Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Sokeripala ihania ultra kuulumisia =) Tuu uudestaankin kertoilemaan mitä teille kuuluu :heart: Paljon tarrasukkia pikkuiselle mukaan :flower:

Auneliini jännät paikat siis alkoi, pidän peukkuja pystyssä et tärppäis tästä kierrosta =)

Metsis viettää illan sänkypuuhissa ;) ja luultavasti myös viikonlopunkin. Tsemppiä yritykseen...

Tipetsu toivotaan että kierto tasaantuu ja saisitte plussan ennen heinäkuuta :hug:

IkanderinMilja :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon...

Vaniljainen meillä yritys on salaista puuhaa ja kenellekään ei olla edes hiiskuttu. Sen takia olen kokenut tämän ketjun hyväksi et voin ees täällä jotain kertoa :D
Lapsillekaan ei olla kerrottu, koska ne jos jotkut kertovat sen takuu varmasti eteenpäin :LOL:

Kävin tänää siel klinikalla ja sain keltarauhashormonia joka pitää aloittaa nyt tänää illalla. Laitetaan sinne kohdun kaulalle. Sit sain viel yhen toisenkin lääkkeen joka pitää pistää joka päivä, mut en muista kuinka pitkään... Lukee ohjeet paperissa...
Ens viikon keskiviikkona meillä on sitten viimeisten alkioiden siirto ja siitä alkaa taas jännät paikat... No mut en edes jaksa uskoa et tärppäis tälläkään kertaan :ashamed:

Viikonlopun jatkoa kaikille ihanaisille ihmisille :heart:
 
Onnea sokeripala :flower:
Liekköhän täällä minua enää muistetaan, kun on vähän taukoa ollut :) Kävin myös tänään ultrassa. Tuli huonoja sekä hyviä uutisia, ultrassa ei löytynyt mitään! Vaikka testit plussaa näyttivät ja raskausoireita olikin. Nähtävästi tyhjennysvuoto oli ollut silloin aikaisemmin vaikka ne olivatkin kivuttomat ja lyhyemmät kuin normaalisti. :| Onneksi en liikoja toivoa itselleni asettanutkaan.

No nyt on huojentunut olo, ettei mitään pahempaa ollut ja kohtu on tyhjentynyt normaalisti. Se on vaan suunnattava kohti seuraavia kiertoja. Ja terot aloitetaan seuraavaksi.
 
Sokeripala ihana kuulla, että teillä voidaan hyvin... :D

Tipetsulle jaksamista epäselvien lääkäreiden kanssa. Ei varmasti ole kivaa, kun ei iedä oikeestaan yhtään sen enempää kun aiemminkaan. :hug:

Metsätähtöselle myös :hug: ihmeellisten ovisten kanssa. Toisaalta, ei vara venettä kaada ja ei muuta kun pedin pohjalle...:)

ON: Täällä eletään kp 21/23-28 ja fiilikset on hyvinkin sekavat. Taas sitä muka uskoo, toivoo ja luottaa siihen raskautumiseen vaikka mahollisuudet onkin ihan minimaaliset tässä kierrossa. Nyt on aika lailla viikko bongatusta oviksesta ja (seuraa ällötyksiä) nyt eilen ja tänään ollut ihan mahottomat halut mulla ja paljon kosteutta+valkovuotoa alakerrassa. Mistähän mahtaa moinenkin johtua...?Sen kyllä oon päättänyt, että vasta reilun viikon päästä maanantaina testaan jos tarvetta on, niin ei ehkä niin kovaa sitten petytä...
 
Nappunen, eikös se nyt kuitenkin heti perään ole hyvät mahdollisuudet raskautua. Jospa nyt kävisi kunnolla kiinni :hug: Hyväähän tässä on, että selkeesti kuitenkin raskaudut niin eiköhän se jatkossakin onnistu =)

Sokeripala, mietinkin että mitähän kuuluu. Ihana kuulla uutisia :heart: Mitä haaveilija86selle kuuluu? Tässä tuli taas eräspäivä metsälenkillä mietittyä kaikkien kuulumisia :saint:

Tänään minusta tuo sylkiovistesti näytti negaa, joten ehkä oli tai ei tuossa. Epäilen kuitenkin lämpöjen noususta ja limoista, että se kyllä oli jo vkl. Saa nähdä, tulee kyllä kivualiaan pitkät ajat, jos se oliki vasta nyt B) Noh, en jaksa silleen pahemmin murehtia. Ainoastaan pitää muistaa se, että nythän voi tulla menkat aika paljon myöhemmin..ettei sitten turhia toiveita nousis (mitkä ihan varmasit nousevat kuitenkin).

