Kevätkullat06

  • Viestiketjun aloittaja huhtis
  • Ensimmäinen viesti
Moikka!

Maijun mamma, kiva kuulla että jollain muullakin tökkii noi neuvolatädit. Meillä täti on kyllä ihan mukava, mutta se kiire, välistä tuntuu siltä kuin olisi liukuhihnalla. Vaatteet pois, pituus, paino ja päänympärys ja vaatteet päälle, uusi aika ja kiitos käynnistä. Jos olisi jotain kysyttävää huomaat olevasi ulkona huoneesta ennen kuin ehdit kysyä :( . En tiedä, mikä on varmaan kaupunki säästää......

Mut joo.. me oltiin neidin kanssa tänään 8 kk neuvolassa. Painoa oli 8580g ja pituutta 71,5 cm. =)

Ms Wilsson, me ollaan juotu nokkamukista ja hörpytelty, en ole ottanut lainkaan tuttipulloa, toivottavasti selvitään ilman =), tavallinen nokkis ja lasi olleet käytössä.

Kyseltiin myös musiikkimakua... Kaikenlainen musiikki, kun noi murkut kuuntelee, niin huomaan itsekin pitäväni niistä. En aina edes tiedä kuka laulaa, mutta hyvä on... :ashamed: mm. Pink on hyvä ja So called plan.

Mutta nyt ruoanlaittoon ja jos leipoisi pullaa ja sämpylöitä... ;) :wave: <br><br>
 
Minäkin täällä taas pitkästä aikaa. Olin viime viikon tytsin kanssa äitin luona. Mun mummi ei jaksanut enää aloittaa uutta vuotta. Hän nukkui pois viimeinen päivä. Olinpa sitten äitin kaverina järjestämässä tulevia hautajaisia ja seurana. :'(

Tytsi täytti eilen 8kk. Tänään oli sitten lääkäri. Pituutta oli 70,5 ja painoa 7740. Huomattiinpa että neiti vierastaa taas. Onneksi vaan silloin, jos joku tulee liian lähelle tai ottaa syliin, mutta sekin vaihtelee. Muuten kaikille ihmisille voidaan hymyillä oikein hurmaavasti.

Meillä neiti ryömii jo hyvää vauhtia ja etsii juuri ne paikat minne ei saisi mennä. Kiinteät maistuu hyvin, mekin on siirrytty jo niihin 8kk ruokiin. Siinä mielessä hyvä, että meillä ei oo tainnu tulla vastaan sellaista ruokaa mikä ei maistuisi. No ehkä riisipuuro. Pienempänä kyllä tykkäsi, mutta nyt ei taida tykätä. Ei se nyt voi joka kerta sattuu vaan hetki ettei ookaan niin nälkä. Nokkamukista on annettu vasta vettä, sekin tökkii välillä, toisinaan juo tosi hyvin. Kai se pitäs siirtyy maitookin antaa siitä ruualla. Niin ja löytyy suusta alhaalta kaksi pientä hampaan alkua.

Musiikista oli puhetta...musiikkimaku on aika laaja. Pukki toi Zen Cafén Stop-levyn. Itsekin olen havitellut tota Pinkin uutta, joten kaipa se pitää hankkia, kun sitä kehutte.

Taidanpa lähteä vähän kaunistautumaan, kun mennään miehen kanssa myöhemmin ulos syömään ja tytsi menee kummeille hoitoon pariks tunniks. Vasta toinen kerta, kun tytsi menee hoitoon vähäks aikaa. :whistle: :ashamed: :'(
 
meillä on poika tehnyt nyt ihan kokonaan lakon kiinteiden suhteen. Tänään keksin laittaa soseen sekaan vettä niin et sen pysty juomaan ja hyvin menikin. Oli vain hidasta, kun oli sen verran paksua ettei mennyt nokkamukin läpi, vaan piti juottaa lasista. Täytyy huomenna ostaa joku systeemi et saa vellit alas ilman juomalasia. Nii ja osta ihan valmiita vellejäkin ja kokeilen niitäkin. On tuo lakkoilu kestänyt jo niin kauan, et pakko kekisä jotain.

