Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Napakissalle paljon onnea! =)

Ja kiitos onnitteluista! Täällä tulee käytyä teidän kuulumisia lukemassa melkein yhtä usein kuin marraskuisissa. Mua jotenkin vaivaa kun se pino on niin valtava (olikohan 102 ilmoittautunutta, aktiiveja tietysti vähemmän) eikä samalla lailla pysty muistamaan,kenellä oli mitäkin ongelmia tai jännäilyjä tms. Saati että ehtisi kaikille kommentoimaan tai galluppeihin vastailemaan. Ja sit siellä tulee kauheasti keskenmenouutisia ja niistä masentuu ja omat huolet lisääntyy. Täällä ne isoimmat uutiset on enimmäkseen iloisia =)

Kysynpä vielä teiltäkin, joilla jo lapsia: miten aikaisin teillä on saatu dopplerilla sydänäänet kuulumaan? Töissä on doppler ja sormia syyhyttää... vaikka nyt on varmasti vielä liian aikaista, rv 7+1 :ashamed:
 
Voi kun Napakissa kaikki olis ok ja sun yritys jäis lyhyeks :) Kaikki muutkin voisi tosiaan plussata.Sit mä kylläkin jäisin tänne ihan yksin...Yrityskään viel alkanu ja kaikki häipyis :D Sitten tarttis käyttää mielikuvitusta ja luoda mielenkiintosia sivupersoonia ja jutella niille...Hyvä suunnitelma!
Tänään aloitin laskemaan päiviä yrityksen alkuun ja niitä tämä päivä mukaanlukien 22.Oikein yllätyin että niinkö vähän niitä onkaan. :) Vähän kyllä oikasin enkä ottanu mukaan lopussa odottavaa vuotoviikkoa...Ja sit on vielä sitä seuraavat oikeet menkat :/ Mutta mitäpä siitä.Toivottavasti ei tulis enää sit vuotoja.

Pidän kaikille peukkuja täällä ja jännitän muiden puolesta sen aikaa :hug:
 
Sokeripala Ostin kotiin Angel Sounds dopplerin ja viikolta 12 asti metsästin sydänääniä... Vaikka mulla oli kohtu etukenossa ja istukka takana niin sain kuulumaan joskus viikolla 14. Todella alhaalta ne kuului, ihan häpyluun tuntumasta. Aluksi etsin niitä navan alta mutta se oli liiian korkealta. Ehkä oisin bongannu ne aiemminkin jos oisin huomannu alempaa kuunnella.
 
Metsätähtönen ja unikeiju-79 Niin oon myös kuullu, et saattas helpommin raskautua heti km:n jälkeen, ei voi kun toivoa parasta :) Ja hyvillä mielin tästä eteenpäin, kun tietää, että tosiaan mahdollista se raskautuminen voi olla!

Unikeiju-79 Ja täällä on kans autonvaihtokuume, mutta ei ehkä malteta oottaa sitä plussaa, kun ei tiiä miten kauan siihen menee! :whistle:

mömmömmöö Kiitos! Joo ei auta muukun heilutella niitä peittoja! :LOL: Ja nuihin sun oviksiin, niin mä oon kans monesti miettiny onko mulla sitä ollenkaan, koska ovistesteihinkään en oo koskaan plussia saanu! Paitsi nyt kun testasin silläkii tota raskautta :D ja tietty olihan se viime kierrossa, mut en niistä muista tiiä miten on ollu..

Vaniljainen Niin, tässä ollaan jo paremmilla mielin ja toivotaan parempaa tärppäys onnea seuraavaan kiertoon! Tsemppiä sinnekin oviksen bongailuun! =)

Ikanderinmilja Kiitos =)

Napakissa En halua mitenkään lannistaa, mutta mulla näytti kans testit pitkään plussaa niinku ikanderinmiljallakin ja toi kuulostaa aika paljon mun tilanteelta! :| Toivon kyllä, että sulla ois tärpänny ja oisit vieläkin raskaana! Mutta mullahan kävi niin, että menkat myöhässä, haaleista haalein haamu ja samana päivänä alko 4 päivän kivuttomat menkat (joka olikin tyhjennysvuoto) ja sit plussa vahvistu ja viime viikolla näytti clearbluen digi 1-2vko eli viikolla 3-4. Ja kyllä tossa itelläkii meni pasmat sekasin, kun kaikki testit näytti plussaa!! :kieh: Mut suosittelen tekemään semmosen clearbluen uuden testin myöhemmin, niin näät onko ne viikot siinä noussu :) Pidän peukkuja kans täällä! :hug:
 
