Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Nää ilmatkin tekee tän masennusolon ihan selkeesti. Mä piristyin kyllä just äsken, ja totesin että perkele, eteenpäin vaikka väkisin. Mua on yritetty tehdä 6 vuotta, siks ehkä otin sen hirveen raskaasti kun ei sit heti tärpänny, jotenki tuli kauhukuva että mulle käy samoin. Ei sitä kukaan voi tietää, ja ihan turhaan pähkäillä tollasta. Kuitenki pitäs kaiken olla ok. Enstiistaina menen viel gynelle, koska ihmettelen tota mun useamman viikon kestänyttä alavatsakipua, ja sitte sitä tiputtelua mitä luulin kiinnittymisvuodoks. Saa sit ainaki kattoa kunnolla ja viel ultrata et oisko masussa yksiö (tai kaksio :eek: ) vapaana. :)

Tärppionnea ja haleja, koittakaa nyt joku plussata! :)
 
Tervetuloa uusille :flower:

Onnea Mutzillalle uuteen kiertoon!

Lily-Jane täällä myös bongaillaan ovista (kp 12/27-28), ihan luomumenetelmillä tosin. Jännää on.

Meilläkin oli jossain vaiheessa ajatus syysvauvasta, mutta yhtä hyviä ne talvi-, kevät- ja kesävauvatkin on :) Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
 
Lily-jane mä muistin aamulla tehä ovistestin vaikkei tarviskaan... Hailakkaa viivaa näytti eli jatketaan... :D

Mä kävin kans kattomas et jos nyt tärppää tästä siirrosta niin laskettuaika olis heti tammikuun alussa 3 päivä =)

Almukka ja mutzilla :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon

Mömmömmöö pidän peukkuja pystyssä et tästä kierrosta tärppäis ;)
 
Kp 18/21-27. Tuntuu siltä että joko on raskaana tai sitten on virtsatietulehdus. Alavatsassa jännä tunne, just semmonen virtsistunne, mut ei kirvele eikä muutenkaan mitään muita virtsisoireita. Välil vihloo sivuille alavatsaan. Syön usein, nälkä on kokoajan. Väsyttää. Töissä kävin kaks kertaa kusella kun normaalisti en käy välttämättä kertaakaan tai kerran. Eilen illalla kolme kertaa kahden tunnin aikana. Vatsa löysällä.

Mut silti kokoajan en millään usko et se ois mahdollista, en osaa kuvitella itseäni raskaana. Normaalia varmaankin kun ei ennestään muksuja ole... :whistle:
 
NapaKissa Sovitaan tosiaankin nyt heti alkuun, että tästä toisesta kierrosta tärppää. :)
Olenkin aina toisaalta toivonut, että lapset syntyisivät alkuvuonna, kun itsekin olen maaliskuun lapsi... Vaikka eihän sillä oikeasti ole mitään väliä, milloin syntyy, kunhan on terve... :)
 
Moikkelis koikkelis!

Heh, mun ovistestailut jatkuu epäonnisina, tänään taisin pissata liian nopeasti siihen tikkuun ja se digitesti päätti heittää hanskat tiskiin :LOL: Nyt sitten aamupäivästä uutta yritystä kehiin ja pidättelen tässä pissaa sitten. On tää hullujen hommaa! Vähän ovismaisia tuntemuksia, mutta epäilen että näin aikaisin tulisi. Kohta se nähdään :) Yritän nyt joku kolme tuntia pidätellä, kaipa se riittää?

