Kevätkullat06

  • Viestiketjun aloittaja huhtis
  • Ensimmäinen viesti
:hug: :hug:

Huomenta kaikille!!!

mitäs teidän päiviinne tänään kuuluu....täälä etelä suomessa ei ainakaan niin kova pakkanen ole enää...sais juu vähän hellittää ni pääsis ulos...

Jonnaliina

mulle on kans monesti käyny kun kamalan tekstin kirjottaa ni sit se 'häviää'
ja piru et sapettaa.... :kieh:

Pitäs pyykkiä taas rupee pesee sitä kun tulee älyttömästi....

Tosiaan meidän kaksospojat kans nyt 8kk ja painoivat neuvolas: Jasperi 9900g74cm ja Kasperi 9400g 73cm :p

palailen taas...
 
tervetuloa mukaan äityli 06!

sainpa soittaa myrkytystieto keskukseen nyt aamulla, kun tämä ehtiväinen 7kk poikamme nappasi Rahapuusta pari lehteä ja pisteli poskeensa hyvällä ruokahalulla. En enään muistanut oliko myrkyllinen kasvi vai ei, muistelin ettei mikään meidän kasveista olis myrkyllinen, mutta toisen nuo syötyö en todellakaan luottanut muistiini pätkääkään!
No ei ollut myrkyllinen ja tarkistin samalla kaikki muutkin kasvimme ja eivät olleet nekään, onneksi.

Eilen päästiin pitkästä aikaa taas ulos, oli aivan ihana keli täällä etelässä. Pakkasta oli aamulla klo 10 aikaan vielä -19 astetta ja satoi ihanaa pumpuli lunta. Ei ollut yhtään kylmä, kun ei tuullut. Nyt pitäis lähteä viemään kodinhoito hakesmusta kelaan, mutta poika nukahti juuri niin se saa nyt odotella jonkin aikaa, ehkä saamme raahustettua päivemmällä sinne.

Mutta nyt taidan mennä hakeen jotain aamupalan kaltaista itselleni, alkaa hiukan jo oleen nälkä.

:wave: <br><br>
 
ms willson
no päivää.


miamarikakohan se oli joka kyseli äitylien vapaa-ajasta ja harrastuksista...? Itse olen ollut melkoinen laiskimus, harrastuksia ei ole ollut moniin vuosiin mitään. Nyt kun äitiyslomalla olen niin mieheni suorastaan "pukkasi" harrastamaan... Enkä ole katunut kertaakaan. käyn reeneissä 2-3 kertaa viikossa. onhan se ihanaa vaihtelua kotona olemiseen. syksyllä aloitin ja en ole montaa kertaa jättänyt väliin. Eli omasta mielestä on riittävästi omaa aikaa. myös viikonloppuisin saatan käydä ostoksilla ja kirppareilla. Eikä ole nurinaa miehen puolelta kuulunut. Toki hänelläkin on omat harrastuksensa, jotka ajoittuu viikonlopulle... metsästys siis. :LOL:

Hmmm. kukahan se oli ostanut/ostamassa cragon cosmic (?) istuinta?? Siitäpä olisin kysässyt että, minkäkokoisen voi laittaa siinä istuimessa kasvot menosuuntaan? Kun vertailin itsekkin niitä istuimia ja toisissa oli että selkämenosuuntaan laitetaan. sitten kun kiloja 15---> voi laittaa kasvot menosuuntaan, mutta auton turvavöillä. ei siis istuimen omia vöitä enään siinä vaiheessa..... Ja meijänkin tyttö on nyt 7 kilonen. Eli painaa varmaan sen 15 kiloa joskus neljä vuotiaana :whistle:

eipäs nyt muuta tullu mieleen. Taijanpa mainita vielä että Tytöllä ei ole vieläkään yhtään hammasta :kieh: ja ikäähän on JO 8,5kk !!!
 
Moikka!

Me hommattiin viikonloppuna sitten se turvaistuin,Britaxin two-way elite.Nyt on kovin ahtaan näkönen tuo auton takapenkki :D Olispa farmari...mutta hyvin poika siinä tykkää istua,varmasti parempi kuin se pieni koppa,mistä jalat jo sojotti ulos :LOL:

Esikoisella on kuumetta ja flunssaa,kuopus vielä terve..nyt hän nukkuu päikkiksiä.Mitenhän tuon esikoisen sais sinne sänkyyn huilimaan :/ sitä ei näytä paljoa kuume haittaavan eikä nuhakaan..