Napakissalle kamalasti onnea ja liimaa matkaan. Tiistainakos sulla se gyne oli? Sattupas sopivaan saumaan se, josko sais vähän selvyyttä sit. Toivotaan että kaikki on paremmin kun hyvin:)

Mtsätähtönen Mä voisin kanssa ilmottautua mukaan pussamyrskyyn, mielellän mahd pian, mutta saas nähdä.

ON: Täällä eletään kp 22/23-28 ja kamala jännitys alkaa nostaa päätään. Mukamas ollut kuvottavaa oloa ja toi melkoisen runsas valkovuoto (verrattuna siihen, että aiemmin ei kyllä oviksen ja menkkojen välillä ole ollut valkkaria) kyllä vähän hämää. Mutta katellaan nyt miten käy, todennäkösesti se täti sieltä kurvaa kylään (taas)...
 
NapaKissa Varovaiset onnittelut :flower: Kaikki varpaat ja sormet ristissä, että vuodot olisivat olleet ihan harmittomia!!!

nelli-86 Vikoja kiertopäiviä siellä mennään, tärppitsempit!!

Sokeripala Tulehan jatkossakin tänne kertomaan kuulumisia, niitä on mukava lukea!! Ja ihanaa että pikkanen siellä köllöttelee :heart:

Väsyttää paljon, ollut niin kiireinen viikonloppu! Tuun varmaan huomenna paremmalla ajalla kirjoittelemaan lisää :) Sain lauantai-aamuna positiivisen ovistestin, kp 16. Tänään oli jo aamulla nega, joten tänään luultavasti ovis. Eilen laitettiin simpat matkaan, ja toivottavasti vielä tänään, mies vaan näyttää pelottavan väsyneeltä :/ Noo, voihan se yksikin kerta riittää! Mulla on taas vaihteeks niin kärsimätön olo, mutta kevättä rinnassa kuitenkin :) Eli huomenna dpo 1! Ja piiiitkät piinaviikot alkaa..

Mukavaa sunnuntaita, tää flunssapeikko vaipuu jonnekin sohvan pohjalle :wave:
 
Unohdin mainita, Metsis ja Haaveilija taisi jutella seksistä ja ajatuksista siihen liittyen.. Mulla on ihan samanlaisia ajatuksia, mietin, että nousenko liian nopeasti ylös, että meneekö sinne jotain edes.. Esimerkiksi eilen aamulla harrastettiin seksiä ja mietin, että olisko parempi että illalla, koska silloin ne ehtisi muhia yön sisällä :D Mutta siis näillähän ei pitäisi olla mitään väliä. Seisoma-asennossa voi olla huonommat mahdollisuudet, mutta kuitenkin. Tässä tulee vaan niin vainoharhaiseksi. Nytkin mietin, että onko ovisaikaan vaan yksi kerta seksiä liian vähän, jos toi mies ei lämpeä tänään. Blaaaaaah! Pakko olla kärsivällinen vaan :D
 
Heippa vaan tännekin, menossa ollaan vieläkin mukana vaikka en oo pariin päivään kirjoitellu.. tai viikkoon, aika menee kauheen nopeesti mut joka päivä oon käyny teiän kaikkien kuulumiset lukemassa. :heart:

Napakissalle onnittelut, toivottavasti kyytiläinen kestää mukana :flower:

Plussatuulia kaikille kierron vika päiviä viettäville :whistle:

Ja :hug: kaikille meille! :flower:

Omaa napaa sen verran,että kp 24 justiinsa menossa ja vatsakipuja ollu jo useita päiviä. Varsinkin oikeanpuoleista munasarjaa jomottaa koko ajan ja välillä ihan repäisykipuja samalla puolella. Kunhan ei vaan olis mitään tulehdusta.. Mulla on 12.5 lääkäri, missä otetaan papat yms. muut, joten pitänee kysyä tästä siellä sitten.