Tuosta musiikkimausta kerron myöhemmin, nyt meen yöunille, et öitä vaan :wave:
 
Huomenia!

Jansu :hug: Osanottoni.. :(

Meillä ei vieläkään mitään uutuuksia,poju ryömii ja "juttelee" kovin. :)

Mäkin olen pojassa havainnut eroahdistusta,joinakin iltoina vain äiskä kelpaa nukuttamaan yms.
Musiikkimausta..mun lemppareita on: Him,Apulanta,Yö..Sunrise Avenue on myös aika hyvä,vaikken kyseisen bändin levyjä omistakkaan,vielä.Joululahjaksi toivoin Himin cd:tä,mutta se jäi sitten saamatta..synttäreinä saan sen,se on varma..jollen muilta niin ite ostan :D Myös Irina on hyvä..ei tule muita nyt mieleen.No,täytyy mennä..alkaa oleen poikien ruoka-aika :wave:
 
kesä06 harmaana
Jansu, osanottoni :flower:

Ms Willson, meillä kanssa mennään yöunille huudon kera. Kaiken näköistä olen kokeillut, vielä kuitenkin huutoa riittää. Oliskohan jotenkin ikäriippuvainen asia? Ainakin itse toivon niin että tämä tästä pikkuhiljaa hellittää.

Tällä viikolla huomasin että typy osaa tehdä valinnan kahden lelun välillä. Molemmissa käsissä on lelu, sitten valitsee sen mielenkiintoisemman...

Tänään nähdään pitkästä aikaa jumppakaverit kun tuo jumppa alkaa :)

Musiikkimausta oli puhetta... paljon kuuntelen radiota, aina en todellakaan tiedä kuka esittää ko. kappaleen, tiedän vain että se on hyvä tai huono ;) Suomalaisista bändeistä pidän ehdottamasti Yöstä, kuului jo nuoruuteen...

:wave:
 
ms willson
jee, tyttö oppi nousemaan tukea vasten.. äiti toimi kiipeily telineenä =) . Tosin vähän näyttää siltä ettei se ite välttämättä tajunnut ees sitä... muutaman kerran on noussut sen jälkeen mut ei mitenkään innostuneena kuitenkaa nouse kaikkea vasten.

Minkälainen juttu oli tuossa uudessa kaksplussassa siitä eroahistuksesta?? Kuka olisi lukenut sen?? Aattelin ihan kipasta ostamaan lehden, jos siitä saisi jotain irti.. vinkkejä ehkä??
Aika jännä kun olen puhunut joidenki kavereiden kanssa tosta eroahdistuksesta, niin monikaan ei edes tiiä sellaista olevan. vaikka yhdelläkin oli 3 lasta jo... Hän oli ihan pihalla "jaa, semmonenkin vaihe on olemassa". Ihmetteli kun tyttö ei hänen syliin halunnu ja kun väkisin otti niin toinen alko parkumaan.. :LOL:

kesä 06Nyt tuntuu että nukkumaan meno on parina iltana mennyt paremmin... MUTTA ne yö!!! VOI JESSUS! Parhaimmillaan sata kertaa saa olla laittamassa tyttöä makuulleen, kun roikkuu sängyn laidoissa ja huutaa. Ja sitten konttailee epämääräisesti ympäri sänkyä, monesti jalkopäässä tuuskaa jotain.
Tää nyt on varmaan sitä kun oppii niin paljon uutta, vaikuttaa yöuniinkin. Viime yönäkin (muille ehkä aamua jo ;) ) 7.00 alkoi seisoilu ja sitä jatku puoli tuntia. aivan minuutin välein sai olla kellistelemässä. Ja heti silmät painu kiinni kun pääsi makuulleen.. Onneksi nukahti sitten ja heräsimme 9.30 aikoihin.