Jasso,nyt kuopus huutelee.. :wave:
 
kesä06 harmaana
Vähään aikaan en ole täällä käynytkään...

Tervetuloa äityli06 porukkaan.

Joku kirjoitti että heidän typyllä (8,5kk) ei ole vielä hampaan hammasta. Sama juttu täällä, ikää karttuu ensi viikolla 9 kk, tosin nyt mielestäni ensimmäinen hammas osoittaa merkkejä tullakseen :)

Onpa ihanaa että ne paukkupakkaset menivät, typyn nukuttaminen sisälle oli ihan riittävän haastavaa.... lisäksi meillä vaivasi nuha ja yskä kaksi viikkoa, syynä oli molempien korvien korvatulehdus. Lääkkeet kun saatiin niin heti rupesi paranemaan. Tulehdus ei vaan mitenkään häirinnyt typyä, lääkäriin vietiin kuitenkin kun tuo nuha ja yskä venyi ja venyi...

Uusia taitoja ei nyt ole oikeastaan tullut, toki seisomaan nouseminen on tullut helpoksi, sitä tehdään milloin ja missä vaan. Tukea pitkin ja tuettuna harjoitellaan kävelyä sekä muuten vaan möngitään paljon... sänky on siihen ihan ehdoton paikka kun on pehmeä :) Oletteko te muut huomanneet että lapsenne haluaa kauheasti mönkiä?

Eipä tässä muuta, menen itsekin päiväunille kun yöunet jäivät hieman lyhyiksi :wave:
 
heippa hei!

jansu! kiva kuulla että poika saa olla teillä pidempiä aikoja. me ei nähdä kun joka toinen vkloppu ja tosi harvoin lomilla (kesä/talvi). talvilomalla emme saa poikaa meille (ei kuulemma sovi) ja kesäkin on aika hankalaa. sovittiin viime kesänä et oltais saatu pitää edes viikko mutta ei! 4 päivää oli max. no, parempi se kun ei mitään. harmi vaan kun poika on meille tervetullut ja tyttökin tykkää kovasti veljestään.

siitä vapaa-ajasta...mulla taitaa olla vaan se ongelma että kun saisin vapaata, mikä on harvoin, niin en osaa lähteä minnekään. ei mulla ennen tällaista ongelmaa ollut mutta nyt se on jostain ilmaantunut?! taidan olla vähän liikaa tytön kanssa ja ero tekee pahaa, vaikka vain muutama tunti joskus harvoin.

pakko mennä, tyttö lähti repimään isän TM lehtiä!!

päivänjatkoja kaikille!!
 
:heart: :heart:
Hyvää ystävänpäivää kaikille, tai iltaa jo tähän aikaan =)

Meillä on meidän 3v ollut jo 5 päivää kuumeessa aina illal melkei 40 kuumetta. Eilen kun soitin terveyskeskukseen heti 5 yli 8 sanovat ettei ole aikoja :kieh: Ja ei se lääkäriä tarvii et 40 asteen kuume kestää 'yleensä' sen 5 päivää?!?
Vitsi mun iskä suuttui kun kerroin sille ni se soitti sinne ja löytyihän sieltä aikoja, ja heti tunnin päähän.Ottivat verikokeet yms...
no onneksi ei ollu mitää...
Nyt sit tänä aamuna kaksoset molemmat kuumeessa ja rohisevat :snotty:
Ja ulkona olis niiiiiin kiva ilma ollu tänää ja eile mutkun ei pääse ni ei pääse....toivotaan et menis nopsaa ohi....
Mut illanjatkoja kaikille.... :wave:
 
huomenia vaan kaikille!

miamarika sinä taisit kysellä miten on vapaa-aikaa kelläkin. No se vapaa-aika on minusta suhteellinen käsitys, onhan sitä aina, kun tuo meidän poika nukkuu ja mies on kotosalla. Vuorotellen poikaa hoidellaan tai sitten yhdessä. Jumpalla pyrin käymään kerta viikkoon ja siinä menee aikaa semmonen tunnin varran matkoineen, kun on tuossa ihan lähellä. Kovin en voi erossa olla pojasta, kun on edelleen rintalapsi. Kiinteiden syöminen on niin ja näin vieläkin. Takapakkia on nyt tullut sairastelujen vuoksi ja taas aloitellaan alusta syömiset.

