Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Ihanaa, että Lily-Jane on bongannut oviksen! :heart: Nyt sitten vaan toivotaan, että on matkalainen mukana :heart:

iitulle onnittelut tädistä :hug: Ihanaa kun joskus saa siitäkin onnitella :)

Mömmömmöö testailitkos sitä ovista, eli oletko varma, etti ovis vois olla vasta nyt?

Voi Napakissa- kulta :hug: :hug: Olipas tylsiä uutisia :( Nyt ajattelet vaan positiivisesti, että ainakin sä pystyt raskautumaan :heart: Ja vielä ekasta kierrosta onnistui!! =)

Mutzilla: Mäkin testailen yleensä joskus kymmenen maissa, eli niin että olen kerran käynyt jo aamulla pisulla. Äkkiä niitä oppii käyttämään =)

Mä olen myös miettinyt tota asento-juttua, eli että missä asennossa ois paras olla ja pitäiskö sitä olla käymättä heti pissalla ja suihkussa..Niinhän ne väittää ettei sillä ois väliä, mutta tuntuu, että jos heti käy pissalla sen jälkeen niin puskee kaikki ulos :/ Taidankin kokeilla nyt niin, että olen pesemättä itseäni ihan heti, enkä käy pisulla.
Mä tikuttelin taas ovista ja saatoin bongatakin sen tänään :) En kyllä ole ihan varma, kun se jäi hiukan haaleamaksi kuin se kontrolli, ainoastaan sieltä ihan reunasta se on yhtä tumma. Mutta niin mulla oli viime kierrostakin. Mutta tikuttelen vielä huomenna ainakin ja katon että mihin suuntaan se menee. Onneks toi mies kellisti mut eilen sänkyyn :D
 
NapaKissa, mutta tuohan on just tosi tärkeää tietää että sullahan toimii siellä pelit ja vehkeet. Eikun tsemppiä vaan uuteen kiertoon, jos ekasta jo heti tärppäs niin et kuule täällä kauaa homehdu :hug:

Vaniljainen, noita oon itekki miettiny. Ite nimettäin käyn saman tien pesulla ja pisulla :LOL:

Että jos ens kiertoon lähden, niin ehkä sitten voisin kokeilla tuota koivet kattoa kohti-taktiikkaa. Mömmömmöö, joo musta kaiketi tuntuu että vauvakuume on helpompi käsitellä kun jotenki pohtii eri nurkilta välillä. Eipähän pääse heti kyllästymään :D

Mulla on kyllä rinnat taas kipeenä, tuo on jännä kun ne on joka kerta vähän eri tavalla. Tällä kertaa kipeyty heti oviksen jälkeen ja nyt ne on silleen kipeet, että tuntuu niinku nuppineulalla pistäis kun koskee vahingossakaan. Ei ole kyllä haitannut yöunia, kun on ollut tota työharjotteluputkea. Jotenkin vielä nuo mun oikeet palkkatyöt sitten vaihteluksi taas ärsyttää ja tympäänyttää, joskus asiakkaat on niin ihania ja joskus taas sitten ei ja nämähän heti vaikuttaa työmotivaatioon :LOL:

Mulla ois kp 23/26-29 (kattokaas näin sitä päätettiin ettei se kierto veny B) ) ja voisin huvikseni testata liuskalla torstaina jos vaan ovat tulleet. Muuten en sit ehkä uskalla testailla kovin, kun on tuota työharjottelua ja en halua sinne masisfiilistä :D Tuo on kyllä 29 kiertoon aika aikasin, mutta olkoot.
 
Pääsisinkö tähän pinoon minäkin? Tuolla jo neljättä haaveilevien pinossa olenkin, mutta kovin on hiljaista siellä!

Eli neiljäs olisi haaveissa. Meillä on poika 00, tyttö 02, ja poika 05. Pitkään olin varma, että lapsi luku on jo täynnä, kunnes sitten kuume taas yllätti viime talvena... Mies ei silloin oikein innostunut asiasta, ja omatkin haaveet hiipui. Kunnes nyt taas on tullut takaisin ja kuinkas kummaa, mieskin jo näyttää vihreää valoa! =) Oon niin onnellinen siitä! En olisi tätä ikikuuna päivänä uskonut!

