*Kevätvauva 2010 haaveissa*

Heipähei!

Löytyisikö tähän pinoon ketään? Syksyllä palstailin täällä enemmänkin, keskenmenon jälkeen on jäänyt vähemmälle.. no, uutta raskautta ei vieläkään ole kuulunut joten jos haettaisiin täältä vauhtia :)
Elikkäs esittäydyn...
Minä 27v, mies pian 29v, minulla aiemmasta liitosta ekaluokan aloittava tytär. Vauveli haaveissa, keskenmenoja 1kpl joulukuussa, siitä jos lasketaan niin sen jälkeen yrityskiertoja 5.

Toivottavasti saamme tähän pinoon paljon jännäilijöitä tsemppaamaan toinen toisiamme. ja jonkun joka osaa tehä oikein hienoa listaa jos meitä tulee useampia:)
 
Täällä kaksi yrityskiertoa takana, tänään alkoi menkat joten ei sitten tärpännyt vielä. Masentaa vähän, vaikka eihän tässä vielä mitään hätää ole. Meillä siis esikoinen haaveissa. Minä olen 23 ja mies on 31...Pillerit jätetty pois kuuden vuoden jälkeen maaliskuun lopussa ja kaksi kiertoa siis nyt oltu ilman mitään ehkäisyä...No, jospa tämän kierron jälkeen sais hymyn huulille... =)
 
Moikka,

meillä on ollut helmikuusta asti yritystä, mutta kuukautiskierto ei ole ottanut käynnistyäkseen lähes seitsemän e-pillerivuoden jälkeen. :| Kuukautiset tulee koska haluaa ja välillä jää kokonaan tulematta. On tullut tuhlattua jo omaisuus raskaustesteihinkin, kun aina pitää testata että onko nyt ehkä tärpännyt vai onko vaan menkat muuten myöhässä. Jos edes kierto toimis normaalisti, olisi vähän valoa tunnelissa. Nyt tuntuu ihan toivottomalta. Mutta kyllä mekin vielä joskus se vauva saadaan, ihan varmasti.

Ei muuta kun onnea kaikille yritykseen!!
 

Yhteistyössä