Tuosta meidän pojasta on tullut sähköjohto addikti, ihan taukoomatta on johtoja pureskelemassa. Tässä on nyt hetki mennyt, kun olen teippaillut lattaialla lojuvia johtokasoja korkeammalle kiinni ja siirrellyt ties mitä koreja joidenkin eteen. Joo taas saan pyörtää puheeni, et ei meillä tehdä niin tai näin, mutta nänhän se on et käytäntö opettaa mitä milloinkin täytyy tehdä.

Poika alkoi nousta seisoon viime viikolla heti opittuaan konttaan ja nyt pojalla puuhaa riittää, maailma laajeni hetkessä nuo taidot opittuaan. Enään ei niin tarvitse minuakaan komentaa, kun alkaa tajuamaan et nuo jalat ja kädet vie kivoihin paikkoihin, kunhan niitä vaan hiukan liikuttelee ees ja taas :D

Mutta nyt tarvii lopetella, meillä olis ½h päästä lähtö pojan kanssa baby bioon ja minulla on aamupesu vielä tekemättä ja kummankin aamupalat syömättä, et

:wave:
mukavaa päivää kaikille!!
 
Huomenia!

äityli06 Meillä 3v on myös kuumeessa :/ Sunnuntaina alkoi parilla asteella ja tiistaina olikin jo yli 38-39 pahimmillaan 39.5..hänellä on myös aivan kamala yskä.Tiistaina vietiin lääkäriin ja sai kuume- sekä yskänlääkkeen. Kuumetta on aamuisin n.38 ja päivällä vähän laskee,sitten illalla taas nostaa liki 39:iin. Lääkäri käski varata uuden ajan jollei kuume ala putoamaan ja tänään sitten illalla onkin taas lääkäriaika. Antibiootteja eivät tiistaina määränneet,taitaa tänään saada,kunnei kuumelääke tehoa..No,sen näkee sitten illalla.. :/

Kuopus yskii myös,taitaa sama tauti iskeä häneenkin kuin esikoiseen,toivottavasti kuumetta ei ainakaan nostaisi noin korkeaksi..vielä sitä ei ole.Otan hänetkin mukaan illalla,saa lääkäri samalla vilkaista häntäkin.. Muuten ei meille kuulukkaan mitään uutta,kuopus ei ole oppinut vielä konttausta,vaikka eilen oli kyllä tosi lähellä,ettei lähtenyt eteenpäin :) Mutta nyt hommiin,tiskikoneen tyhjennykselle... :wave:
 
[b]jekkupatteri[/b]

Meil tais mennä 3v kuume ohi nooh kestihän tuo 5 päivää

:/ Muuten meil kaksoset kans AINA hamuaa sinne missä sähköjohtoja on ja sit ku 2 vipeltää toinen toiseen suuntaa ja toine toisee ni morjens....

Tänää käytin sit kaksoset lääkäris ku rohisvat niin kamalasti, et ajattelin et onko keuhko kuume, mut verikokeet oli hyvät ja kurkussa ei ollu mitää...eli suppoja nyt sit vaan...viime yönä tuli nukuttua ruhtinaalliset 2 tuntia :eek:
kahvin voimalla nyt mennää eteenpäin.....
toivottavasti kaksosilla ei kestä 5 päivää... :kieh:

Mä en kyllä kerkiä harrastaa mitää kun tosiaan nää 4 poikaa pitää itessään jo ihan hyvin liikkees koko ajan :LOL: :LOL:

Päivänjatkoja kaikille :hug: :hug: :hug:
 
Iltapäivää!