Mutzilla Siinä kierron alussa niin näet milloin pomppaa ylöspäin lämmöt.

samara88 Toivottavasti joku siellä masussa laittaa vatsankin sekaisin :D

Unikeiju Kunpa teillä tärppäisi! Jos mulla tärppää tästä kierrosta niin taitaa olla suurinpiirtein samat lasketut ajat, joskus 3.-4. tammikuuta. Jos jos ja jos |O

NapaKissa Älä murehdi siitä, että äidilläsi on kestänyt kauan.. Eihän nämä ole aina perinnöllisiä missään nimessä!! Jos olisi niin minä olisin jo raskaana, minä ja mun veli ollaan tultu yk 1:stä ja 2:sta. Äiti sanoi, että hän vain suunnitteli, että milloin sitä tulis raskaaksi. Mietin päässäni että kiitti ihan v*tusti tästäkin tiedosta, ei mulla vaan niin mene :LOL: Tai sit mun isällä on jotain huippuspermaa.. Yäk, miks mä totakin menin ajattelemaan! :x

Vaniljainen Mulla toi greippimehu ei tee sitten mitään, mutta ehkä sillä olis sellainen placebo vaikutus ja tulisit raskaaksi :heart: Mukava kuulla, ettei toi endo aiheuttanut mitään kipuja! Varmaan siksi ei estä raskautumistakaan :)

Nyt lopetetaan tää masistelu, jooko :) Kevät tulossa ja kaikkea!

Kevät tuli lumi suli sydän sanoi puli puli... :D
 
Moikka!
Ekaa kertaa kirjoittelen,sivuilla tosin käynyt jo vuosia!
Kauhia vauvakuume olisi päällänsä,onneksi myös miesystävälläni...
Miehelläni 2 lasta ja minulla 1,mutta haaveilemme yhteisestä iltatähdestä.

Asumme käytännön pakosta eri osoitteissa vielä toistaiseksi,mutta tämä toimii hienosti!Asumme kävelymatkan päässä toisistamme
Suunnitteilla on muutaman vuoden sisällä saman katon alle mennä.
Minipillerit heitetty kaapin nurkkaan odottamaan ja nyt olisi aika kokeilla tärppääkö.

Tämä järjestely voi joistakin kuulostaa oudolta mutta sopii meidän arkeen oikein hyvin.
Jännittäviä aikoja eletään!!
:whistle:
 
Mutzilla, kannattaa koko kierto mitata lämpöjä jos niistä meinaa jotain päätellä..varsinkin jos ei ole aiempaa seurantaa ollenkaan. Sittenhän ne ilmeisesti pitäis mitata aamulla ennen ku nousee sängystä, mikä on mulle ainakin täysin ylivoimainen tehtävä :D Ite mittailen niitä millon mitäkin, mutta vähän silleen että varsinkin iltasin jätän kirjaamatta ffään jos se näyttää jotenkin vähän hassusti lämpimpämpää kuin "pitäis" kun nuo iltalämmöt on aina mulla aamua korkeemmat. Mua vähän "harmittaa" ovisbongailun puolesta, etten saa noita lämpöjä järkevästi mittailuta..mut e imahda mitään..en vaan muista.

NapaKissa, onneksihan nuo ei tarkota sitä että teillä mitään olis vaikka vanhemmilla olis yrittäminen kestänytkin. Mullakin on äidillä tullut yksi keskenmeno enkä ole koskaan hoksannut kysyä, että onko ollut ongelmia yrittelyssä..ja nty en sitte enää kehtaa kysyä, kun innostuu vielä liikaa sitten..

Greippimehu mulla tais vaikuttaa limoihin, mutta mulla se ei sovi vatsalle..on melko hapanta ja alkaa närästää niin älyttömästi että parempi jättää juomatta B)

Voi herttinen..katoin vasta nyt uusinta vauvaa (tai se taitaa olla jo suht vanha kyllä)..ja on niin nättejä masuja, ettei mitään tolkkua. Tahtoo! Sit kun nyt tästä kierrosta tärppää kerta, niin ostelen jotain hienoja raskauspaitoja..pakko kait se on alkaa ajattelemaan positiivisesti :D Mulla ois tänään 18/26-29 ja dpo 3-4 varmaankin. Jos nyt tärppäis, niin la ois 25.-28. joulukuuta että melko loppuvuoteen menee..saas nähdä miten käy..joka tapauksessa muuten monella pinossa varmaan käy niin, että joululahjat onki sitten vauvalla terkotettua tavaraa. Että onneksi mies ymmärtää, että pitää rouvalle olla oma joululahja B) Kivasti taas elän tulevaisuudessa ja lahjamurheissa :LOL:

