25.5.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp 9/29...............yritys käynnissä............5
Dreamin86............kp18/29..............yritys käynnissä............3
Fenkku..................kp??/??...............toukokuussa..................
Guess80................kp28/30-37........yritys käynnissä............1
janelle...................kp28/27.............yritys käynnissä............2
kaapo80................kp14/30..............yritys käynnissä............2
Lily88.....................kp71/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
mely.......................kp31/30-39.......yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp32/??..............yritys käynnissä............2
pullero-pallero.....kp??/??................yritys käynnissä..........."0"
Sayang..................kp36/25-29........yritys käynnissä............1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp16/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp10/31..............yritys käynnissä..........1
Elppa.....................kp47/??..............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp66/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp26/27......... ...yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp30/31.............yritys käynnissä.........."0"
(poika 11/07)
Nanna1980............kp 7/28-30.........yritys käynnissä...........1
(tyttö 8/07)
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 12/08)
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
panicroom..............kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 10/05)
sanzibar.................kp10/28............yritys käynnissä............3
(poika 6/07)
Sybilla....................kp15/31...............tjottailua......................
(tyttö 4/08)
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas..................kp13/31-35?........yritys käynnissä...........1/2
Veeruska-81..........kp15/28..............yritys käynnissä..........
(tyttö 12/07)
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp21/??.............yritys käynnissä...........2
Äiskä80..................kp12/??..............yritys käynnissä...........
Äpyli.......................kp11/26..............yritys käynnissä..........
(poika 11/08)

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp35/29-30........yritys käynnissä...........2
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp11/21..............yritys käynnissä...........1
(tyttö 11/05 ja poika 03/08)
CrazyInLove...........kp 6/26..............yrotys käynnissä..........2
HAPPY-82...............kp25/35..............toukokuussa.................
(poika 4/00 ja tyttö 9/02)
Jonlii.......................kp22/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp 7/25..............kesäkuussa..................
(kaksoset -00)
metsätähti.............kp25/28-30.........yritys käynnissä............
(pojat 06 ja 07)
pingviini100............kp??/??.............yritys käynnissä............1
(pojat -03 ja -05)
äityli30...................kp28/27-31.......yritys käynnissä............3
(poika 11/02 ja tyttö 04/07)

Neljättä yrittävät



Suurperheelliset (?)






PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/) LA ??
murunen1 05/2009 -- LA?
tuulia85 (kp31/27-39, yk1) LA?
Petite (kp22/27-28) LA ?
Snoopy (kp55/30) LA?
Peikonpähkinä LA?
Röllimuori (kp 33/??) LA?
äityli30 (kp25/27-31, yk3) LA 31.1.2010
marjutti86 (kp 71?) LA ?



HAAMUILIJAT



Vanhat keskustelut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1287724
 
Jatketaan tänne keskustelua!!! 51 sivua oli jo aika hyvä määrä B)

Marjutti tuuthan heti kertomaan mitä tk:sta sanottiin :wave:

mely itse ajattelen että dpo= days past ovulation eli "päivät ovulaation jälkeen" noin niin kuin suoraan käännettynä. Sen tarkempaa tietoa mulla ei niistä ole. Olis kyllä ihan kiva tietää myös miten ne virallisesti lasketaan :wave: Minä (testihulluna) alkaisin varovasti jo testailemaan, mutta hyvä jos sinne ke asti jaksat odottaa :D

Itselle ei sen kummempaa. Töissä meni pe-su. Tällä viikolla saan uuden tukan. Pitäis vaan ensin päättää mitä sille tekee :whistle: Pitkät ja paksut ovat, ja pitkänä haluan ne pitääkin. **jää miettimään** .. Tytön huoneesta taisi kuulua jotain, joten :wave:

Afu
 
aa oottejo täällä :D

no plussahan se sieltä ;)
aamulla soitin tk:hon, siellä nainen sano vaan et "raskaustesti plussa, hiivaa ei ole vielä katottu". olin aivan :eek: ja kysyin että oon siis raskaana? se vaan et joo, mitä sitte? :x olipa ihme eukko.
soitin jo neuvolaanki ku tästähän nyt ei voi tietää millä viikoilla mennään, ku menkkojen mukaan olis jo rv9 mutta tuskinpa sentään =) kesäkuun alkuun sain neuvolan.

huh että jännittää! oon jo täällä itkeskelly, ja sit nauranu samaan aikaan :D kuumeinen olo ja flunssa, pitääkin mennä kuume mittaamaan....
 