Meillä molemmat pikkupotilaat nyt nukkuvat,joten minä tulin poikkeamaan tänne..
Tänään sitten on laskenut tuon esikoisen kuume :D muutamia asteita vielä on,näkee nyt sitten mitä illalla tapahtuu,nouseeko kuume taas...Antibiooteista saatiin resepti,mutta niitä ei ole vielä haettu eikä tarvi hakeakkaan,jollei siis kuume uudestaan nouse korkeuksiin.Eri yskänlääkettä sai esikoinen ja määräsi myös kuopukselle samaa,jolla on nyt sitten kuume ja kauhea yskä. :(

Eipä tarvinnut tehdä mitään viikonloppu suunnitelmia,meillä sairastetaan todennäköisesti koko viikonloppu..mutta: Hyvät viikonloput teille muille! :wave:
 
meillä oli poika kuumeessa viime la-ma ja nyt on sitten kauhee yskä ja nuha. Eilen käytiin lääkärissä, kun pojalla oli edellisenä yönä todella monta hengitys katkosta tukkosen nenän takia. Keuhkoista kuului rohinoita ja saatiin Ventoline kuuri pariks viikoks. Totes pojan olevan atoopikko, ihan, kun en olis sitä jo tiennyt :LOL: , ihan huvikseni olen kilokaupalla rasvaa pojan ihoon hieronut.. No joo, mutta oli mukava lääkäri, otti vakavasti pojan allergiat ja lupas antaa lähetteen heti, kun haluun allergia sairaalaan tutkimuksiin. Yritän vielä kotona kattella mille kaikelle reagoi, mutta jo olen todennut et kaupan valmisruoat jää melkein kaikki ostamatta. Olen löytänyt yhden purkin mikä on suht perus pöperöö, muuten on aina seassa omenaa, hernettä, porkkanaa, tomaattia jne. ja vielä niin et on useampaa allergisoivaa samassa purkissa. En ole sitten lähtenyt testaileen käykö vai ei, ennen kuin olen kaikki kotosalla yksitellen testannut. Nyt on joukosta jo karsittu porkkana, omena, sitrukset, kala ja suklaa minun syömänäni nii noi sitruksetkin on minun syömänä aiheuttaneet oireet.

Jaahas, toivottavasti aletaan saada taudit kuriin meiltä kaikilta, on kaikilla näköjään taudit kotosalla riehuneet.
Mukavaa viikonlopun jatkoja!

:wave:
 
Lauantai-iltapäivää kaikille!

Kirjoittelenpa minäkin pikaisesti tänne.. Olen kyllä käynyt lukemassa kirjoituksia, mutten ole itse toimeutunut kirjoittelemaan mitään.

No, kävi meilläkin kuume kylässä, onneksi kesti vaan vajaan vuorokauden. Siinäkin ajassa olin hyppiä seinille, kun tyttö ei sitten millään nuku sisällä.. Paitsi tietysti öisin.. :LOL: Väsymys + kuume = senpäiväistä känkkäilyä että! Onneksi meni nopeasti ohi.

Aivan ihana ilma ulkona! Tekisi mieli mennä tekemään lumiukko takapihalle! =) Ollaan kuitenkin lähdössä katsomaan miehen jalkapallo-ottelua, joten ukko saa odottaa huomiseen! (Tarviiko sitä jalkapalloa oikeasti pelata talvellakin?!) :eek:

Tyttö liikkuu vieläkin pyörimällä, sujuu jo tosi ketterästi. On lähdössä jo hieman konttaamaankin, tai nostaa pyllyn ylös ja vetää jalat alleen, muttei ota käsiä mukaan hommaan.. No, kaikki aikanaan. Istuukin tukevasti, tosin kellahtaa jos lähtee hamuilemaan jotain lelua, eli tarkkana pitää olla.

Nyt täytyy mennä irroittamaan tyttö pleikkarin johdoista ennen kun kaikki räsähtää lattialle..

Hauskaa v.lopun jatkoa teille! :wave:
 
Mukavaa laskiaissunnuntaita kaikille :hug: !

Meille iski nyt se flunssa, itse olen vielä terve (koputtaa puuta), mutta pikkuneiti on kamalassa nuhassa, onneksi aivastelee niin räkä tulee ulos hyvin. Nukkuminen vaan on pätkittäistä.. toivottavasti menee ohitse pian..
Muuten meille kuuluu ihan mukavaa, meillä on kanssa noi sähköjohdot olleet mielenkiinnon kohteena jo pitkään ja ne muuntajat ;) ne vasta on kiinnostavia. Varmaan tulee sähköinsinööri isona... ;) Ryömitään kovaa vauhtia ja kun lähtee perään estämään pahojen tekemistä niin oikein kiljutaan riemusta ja kahta kovempaa vauhtia. Yllättävän lujaa sitä pääsee ryömimällä.