Tästä kierrosta ei oo itellä odotukset korkealla, pupuiltiin vaan pari kertaa niihin aikoihin kun vois olla ovis, mutta kun en sitä ovista bongannu (tikkuja ei siis vielä ainakaan käytetä) niin aika hakuammuntaa oli niitten pupuilujen kanssa. Mutta positiivisesti kun ajattelee, niin yks kertahan kyllä riittää :D
 
Huomenta :flower:

Ovista testattu ja puhdasta negaa näyttää. Nyt alkaa kp:t vedellä melko pitkällä. Missäs se voi olla? Mahaa nippailee ja valkovuoto runsasta mutta voiks nuo tikut näyttää väärin? No joka tapauksessa miehen kellistän tänään ellei ole ihan tuhannen väsynyt töiden jälkeen. Lähti seitsemältä ja tulee illalla kaheksalta kotiin.

Mä oon kanssa miettiny ja aika useestikki tota, mitä seksistä puhutte. Mikä asento ois parhain jne... Meillä aika harvoin on makuuasentoa joten välillä pitäny täysillä miehen toiveita sivuuttaa :D Tuntuu että se makuuasento-jalat ylös- ois parhain vaihtoehto raskautumisen kannalta. Mutta jaa, tiedä häntä. Voiko ne pikkukaverit olla menemättä perille asti jos on joku muu asento käytössä? Miten ne pääsis kulkeen sinne asti? No ompa taas aamusta hyviä pohdintoja :D Tulkaa joku jeesaan!!

Pojan kanssa tässä aamuleikkejä leikitään. Tai siis äiti istuu koneella ja poika leikkii mun hiuspompuloilla :ashamed:

Tajusin eilen illalla että kohta lkaa grillikausi! Sovittiin kahden tuttava parsikunnan kanssa että kahden viikon päästä laitetaan grilli tulelle! Vähä mahtavaa. Täällä on lunta vielä melko paljon mutta terassit on sulana. Ketä teistä asuu ihan etelä suomessa? Onko jo kesä kelit ;)

Aamuisin terveisin, Milja.
 
IkanderinMilja, katoin sen brittidokumentin/tutkimuksen (?) ja siinä ainakin oli ettei asennolla olisi väliä eikä sillä että pitää koipia kohti kattoa. Ite en tosta asennosta niin välitä, mutta sitä oo nmiettiny että pitääkö tässä ens kierrossa alkaa sitten pitämään jalkoja kohti kattoa..kun jotenki vaan tuntuu että nehän tulee samoilla tulilla pihalle B) Tuo brittisarja, siis muistaakseni britti, oli se mistä paljon puhuttiin syksyllä..näkyy varmaan netistä. Mikähän se nimi oli? En muista edes kanavaa mistä tuli, yle?

Minusta tuntuu, että mullaki on taas yhtä sun toista raskausoiretta ja en ole edes varma tosta ovulaation paikasta :D Jotenkin kuvittelen, että se ovis oli kuitenkin sillon aiemmin eli yli viikko sitten kun mulla on jo lauantaista lähtien ollu semmosta menkka"kipua". Niin tuskinpa se perjantaina ovis oli, kun ei sillon oo tommosia tuntoja minusta ollut useampana päivänä. Onhan tämäkin päivän piristystä, kun arvelee että mikä tänään ois päivän raskausoire :LOL: Innostuin vielä eilen tilaamaan niitä liuskatestejä, vaikka mun ei pitäny taaskaan niitä koskaan ostaa. Mutta minkäs teet :saint: On mulla myös digitestiäkin kotona, että arsenaliinia löytyy, oispa jotain testattavaakin vielä =)

Lily-Jane, minä kans hätäilen noiden kertojen riittävyyden kans. Nyt rupesin miettii, että oisko meilä pitäny pupuilut alkaa päivää aiemmin vaikka ei mulla kyllä aiemmin ole niin aikasin kertaakaan tullut ovis. Mutta sitä kun hätäilee, kun ei muutakaan tekemistä keksi :LOL: Melkosia me naiset :heart:

Nelli, mietinkin että tuo plussamyrsky vois olla samanlainen tapahtuma vähän kuin jotkut mammuttimarkkinat :LOL: Kaikki vaan mukaan =)
 
ovistestit pitäis laittaa tänään tilaukseen, viime kierrossa ei edes ollu tuntemuksia, joita yleensä on, eli se limaisuus, joten nyt haluaan katsoa et ovuloinko edes ollenkaan...en ees muista mikä kp nyt on taitaa olla 6/28-30, joten kiirettä alkaa pitään
 