Unikeiju, nyt kai se on meikäläisten vuoro tsemppailla kun on positiivisuuspuuska menossa =) Mutta kun on noin kovasti vaivaa teillä nähty raskautumisen eteen, niin pakkohan se on jossain vaiheessa tärpätä =)

Se on kuulkaas siitepölyajat alkaneet! Sen kyllä huomaa..sitten kun en kehtaa käyttää noita allergialääkkeitä kun niitä kyllä sais käyttää plussatestiin asti mutta en kuitenkaan haluais. Miten muut allergikot? Toisaalta kyllä jos vasta vaikka kesän jälkeen tärppäis, niin ärsyttäis että on koko kevään menny ihan tukossa ja turvonneena mahdollisen tärpin tähen :snotty:
 
Metsätähtönen ite oon kans allerginen ja allergia lääkkeet jätin jokunen viikko sitten pois kun olin kans tietoinen ettei raskaana ollessa niitä saa syödä.
No, mulla on se hyvä puoli että jos nyt en raskaaksi tule niin voin aloittaa uudestaan lääkityksen viimeistään toukokuun puolessa välissä...
Kiitos tsemppauksista ja sitä vartenhan me täällä ollaan et tsempataan ja tuetaan aina niitä jotka sitä tarvitsee...

Nappunen oon samaa mieltä metsätähtösen kanssa eli nyt on ainakin tiedossa et voit raskautua ja yleensähän keskenmenon jälkeen on paremmat mahdollisuudet raskautua...
Jaksamista ja voimia sinulle sekä iso :hug:

Miehellä on ihan mieletön autokuume, mut sanoin sille että jos odottaa nyt ainakin sen aikaa et tiietään tärppäskö vai ei. Kävi hyvin miehelle ja totes keskustelun päätteks et "kolmas siirto toden sanoo"... No saas nähä sitten toukokuun alussa kuin on käynyt ;)

Nelli jänniä aikoja elelet... Toivottavasti nyt tulis se kauan kaivattu plussa :heart:

Mukavaa ja aurinkoista lauantai päivän jatkoja... :wave:
 
Metsätähtönen, joo on huomattu, että siitepölyt on täällä. Mulla nää allergiat on niin pahat, että ilman lääkkeitä en aina selviä. Oonkin miettiny, et miten selviän, jos oon joskus raskaana siitepölyjen aikaan, mutta siskolle oli ainakin lääkäri määränny jotain lääkkeitä. Oli se parempi vaihtoehto, kun verrattiin stressaantuneeseen elimistöön. Tosin ne lääkkeet oli niin lieviä, että ei niistä hirveästi iloa ollut.. Mä oon kohta lähössä päivystykseen allergian takia, silmät tulehtuu jo :snotty:

Nappunen, :hug: Tsemiä jatkoon, nyt vaan peitot taas heilumaan!

Sokeripalalle onnittelut sydämensykkeestä :flower: Kiva, kun kävit kertomassa kuulumisia!

ON: Täällä ei mitn erikoista. Epäilen vahvasti, että mulla ei oo ovista ollutkaan, enkä tiedä koska tulee vai tuleeko. Ei oo yhtään semmosta oloa :| Ihan samahan se on siinä mielessä, kun en kuitenkaan pääse pettoja heiluttelemaan, mutta ottaa aivoon, kun tietää, että kierto on sitten sekaisin taas :'( Iiiiiso harmitus!

Plussatuulia kaikille! Plussailkaa nyt jotkut munkin puolesta! :p
 
Kiitos tervetuloa toivotuksista!

Hiukan jo tässä vaiheessa vaikka en raskaana vielä olekkaan niin alkanut mietityttämään
tuo imetys....syystä että minulle on tehty joitakin vuosia sitten rintojen pienennysleikkaus
....onko kenelläkään mitään tietoa onnistumisesta?
No kunhan nyt tärppäis ensin,mut kunhan kävi tämäkin asia mielessä näin lauantai aamuna.

Mukavaa viikonloppua kaikille!!
Tapaamisiin :flower:
 
Hohhoijaa, en tiedä enää mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään ja missä me ollaan ja oonks mäkin siellä.