Neiti istuu tukevasti ja välistä kääntää itsekin istumaan. Joskus sitten saattaa tulla niitä kopsahduksia, kun keikahdetaan lattialla nurin.

Ulkona on niin hieno ilma, joten nyt kaikki ulkoilemaan =)

:wave:
 
Hauskaa laskiaista! :)

Meillä myös on pikkumiehen mielenkiinnon kohteena sähköjohdot yms. piuhat. :/ Räkätauti jyllää edelleen,esikoinen on melkein terve,tosin se yskä vielä vaivaa.Kuopus ja minä sairastetaan,flunssa ja kuumetta.

Viime perjantaina me jouduttiin käymään kuopuksen kanssa SatKs:ssa illalla,poika ei suostunut juomaan,ei sitten millään vaikka mitä kokeiltiin :( ja kuumetta oli 40. Pikkumies alkoi olla jo aika apaattinen. SatKs:ssa sitten odotettiin ja odotettiin;ensin lääkäriä,sitten lastenlääkäriä ja vielä sen perään labratuloksia.Oltiin yöllä puoli kahden aikoihin vasta kotona.No,onneksi labratulokset näyttivät suh`hyviltä eli kuivumisen vaaraa ei vielä ollut ja tulehdusarvotkin ihan kohdallaan. Korvista löytyi punoitusta ja siihen sitten saatiin antibiootit. Nyt kuume on jo laskenut hyviin lukemiin ja juoma maistuu,joten parempaan päin ollaan menossa. :) Kunhan tuosta yskästä vielä selvitään..

Eipä meillä muuta tällä kertaa,joten nyt kahville..jos vaikka heräis kunnolla,on vähän unet jääneet viime aikoina vähiin.. :wave:
 
ms willson
no mooooi.

kesä06 Meillä harrastellaan myös sängyssä mönkimistä. Joka päivänen rutiini oikeestaan. Iskä kun tulee töistä, koppaa tytön sänkypainiin ja illalla yökamppeitten pukemisen yhteydessä myös. Tyttö on ihan mielissään siitä. Välillä meinaa ihan holtiton olla ja kaatuilee tahalleen joka suunta. saa kärppänä olla ettei kupsaha lattialle... :LOL:

Juu ja se oli meijän tyttö, se hampaaton mummo !

En saanut vielä yhtään kommenttia siitä 8kk hapanmaitotuotteiden aloituksesta!!:attn: En ole uskaltanut vielä tehdä puuroja "ihmistenmaitoon" TAI siis lehmänmaitoon, vaikka nla:ssa sanottiin et voi alkaa kokeileen. Juusto paloja annan melkeen päivittäin, on tytön suurta herkkua jo, samoin jugurttia ihan vähän maisteltu silloin tällöin. Piimää annoin maistaa myös, kyllä oli ilmeet näkemisen arvoiset :D Mutta tykkäsi!!

Syö siis kaikkea mitä vaan hoksaa tarjota, ja kerjää vieressä jos ite mussuttaa jotain... Kahvihörppykin kelpasi :whistle: Ja suuttui kun ei enempää annettu... \|O :LOL:

semmosta siis, moi!
 
ms willson
no mooooi.

kesä06 Meillä harrastellaan myös sängyssä mönkimistä. Joka päivänen rutiini oikeestaan. Iskä kun tulee töistä, koppaa tytön sänkypainiin ja illalla yökamppeitten pukemisen yhteydessä myös. Tyttö on ihan mielissään siitä. Välillä meinaa ihan holtiton olla ja kaatuilee tahalleen joka suunta. saa kärppänä olla ettei kupsaha lattialle... :LOL:

Juu ja se oli meijän tyttö, se hampaaton mummo !