Tervetuloa Taisku71 :flower: Mielestäni ei tartte miettiä, mitä muut ajattelee teidän parisuhdejärjestelyistä..se mikä sopii itselle, ei välttämättä sovi ollenkaan toiselle :heart: Jokos on tyhjennysvuoto tullut, mietin tässä vaan että minkä yrityskierron nakkaan sulle? Laitoin, että toinen haaveissa mutta voihan siihen laittaa 2./3. kin? Ihan miten itse haluaa.

Muok. Voi tuska tätä loppukiertoa! Menin laskeskelemaan, että semmoset kymmenisen päivää ois h-hetkiin. Tai ehkä enemmänki, riippuu kierrosta nyt..saispa nopeampaa tietää nämä kierron asiat :D
 
Pitkästä aikaa taas täällä. Pakko tuunustaa että kun jäljellä oli pääsiäisenä se viimeinen pilleri levy, sorruin kuitenkin kinuamaan mieheltä että se jätettäisiin syömättä. Vaan ei heltynyt mokoma. Sanoi vaan että pidetään nyt kiinni siitä mitä on sovittu. :ashamed: Sen verran kuitenkin nyt nipistän että aloitin sen viimeisen levyn samantien. Typerää, viikko sinne tai tänne mutta kuitenkin. Olen niin malttamaton että vaikka järjellä tiedän että yrittämisen aloittamisesta menee todennäköisesti vielä vaikka miten paljon aikaa tärppiin, olen silti sortunut ostamaan muutaman 60 cm bodyn. :LOL:
 
samara toivottavasti saisit plussan :heart:

Vaniljainen olin aatellu tässä kierrossa juoda greippimehua ja onneks tuli puheeks hoitajan kanssa, se sano että ei voi juoda kun minimoi lääkkeen vaikutuksen eli taas kerran jätin mehut kauppaan....

Oishan se tietty kiva kun sais alkuvuodesta vauvan ite oon syntyny helmikuussa ja keskimmäinen huhtikuussa, tyttö ja poika sekä mies heinäkuussa.... Mut tää on sit et jos jos jos ja jos.... lopetetaan jossittelu ja toivotaan kunnon plussamyrskyä tähän ketjuun ja siirrytään kaikki yhessä tuonne odotuspuolelle ;)

Tuisku tervetuloa mukaan iloiseen seuraamme.... :heart:

metsis jännittävät paikat sulla, pidetään peukut pystyssä et olis tärpänny =)

mötkis nopeesti se aika menee ja sit pääsette yrittelemään! Jaksamista odotteluun =)
 
Mötkis kiva ku joku muukin vielä odottelee alottamista niin ei tartte yksin :wave: Toivon et tärppäis nopeesti kuten edellis kerrallaki... Sitä odotellessa ois kiva jos täällä alkais tulla mukavia uutisia muilta :hug:

Metsis meidänkin äidillä on ollu kaks keskenmenoa (18 ja 26 viikot) ja molemmat ois syntyny kesällä.Me muut 4 on synnytty talvella.Itellä ei oo ollu onneks ja toiv. ei tuu kenellekkään.