Onnea Marjutti!!!! Vähän aavistelinkin että plussa sieltä tulisi, kun sinun olotiloistasi oon tässä lueskellut!! =)

Oma napa: kp21 ja vielä ollaan mukana kierrossa.. siis ettei täti ole yllättänyt niinkuin viime kierrossa hyvinkin aikaisessa vaiheessa... Mitään suurempia oireita ei ole, masussa kipristelee aina paikallaan ollessa ja pissa on ollut nyt jotenki keltaisempaa...
Jos ei tätiä ala kuulumaan niin koitan malttaa testin tekoa tuonne 4.6 asti, olis aika juhlavaa testata plussa samana päivänä kun sanomme tahdon =)
 
Onnea hirmuisesti marjutti86! Mahtava juttu!!! Mutta %&#"=&% mikä ääliö siellä puhelimen toisessa päässä on ollu :kieh:

Mulla tuntu eilen koko ilta sellasta jomotusta tuolla alhaalla, ehkä munasarjoissa? No, minäpä ajattelin että ovista pukkaa niin, ajattelin käyttää heti hyväksi :p

On niin upeat ilmat että ei malta sisällä ollakaan! Nyt vaan kahvit naamaan ja lasten kanssa pihalle ja puistoon B)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :wave:

(mä vaan härskisti kopioin tekstin toisesta ketjusta tänne ku en jaksa kirjottaa uusiks :ashamed: :D )
 
onnea Marjutti :heart: :heart: :heart:

ON:
testasin just tyylikkään negan. Pöh.
Eli menkkoja ootellaan tänne. Huomenna ois kp:t täynnä. Jos ei niitä näy niin testaan seuraavan kerran vasta sunnuntaina. Ovis oli kp 13-14.

Esikkoa kun aloin odottamaan niin haamu tuli testiin jo kp 25 tjtn. Joten enpä usko siis nyt olevani raskaana. Harmittaa kovasti. No, uutta kiertoa ootellessa. Jos se ovis nyt tulis taas hyvissä ajoin ennen jussia, kun sitten ollaan taas mökillä ja siellä on tupa täynnä väkeä.
 
marjutti onnea :flower: :heart: Sä varmaankin pääset kyllä johonkin alkuraskauden ultraan, kun tosiaan viikkoja voi olla ihan mitä vain. Kannattaa kyllä melkein vaatia sitä, jos sitä ei ehdoteta.

Hetki sitten tultiin pihalta sisälle ja tytön sai melkein suoraan kantaa päikkäreille. Maitoa suostui sentään juomaan, syömisestä ei ois tullut mitään kun niin väsy jo oli. Pitää varmaan itse mennä löhöilemään aurinkoon, taitaa jo paistaa meidän terassille B)
 
ONNEA MARJUTTI!!! Arvasin että plussaat! Oon niin iloinen sun puolesta!

Täällä... työviikonlopun jälkeinen ansaittu vapaapäivä.. ihanaa!! Lekottelen tässä auringossa parvekkeella B)

KP 28.. tiedän jo etten oo raskaana.. ovis oli joskus kp 20 tienoissa joten menkkoja saa odotella vielä ensi viikon alussa. En oo testannut negaa, mut tunnen kroppani aikas hyvin ja kaikki oireet viittaa lähestyviin menkkoihin :|

No.. tää oli vasta eka yrityskierto enkä oo kovin surkeena... Saapahan nauttia vielä pari kesäsiideriä ja pukeutua kivoihin kesävaatteisiin. Nyt otan rennosti ja odottelen vielä viikon menkkoja.. testailen vasta sitten kun maha jo kasvaa :LOL: Oon realisti ja skeptikko, kuten huomaatte :D

Oon tietoisesti pysytellyt poissa alkuraskausoire-sivuilta, jotten alkais edes kuvittelee mitään oireita.. mulla kun on noita ovisoireita ja pms-oireita ihan riittämiin jo muutenkin ja niistähän suurin osa on samoja kun alkuraskaudessa.