Että semmosta.
 
ms willson
kesä 06 Ai niin tuosta lelun valinnasta. Itse huomasin sellaisen jutun kun oli kaksi samanlaista helistintä. Toinen oli tytölä ja toinen minulla. Tarjosin omaani hänelle, hän puotti aina kädessä olevan lattialle ja otti minulta toisen. Tämä toistui melko monta kertaa... Aina äidillä oleva oli mielenkiintosempi.
 
Jansu, lämmin osanottoni ja :hug:

Meillä vaan huojutaan ja huojutaan konttausasennossa eikä liikkeelle lainkaan =) , onneksi. Vaikka nyt tuntuu siltä, että neiti on alkanut kääntää itseään istuma-asentoon, joten voi olla, että liikkeellelähtö siirtyy vieläkin eteenpäin ja keksitään ihan jotain muuta.

Kyllä se nukkumaan meneminen huudolla taitaa olla ikään liittyvä juttu, kun meilläkin neiti menee usein huudolla nukkumaan, vaikka sitten tietty sylitellään ja silitellään. Yölläkin herätään itkeskelemään aina välillä. Taitaa tulla niin paljon kaikenlaista uutta, että vaikuttaa yöuniinkiin.

Ruokailu on onneksi alkanut sujua huomattavasti paremmin, kun nuo hampaat tulivat, on tainnut pikkuisen suu olla kipeä ennen niitä, kun ei ruoka tahtonut maittaa lainkaan vain tissi kelpasi. Nyt menee puurot ja muut ruoat hyvin alas. =)

Mutta nyt menen taas ja palailen kun ehdin :wave:
 
no nyt on meidän poika saanut ensimmäisen hampaansa (puhkesi perjantaina), siksi ei sapuskat maistuneet muutamaan viikkoon, saatiin neuvolastakin ns. lupa pitää pari välipäivää kiinteiden suhteen. Eilen taas aloiteltiin kiinteitä ja menikin ihan kohtuullisen hyvin.

Eilen alkoi vääntään itseään istumaan konttaus asennosta. Kova on yritys istumaan kunnolla, mutta jää vähän etu nojaan, jotenkin ei vielä osaa tyrkätä ihan suoraan istumaan. Meillä myös jonnaliina yöt menee nyt aika surkeesti ja kai se tuosta uuden oppimisesta taas johtuu, käy aivot vissiin niin ylikierroksilla yöllä ettei rauhoitu millään. Tai alku yö meillä menee ihan ok, mutta tuossa 2-3 aikaa alkaa hyöriin ja käniseen, eikä mikään oikein ole hyvä. Sylissä kyllä rauhoittuu siksi aikaa, kun siinä on, mutta sängyssä alkaa tas sama meno ja vaikka nukkuukin meidän vieressä niin eipä sen rauhallisempaa se uni ole.

Mun lemppari musiikkia on mm. Leevi and the Leavings, klassinen kaiken moinen, irkku tyyppinen musa ja oikeestaan tykkään melkeen kaikesta. Ihan hirveen paljoo en raskaasta rockista pidä tai sekin tietty vähän riippuu..

Plääh, tänään pitäis lähteä ekaa kertaa jumpalle vuosikausiin, inhoon jumpaa, mutta tuli naapurille luvattua, et alan hänen kanssaan käymään.
Pitäis vaan lyhentää trikoot mitkä alesta löysin, se tässä onkin ollut kivaa, et on saanut verukkeen bongailla alen riepuja ja löysinkin vielä tossutkin jumppaan. Juu mut nyt on pakko mennä lyhentää ne pökät..

Lisäänpä vielä, et meillä aloitettiin potta harjoittelut viime viikolla ja nyt aamulla tuli eka pisu sinne :D , mutta se oli kyllä ihan odotettukin, koska pissii juuri siihen aikaan, tosin yleensä kylläkin minun päälle :LOL: . Aattelin, sitten et kokeillaan laittaa potalle. Niinpä meillä on nyt aamu rutiineihin tullut tuo potta touhu mukaan, niin ja hampaan pesu myös =) . Vielä pitäis alkaa pottaileen muulloinkin päivän kuluessa, mutta se nyt on vielä jäänyt.<br><br>
 
Tervehdys!