Nyt olisi kp 14/28-32 ja ovis oli eilen tai tänään. En tiedä varmuudella, kun limaisuutta on ollut kumpanakin päivänä. Tosin nyt nippailee mahassakin. No, hommat on hoidettu ja nyt vain pitäisi malttaa sitten odotella pari viikkoa! Kaksi pitkän pitkää viikkoa...
 
Tänks, beibet. Kyllä tästä vielä noustaan. Ensviikolla ois taas ovis ni "joutuu" harrastamaan aviollisia velvollisuuksia. Sitä toi mun mieski sano että nyt ei menny ihan mun suunnitelmien mukaan tää, joutuu viel harrastaa seksiä uudemmanki kerran! Noh, tääl pistetään sillai peitot heilumaan että kissatki pelästyy.

Oon nyhjänny vaan omissa jutuissani, joten anteeks ku en oo ihan perillä kaikesta. Muzilla oli saanu hyviä uutisia ja ovista bongaamassa, mä nyt ihan yhden kuukauden kokemuksella ( :p ) voin sanoo että ihan iltapäiväpissasta ku ovista testasin, ni heti tuli vahva viiva eikä jääny epäselvyyksiä, mut kai se on yksilöllistä.

Unikeijulle ihan hirveesti tsemppiä alkionsiirtoon, toivottavasti edes toinen nappais kiinni ja lujaa. :) Pidän peukkuja!

IkanderinMilja kiitos tuesta ja haleista =)

Vaniljainen no sepä se, sillä mä saan järjen tähän touhuun, kyl silti huomaa että en oo viel ihan sinut ton kanssa, vaikka tota epäilinkin. Mutta tosiaan, jotain tuol tapahtuu ja gyne kehu mun kohtua(??) :LOL: Ni siel on edelleen se yksiö (kaksio.. kolmio..) vapaana :)

Ja nyt te pääsette peittoa heiluttelemaan ja ovista nappaamaan, ihanaa! :)

Metsätähtönen kiitos halista, teil onki jännät päivät! Pidän peukkuja. :)

Lilianne tervetuloa joukkoon! =)
 
Hui, Metsis! Sähän meet jo pitkällä kierrossa :heart: Toivotaan, että nyt olis pieni tarrannut kiinni :hug: Kun testaa tolleen aikasessa vaiheessa niin on hyvä uskotella vielä itelleen, ettei se vaan vielä näy siinä, jos näyttää negaa... :whistle:

IkanderinMilja muista, että haamu ovistikussa ei ole vielä plussa, vaan vasta kun viiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva ;) Tosta on kuitenkin hyvä jatkaa lassoamista :)

Ja Liliannelle oikein paljon tervetuloa joukkoon hysteeriseen mukaan :wave:
 
Napakissa pahoittelut täältäkin! :hug: tiedän miltä tuntuu!

mulle muuten voi laittaa yk 8 ja oottelen et yk 9 alkas, nimittäin kp 36 jo menossa :$ mitenkähän toi varhainen km vaikuttaa nuitten menkkojen alkamiseen, muilla kokemuksia?
 
Napakissalle pahoittelut huonoista uutisista. Tsemppiä uuteen yritykseen, kyllä se tärppi on siellä odottamassa, ehkä ihan jo nurkan takana.

Lilianne tervetuloa joukkoon!

Testasin aamulla negan (kp 27/26-27), vaikka lämmöt laskussa...miksikö? No, kun päätin, että jos mulla on vielä kolme testiä kaapissa, saan käyttää yhden, jos on vaan kaksi, ei testata vielä. Ja kolme liuskaahan sieltä löyty, joten testasin, kun FF:kin sanoi, että tänään voi jo testata (ilmainen VIP-jakso menossa). Menkkoja ei vielä tänään näkynyt, ehkä huomenna sitten. Vähän alkaa jo juilintaa tuntua välillä.
 