Joten.. päivitän sitten KP 1 kun se saapuu.. :wave:
 
marjutille paljon onnea :heart: :flower:

vitsit.. tänään kävelin kaupungille niin hyvä kun en kaksinkerroin mennyt kun noin 10 sekunnin pitunen viiiiiiiltävä kamala kipu tuli alavatsaan. lämpöä on reilut 0,5C enemmän kun yleensä ja valkovuotoa on välillä aika reilusti, nälkä on kamala ja kusettaa ja väsyttää. mutta mitä... joko nyt on käynyt niin että ovis on ollut oletettua aiemmin tai sitten nuo kaikki johtuu vaan jostain muusta :D

koska eihän nyt sentään vielä voisi minkäälaista tuntemusta olla, jos torstaina olisi ovis ollut.. jaah. ihan sama mulle millon se on ollut kun ollaan oltu ihan kierron alusta näihin päiviin asti varmaan ainakin joka toinen päivä peittoja pöllyttelemässä :kieh:

guess80: äläpäs vielä lannistu, voihan raskausoireet olla samanlaiset kuin menkkaoireet ;) minttumaariallekin peukut pystyssä , että täti pysyisi kaukana :)
 
Onnea marjutti!!!!!! eihän tuo nyt voinut ollakkaan mitään muuta!! :D

pulleropallero: mulla tuli pillereiden jälkeen vain tyhjennyvuoto ja sit ekasta luomuierrosta tärppi. et kai se munis on muinut itsensä liikkeelle :D

lisää vaan plussia kehiin siskot!!!! :heart:
 
röllimuori, mulla on siis nyt sellanen tilanne et viimesen pillerin otin öö 1. tai 2. päivä toukokuuta. (en enää muista :D) tyhjennysvuoto alko7.5 ja siitä päivästä olen nyt mahdollisen kiertoni koittanut laskea..eli sen mukaan ois ollut ovis 21.5. (tokikin voi heittää varmaan pillereiden jälkeen).
ja siis ensi viikon torstaina pitäisi mahdollisesti sitten täti tulla, toivotaan että pysyy poissa :)
 
No höh!
Olipa taas palvelua eräässä nimeltä mainitsemattomassa yksityisessa lääkäriasemassa. Soittelin sinne josko saisin aikaa ultraan kun pitäis nuo viikot saada tietää niin kehotti sitten soittamaan neuvolaan ja varaamaan sitä kautta. Luulis nyt että olis raha kelvannu. :| Yritin sit soittaa neuvolaan, mutta olikin tänään suljettu joten laitoin s-postia. Nyt sitten odotellaan että mitä se neuvolantäti sieltä vastaa, että pääseekö vasta joskus vuonna pipo vai varaanko kuitenkin toiselle yksityiselle ajan että saa mielenrauhan. En olis halunnu olla missään yhteyksissä neuvolaan ennen ku on varmistettu että jotain tuolla mahassa kasva... Josko se huomenna vastais.

Onnea Marjutti! :flower:

).) Tänään on ollut joku ihme kestoällötys päällä. Tieten vaan kuvittelen, mutta kuitenkin. Muuta merkittävää ei päivän aikana olekaan tapahtunut.
 
tekis kyllä mieli jo nyt testata jos ovis olisikin vaikka ollut aikasemmin niin voisi näyttääkin.. oon hullu :kieh: kärsivällisyys puuttuu nyt :D yksi testiliuska olisi mulla kyllä.. ääh :)

mun tuurilla olisin varmasti paksuna jos ostaisin ison kasan raskaustestejä, ovistestejä, siteitä, tamponeita, alkoholijuomia ja tupakkaa sekä tietenki mahan kohdalta tiukkoja paitoja ja farkkuja ;) :LOL:

*MUOKS* peikonpähkinälle, kylläpäs nyt näyttää lääkäriasemien ja tk:n työntekijöillä olevan huono päivä kun marjuttikin oli niin tylyn kuuloisen vastauksen saanut ja nyt sulle vielä noin.. kai ne nyt sieltä ois pitäny jotain osata sanoa :eek:
 
toivon kyl kovasti et neuvolan täti olis sit mukava. vaikuttaa kyllä paljon omaankin mieleen raskausaikana. nyt ekan kerran ku meen 2 viikon päästä nii heti on joku sijainen. se täti kelle tänään soitin on sillon lomalla.

kummaa kyllä tuo tylyys, mikä oli mua kohtaan ja peikonpähkinälle... :eek: ei ne kaikki osaa ajatella odottajan kannalta, et kuinka isoja asioita nää on =)

paljon kiitos onnen toivotteluista. tosi hyvä mieli tuli =)
 
Peikonpähkinä, mä TODELLA ihmettelen tuon yks.lääkäriaseman toimintaa! Pistä piruuttas palautetta! Millä tuo yritys meinaa pystyssä pysyä jos ei asiakkaat kelpaa! :LOL: Ihme touhua. Tai sitten oli joku suviuuno ajanvarauksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Peikonpähkinä, mä TODELLA ihmettelen tuon yks.lääkäriaseman toimintaa! Pistä piruuttas palautetta! Millä tuo yritys meinaa pystyssä pysyä jos ei asiakkaat kelpaa! :LOL: Ihme touhua. Tai sitten oli joku suviuuno ajanvarauksessa.

Varmaan sitä pitäis palautetta laittaakin. En tiedä johtuiko se tylyys siitä että kyselin tietylle gynekologille aikaa (tiedän useemmankin gynen entisen työn kautta) ja hän ei enää ollu siellä töissä... Sano vaan, että "ai sää katoit varmaan meidän nettisivuilta?" No DAA! :eek: Mistäs muualta? Sit vastas: " Joo siellä on vanhaa tietoa, että päivittyy tän kuun aikana". No helvetti!?! Kyselin sitten, että ketkä tekee ultria ja vastaukseksi tuli ne gynet joille en halua mennä... Joten se lafka on nyt out. Kattelin kyllä eilen vielä paria muutakin ja meidän työpaikan sairaskassa maksaa osan maksuista.

).) Musta on tullu joku ihmeen testien suurkuluttaja. Tekis vielä mieli mennä verikokeeseen että sais tietää paljonko sitä hormonia on veressä. Aina vaan se viiva vahvistuu, mutta epäuskoinen olo kuitenkin. Edellisessä raskaudessa pahoinvointi ja oksentelu oli arkea rv:sta 5-24. :x Nyt ei oikeastaan ole ku vähän ellotusta ja iltaisin hillitön nälkä! Eilenkin söin päivälliseksi oikein miehen annoksen ja silti klo 21 alko mahassa kurnimaan... Oon myös alottanu taas kuntopyöräilyn. Yritän saada nuo höllyreidet kiinteemmiksi (Dream on!). :LOL: Tänään meidän likat saa uudet polkupyörät ja lähetään illalla sitten niitä testailemaan. 12" pikkupyörät... :heart:
 
Tiistai 26.5.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp10/29...............yritys käynnissä............5
Dreamin86............kp19/29..............yritys käynnissä............3
Fenkku..................kp??/??...............toukokuussa..................
Guess80................kp29/30-37........yritys käynnissä............1
janelle...................kp29/27.............yritys käynnissä............2
kaapo80................kp15/30..............yritys käynnissä............2
Lily88.....................kp72/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
mely.......................kp32/30-39.......yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp33/??..............yritys käynnissä............2
pullero-pallero.....kp??/??................yritys käynnissä..........."0"
Sayang..................kp37/25-29........yritys käynnissä............1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp17/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp11/31..............yritys käynnissä..........1
Elppa.....................kp48/??..............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp67/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp27/27......... ...yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp31/31.............yritys käynnissä.........."0"
(poika 11/07)
Nanna1980............kp 8/28-30.........yritys käynnissä...........1
(tyttö 8/07)
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 12/08)
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
panicroom..............kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 10/05)
sanzibar.................kp11/28............yritys käynnissä............3
(poika 6/07)
Sybilla....................kp16/31...............tjottailua......................
(tyttö 4/08)
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas..................kp14/31-35?........yritys käynnissä...........1/2
Veeruska-81..........kp16/28..............yritys käynnissä..........
(tyttö 12/07)
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp22/??.............yritys käynnissä...........2
Äiskä80..................kp13/??..............yritys käynnissä...........
Äpyli.......................kp12/26..............yritys käynnissä..........
(poika 11/08)