Siemeniä vaan sisään niin kyllä sieltä jotain kasvaa jossain vaiheessa :D
 
No joo, täytyy tulla purkamaan pahaa mieltä.. :ashamed:

Toi ukkopiru otti hirmusesti ylitöitä ja nyt sillä on yheksän päivän työputki vaihtelevine vuoroineen. Ja se on tietenkin niin väsyny, että makkarin puolelta kuuluu sinä aikana vaan kuorsausta. Työputki loppuu siis ensi tiistaina ja oletettavasti ovis on sillon ollutta ja mennyttä. Ainoat mahikset puuhailuun olis lauantaina, mutta en usko, että silloinkaan jaksaa. Ja kohta kaikki sanoo, että nyt vaan kaikki viettelytaktiikat käyttöön, mutta pöh, jos toi ukko on väsyny, niin ei siihen mikään auta (ja miks kaikilla muilla auttaa?? onko mussa jotain vikaa :ashamed: ). Etenkään, kun se tietäis, et vonkaisin väkisin tämän takia ja sitten se stressais ja sitä en halua. Lisäks iteki stressaan, jos tää menee pakkopullaks ja sillon ei homma vaan toimi, kun en osaa rentoutua. Huaah. Harmittaa, kun alko viimeinki toivo nousta, että jos tämä kierto voisi olla se onnellinen, mutta p*skat! |O OTTAA PÄÄHÄN JA RANKASTI!!

Täytyy siis vaan asennoitua yk 4:n.. :'(

Anteeksi omanapaisuuteni, en vaan nyt jaksa ajatella mitään muuta :ashamed: Plussatuulia teille muille kuitenkin hirmuisesti..
 
Tervetuloa uudet kuumeilijat. :wave:

:hug: kaikille jotka sitä tarvitsevat. :)

Metsis: Mä tuota donnaa ja katselin, mut päädyis sit kuitenkin noihin tikkuihin. Odottelen nyt sun kokemuksia (ja muiden jos jollainen sellanen on?) niin katsotaan josko sellanen sit pitäs tilata kun tikut loppuu. Jotenkaa ei jaksa huvittaa toi tikuttelu, kun mulla työaika ärsyttävästi niin et aamupv menee hulinassa ennen töitä ja sama ilta töiden jälkeen, niin tikuttamiset unohtuu helpolla. Eikä niitä tuu töissä tehtyä... :whistle: Ton sylkitestin vois sielläki tehä. :)

Omaa napaa: täti tuli, joten mulle vois päivitellä nyt sitten yk 2. Kierto oli nyt tällä kertaa 35pv. Mut se saattaa viel heitellä ihan kierukan jälkimainingeista johtuen... No, uuteen nousuun. ;)

Reissussa täti tajus pysyä pois, joten matka onnistui hyvin. :heart: ;) Mitä nyt matkatavaroiden saamisessa oli ongelmia (mentiin torstaina ja tavarat saatiin lauantaina vähän ennen klo 20 ja kotiin lähtö oli sunnuntaina puolilta päivin :LOL: ).

Meillä tää kone toimii kun itse tykkää, joten siitä johtuen voi taas tulla pidempi aika ennen kuin pääsen taas kirjoittelemaan... Eilen sain jutut luettua, ja kun piti alkaa kommentoida niin ei rakkine enää toiminut... Tänään mies toi töistä lainaan ulkoisen näppäimistön (kannettavaan) joten toimii toistaseks ainakin... Jos tällä pärjäis sen aikaa et saadaan hommattua uusi kone...

Mutta nyt hetkeksi lukemaan Harry Potteria ennen nukkumaan menoa. Olen nyt hurahtanut niitä lukemaan... :D
 
Lääkäri soitteli eilen niistä mun ihmeellisistä menkoista. Kyseli onko raskaus suunnittelmissa. Vastasin että on ja on ollu jo 7 vuotta. Ärsyttää kun sanoi että jos ei tässä kevään aikana vuotohäiriöt asetu,niin soitasin uudestaan!!Raskaudestakin tuumaili,että laparoskopian jälkeen sittenkin saattaa mennä 6kk,mutta samaan hengenvetoon tuumaili,että eillei ala 6kk:ssa kuulua niin sit soittoa sinne.No heinäkuuhun asti siis aikaa..En nyt tajunnu,et pitääkö mun mennä työterveyden kautta verikokeisiin nyt heti vielä vai vasta joskus myöhemmässä vaiheessa.