En saanut vielä yhtään kommenttia siitä 8kk hapanmaitotuotteiden aloituksesta!!:attn: En ole uskaltanut vielä tehdä puuroja "ihmistenmaitoon" TAI siis lehmänmaitoon, vaikka nla:ssa sanottiin et voi alkaa kokeileen. Juusto paloja annan melkeen päivittäin, on tytön suurta herkkua jo, samoin jugurttia ihan vähän maisteltu silloin tällöin. Piimää annoin maistaa myös, kyllä oli ilmeet näkemisen arvoiset :D Mutta tykkäsi!!

Syö siis kaikkea mitä vaan hoksaa tarjota, ja kerjää vieressä jos ite mussuttaa jotain... Kahvihörppykin kelpasi :whistle: Ja suuttui kun ei enempää annettu... \|O :LOL:

semmosta siis, moi!
 
moikkelis taasen,
ms willson, kyllä neuvolat antaa sitten niin erilaisia suosituksia. Meillä on suositus hapanmaito tuotteilla 10kk ja tavallinen maito vasta vuodesta alkaen. Mutta suosituksiahan ne onkin vaan. Meillä ei ole vielä kokeiltu hapanmaito tuotteitakaan, ootan tuohon 10kk asti, kun tuntuu olevan herkkä reagoimaan kaikkeen.

Jiihaa, me lähdetään huomenna pojan kanssa Tukholman risteilylle!! Ukko on työmatkalla ja saimme matkaseuraksi veljeni kolmen tyttönsä kanssa, ystäväni kahden lapsensa kanssa ja vanhempani :D Mie taidan saada olla aika rauhassa, kun muut paapoo poikaa.. ainakin syömässä se on mahtavaa, kun saan ihan rauhassa nauttia hyvästä ruuasta :p nii ja seurasta myös!

Mutta nyt on pakko alkaa pakaan viimesiä kamoja, osa vaatteista on vielä pesukoneessa pyörimässä, et aamulla saan ne vielä mukaan pakata. aamupäivällä on vielä kampaaja ja sinne mennään pojan kanssa yhdessä, kuinkahan mahtaa sujua :whistle:

Vaan mukavaa viikkoa kaikille!

:wave: <br><br>
 
Iltapäivää kaikille!

Lentsu alkaa oleen selätetty :) Melkein pari viikkoa tässä onkin nyt sen kanssa "tapeltu".. Kuopuksella nenä vuotaa vielä pikkuisen eikä enää yskitäkkään niin paljoa :) Hän istuu jo hetkosen ilman tukea,mutta vieläkään ei konttaa..ryömimisvauhti on hurjaa :D Ruokahalu on ollut poissa,johtuen flunssasta,mutta sekin alkaa jo palailemaan..tänään meni jo paljon isompi satsi ruokaa kuin eilen. Nyt kuopus on unten mailla..ja minulla kahvitauko :p Eipä tässä taas muuta.. :wave:
 
ms willson
hellou, nostelempas ylemmäksi

b]väinötär[/b] Vähän oon kade sun reissulle... :kieh:

Meillä ei tyttö ole ollut yö hoidossa kenelläkään. Tekisi mieli tehdä miehelle yllätys, viedä tyttö hoitoon, käydä syömässä ja vaikka leffassa. Emme ole käyneet yhdessä missään tytön syntymän jälkeen (jos kauppareissuja ei lasketa :LOL: ). Kyllä olisi jo sen tarpeessa.
Silloin kun odotti niin tehtiin paljon kaikkea kivaa, varsinki käytiin rafloissa herkuttelemassa :p Pitäisi mummille soittaa et raivaisi kalenterista tilaa lapsenlapselleen. :D

Jahas, keittiö on järkynnäkönen. pakko alkaa raivaamaan...
 
:heart: :heart: :heart:

Heissan vaan, meillä jatkuu vaan flunssat 3 vko menos :kieh:
viime viikol käytin kaksos pojat lääkäris kun yskää ja kuumetta melkei 40
ni viikonlopun oliva terveenä ni maanantaina Jasperille nousi kuume ja toissapäivänä Kasperille ja eilen käytin lääkäris ja ei mitää lääkettä ees saatu ihmetteli kun viime viikol oltii käyty kans :kieh:
nooh viime yönä Jasperilla oli 40.9 kuumetta otin äkkii kaikki vaatteet pois ja pelkkä vaippa oli päällä ja laitoin supon ONNEKSI se lähti sit laskuun, mietin et pitääkö sairaalaan lähtee...Kasperi heräs sit muutaman tunni päästä ja sillä oli 39.6 kuumetta ja suppo sillekkin...ja piru kun ne oli eilen kiukkuisia kun ei nukkunu ja mikää ei ollu hyvä....
toivotaa et menee ohi pian.....