Meinaan. Loppu tänään nää mun viikon kestäneet "menkat" eli eka 1 päivä tiputtelua, toinen ei mitään, 3. rusehtavaa tiputtelua, 4. ihan törkeet vattakivut ja runsaammat menkat, josta ne on nyt sit hiipunu totaalisesta, tänään viel vähän tuhruu. Mitään normaaleja menkkakipuja ei oo ollu päivääkään. Äsken sitte sain päähäni tehdä raskaustestin ihan muuten vaan, koska oviksen mukaan tänään ois pitäny menkkojen alkaa. Ni mitä tapahtuu? Ilmestyy haamu raskaustestiin. WTF? Noh, tiistaina menen gynelle, joka saa selittää mitä ihmettä mun kehossa tapahtuu. Vai tapahtuuko mitään.
 
Ihanaa lauantai-iltaa kaikille :wave:

Ihanaa Sokeripala kun tulit kertomaan hyviä uutisia :heart: Käyhän moikkaamassa meitä jatkossakin ja oikein paljon onnea tulevaan :)

Voih, nappunen :hug: :hug: Olipas ikävä kuulla :| Toivottavasti raskaudut pian uudestaan paremmalla onnella :hug:

Nellille toivon plussaonnea :heart:

Mömmömmöölle isot halitukset! :hug: Kyllähän se ovulaatio on hyvin voinut olla vaikka mitään tuntemuksia ei olekkaan ollut! Ootko saanut yhtään miestä houkuteltua sinne makkarin puolelle?

Oooh...Oiskohan Napakissalla tosiaan tärppi käynyt :heart: Pidän peukut pystyssä!!

Minä en valitettavasti osaa tohon Taiskun kysymykseen vastata mitään varmuudella, mutta semmonen käsitys mulla on, että imetys onnistuu korjausleikkauksista huoliamatta ihan normaalisti?
Mun onkin pitänyt jo pidemmän aikaa kysellä, että aikooko kaikki täällä olijat imettää? Mä olen ehkä vähän itsekäs, mutta olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että en imetä ollenkaan. Tää kuulostaa varmaan monen mielestä kamalalta, mutta uskon, että tulen pysymään tässä päätöksessä..

Ärsyttävä tämmönen vaihteleva kierto, kun ei oikein tiedä koska sitä ovista alkais testailemaan..Viime kierrossa se tuli kp19, joka ois ens perjantai, mutta tänään mulla on alavatsaan nippaillut ja kauheesti haluttais koko ajan :ashamed: Mitään limoja en kuitenkaan ole vielä löytänyt..Taidan alottaa sen tikuttelin kuitenkin vasta maanantaina ja jos se on mennyt jo ohi, niin sitten on, jokatapauksessa se on hyödynnetty :whistle:

 
Mahdottomasti on tullut tekstiä, ihanaa! Mutta huonompi puoli että en kerkee nyt kaikille kommentoida...

Sokeripalalle suuret onnittelut, ihania kuulumisia!!

nappunen Tsemppiä kovasti, nyt ainakin siis hyvät mahdollisuudet raskautua! Nokka pystyssä päin kohti uutta kiertoa.

Mömmömmöö
Mullakin ovis hukassa... Siis täysin! Omien laskujen mukaan piti siis olla nyt pe-su. Olen tehnyt kaksi ovistestiä ja molemmat täysin negoja. Ei vuotoja, ei mitään ovismerkkejä mitä normisti mulla on. HUOH.

Napakissa Toivotaan nyt vain parasta. Aina tuollaset kovat vuodot on epäilyttäviä ja todella harmillisia mutta ehkäpä siellä kaikesta huolimatta olis kyytiäinen. En nyt todellakaan halua masentaa mutta mulla varhaisen km:n jälkeen näytti testi plussaa aika pitkäänkin. Mutta toivotaan nyt sydäntemme pohjasta että siellä kaikki olis hyvin! :heart:

Täällä ei siis mitään ihmeempiä. Kuten kirjotinki niin ovista ei näy, ei kuulu. No jossain tuolla se vaanii! Toivotaan...

:hug: Vielä ihan kaikille, tasapuolisesti!
 
Vaniljainen, kiitos halista. Siis kummallista on tuntemusten kanssa, kun yleensä se ovis vihloo ikävästi sen pari päivää ja sit on tissit turvoksissa ja halut huipussaan. Nyt ei oikeastaan tällaista ole ollut :| Mutta kyllähän kai kaikilla naisilla on toisinaan myös ovuloimattomia kiertoja, että ehkä tää oli nyt sellanen tapaus...