Meillä oli viime viikolla pojalla neuvola,painoa on nyt n.9800g ja pituutta 76cm. Kovin on pojalla kiire kasvaa; 5cm 2:ssa kuukaudessa kasvanut pituutta! :) Vaatteet tahtovat jäädä pieneksi oikein vauhdilla..No,onneksi isoveljen vaatteita piisaa,ei kaikkea tarvitse ostaa.

Kuopus tykkää hampaiden harjauksesta,kuten isoveljensäkin,tosin eihän kuopuksella ole kuin kaksi vasta alhaalla,mutta hauskaa se on :D Aina naurussa suin on,kun harjan näkee :D Nyt viime viikolla huomasin,että myös ylhäälle on tulossa kaksi hammasta,ei varmaan kauaa kestä ennenkuin puhkeavat esiin.

Tänään poika oli hetken konttausasennossa pinniksessä..Jipii! Siitä se lähtee.. lattialla ei ole vielä päässyt,mutta kovasti yrittää..saa kädet suoraksi niin peppu pysyy alhaalla ja jos peppu nousee niin kädet ovat koukussa. :D Pottailua me emme vielä ole aloittaneet,emmekä vielä aiokkaan..sitten alamme kun pikkumies pystyy istumaan ilman tukea.

Mutta nyt taas arkirutiinit kutsuvat,joten :wave:
 
Nopeasti moro :)

Meillä ollaan konttausasennossa ja otetaan pari "askelta" jaloilla ja käsillä. Vielä ei typy ole sitä itse hokannut, että taito olisi jo olemassa... juuri äsken punkesi itse itsensä istumaan. On kyllä tapahtunut muutamia kertoja, mutta kertaakaan en itse ole sitä vielä ollut todistamassa. Nyt olin =)

Ihanaa kun meillä viime viikolla alkoi kaikki harrastukset. Typy oli innoissaan muista vauvoista.

Täällä oli puhetta tuosta pottailun aloittamisesta? Osaako joku kertoa milloin olisi hyvä aika aloittaa? Varmaan pikkuhiljaa pitäisi itsekin asiaan paneutua....

Ensi viikolla meillä on 8 kk neuvola. Tosi kiva saada uudet mitat. Painoa ainakin on tullut, kantaminen käy jo ihan reenistä :)

Se on sitten taas moro :wave:
 
kesä06, pottailun voi aloittaa siinä vaiheessa, kun pieni alkaa istuun eli voitte jo alkaan harjoitteleen. Meillä poika on istunut tuetta, mutta vain laittamalla istumaan muutaman viikon. Viime la alkoi punkeen itseään istuun konttaus asennosta ja oli sillai etunojassa. Tänään sai itsensä ihan suoraan istumaan :D .

Pisut on tulleet joka aamu pottaan, paitsi tosiaan tänään. Tänä aamuna jäi pottailut väliin, kun piti teipata pojalle pissanäyte pussi. Eilen yritettiin sairaalassa ottaa näytettä pussiin, mutta ei ketale pissanut pussiin vaan pussin viereen, kun sitä oltiin vaihtamassa uuteen. Tänä aamuna saatiin pieni liru pussiin, mutta mitenkään saanut jaettua sitä kahteen näyteputkeen. Vaan oli kai riittävä, kun eivät ole soittaneet ja käskeneet tulla sinne antaan uutta näytettä.

Meillä on hiljalleen alkanut syöminenkin taas sujuun sillai kohtuuu hyvin. Maistelua lähinnä, mutta hiljaa hyvä tulee, eikös vaan.

Vaan tänään on kyllä lähdettävä kunnolla ulkoileen, kun on niin mielettömän upean näköinen päivä aluillaan! Ihana pilvetön taivas, hiukan taitaa kyllä tuulla..

