Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Hilipati: lämmin rutistava :hug: negasta. Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu. :hug: sie testasit kuitenki 3pv etuajassa, mie menin tekeen sen eilen aamulla 4pv etuajassa, joten niiiiiiiiin kauan ku tätiä EI näy, on toivonmuruset olemassa. :hug: ;)
ps. jos et huomannu, mie yritän tsempata sinnuu ja vähän itteenikin... :D

täällä aamu lähteny ihan jees käyntiin, lapset oli mummilassa yötä, ja mies tuli töistä 02.30 ja sitte mentiin kiltisti nukkumaan , MUTTA aamulla ihana ukko-kultani kömpi saman peiton alle ja...lopun voitte arvata..hmm...ihana herätys... ;)
muutamissa perinteisissä asennoissa sattui..siis vihloi kovin alamahaa...ihan outoa...siis sillai ku on ollu raskaana ni sillai vihloi... :|
jospa sitä... ;) ;)

hih..mutta mitäs muille kuuluu?
Red: eihän tätiä näy? mie puhaltelen sulle isoja plussa tuulia ++++++++++ :whistle:

 
Tervehdys Kaikille!

Tätiä ei ole vielä ilmaantunut.

Eilen sain pestyä melkein kaikki pyykit.. Ja varasin itelle viel täksi päiväksi kuivausrummun klo 11-16, että saan neitien petivaatteet ja meidän kuivata.. Menen kuivaushuoneeseen n. klo 11.10 (kone pesi siihen)..
Olin talon seinustalla portaita alaspäin kävelemässä (kuivaushuone siis naapuritalossa).. Kuulen ihan kuin kuivausrumpu ois pyörimässä.. Ajattelin, että toivottavasti kuulen väärin.. En helvetti kuullut, vaan joku saatana oli meidän vuorolla laittanut pyykkinsä kuivumaan.. Ihanaa odotella tunti, että saat omat vaatteet kuivuu.. Ja menee omat rytmit sekaisin..

Laitoin vain lapun: "Olisitko seuraavan kerran niin ystävällinen, että varaisit oman vuorosi, etkä menis toisten vuoroilla kuivaamaan pyykkejäsi. Kiitos sinulle, kun sinun takia joudun odottamaan, että saan omat pyykit kuivumaan"

Menin sitten tunnin päästä, että toivottavasti on hakenut jo pyykkinsä.. Ei ollu. Olipa kivaa toisten pyykit ottaa pois ja laittaa omat tilalle.. Meinasin eka, että heti alussa otan toisten pyykit pois ja laitan omat, ku meidän vuorohan se oli.. Mutta en viitsinyt olla niin töykeä.. Vaikka nyt jälkeenpäin potuttaa, kun en sitä tehnyt.

Perkeleen perkele, että suututtaa.. Ja kaiken kruunaa, että neidit on tänään itkupäällä..

Mutta käyttää nelly lenkillä..
 
ReD: täällä ollaan vielä..ja tänne kirjoittelen niin kauan ku toivo menee toukokuunkin osalta, että ei ihan vielä luovuteta... :D

mulla ihan kauhia olo...alako ihan yhtäkkiä, oksettaa...tai siis en ole vielä ylen antanu mutta paha olo on..eikä kiinnosta syöminen yhtään...yök. :snotty:
:/ :x
plaah...pitää mennä jatkamaan..ku oon yksin kotona niin käytän ajan hyödyks..pesen pyykkiä, laskostelen pyykkiä, silitän pyykkiä, järjestelen kaapit ja aionpa vielä tehdä keittiöstä ExtraSiistin!
siis ennen kuin täytyy lähtä hakeen muksui sieltä mummilasta... :D

ReD: olipa ikävästi tehty...mie muistan kanssa ku asuttiin kerrostalossa ja siellä oli yhteinen kuivausrumpu niin AINA oli joku miun vuorolla kuivaamassa omiaan.. :kieh: ..mutta kaiken kukkuraksi multa hävis siis kirjaimellisesti hävisi sinne kuivausrumpuun pikkareita..siis yks pervo pässi kävi niitä hakemassa sieltä...yök.. :kieh:

juups..onnex nyt on oma kuivausrumpu...mutta kauhian kallista käyttää sitä.. :|
ihana ilima kuivattaa ulkona tänään... B)

nyt jatkamaan...

vielä sellainen että antakaahan mulle vinkkejä mitä voi antaa miehelle hääpäivälahjax..meillä tulee 26.9. 4v täyteen niin uudet ideat olis tervetulleita... :heart:
 
Aurinkoenergiaa: No, me asutaan rivitalossa.. Ja itse kuivausrumpu on toisessa rivitalossa.. Mutta arvasin kuka oli kyseessä..
Onneksi ei kuitenkaan alusvaatteita ole viel viety :$ .
Täällä on pilvessä.. Oma kuivausrumpu hankitaan heti, kun vain on siihen varaa!