Juu mäki haluaisin laivalle, ai et oliski ihanaa......


mutta päivänjatkoja kaikille.. :wave: :wave:
 
Jospa kirjoittas jotain pitkästäaikaa. Viime yönä tytsille nousi pieni kuume. En tiedä mistä johtuu, kun ei näyttäs olevan tulossa hampaita. Saattaa olla nuhaa, kun näyttäs et nenä vähän vuotaa, mut ei oikein kunnolla.

Kehityksessä ei oo tapahtunu oikeestaan mitään ihmeellistä. Pystyyn nousee tukea vasten tosi hyvin... ja jatkuvasti. Ja sohvaa apuna käyttäen voi kävellä huterasti.

Saatiin ostettuu turvaistuin autoon pari vkoa sitten, niin nyt on neidin hyvä matkustaa. Pulkkakin ostettiin vko sitten ja neitihän pelkäs sitä aluks. Ei millään halunnu mennä siihen tai tuli hirvee huuto. No sitten tutustuttiin siihen sisällä parina päivänä, niin johan kyyti maistuu.

Nyt oon ruvennu käymään jumpassa kerran viikossa ja viime viikolla kävin pelaamassa sulista. Ihanaa päästä välillä tekemään jotain fyysistä (ihan ku en ois voinu mennä aiemmin :headwall: ) Hyvin palautunu mieleen miten IHana tunne on sen jälkeen, kun on rehkiny ihan kunnolla.

Nukahtihan se neiti lopultakin. Nyt pitää mennä tekemään ruokaa.<br><br>
 
Tervehdys pitkästä aikaa,

Meillä ollaan terveitä, ihanaa (koputtaa puuta). Ei typy pahemmin sitä nuhaansa valitellut mutta kun jäi perheen harrastus = vauvauinti monta kertaa välistä. Onneksi nyt on taas päästy käymään :)

Täällä on tulossa kaksi hammasta yhtäaikaa. Ehkä se onkin jo aika kun ikääkin on mittarissa 9 kk... Viime viikolla typy oppi myös laskeutumaan hallitusti, joten aina ei tarvita enää äidin apua. Samalla typy sai myös pienen "unikoulun", nyt meillä nukutaan yöt läpeensä. Siis pääsääntöisesti ja jos pitää käydä niin pelkkä tutti ja rauhoittava käsi on riittävä lohduke. Ja käyntejä on ehkä kerta yössä tai siis ei ollenkaan. Aivan ihanaa, itsekin saa pikkuhiljaa näitä univelkoja pois :)

Väinötär, toivottavasti oli virkistävä matka!

Itse olen kääntänyt ajatukseni jo kevääseen, ihanaa kun rupeaa ruoho vihertämään ja saa istuttaa muutaman kukan. Mikään viherpeukalo en ole, mutta jos nyt muutaman kukan saisi taas typyn kanssa aikaiseksi... Olen myös ruvennut miettimään jo synttäreitä, aikaisessa ollaan, mutta on välillä on kiva miettiä tarjottavia tms.

Mukavaa päivää kaikille

:wave:
 
ms willson
heipodei.

Tännekkin saatin vihdoin ja viimein se ensimmäinen hammas :whistle: . Ja ihan huomaamatta oli putkahtanu... sitä se lähtee!

Tyttö kävelee hyvin jo tukea pitkin. osaa jopa sohvalta kurkottaa pöydän reunaan ja jatkaa matkaa. seisoskelee ilman tukea, ja pyllähtelee kivasti. ja on alkanut nousta seisomaan ilman että pitää mistään kiinni. siis huomattava kehitys tasapainossa. Ei kyllä ala kävelemään jos kävelytää. Jotenki arka, tai ei sitten tajua mitä yritetään.

Ja tää mami käy huomenna parturissa ja lähtee vknloppuna tyttöjen saunailtaan :D

:wave:
 

Yhteistyössä