Jepulis, mutta nyt poika alkaa heräileen uniltaan. :wave:
 
Moikka!

Ekaksi ompa ulkona tosi upea ilma, aivan kuin olisi kevät, linnut laulaa ja sillai.... vaikka ei tuota talveakaan ole vielä ollut.

Kesä 06, me aloiteltiin pottailu tällä viikolla. Neiti itki aina mun perään, kun menin vessaan ja otin hänet mukaan ja siihen potalle istumaan ja haa.. kahtena aamuna meillä on ollut kakka siellä. =) En tiedä onko neiti tosi fiksu vai onko meillä vaan ollut tuuria mukana.. mutta pikkuhiljaa tästä se alkaa... =)

Väinötar, meilläkin oli pitkään tuo syöminen tosiaankin maistelua ja nyt se alkaa pikkuhiljaa sujua niin että oikein syödään... Välistä tuntui siltä että mitään ei mene alas, vaan kaikki tulee ulos, mutta tosiaan hiljaa hyvä tulee... =)

Jekkupatteri, meillä ollaan kans konttausasennossa ja olen odotellut koska neiti lähtee liikkeelle, mutta tuntuu että aina löytyy jotain kiinnostavaa mikä keskeyttää konttausharjoitusten liikkelle lähdön. No ehkä se sitten jonain päivänä tapahtuu.. =)

On kanssa ollut kivaa kun nuo harrastukset ovat alkaneet, tulee päivään vähän erilaista eloa. Aloitin itsekin käymään jumpassa ja ekan kerran jälkeen oli aivan kuollut olo ja mietin että ompa kunto päässyt huonoksi, vaikka olenkin harrastanut tuota kävelemistä. Mutta siitä se kunto sitten nousee.... ;)


Mutta nyt jatkamaan kotitöitä ja sitten ulkoilemaan :wave:
 
kesä06 harmaana
Ihanaa oli olla kävelyllä :)

Meillä oli tavoitteena lenkillä ostaa myös tuo KaksPlussan tammikuun numero. Olisin halunnut lukea siitä eroahdistuksesta... vaan aikomukseksi jäi. Olivat pakkaneet "Odotus" -lehden mukaan, en mää sitä todellakaan tarvitse. No, säästyipä rahat, ehkä menen lukemaan lehden sitten kirjastoon. Harmitti kuitenkin :(
 
Pikavastaus vaan kun poikkesin koneelle. Kesä06, mä kans kattelin R-kioskilla Kaksplussaa ja oli odotus-lehti mukana, mutta sitten S-marketista löysin lehden ilman Odotus-lehteä, jota en kans tarvitse. =) Auts olipa sekavan kuuloinen selitys. Artikkeli oli ihan ok.

Mutta nyt mä menen taas :wave:
 
Lumista päivää kaikille. Lopultakin täällä tulee lunta. Pysysköhän pitempään kun edelliset. Kummasti tuo lumi tuo kirkkautta niin ulos kuin mieleenkin.

Tänne ei kuulu mitään ihmeempää. Neiti ryömii mahdotonta vauhtia ja pälpättää siinä sivussa. Nukkumaan meno on täälläkin vaikeaa. Ja nukkuminen, etenkin päivällä, kovin lyhyttä. Äsken juuri oli kauhee huuto. Nukku vajaan puol tuntii ja heräs. Eikä sen jälkeen ollu mikään hyvin, ennen kun sain sen nukkuu uudestaan. Sen aikaa tais olla rauhallinen kun joi maitoo.

Lauantaina ois hautajaiset. Sais vaan olla jo ohi. Eniten mua huolettaa se, kun en oo itkeny kun vähän silloin kun kuulin mummin kuolemasta. Ja ihan kun ei tuntus missään. Mummi oli kumminkin mulle tosi rakas. Pitää vaan toivoo etten saa hautajaisissa hysteeristä itkukohtausta. :'(

Taas odottas tiski- ja pyykkikone. Ei ne vaan itestään täyty eikä tyhjene ;) ja kummasti pyykkiä ja tiskejä riittää näinkin pienessä perheessä :/
 
Moikka!