Tilasin ovistestejä,testasin eka kerran jo eilen.Ei viivaa. Viime kierto oli 17 pvää niin siks jo nyt testailin!Saakeli jos oviskin on jääny pois!! :headwall: |O

Plussaonnea kuitenkin meille kaikille!! :flower:
 
Mötkis, muistan tunteen kyllä. Meilläkin oli mies alunperin sanonut, että jos jätettäisiin ehkäisy helmi-maaliskuussa..ja minä ehdottelin huhtikuuta kun siinä sopivasti loppu se yksi kokonaine paketti pillereitä. Noh, sitten kun joulukuussa kun ehdottlein että jos sittenkin jätetään siihen pakettiin, joka loppuisi joulun jälkeen..niin se oli ok. Mutta sitten häiden jälkeen, kun ehdottelin etten söisi niitä paria viimestä pilleriä, niin mies siinä että no syö nyt kuitenki loppuun B) Kummallaki siis vauvakuume, mutta noin perusmiehenähän se on sama syödä ne pillerit loppuun. Hyvin se sitten meni ja ihan hyvä muuten, että mielipide muuttui mulla siitä aiemmasta..koska nyt on huhtikuu ja ois pitäny napit jättää eikä vieläkään mitään ole tapahtunu. (Tämä on muuten se iso asia, mikä just vaivaakin).

Mun täytyy sanoa, etten tajua tota ovistestiä :LOL: Voisko olla vasta tulossa, toivottavasti ei! Mullahan on tuo sylkiovistesti ja se testaa estrogeeniä eli ei lh, kuten ne pissatestit. Ja jos katon vähän suuremmalla niin näen kyllä niitä saniaisia siellä eli semmosia jääkiteitä vähän kuin. Mutta edelleen haluan uskoa, että ovis oli jo su. Tosin täytyy sanoa, että nyt ehkä ekaa kertaa vasta osasin tehdä kunnolla ton sylkinäytteen, oon laittanu liian vähän sitä sylkeä siihen :p Noh, kohta oon ihan mestari ton kans, en sillä B)

Mömmömmöö, no sun miehellä on vähän erilainen työ kuin muilla. Meillä voi mies vaikka kesken työpäivän porhalta sessioille, jos vaan siis ite oisin kotona kun on yrittäjä on tollasta suunnittelua. Mutta onhan se, jos itekki on väsynyt, niin huomaa ettei oikeen muu kiinnosta kuin nukkuminen. Oisko sun miehellä se, että se nyt sitte yrittää paukuttaa töitä kun ajattelee rahatilannetta ja muuta? Kun ei ne miehet ehkä niin tietoisesti noita ajattele, mutta jos kysytään jotain galluppia niin aika usein miehellä se huoli on siinä perheen rahatilanteessa ja että saa hankinnat ja muut jne. Naisilla taas on ennemmin se asenne, että asiat suttaantuvat. Joten oisko vaan tämmöstä, ei ehkä kannata itteensä ottaa :hug: Sitten voi vielä olla, ettei se mies ehkä ymmärrä noita ovulaatioasioita kovin kummoisesti. Ei meillä ainakaan miehelle tunnu menevän kaaliin, vaikka on hyvin koulutettu ja muuta. Nyt ehkä tuntuu, kun oon muutamaan otteeseen asiaa selvittänyt, että tosiaan se tärppiaika ei ole ympäri kuukauden :LOL:

Shamandalie, tuo sylkitesti on kyllä oikeesti helppo kuljettaa töihin. Riippuu tietysti millanen on se työtilanne, mutta ihan hyvin voit vaikka aamulla putsata sen sylkilinssin ja laittaa siihen syljet ja koota sen "huulipunan" ja laittaa vaikka meikkipussiin. Sitten töissä käydä vessassa "puuteriomassa nenää" ja tiirata tulosta :D Mutta pakko sanoa tosta Donnatestistä, että mun mielestä tuo ulkonäkö vois olla parempi..se julia näyttää ulkonäöllisesti hämäävämmältä. (En tiedä onko siinä tosin kyljessä tekstiä tms). Tossa donnassa nimettäin on valkonen pohja, näyttää siis huulirasvapuikolta, ja siinä lukee isolla sinisellä "donnatest" ja sitten kaiken kukkuraksi on vaaleanpunaisella sellainen vaippavauvan kuva! Että se siitä huomaamattomuudesta :LOL: Muute nen tiedä tosta juliasta sitten mitään, ite en tilannu siksi kun siitä en nähnyt vaan missään käyttäjäkokemuksia oikeen. Mutta kommentoin lisää, kunhan opin käyttämään tota paremmin..olin laittanu tähän mennessä liian vähän sylkeä.

Shamandalie, minusta tuntu että reissun jälkimainingeissa menkat eivät olleet niin paha pettymys kun oli onnistunut reissu muuten takana. Vaikka ainahan se harmittaa, mutta kuitenkin. Oikeastaan mieli tipahti alas vasta sitten alkukierrosta.

Mua kyllä jänskättää tämä kierto, kun on tuo sylkitesti..että jotain sisältöä taas. Minusta tuo nyt näyttää niitä himputin saniaisia, näyttää vähän niinku katsois jotain asuinkortteleita silleen jännästi. ETtä tulkitsenkohan taas miten sattuu. Toisaalta toivon, että jospa nuo onis vaikka noita oviksen jälkimaininkisaniaisia, seurataan siis. Meillä oli muuten mies nähnyt unta, että meillä oli isompi asunto ja vauva =) Ja se ei koskaan muista unia!

-metsis ja kp 19/26-29 (toivottavasti)
 
Mömmömmöölle :hug: Tiedän totta totisesti miltä susta tuntuu. Mulla mies tekee kolmivuorotyötä. Ja arvata saattaa että pitkän iltavuoron jälkeen ei hänelle maita muu kuin uni. Jos joskus oon kehannu ees vihjata jotain muuta niin nakkaa niin älyttömän vihaisen katseen ettei tosikaan. Harmi jos teillä tää kierto menee nyt sivusuun noiden töiden takia, mutta jos ees yhtenä päivänä, edes yhtenä ehtis peittoja heilutella niin olis jo mahollisuus! Tsemppii!

Mä ajattelin tuota greippimehua ens kierrossa alottaa. En oo kun kerran maistanu ja en tykänny mausta yhtään. Onko se sit toimivaa? Kannattaako sitä lipittää sit suu virneessä ja naama vihreenä??
Testasin ovista ja ei näyttäny yhtikäs mitää! Omien laskujen mukaan pitäis olla nyt vkloppuna... Kaameeta jos pitää alkaa joka päivä sitä kyylään ja ostaa tuhat testiä kaappiin ku ei omat arviot pidä yhtään paikkaansa. Noh, eilen illalla pupuiltiin kuitenkin.
Me ollaan tänä iltana lähdössä ukon kanssa yksiin bailuihin naapurii :D Poika menee mummolaan yöksi. Vois vaikka punkkua lipittää :D Eikö sillä oo raskautumiseen joku hyvä vaikutus vai miten se oli?? Kiva päästä tuulettuun. Viime kerrasta taitaa olla kaks kuukautta.

Tosiaan siis, listaan voi päivittää mullekin jos ehtiipi että nyt on yk 3
 
Onnistuiko Lily- Jane bongaamaan ovulaation? =)

Taiskulle kovasti tervetuloa :wave:

Minäkin ymmärrän mötkiksen tilanteen, mies halusi, että liuska syödään kiltisti loppuun, mutta sain kuin sainkin sen suostumaan, että jätin sen kesken :LOL:
No, kohtahan sä jo pääset jännäämään :heart:

Mömmömmööllä (mikä sana :D ) on inhottava tilanne :( Ja ihan varmasti se harmittaa, yhtään kiertoa kun ei varmastikkaan haluaisi heittää hukkaan. Liika painostaminen ei ainakaan meidän perheessä auta yhtään, jos miestä väsyttää tai ei muuten vaan huvita, niin sitä seksiä on ihan turha vongata. Olen keksinyt semmoisen ihan toimivan tavan, että vaikka se kieltäytyy itse seksistä, niin kysyn, että saisinko vaikka ihan vähän vaan, nyt tulee suoraa puhetta :D, ottaa siltä suihin. Siis en loppuun asti vaan niin, että sen halut vähän heräilee..Sitten jätän sen hetkeksi rauhaan ja usein se sitten hetken päästä tuleekin omaa-aloitteisesti makuhuoneen puolelle :whistle: Eli annan sille vähän aikaa keräillä niitä haluja. Mutta painostaminen ei tosiaan auta, välillä se ei vaan halua vaikka mikä olisi.
Toivottavasti saisit sen houkuteltua edes yhden kerran ovulaation tienoilla, niin olisi jo mahdollisuus :hug:

Ikanderin Milja En kyllä kanssa sitten tiedä, että kuinka hyvin toi greippimehu oikeesti auttaa, mutta kyllä sillä joku vaikutus pitäis olla. Oon myös lukenut netistä useampia tapauksia, jossa on monen kuukauden yrittämisen jälkeen tullut sitten siitä greippimehu- kierrosta raskaaksi. Tuuria tai ei, mutta yrittänyttä ei laiteta :D
Mä ostin tota Valion 100% greippimehua ja ihan ekalla kerralla se oli vähän tujakkaa, mutta siihen tottui todella nopeasti, nyt ihan oikeasti tykkään siitä jo ja juonkin sitä lasin aamulla ja illalla. Kantsii ainakin kokeilla =)

Jes, maanantaina saan alottaa ovisbongailun, toivottavasti se löytyisi yhtä helposti kun viime kierrossa..

Onko kaikilla tää yrittäminen ihan salaista puuhaa, eli ette ole kertoneet kenellekkään? Mä en ole pystynyt pitämään sitä ihan salassa, oon kertonut mun äidille siitä, se muuten myös sai hyvinkin helposti meidän kaikki kolme, joista vielä mut ja mun pikkuveljen vaan yhdellä munasarjalla, ja veli tärppäs yk 1 ja mä heti kun kierukka otettiin pois eli ilmeisesti sitten yk0 :eek:
Samaten mun kolme parasta ystävää tietää asiasta, joista vielä yksi yrittää koko ajan itsekkin, joten meillä on tämmönen yhteis-yritys päällä :LOL:

Lehdessä oli muuten juttua että Victoria ja David Beckhamkin yrittävät taas lasta ja niillä on aikataulutettua seksiä viis kertaa päivässä..Ei toikaan nyt oikeen kivalta kuulosta, varsinkin kun siitä ei taida kauheeta hyötyä olla kun se sperma alkaa olla sitten päivän mittaan jo aika laimeeta.. ;)
 
Mömmömmöö, meillä on samat murheet siinä että minä olisin paljon aktiivisempi kuin mieheni (lieneekö 11 vuoden ikäerolla jotain tekemistä asian kanssa :/ ). Tosi pitkään olin loukkaantunut ja tunsin itseni torjutuksi kun muutenkin yleensä saan tehdä aloitteita näihin asioihin ja mies sitten joko tahtoo tai ei. Meilläkin mies tekee kolmivuorotyötä (terveisiä vaan kohtalonkumppanille IkanderiMiljalle :wave: ) ja on usein vaan niin väsynyt ettei sitä kannata itseensä ottaa. On ihan totta ettei siinä mitkään viettelyt ja temput auta kun toinen on unta vailla! Älä ole pahoilla mielin!

Metsis, tunnen itseni ihan lapselliseksi kun temppuilen näiden pillereiden kanssa, mutta minkä teet! Kuume on NIIIIN kova!

NeliApina, olet varmaan jo aiemmin kertonut, mutta on mennyt minulta ohi; Milloin aloitatte sen yrittämisen?