Napakissalle pahoittelut. :hug:

Mutzillalle tsemppiä uuteen yritykseen =)

Meillä oli tänään nt-ultra, siellä oli kaikki hyvin ja pieni heilutteli jalkojaan ja käsiään :heart: Seulontatulokset ok, ei mitään kohonneita riskejä. Ihanasti pyöri siellä pieni. Tosin välillä nukahti ja sitten alkoi mahan painelu ja hyppiminen että olis saanut nt-mitan otettua :D LA ois 24.10.
 
Vaniljainen sit reippaasti hommiin, hus hus :D Ja Napakissa vaan uutta matoa koukkuun tai siementä kohtuun tai ihan miten vaan...tiiät kyllä :kieh: Tämä päivähän on jo mennyt joten mulla olis 19 päivää jäljellä...Vähiin käy ennen ku loppuu.Ajattelin et voisin ottaa ton laastarin jo pois ja käytettäis loppu aika kumiukkoja mut en oikeen tiiä ku vasta laitoin sunnuntaina et voiko sitä oikeen ottaa vai pitäiskö käyttää se koko 3 viikkoo...No nukun asian päälle ja sit päätän :D
 
Heippa!

NapaKissa Voi ei, olen pahoillani :( Jos jotain positiivista haetaan, niin ainakin sinne on joku kovasti yrittänyt takertua! Vahvempi kaveri sitten seuraavalla kerralla :heart:

Unikeiju Mä lähetän niin paljon onnea sulle alkionsiirtoon!! On tätä odotettu :)

Vaniljainen Kiitos muru, toivottavasti tonne joku joskus tarraiskin kiinni.. Vähän sellainen olo, et kauan tässä oikein odotetaan, mutta pakko pysyä positiivisena :) Hei ihanaa, sullakin ovis bongattuna, nyt peittoja heiluttelemaan!! Voidaan piinailla yhdessä :)

Tervetuloa Lilianne!

Metsis Siellä varmaan jännittää jo! Hei jos haluat niin saat toki jatkaa päivittelyä, mä en tiedä olisinko maailman paras itsekään kun alan kohta sitä gradua vääntää.. mut ilmoittele!

MinkuK Ihania uutisia!! :heart:

Mä oon testannu ovista CB:n digitaalisella, ja testaan ihan aamupissasta, koska se on vahvinta ja oon luottanut siihen. Mä sit menin tänään kertomaan mun äidille tästä yrityksestä. En oo maininnut sille sanaakaan koko asiasta, ja kun nähtiin viime viikonloppuna, mun äiti sano, että vaikutan jotenkin alakuloiselta. Ja sitten se soitti tänään ja oli silleen et "mulla joku alitajunnassa sanoo, että tää jotenkin liittyisi lapsiin, mutta en tiedä oikein miten." Mä sit en jaksanu enää valehdella ja kieltää ja kerroin sit et ollaan nyt yli puoli vuotta yritetty ja mitään ei tapahdu. Äiti oli kyllä todella tukeva ja tuntu ihan hyvältä kertoa. Sanoin sille, ettei sitten odota mitään joka kuukausi, koska mitään ei tunnu tapahtuvan. Hän sanoi, että ei odota, mutta haluaa, että jatkossakin kerron sille jos joku on vialla. Pakko sanoa, et kyl tää alkaa jo vähän jäytää, ihan niinkuin varmaan teitä muitakin joilla yk:t on yli 5. Enkä tota miestä viitsi rasittaa ettei sille tuu mitään kauheita paineita.. Mut kesäkuussa kyllä laitan sen simppatestiin että saan mielenrauhan ja se on kyllä sopinut että menee ihan mielellään, kun häntäkin vähän pelottaa, että mitä jos simpoissa on vikaa. Mutta ei siis, maltti on valttia, ja mitään muuta ei tehdä ennen ku vuosi on täynnä.