Täällä satoi aamulla ekaksi vettä,sitten lunta ja nyt räntää :/ Maa ihan loskainen,ei oikein tunnu,että olis tammikuun puoliväli..

"Hauska" kuulla,että muillakin vauveleilla on univaikeuksia :/ Lohduttaa vähän,kun tietää ettei me yksin niitten unien kanssa tapella.. Viime yö tosin meni paremmin,ei kuopus herännyt kertaakaan,vasta klo 6 aamulla..mutta edellisyö olikin sitä kamalampi,parin tunnin välein sai olla laittamassa tuttia tai kääntämässä poikaa kun oli jäänyt jumiin pinniksen reunoihin,kitisemistä ja parkua aivan riittävästi yöaikaan... Nyt poika on päiväunilla.

Jansu Mulla oli samoin,kun mun mummi ja pappa kuoli..ei sillon kauheesti itkettänyt kun sai sen tietää,mutta mulla kyllä aukes sitten kyynelkanavat täysin hautajaisissa :( mutta mitä sen on väliä..hautajaisissa saa itkeä niin paljon kuin haluaa tai tarve vaatii. Älä siis välitä,vaikka se hysteerinen itkukohtaus tulisikin;kyllä kaikki siellä ymmärtää miksi sä itket. Voimia lauantaille sulle.

Jaahas,pesukone teki tehtävänsä,joten pyykien kimppuun :wave: <br><br>
 
ajattelinpa kirjotella tänne kun täällä maalla ei juurikaan ole mitään vertaistukea ja pyörittelen yksin täällä kotona vauva-arkea. Asustellaan ns vieraalla paikkakunnalla johon mulla ja miehellä ei ole mitään siteitä. Ei siis ole tuttuja naapurissa eikä 20 km säteellä. Mies on töissä käytännössä katsoen kokoajan, taitaa nukkumassa välillä käydä. Remonttia tehdään vanhaan rintamamiestaloon joten rahaa on pakko jostain saada.

Joopa joo eli täällä mä nyt sitten "yksin" ihmettelen mitä kaikkea tyttö (9 kk) on taas oppinut ja oppimatta jättänyt. Neuvolassa kovin sanovat että tämän ikäisen pitäisi osata jo istua kunnolla niin ettei keikahtele, pitäisi kuulemma jo nousta niin että ottaa tukea esim. tuolista ja pitäisi sitä ja tätä!! Painoa ei ole tarpeeksi ja vaikka mitä. Painon vuoksi neuvolatätäi laittoi meidät tyksiin ja siellä ollaan nyt kiltisti käyty, ravintoterapeutit ym. läpi. Tyksissä sanoivat että ihan ok kun tytön paino ei ole kerran ollut laskusuunnassa vaikka kevyt pakkaus onkin. Itse olen ollut kokoajan samaa mieltä mutta neuvola lietsoo tota painojuttua ihan älysti. Keksi myös neuvolassa että josko meillä onkin vuorovaikutusongelma tytön kanssa koska hän ei syö niinkuin kuuluisi!! Onko tuohon syömiseen sitten olemassa joku malli?! Kysynpä vaan! Joo, mutta kaikenkaikkiaan olisi kiva kun edes joskus tulisi positiivista palautetta. Että edes yksi asia olisi ok mutta ei. Syö kyllä itsevarmuutta lapsen hoidossa etenkin kun tyttö on ensimmäinen lapseni.