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp36/29-30........yritys käynnissä...........2
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp12/21..............yritys käynnissä...........1
(tyttö 11/05 ja poika 03/08)
CrazyInLove...........kp 7/26..............yrotys käynnissä..........2
HAPPY-82...............kp26/35..............toukokuussa.................
(poika 4/00 ja tyttö 9/02)
Jonlii.......................kp23/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp 8/25..............kesäkuussa..................
(kaksoset -00)
metsätähti.............kp26/28-30.........yritys käynnissä............
(pojat 06 ja 07)
pingviini100............kp??/??.............yritys käynnissä............1
(pojat -03 ja -05)
äityli30...................kp29/27-31.......yritys käynnissä............3
(poika 11/02 ja tyttö 04/07)

Neljättä yrittävät



Suurperheelliset (?)






PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/) LA ??
murunen1 05/2009 -- LA?
tuulia85 (kp31/27-39, yk1) LA?
Petite (kp22/27-28) LA ?
Snoopy (kp55/30) LA?
Peikonpähkinä LA?
Röllimuori (kp 33/??) LA?
äityli30 (kp25/27-31, yk3) LA 31.1.2010
marjutti86 (kp 71?) LA ?



HAAMUILIJAT



Vanhat keskustelut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1287724
 
ONNEA plussanneille! :flower:

Täällä alkaa olla ovispäivät. :attn: Tietääkö kukkaan voiko tuo kierto olla imetyksen kans jotakin toista, kuin normaalisti? ekaa kiertoa synnyksen jälkeen vasta mennään..
 
No niin! Hienoa toimintaa oikeasti mun tulevalta neuvolatädiltä! :) Ultra-aika varattu 8.6. maanantaina. Pitää ilmeisesti töissä vähän "valehdella" että pääsee käymään aamulla siellä. Sit näkee mitä on, missä vaiheessa vai onko edes... Toivotaan että on. :heart: Samalla varattiin eka neuvola-aika joka on sitten juhannuksen jälkeen maanantaina. Laittaa kotiin vielä lappuja täytettäväksi.
 
Onnea plussanneille! Marjuttista epäilen, että hän on kyllä ihan oikeestikin niillä viikoilla, mitä kuukautiset antaa ymmärtää, hänellä on minun korvaani ollut niin selvät oireet ollut jo pitkään.

Täällä taitaa ovulaatio lähestyä. Tekee mieli makeaa ja ounastavaa kipristelyä alavatsalla. Kaikki viittaa siihen, että the Day olisi huomenna. Jotenkin hämmentävää, ettei km vaikuta mitenkään kroppaan, vaan se jatkaa toimintaansa kuin mitään ei olisi ollutkaan.

Tänään tuli gyne-polilta potilaskertomus ja diagnoosina oli spontaani, täydellinen keskenmeno, ei kontrolleja. Helpottavaa, että sen kanssa tuli mentyä läääriin. Jos noita vaikka tulee enemmän, niin on sitten kirjoissa ja kansissa. Välillä käy mielessä ja hiukan kaihertaa, kun saa kuulla jonkun tutun olevan tammikuulle raskaana, mutta luottamus on kova.

Äpyli Oma kiertoni ei asettunut imetyksen aikana ja pari kuukautta meni vielä sen jälkeenkin, ennenkuin hormonit löysi kohdilleen. Omalta kohdalta sanoisin, että niin kauan kuin herumista tuntuu, niin kauan imetys voi vaikuttaa ( ei siis kaikilla vaikuta mitenkään).
 

Yhteistyössä