IkanderinMilja, :hug: Toivotaan, että se ovis meidät kuitenkin vielä löytää..

Vaniljainen, olit muuten imettämisestäkin kysellyt. Musta jokainen tekee asian suhteen niin kuin parhaaksi näkee, joten mä en sua ainakaan ole lynkkaamassa :) Ite aion imettää, jos vaan pystyn! Eihän sitäkään tiedä, onnistuuko ja kuinka pitkään. Mulla on aika paha atooppinen iho ja toisinaan (joo kaikkia kiinnostaa) mun nännit kuivuu ja jopa tulehtuu ja menee ihan rikki, joten en usko, että imetys tekee kovin hyvää niille. Eli aika näyttää sen..

Napakissa, mulla on täällä peukut ja varpaat pystyssä!! :hug:

Miten musta tuntuu, että täällä ketjussa on nyt ihan yleissurkea mieliala?? :( Jospa tehtäis nyt semmonen juttu, että jokainen keksii omasta päivästään tai elämästään jotain kivaa ja positiivista ja kirjottaa sen tänne?? Ei siis tietty oo pakko, mut yleensä hyvä mieli tarttuu :wave:

Mun päivässä on ihanan positiivista se, että sain kuin sainkin houkuteltua sen miekkoseni makkarin puolelle. Eikä ollut ees vaikeeta :LOL: Ihan sama, onko tullut/tuleeko ovista, hyvän mielen siitä ainakin sai ;) :heart: =)

Plussatuulia toivottelee Mömmis kp 16/24-28 :wave:
 
IkanderinMilja Joo kyllä tässä aika realistisin mielin mennään eteenpäin. En viitsi enää yhtään toivoa, kun tässä viimiset on pari viikkoo on ollu juupas-eipäs-fiiliksiä. Odotan nyt tosiaan tiistaihin ni eiköhän se gyne sit osaa sanoa. Jotenkin hämää se haamu, pakko käydä välillä tarkistamassa et oli siinä jotain. Huomenna aamulla meinaan testata, kuitenki kasa noita testejä tuolla valmiina :) Ja oon samaa mieltä ettei tommonen vuoto oo kyl hyvä asia. Äitini silti kertoi, että odottaessaan pikkusiskoani, vuoti ekat 3 viikkoa verta.. Siks tässä pää sekasena..

Onnea sulle oviksen bongailuun, nappaa se kiinni ja lassoa!

Ja muillekin tärppionnea :)
 
Moi pitkästä aikaa:) Olin pääsiäisenä kotiseuduilla ja kaverit oli sen jälkeen meillä täällä käymässä niin en ole ehtinyt kirjottaa.

Ensinnäkin ISO :hug: hali teille jokaiselle. Tunnutte olevan sen tarpeessa. Joskus tää yritys vaan turhauttaa :/ Mulla tosiaan positiivisena juttuna se, että mun ystävä kävi miehensä ja 11kk tyttärensä kanssa meillä. Ja voi kun typy oli niiiiin suloinen :heart: Pidin häntä sylissä niin oli koko ajan hirmu tyytyväinen ja nukahti sitten syliin :) Voi toista... huoh.

Mukavaa metsis, että olet miettinyt miun kuulumisia. Olen itekin joskus ajatellut itse kutakin palstalaista:) Ihanaa kun löytyy samoin ajattelevaa vertaistukea :heart:

Täällä on edelleen menossa yk 7 ja kp 30. Vielä ei ole merkkejäkään menkoista. Olin kyllä jossain vaiheessa (en muista millon) tosi märkä ja masua nippaili kohdun/ muniksien kohdilta. Ollaan kyllä tässä kierrossa pupuiltu ja paaaaaljon eli ei voi muuta sanoa kuin että Herran huomaan :) En jaksa kuitenkaan olla vielä liian toiveikas. Kierrot kun on mulla vaihdelleet 19 ja 40pv:n välillä. Myönnettäköön silti, että toiveet on korkeella. Johtuu kai kesätauosta ja sit siitäkin, että nyt on muhinoitu oikeen urakalla ja joka ikinen kerta makasin aktin jälkeen puoli tuntia kintut ilmassa ennen suihkuun menoa :D Hauskaa kun mieskin ehotteli aktia tyyliin "Pitäskö miun siementää siut...;)?" :D Tähän asti aina ollut mielessä vaan orkut ja seksuaalinen tyytyväisyys, mutta nyt oli myös muhinoinnin mahdolliset seuraukset mielessä :LOL: Toisaalta miun toivoa nostaa yks tosi hölmö ajatus. Miun eno kuoli yllättäen sairaskohtaukseen tällä viikolla ja jotenkin ajattelin, että kun suvusta poistui nyt yksi ihminen ni sit syntyis uusi ikään kuin "tilalle". :ashamed: Siis tosi hölmö ajatus, mutta sitä käy kaikenlaisia ajatuksia mielessä, kun perustelee itelleen, miksi juuri tämä kierto olisi hyvä kierto plussata.... Ja se, että tuli joululapsi :) Siinä olis jotain niin ihmeellistä. Miun la olis n. 19.12 jos raskautuisin tästä kierrosta ja koska esikoinen menee usein yliajalle ni mie saisin jouluvauvan :heart: Tosin mulle käy vauva kun vauva, kun olis suurin piirtein terve:) Ite oon syntynyt marraskuussa ja kyllähän se teininä potutti olla aina luokan nuorimpien joukossa. Ei kuitenkaan enää ärsytä:) Eikä loppuvuodesta syntyminen oo mitenkää vaikeuttanu mun elämää. Oon aina pärjänny hyvin koulussa ja olisin voinut itseasiassa alottaa koulun jo vuoden etuajassa. Hyvä kuitenkin, ettei vanhemmat laittaneet, koska olisin ollut siinä tapauksessa koulun alkaessa 5v (täyttäny 6 sit marraskuussa).

Te, jotka olette jo puolisen vuotta yritelleet. Käykö teilläkin joskus mielessä epäilyksiä rakastellessanne, että näinkö niitä vauvoja todella tehdään? Itellä joskus tullut sellasia epäuskosia tunteita. Siis kun rakastelu on niin helppoo ja kivaa, muttei ole vielä toivottua tulosta tuottanut. Tai sit sellasia fiiliksiä, että osaanko kuitenkaan sekstata oikeen. Siis kyllä mies panee sen tavaran oikeeseen aukkoon ja yritän estää sitä valumasta ulos sen puoli tuntia aktin jälkeen (tässä kierrossa) mut silti... hmm..

Menen kullan kainaloon kattomaan leffaa, mukavaa viikonloppua :wave:
 
Mömmömmöön ehdotuksesta otan nyt vaarin:

POSITIIVISTA tämän hetkisessä elämässä on tuo ihana, kallisarvoinen poika joka tuhisee sängyssään. Hänen lievästä sairaudestaan huolimatta ollaan saatu elää täysin normaalia ja tasapainoista elämää. Musta tuntuu että oon aina sellanen superpositiivinen ihminen ja monet kaverit ihmettelee tätä optimistisuutta. Mietinkin että mistä sitä sitä riittää? :kieh: Oikeastaan mun, tai meidän, elämässä on kaikki nyt suht. hyvin. Vaikka asuntolainaa on maksettavana ja loppu kuut menee senttejä laskiessa :D Ja mun kroppa päättää välillä ottaa vallan ja toimii ihan miten huvittaa... No jaa, en ehkä ala listaamaan niitä varjosia puolia :D se lista ois pitkä! Muut saa jatkaa tästä.

Terveisin superpositiivinen-oviksen metsästäjä!
 
Eli... eilen kp20 tuli käytyä yöllä päivystyksessä, koska alko illalla sellaiset alavatsa- ja alaselkäkivut ja kuume nous 37,8. Noh, lääkärille epäilin sitten itse munuaistasoista virtsistä / raskautta. Ottivat veri- ja virtsanäytteet, eikä mitään! Ei raskautta eikä tulehduksia. Kaikki kunnossa/negaa. Eivät päivystyksessä voineet ultrata, mutta lääkäri sanoi ettei nyt löydä mitään akuuttia enkä ainakaan tuon verinäytteen mukaan ole raskaana. Kuulemma parin päivän viive siinä voisi olla, mutta ei usko kuitenkaan raskauteen tässä kierrossa :/
Eli kotiin vaan nukkumaan ja "takaisin jos kovenee". Tänään ollu enää alavatsapainetta mut tuntuu lähinnä menkoilta, ehkä ne alkaa huomenna taas... Lääkäri mainitsi myös munasarjakysta-vaihtoehdon, mutta epäili siitä tulevan vielä kovemmat kivut. Kohdunulkoinen taas kuulemma kipuilee "aaltoilevasti", joten ei tämä mun tasainen jomotus siihenkään viitannut..