Mutzilla, pääsetki suoraan melkee tosi toimiin =) Saatte noista tuloksista varmaan semmosen draivin päälle, että voinki siirtää sut suoraan plussanneisiin :LOL:

Ite muuten huomasin, että mullahan voi jo tällä viikolla olla kierron alkamispv. Apuva! Myöhintään se on sit ens vko. Eli jännät päivät edessä ,nyt ois kp22/26-29 (tai enemmän jos ovis myöhemmin). Hyvä kun hoksasin näitä katsella tarkemin, pitää nimettäin töissä olla silleen valmiina ettei tule japaninlippuja työasuun. Siinä vois ollakki mielenkiintosta :D Saa siis olla lauantaista lähtien vähän hälyvalmiina. Jotenkin oon taas sillä tuulella, että minähän haluan tästä kierrosta raskautua.

Sokeripala. Huomsain muuten, että marraskuisissa on tosi paljon porukkaa, ettten yhtään ihmettele jos tuntuu vähän "orvolta". Sitten joulukuisissa tuntui olevan tosi vähän, vaikka tietysti puuttuu vielä paljon plussanneita kun kierto kesken. Mutta miten musta tuntui, että marraskuisissa oli aika paljon jo heti alusta? Noh, saatan muistaa väärin. Ite käyn katsomassa sitä päivityslistaa vaan sillon tällöin..marraskuisia jonkin verran alusta luin kun meillä lähti niin iso joukko sinne :heart: Mutta nyt sitten en oo enää jaksanut, kun ei ehdi.

Aatelkaapas ennen vanhaan kun ei ollu oikeen testejä. Nuo kotitestit ja muut, niin eihän ne nyt niin kovin monia vuosia ole käytössä ollut ja sopivan hintaisena. Muistaako joku, millon on vielä käyty terveysasemalla (tms) ottamassa se testi? Ainakin 90-luvulla näin on taidettu tehdä, eikö vain? Olishan se älytöntä, kun pitäis johonkin terveysasemalle mennä ja jännätä ties kuinka pitkään! Nyt sentääs voi ostaa koko lompakon vaikka tyhjäksi ja kaapin täyteen testejä omia hermoja lepuuttamaan :D Puhumattakaan istten ajoista, jolloin ei koko testejä ole tehty ja raskaus on sitten tullut ilmi kun on tullut..apuva! Ainakin on aikaa nauttia raskausajasta :heart:

Muok. Lupailin muuten ittelleni, että saan torstaina kun on vp, niin tehdä liuskatestin. Se ois jo vähän etukäteen, mutta mulla on sillon vana noita mun omia palkkatöitä eikä harjottelua, niin ois ehkä helpompi asennoitua siihen viikonloppuun jos tulee täys nega. Kun mulla on sitten työputki harjottelussa taas. Jos liuskat ei ehdi sitä ennen tulla, niin sit en tietysti käytä mun digejä. Mutta jotenkin tekis niin kovasti mieli testailla..sitten kun sitä testaa, oli se negakin, niin jotenkin se testihimo menee ohitse ja on taas helpompaa :whistle:

Muok2. (miten niin vasta iltavuoro? :D ). Huomasin, että tuo donna näyttää taas ovista. Eli en osaa tulkita sitä ihan selkeesti. Pitääkin varmaan alkaa tässä joka päivä seuraamaan, niinku oon tehnykki..niin sitten osaan erottaa mitkä on niitä oikeita saniaisia ja mitkä noita mun jotain mielikuvitussaniaisia :D Eli eiköhän ovis ole tullut kp 12-15, nyt ois dpo 7-10.
 
Metsätähtönen Mäkin oon miettinyt, että voi kun se oli hankalaa ennen kun ei voinut itse testaa raskautta ja sit piti vaan arvuutella viikkoja! Me ei sit eilen enää harrastettu mitään, mies sammui kuin saunalyhty kun pääsi sänkyyn. Mua kyllä harmittaa, mutta en viitsinyt alkaa vonkaa mitään koska sit kumpikaan ei nauttis. Ehkä tänään illalla, voi olla liian myöhäistä kyllä. Ärsyttää tällainen, pitää vissiin seuraavassa kierrossa ottaa se joka-toinen-päivä taktiikka käyttöön sen viikon ajan kun on oletettu ovis. Mä en vaan usko et toi mies lämpeää vielä mihinkään strategioihin vaikka sekin vauvaa kovasti toivoo :LOL: Nooo, toivotaan että tää yksi täsmäisku riittäis. Oikeesti kun noi miehet ei tästä lisääntymisbiologiasta kauheasti ymmärrä mitään ja ei viitsi koko aikaa muistuttaa..