Mutta en kuitenkaan valita. Tyttö on ollut terve (koputtaa puuta) ja nukkuu hyvin, 12 tuntia öisin ja päivisin nukkuu 2 tunnin päikkärit. Muutenkin ihana ja iloinen prinsessa, isänsä näköiseksi sanovat...mutta eikös se jotenkin niin ole että isän näköiset tytöt ovat onnellisia (sattusin vaan jostain kuulemaan)?! Onhan niitä kitinä päiviäkin, etenkin kun hampaita on pukannut. Alhaalle tuli ekat hampaat 5 kk:n ikäisenä ja ylös tuli 8 kk:n ikäisenä 2. Nyt näyttää taas siltä että saadaan toiset mokomat lisää ylös. Sitä vähän kitistään ja ai että nyrkki maistuu hyvälle! Puruleluja olen tarjonnut mutta ei!! Oma nyrkki on paras ja koiran puruluut, ne kun saisi suuhun! Kiho (meidän 5 vuotias bortsu) sitten auliisti jakaisi puruluunsa mutta on onneksi oppinut jo viemään käskystä puruluunsa omalle pedille kun komennetaan. Vanhankin koiran on siis vaan kiltisti opittava uusia käskyjä.

Onneksi tuli selattua tätä kaksplussan keskustelusivua sillä ainakin tän otsikon alla on asiaa. Taidanpa jatkossakin käydä seuraamassa tätä. Ihanaa talvipäivän jatkoa kaikille.
 
Kiva ilma, kirpeä pakkassää. Tultiin just tytön kanssa vaunulenkiltä ja mä hiivin heti koneelle. Saapa nähdä koska pinkasee ylös?! Kiho löysi taas vaikka mitä tyttökoirien hajuja. Oli oikein tunteita ja tuoksuja lenkki, koira kun kiisi milloin ojissa ja milloin metsässä. Täysin päätöntä menoa mutta mukavaa tuntui olevan, hyvä niin!

Mies on taas töissä, hoh hoijaa!! Välillä tuntuu että sais tuo olla kotonakin. Ensviikon on illassa joten eipä paljoa nähdä. Tytön kanssa kerkes onneks eilen leikkimään muutaman tunnin ennenkuin unimatti kutsui pikkuista. Lukivat mm kirjaa ja tyttö katseli pitkään isäänsä mietteliään näköisenä. Tokaisi sitten hetken tuumittuaan sanan äijä! Tais olla vahinko mutta aika hauskaa oli.

Joopa joo, asiasta kolmanteen. Onko kellään mitään hyviä, maukkaita ruokavinkkejä?! Meidän neiti on todella ronkeli ja en keksi että mikä ihme olisi hänestä hyvää. Jos siis jollakin on joku "herkkuresepti" niin laitapa infoa tulemaan.


 
Iltaa! ..tai pitäisi varmaan sanoa jo Yötä! :)

Emminmamma Tervetuloa vaan kirjoittelemaan.Hauskaa,että saadaan uusia "naamoja" mukaan! :D

miamarika Meidän kuopus on myös "sanonut" aivan selvästi jo :äijä,äiti ja että-että :D Ihana höpöttäjä tuo meidän pikku-ukkeli :heart: Ruokavinkkejä en oikein osaa antaa,kun tuolle kuopukselle tuntuu kelpaavan mikä ruoka vaan;liha,kala,kana...Yhtä lempparia ei tunnu olevan,ainakaan vielä.

Tänään huomasin,että kuopus on saanut kolmannen hampaansa! :D ja poju on alkanut tekemään sellasta "pomppivaa" etunojapunnerrusta..tosi vaikea selittää näin kirjoittamalla :LOL: mutta kuitenkin hassun näköstä punnerrus on,kun oikein nopeaan tekee. Poika ryömii vauhdilla eteenpäin ja konttausasentoon on päässyt yhä useammin,heiluttelee itseään edestakaisin ja sitten mätkähtää masulleen. :)

Huomenna olisi taas kerhopäivä edessä ja pakkasta näytti olevan äsken mittarissa -13..Huiiiih! Mitenhän sitä saa ittensä aamulla liikkeelle..No,se on sen ajan murhe,nyt täytyy kömpiä tuonne nukkumasaa katsomaan.. :wave:
 

Yhteistyössä