Mie oon onnex saanut viikkosiivouksen tehtyä. Imuroitua, pestyä lattiat ja vessan.. Viel ois tuota pyykkäämistä.. Alkoi vain nyt ketuttaa naapurin eukon touhut.. Se on muutenkin sen tyylinen, että se ei välitä mistään..

Tiedä vaikka sie oisit raskaana, ku eihän sulla oo päivät viel täynnä! Odotat vain nyt että vaikka viikon ois myöhässä ;)
 
mulla on ollu NIIIIIN tarkat menkat ennen tuota km...se on kyllä ollu tarkka 28pv niin jospa se nytkin..siis jos ei ke ole täti kurvannut 12 mennessä, teen testin... :D

mie siivosin eilen muut..siis imuroin, pesin lattiat ja vessat...

myökin asutaan rivarissa, muttei täällä mitään kuivausrumpua ole..on kyllä kuivaushuone..jossa kyllä hyvin kuivaa.
Mutta nyt takas Hommiin... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
mulla on ollu NIIIIIN tarkat menkat ennen tuota km...se on kyllä ollu tarkka 28pv niin jospa se nytkin..siis jos ei ke ole täti kurvannut 12 mennessä, teen testin... :D

mie siivosin eilen muut..siis imuroin, pesin lattiat ja vessat...

myökin asutaan rivarissa, muttei täällä mitään kuivausrumpua ole..on kyllä kuivaushuone..jossa kyllä hyvin kuivaa.
Mutta nyt takas Hommiin... :LOL:
No täällä onnex on kuivaushuone, josta löytyy myös kuivausrumpu.. Kun varauslistaan tekee oman varauksen, ni on tarkoittanut, että silloin on oma vuoro.. Mutta näköjään kaikille ei kuulu samat säännöt.

Toivottavasti tulet ilmoittamaan meille iloisen uutisen sitten ;)! Mie en uskalla tehdä enää testiä ennen kuin voin olla sata varma, että täti ei ole tulossa..

Täällä on kyl pakko käydä aina kurkkimassa onko joku kirjoittanut :whistle: .
Ei pysty poissa olemaan :D

 
ReD: miekin ihan koukussa olen tähän... :LOL:
edes kahvia voi juoda ilman että täällä hyppää... :LOL:
mies sanoikin että rouvalla näyttää olevan uusi riippuvuussuhde... :LOL:
sitähän tää kai on..ihana saada täältä vastauksia sellaisiin kysymyksiin mihin ukko ei pystykkään vastaan tai ei halua kavereilta kysellä...
ja antaa virtuaalisen lohdutus-olkapään... :)
tai muuten vaan purkaa pahaa oloaan..ja miksei hyvääkin silloin kun siltä tuntuu... :D

sain kaikki hommelit jo päätökseen..nyt pitäis lähtä kaupan kautta mummilaan hakemaan muksui...eli tulee ilta ilman teitä... :|
pitää sitten ku tullaan ni purkaa kaikki sivut mitkä olette illan aikaan kirjoittanu.. :D
eli olokaahan ahkeria :D
 
juu täällä taas.. ei ihan mökkireissu mennyt niinku piti.. ambulanssilla taksia vastaa ja sairaalaan.. kaveri veti ranteen auki.. ennenki ollu sitä mut ei muutamaan vuoteen kuitenkaan.. tuli nukuttua 8-11 tänä aamuna.. siinä mun unet viime yönä.. kamala yö.. ette voi kuvitella.. mies jäi mökille eilen mutta onneksi jo tulossa kotiin..

Dragon mun kierron jos vaihdat et se on 26-29.. kiitos..

väsyttää kyllä niin et palailen kattelee kuulumisia illemmalla jos jaksan.. tosi rankka yö.. :(
 
Suikale :hug: ja voimia :heart: Yritähän saada levättyy. Ei varmaan kovinkaan helppoo...

Kyllä on ulkona kuuma. Kävin pyykit ripustamas kuivumaan ja hyvä ettei oksennus tullu. Jotenkin tosi painostavaa toi kuumuus. Ja sit kun menee pää alaspäin vähän välii kun ripustaa, niin meinaa että taju lähtee. Mut en valita. Muuten rakastan kuumia ilmoja =)
 
Ihanaa olla kaikkialla kaikkien silmätikku, vaikka itseni mielestä en ole mitään pahaa tehnyt.. Olin saanut kirjeeseeni tällaisen vastauksen:

"Meillä on ollut mukavien naapureiden kanssa sopimus, että voidaan joustavasti tuoda/viedä pyykkejä, ja meidän pyykit saa aina ottaa pois koneesta, koska töiden takia ei ole mahdollista olla aina tunnin päästä olla niitä pois ottamassa. Näin useampi ihminen ehtii päivän aikana pestä/kuivata pyykkiä. Enää tämä ei ilmeisesti päde. Joten täytyy tästä eteenpäin varata aina aika koko päiväksi, vaikka konetta todellisuudessa tarvitsisi vain 2h/päivä."