IkanderinMilja Kyllä mekin välillä ollaan esim takaapäin, ja oon kuullut että se on hyvä asento etenkin jos kohtu on takakenossa. Tosi harvoin ollaan perus lähetyssaarnaajassa, usein sivuttain tai lusikassa tai sit mun jalat sojottaa kattoon jonnekin :D Ja viikonloppuisin ollaan aika pitkään suihkussa ja siellä sitten seisten. Ei sillä varmaan väliä, vaikka siis seisten painovoima voi vähän vaikutta siihen uintitahtiin.

hilppa kyllähän ne pari kertaa oviksen aikaan voi riittää vallan mainiosti, yksikin kerta oikeaan aikaan voi riittää! Tätä mä uskottelen itsellenikin :D

Täällä siis kp 18/30. Pari viikkoa odotusta! Ja dpo 1.

Keväinen hali kaikille! :hug:
 
Voi kun ei meinaa tänne ehtiä oikein koskaan ajan kanssa!

Napakissalle onnea matkaan! Toivotaan, että kaikki menee hienosti.

Meillä pitäis olla tässä kierrossa nyt selkeesti paremmat mahikset raskautumiseen kuin viimeksi. Taisi osua parikin hyvää petipuuhastelukertaa oviksen aikoihin. Nyt on enää pari päivää jännäilyä edessä, jos vanhat merkit paikkansa pitää. Siis dpo 12 jo menossa, tai ehkä 11. En ole ihan vakuuttunut oviksen ajankohdasta, mutta joka tapauksessa selkeesti loppukiertoa mennään. Nyt ei kyllä yhtään mitenkään tunnu siltä, että olisin raskaana :( Muistan vieläkin, miten ekan raskauden alkaessa jotenkin vaan tiesin ja tunsin sen, että nyt on tärpännyt. Ja nyt ei ole mitään vastaavaa olotilaa. Toivoa saa silti!

Taas mä vaan tätä omaa napaa...

Mutzillalle onnea yritykseen! Hyviä uutisia olit saanut.

Testien ostamisesta. Kyllä niitä apteekista on saanut kotitestejä ainakin jo 90-luvun alkupuolella. Mutta tietty nettitestit on tullu vasta netin laajentumisen myötä. Joo, ennesvanhaan on vaan sit pitänyt odotella, tuleeko menkat vai ei. Ja jossain vaiheessa varmaan sit on tajunnut olevansa raskaana. Niin ne ajat muuttuu. muoks. siis nettitestillä tarkotan tietysti netistä tilattavissa olevia liuskoja ja puikkoja ym. Se se vasta oliskin edistystä, kun vois vaan laittaa pissinäytteen johonkin tikkuun ja työntää tikun koneeseen ja sit sais netistä tuloksen saman tien...kuka kehittäis sellasen??
 
Moips
Eipä muuta kerrottavaa kuin että 21 päivää yrityksen alkuun :D Ja sittenki yritän keksiä jotain asiaa kun en aio seurata mitään limoja ja semmosia ja ainoo tikku mitä tulen käyttämään on semmonen paksuhko,kokonaan sisään työnnettävä malli jonka päälle ei kyllä kannata pissiä...Sylkeä voi kyllä joskus käyttää :kieh: Sillä sitte testailen joka 2.-3. päivä... :p
 
Jees! Tänne odotettu täti saapui vihdoinkin!:) Nelisen kuukautta menikin sitä odotellessa. Mutta nyt vihdoinkin minulle voi merkitä yk1, tästä vaan yrittämään. Kierron pituutta on tosin vaikea arvioida, mutta ilman ehkäisyä mennään ja katsotaan jos sattuis tärppäämään!:)
 
Heips taas..