Vaniljainen: Pakko myöntää että minä olen toitottanut yrittämisen alkamisesta suurin piirtein koko maailmalle. ;) Olen vaan niin innoissani etten osaa olla hiljaa. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mömmömmöö:
Pekko oli sen verran tulla vielä kommentoimaan Shamandalielle: Harry Potterit on ihan huippuja! Lukenut oon kaikki ihan miljoona kertaa, suosittelen! =)
Mä olen nyt vasta kolmannessa kirjassa, enkä jaksais odottaa et saa luettua taas eteenpäin. :LOL:

Tipetsu: :hug: Toivottavasti nyt ennen heinäkuuta kierto asettuis ja saisitte plussan. :hug:

Metsis: Mä pääsisin töissä ton sylkitestin salassa tekeen, ja työliivissä taskujakin sen verran et sinne katois kenenkään huomaamatta. :D Laitetaan siis vakavaan harkintaan. :)

Vaniljainen: Mulla tietää yks kaveri, joka ite samassa tilateessa. Muuten on hys hys puuhaa. :D

Greippimehusta...
Join sitä kun kakkosta haaveiltiin, ja se oli niin kamalaa et yökin aina ku sitä join. :LOL: Mutta jospa siihenkin sitten taas turvautuis, vaikuttaa se ainakin omaan päähän jos ei muuhun... :LOL:

Mutta nyt töihin. Hyvät viikonloput kaikille ja +++++ :wave:
 
Mulla on siis sylkiovistestin mukaan tänään ovis. Limojen ja lämpöjen pomppaus on kyllä ollut jo, nyt on ihan selkeetä saharaa ollut jo muutama pv. Että mihinkä tässä uskoo, ei auta kuin jatkaa samalla tahdilla tuota lakanoiden ryttäämistä sitten B) Ei kyllä yhtään innosta, jos ovis ois vasta nyt..kun parhaassa tapauksessa siitä ois jo melkeen viikko. Että en suinkaan ole kärsimätön, mitä nyt hieman :whistle:

Täällä ois työt ja tentit tehtynä, joten vkl vois alkaa. On mulla kyllä yks työvuoro tuossa viikonloppuna, mutta ei haittaa. Tekis muuten pirusti mieli suklaata, että saapa nähdä saako sitä kaupassa pidettyä näppinsä erossa karkkihyllyltä.

Onko kellään jänniä testipäiviä? Aurinkoki niin nätisti alko paistamaan, että eiköhän me tänne ketjuun parit plussat voitais viikonlopun kunniaksi napata.

Lidlin greippimehu oli muuten minusta hyvää. Ja se oli siis semmonen oikea greippimehu minusta.
 
Moi kaikille!
Tulin kertomaan sen verran kuulumisia, että tänään kävin ultrassa ja siellä läpätti yksi pieni sydän vimmatusti :heart: Ultralaite ei sattunut olemaan mikään huippulaatuinen joten gynetäti ei lähtenyt päivälleen arvioimaan kestoa, sanoi että suunnilleen 7 viikkoa =) mun laskujen mukaan olisi ehkä 6+5 eli aika hyvin täsmäisi. Päätän nyt kumminkin että viikot onkin sen 7+0, tuntuu heti enemmältä =)
On muuten lähtöisin oikeasta munasarjasta, sitä ne toispuoliset nippailut tiesi, näkyi vielä keltarauhasen jäänteet siellä. Eli kannattaa uskoa nippailujaan! Hauskaa kun tiedän että esikoinen tuli vasemmasta ja toinen oikeasta munasarjasta, tasan menee...

Olo on onnellinen, ja lievästi pahoinvoiva. Toivotan kaikille teille pikaisia plussia ja valoisaa mieltä, loputtoman pitkältä tuntui kuumeiluaika ja vieläkin on aika epävarmat ajat mutta loppu hyvin kaikki hyvin, eikös vain?
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin :wave:
 

Yhteistyössä