Keväthaalari sitten sisäänajettu!

Kiva,kiva....
Meidän 6v. tuli juuri sisälle ja upouusi, ekaa kertaa päällä oleva Yksivärinen tummanruskea välikausihaalari aivan maalissa.
Löytäneet jostain maalipensselin ja maalia ja vähän maalanneet....koko haalarin etmus valkoinen.
 
:LOL: ei sais nauraa mutta kangasta se vaan on =) ... mä muistan ikäni kun olin jonku tuon ikänen ja vinguin äidiltä uutta pukuu päälle ja äiti sano et hajotat sen kumminkin mä vinguin ja vinguin ja sain sen lopulta... en kerinny oll kun hetken ulkona ja alettiin hippaa niin enköhän mä vetäny turvalleni asfalttiin ja toinen polvi aivan riekaleena :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
Kiva,kiva....
Meidän 6v. tuli juuri sisälle ja upouusi, ekaa kertaa päällä oleva Yksivärinen tummanruskea välikausihaalari aivan maalissa.
Löytäneet jostain maalipensselin ja maalia ja vähän maalanneet....koko haalarin etmus valkoinen.
maalinpoistolla lähtee muuten kans
 
No, onneksi tuo oli haalari.
Ostin kaksiosaisen aika kalliin puvun ihan koulunaloitustakin ajatellen.Joten hyvä ettei sitä maalannut.
Tuo haalarimalli tosiaan pihahommiin...mut en nyt kuitenkaan ihan maalaustouhuihin ajatellut.
Kaksivuotias maalasi leikkipuiston vesiväreillä oman uuden haalarinsa pääsiäistä ennen...myös ekaa kertaa päällä.Ei värit lähteneetkään vaaleista osista.
 

Yhteistyössä