Hyvää yötä :wave:
 
Lily-Jane Varmasti sulla helpotti kertoa äidilles. Mulla ja mun äidillä on aina ollu sellaset välit että se arvaa ihan kaiken... Joten tästäkin kakkosvauva-haaveesta ollaan puhuttu avoimesti.
Me kaikki sisarukset (4) ollaan oltu täysin ylläreitä/vahinkoja :D Tai siis eivät ole isän kanssa koskaan yrittämällä yrittäneet saada lapsia. On vaan siunaantunut hyvällä tuurilla. Vaikka kyllä mäkin nyt jos raskaaksi tulen ajattelen sitä täysin siunauksena!

Mutzilla lle tsemppiä testailuun! :flower:

Metsätähtösellä tosiaan alkaa oleen kuumat paikat! Uiijjui!!

Tänään oli jo kunnon viiva ovistikussa! Eilen me ei mitään tehty ku ukko oli niin kauheen kärtynen töistä tullessaan mutta tänään voi olla toiveita jopa. :whistle:
 
JESS!!! Ovis bongattu, tänään oli tikussa niin vahva viiva, että ei ole epäilystäkään =) Mukava huomata, että ainakin ovuloin!
Mulla on nyt tässä kierrossa ensimmäistä kertaa ollut semmonen olo, että pillereiden vaikutus on hävinnyt kokonaan. Suurimpana syynä tähän on mun henkiin heränneet halut :ashamed: Mulla meinaa on ollut ongelmana noiden pillereiden kanssa, että ei oikein haluttanut koskaan. Sain sen onneks pidettyä hyvin mieheltä salassa, sillä en halunnut että se huomaa jatkuvasti ettei mun tee mieli. Mutta nyt..jösses!! on tehnyt mieli monta kertaa päivässä :eek: Niinpä tämän ajatuksen turvin on hyvä toivoa, että raskauskin nyt sitten onnistuisi kun ei pillerit vaikuta enää yhtään :whistle: :LOL:
Joten Lily- Jane me voidaan tosiaan nyt piinaille yhdessä :heart: Ihanaa, että olet pystynyt keskustelemaan tunteistasi ädin kanssa, se kyllä kummasti helpottaa! Mä myöskin aika usein juttelen äiskän kanssa asiasta ja aina se osaa lohduttaa :heart:

Mä täällä nauroin yksikseni tota Novellen kehittelemää raskaustestiä :LOL: Samalla se kone vois sitten kertoa oikeen tarkan ajan hedelmöittymisestä =)
Ei muuta kun kehittelemään tota vaan :LOL:

nappuselle toivottelen kierron loppumis- onnea :hug: Mä en valitettavasti ainakaan tiedä, että kuinka se kierto käyttäytyy keskenmenon jälkeen..Toivottavasti joku muu osaa auttaa!

Novellehan on testaillutkin! Pahoittelut negasta! :hug: Jospa se täti vielä jättäisi tulematta ja testiin muuttuisi plussa :whistle:

Voi MinkuK miten ihania kuulumisia :heart: Ihanaa kun te jaksatte käydä meitä piristämässä ihanilla uutisilla! :)

NeliApina Vähiin käy tosiaan sun päivät :heart: Mä olisin jo varmaan tossa vaiheessa repinyt sen laastarin huit helkuttiin :D

Saikos Mutzilla toivotun paketin postista? :)

Heiiii..IkanderinMiljakin on bongannut oviksen!! :heart: Meitähän on sitten ainakin kolme piinailijaa samaan aikaan =)

Ihanaa keskiviikkoa kaikille :wave: :hug:
 
jep, eka ovistesti tehty, siihen ei mitään tullu parissa minuutissa, nyt katsoin parin tunnin jälkeen huvikseen niin tarkasti kun katsoo ois pieni viiva, mut nythän on vasta kp8/28-30 joten en uskokaan mitään näkyvän, en vaan halua oviksen menevän ohitse, joten aloitin jo :xmas:

Minkukille onnittelut hyvistä näkymistä
 
Vaniljainen: No se laastari lähti huithelkuttiin tänään kun järkeilin sen itelleni niin että alkaa sit se oma kierto ennen yrityksen alkua niin pääsee sit heti tosi toimiin :D Muuten ois ollu vika laastari viikko loppu 2.5 ja sit ois tullu tyhjennys ja sit viel oikeet menkat...Nyt tuntuu niinku ois jo melkeen alkanu yrittämään.7 vuotta sitä tuliki taas käytettyä pilleriä ja laastaria et kivahan se on olla ilmanki... Ja tervetuloa oohlalaa kiva et tulee muitaki jotka ei viel oo alottanu yritystä :hug:
Metsis näytäs täällä vähän mallia kuin pissataa kunnon plussa !!
 
kuuluuko raskausoireisiin huippaaminen. esikoisesta en enää muista.