Metsis, oot niin ihana noitten pohdintojes kanssa. Mua aina hymyilyttää, kun oot niin hirmu perusteellinen. Mä ite kans aina mietin asioita niiiiin pitkään ja monen mutkan kautta kuin vaan pystyn. Kirjottaessa se ei ehkä niin selvää oo, mutta jos voisitte kuulla, ni moni ei kyl varmaan jaksais mun juttuja :LOL: Mutta voi, kun sulle tulis tärppi!! Tsemiä!

IkanderinMilja: Kyselit, et kuka asuu Etelä-Suomessa, niin täällä yksi! Täällä on jo hirmu lämmintä, mutta onpa siinä kääntöpuolena allergiat. Koko viikonloppu meni mulla aivan käsille sen takia. Mutta asuupa missä päin vaan, niin aina ne jossain välissä tulee. Pitäs asua pahimman kauden ajan pohjosessa ja sit muuttaa takas tänne, ku pohjosessa alkaa pahin kausi :D

Novellelle kans tsemppiä, toivottavasti se plussa sieltä kuitenkin pärähtää! Tipahdin kyllä sun nettitesteilles :LOL:

Iitu, kiva, että pääset tositoimiin! Tsemppiä!! :wave:

Omanapa: kp 18/24-28. Luulen, että mun kroppa on nyt jotenki sekasin. Nyt mulla on ihan ovisolo (tissit turvoksissa, mahaa vihlonut pitkin päivää, olo on "kuumeinen"(siis posket helottaa, ei huono olo), valkovuoto on taas lisääntynyt eli ihan semmoset oireet kuin aina on ollut kierron puolivälissä ). Mutta kai tää on vaan jotain sekoilua. Siis ei mua kyllä haittaa, jos se ovis onkin nyt. Vois vaikka kaataa ton miekkosen varuiks sängyn pohjalle :D Paitsi ei se kyl jaksa kuitenka.. Mut jos huomenna. Ihan varuiks. :p

Päivän kevennys: Äsken tuli Clearblue-mainos ja mä meinasin käyä vollottamaan. Voi hyvänen aika :LOL:
 
Napakissa :hug:

mites muuten noita ovistestejä sitten käytetään? kun netissä olevissa ohjeissa luki et paras aika testata on klo 10-22 välillä ja ei saisi 2 tuntiin juoda hirveästi nesteitä, eli en otakaan siitä yöpissasta sitä koetta vaan sitten seuraavasta joka ollut pari tuntiako? niin uusi asia miulle et huhhuh tiiä osaako tuota sit oikein tehdä.
 
Napakissa pahoittelut ja iso :hug:

Iitu onnittelut tädin saapumisesta =)

Mutzilla kiva kuulla et sait hyviä uutisia ja nyt vaan paljon tsemppiä tähän kiertoon =)

IkanderinMilja täälläkin asutaan etelä-suomessa ja ihan kivasti on lumi sulanut pois, mut grillikautta ei olla viel avattu B)

Nelli pidän peukkuja pysytyssä et olis tärpänny :wave:

Meillä huomenna jännittävä päivä kun viimeiset kaksi alkioo siirretään kohtuun. Sit alkais ne kamalat piinapäivät mut onneks täs on niin paljon kaikkee et voi olla et menee pari viikkoo huomaamatta. Perjantaina olis tarkoitus lähtee työkavereiden kanssa Ruotsin risteilylle. Täytyy muistaa ottaa vaan kaikki lääkkeet mukaan...

Nyt täytyy alkaa valmistautuu töihin lähtöö olis taas iltavuoro edessä :wave:
 
Napakissa Voi surkeuksien surku :'( hali täältä!

Mutzilla Mä oon testannut aamupäivällä useimmiten. Aamupalan kun oon syöny niin sen jälkeen odotan jonku aikaa etten juo mitään.. Siis kaikki nestehän laimentaa pissasta otettavia näytteitä. Mietinkin että oonko juonu liikaa nestettä aamuisin kun on ollut negana tuo ovistesti(t) mutta kokeilin nyt äsken ja olin juomatta varmaan yli kolme tuntia. Silti nega.

Unikeiju-79 Oi huomenna on suuri päivä!! uskon että jännitystä vois leikata vaikka veitsellä :) Eikä varmaan kovin auta neuvot että koita ottaa rennosti ja olla pähkäilemättä koska se harvoin keltään onnistuu :D isot tsempitykset!

 

Yhteistyössä