Tänään ei ihmeempää, menkkoja ja yk3:sta odotellessa :)
 
Sokeripalalla ihania uutisia. :heart:

Jälleen virtuaali :hug: kaikille sitä tarvitseville.

Täällä menossa 5/33(?) ja nyt näyttäis sille että alkais täti jo pakata laukkujaan. Netin laskureita jo katselin et koskas ne näyttäis otolliset päivät niiden mukaan, lisäksi sitten oviksen tikuttelua kun se aika koittaa. En muita koska viimeksi olisin näistä päivistä selvinnyt näin helpolla, paitsi nyt ja viime kerralla (viimeksi oli ekat tätipäivät kierukan poiston jälkeen) enkä kummallakaan kerralla ole ollut yhtään kipeä, en ainuttakaan särkylääkettä joutunut ottamaan. Outoa, koska aiemmin eivät tehonneet edes reseptilääkkeet... Mutta aika kiva kun ei välttämättä edes muista vuotavansa koska ei ole kipeä. :LOL:

Mulla alkaa flunssa helpottaa, enää ei tunnu kuumetta olevan, nuhaa ja yskää enää. Jaksaa sit taas viikon töissä. :whistle:

Positiivisia ajatuksia tälle päivälle: Täällä paistaa aurinko ja on ihana ulkoilu ilma. Lisäksi aion tänään hakea siskolta leipäkoneen lainaan ja koitan josko osaisin sillä leivän tehdä. Jos ei sillä onnistu, yritän parantaa tapani ja alkaa tehdä leipää vaikka kerran viikossa... :)
 
Onnea NapaKissa, eikös se kuitenki ollu yk1? Kun tossa oli yk2, mutta varmaan vaan niiden valemenkkojen tähen :heart:

Positiivisuus tosiaan kunniaan. Just tossa mietin itseasiassa eilen, että meillä on ihanan puhdasta kun on siivottu ja jynssäsin ikkunatkin ulkoa. Siis on tosi ihanan näköstä, kun aurinko paistaa sisälle ja on siistiä =) Ja vietiin jo talviteloille vaatteita ja kenkiä, täällä on kevät jo sillä mallilla. Lisäksi mulla on taas se kiva fiilis mielessäni, että jospa sitä onkin raskaana niin on jokin salaisuus. Onhan se tämäkin salaisuus, kun ei tiedä ollakko vai eikö olla :LOL:

Haaveilija86, mulla ei ole tuollaisia epäilyksiä tullut..mutta kun mulla on tapana saman tien käydä pesuilla miehen kanssa puuhastelujen jälkeen, niin oon miettinyt että pitäskö munkin kohta alkaa laittaa kintut kattoa kohti..oishan siinä samalla vähän kuin suonikohjujen ehkäisyterapiaa :D Niin oon alkanut epäileen, että meneeköhän sieltä yksikään kaveri perille, kun sitä aina valuu kuitenkin poiski. Että tämmösiä epäilyksiä täällä, mutten tosissani tuota vielä kuitenkaan ole ajatellut..ehkä jossakin kierrossa sitten.

Samara, ite oon kans joskus käynyt päivystyksessä kun epäiltiin umpparia..olin tosi kipeänä vatsasta ja piti odotella koko päivä kun otettiin sitä sun tätä testiä ja ultrattiin jne. Lopulta multa ei löydetty mitään vikaa, mikä sinällään oli ihan helpotus muttei kuitenkaan. Mulal oli ilmeisesti jonkin sortin vatsatauti ilman että se näkyi esim. vatsansekaisuutena jne.

Noniin, kun on kerta NapaKissa plussannut niin meillähän aina useampi plussaa samassa syssyssä. Että ketkä ilmottautuu, kättä ylös? :D
 
Kiitos kiitos tuhannesti kaikille, katotaan nyt vielä mitä se gyne sanoo tiistaina. Pysyn siihen asti teidän riesana täällä :)

Metsätähtönen, juu yk1 se nyt sitte vaikka oliki mitä valevuotoja välillä. 2 luiskatestiä ja toi clearbluen digitaalinen, mut silti odotan tiistaihin.. Kerron sitte miten kävi :)
 

Yhteistyössä