Me ollaan tässä nyt vähän mietitty että milloin sitä alottaa ja ensin meinattiin syksyllä myöhään vasta mutta tuntuu vaan aikaistuvan ja aikaistuvan suunnitelmat :) jonki aikaa pitäs kuitenki jaksaa..vaikeeta on
 
Anteeks jo etukäteen, omaa napaa vaan tänne hetken valitan. Nyt siis kp 24/23-28 ja tänään tuhruttanut. Ikinä ennen ei oo tuhruttanut ennen tätiä ja nyt tuli tuhrua päivällä ja nyt ei taas mitään. Menkkakivut kyllä on. Mutta seurailen tilannetta ja tuun kommentoimaan yövuorossa ajan kanssa. Älä Metsätähtönen vielä päivitä mulle yk 8...
 
Lilianne ja oohlalaa tervetuloa kuumeilemaan :flower:

Kiitoksia kaikille tsempityksistä. Nyt sitten on kaksi alkioo taas siirretty ja piinapäivät tässä alkaa... Onneks viikonloppuna laivalle ja sit ois töissä äitienpäivä/ kevätjuhla säpinää, toivotaan et aika menis nopeesti =)

Metsätähtönen pidetään peukut pystyssä ja toivotaan että testiin piirtyisi se toinen viiva :heart:

Minkuk ihania uutisia :heart: tuu taas jossain vaiheessa kertoilee lisää =)

Novelle :hug: ja pahoittelut negasta

IkanderinMilja ja Vaniljainen onnittelut ovisplussista :heart:

Lily-jane ihanaa kun kerroit äidillesi. Varmaan helpotti ja nyt voit ottaa rennommin koko vauvajutun... Tsemppiä yrityksiin tai siis toivotaan ettei niitä enää tulisi vaan saisit sen kauan kaivatun plussan testiin =)

Taidanpa mennä vähäks aikaa pitkäksee, väsyttää ihan kamalasti |O
 
Kiitos, kun pääsin mukaan! :)

Mullakin tosiaan se ovis oli melko varmasti eilen. Enkä tiedä, kuinka malta tässä pari viikkoa odotella...

Joku kysyi huimauksesta raskauden oireena (anteeksi, kun en muista nimimerkkiäsi.. :ashamed: ). Itselläni on jokaisessa raskuadessa ainakin kuulunut alkuraskauteen huimaus. Viimeisimmässä se itseasiassa oli se asia, joka sai minut apteekkiin testiostoksille. Tuli vähän yllättäen silloin se raskaus.
 
Tervetuloa Oohlalaa :flower:

MinkuK, onnea kovasti hyvistä uutisista. Kiva kun käyt kertomassa kuulumisia, päivitin sulle LA:n :heart:

Oon tässä ihmetelly, että miten ihmeessä Nelli jaksat yövuoron jälkeen mennä kouluun B) Nimim. ei multa onnistuis :D Jospa se ois vaan valetuhrua, hauska termi. Meinasin siis, että kuitenki ois salamatkustaja kyydissä. Unikeijulle kans laitetaan kaikki sormet ja varpaat ristiin
:heart:

NeliApina, jospa kierrot lähtis kerrasta hyvin käyntiin=)

Mulla ois vaan yksi toive ja se ois se plussatesti, kiitos :LOL: Miten musta tuntuu, että täällä on muutama muuki samaa haluava :saint:

P.S. Lily-Jane, jos päivitän vaikka tässä vielä jonkun aikaa, huikkaan sitte ku alkaa kyllästyttää tai sano jos alkaa innostaa :LOL:
 

Yhteistyössä