Kiva, kun en ole mukava naapuri.. Ja etten kuulu sisäpiiriin. Mistä minä oisin voinut tuosta käytännöstä tietää? Kyllähän minäkin käyn töissä,mutta kyllä minä tiedän milloin pesen pyykkiä.. Ja haluan kuivata ne.. En minä ainakaan haluaisi, että minun pyykit käydään nostamassa kesken kaiken pois koneesta.. Olin luullut, että kun on varattu aika, niin se kuuluu varanneelle.. Mutta taisin olla väärässä.

Lähdetään kyllä tästä mökille saunomaan.. Ja taidan ottaa pari olutta.. Pois toisten silmien alta.. Päästä pelaa pallolla..

Mutta mukavoo iltaa ja viikonloppua kaikille!!! Ja tietenkin plussatuulia!

Suikaleelle: Paljon voimia. :hug:
 
Voi ei Hilipati! Niin kovasti toivoin plussaa sinulle! :hug:

Minä sitten vasta huomenna testaan, kun ei aamulla vielä tullut testattua ja tätiä ei vieläkään näy. Oli pakko taas kotiin päästyä kokeilla tuota kohdunnapukkaa, ja voi ei, se on alempana ja reikä tuntuu ihan hyvin. :kieh: :kieh: Mutta kuitenkin tänään tuli sellainen heikotus kohtaus, että meinasi töissä laatta lentää :$ ja siksipä kuvittelin jo olevani raskaana! Mutta, huomenna selvyyttä asiaan, jos tätiä ei näy!

Minäkin hyppään sitten ensi kierron aikana siihen kesävauvahaaveilijapinkkaan jos nyt ei tärppää! Taitaa kanssa tulla parin viikon breikki, jos täti nyt saapuu. Kyllä sen verran ottaa päähän sitten :headwall:

Red Dragon tuollaisista sopimuksistahan voisi ilmoitella julkisemmin, jos niitä on. Hassua tuollainen sisäpiiri :hug:

Mutta huomiseen!
 
No kyllä mun mielestä, jos koneen varaa, niin sillon se on sun käytössä. Kyllä jokainen tietää, millon voi viedä pyykit pestäväks.

Mulla kp20 ja sektiohaavan alta käy kun veitsellä vääntäis aina sillon tällön. Mut eihän vielä voi olla mitään kiinnittymiskipuja? vai voiko? Mieli tässä varmaan tekee taas tepposet :LOL: Jotenkin tosi vetämätön olo, vaik otin päikkärit ja kaikki. :whistle:
 
hoh hoijaa, täällä menkkakipujen kanssa vietän vloppua...Ja tenava on mahataudissa, great...

Ihme touhoa Red siellä teidän naapurustossa :/ Jos on vuoron kerran varannu niin ei pitäs muilla kyllä olla mitään asiaa sit mennä omia pyykkejään sinne kuivuriin työntämään.
 
kiitti venla ja dragon.. kyl se tästä mut ei tosiaan kivaa ollut..

hilipati voi p**ka ku sulle ei plussaa tullu.. toivoin sitä kovasti..

Bumballe pidän kovasti peukkuja että tulisi plussa..

Dragon kyllähän se aika kuuluu sille jonka sen on varannut ja ei tollasia ihme sopimuksia pitäs olla tai sit joku yleinen lappu sinne kenen vuorolla sais mennä tunkeilee sinne ja kenen ei.. sikamaista touhua, ihmiset voi olla sikoja.. mut hyvä että me kaikki ollan hyviä kilttejä ihmisiä :D

caffeelle voimia kipuihin ja tenavalle parantavia :hug:..

weissille ja kyllillekin piti jotain sanoa mutta en muista enää :/

täällä näköjään muutama miettii palstailun jättämistä sivummalle.. niin taas minäkin mut tulee silti käytyä täällä.. tänään taas sellanen olo et ei tuu tästä mitää.. miks ei voi olla niin onnekas että pienen ihmisen alun saisi itselleen.. mut kai se tulee jos on tullakseen mut tuntuu vaan ettei sitä meille suoda.. sattuu mahaan ja hanat on auki.. onneks sit töissä ei tarvii heti olla kärsimässä menkoista ni saa heti kunnolla oltua ekatki työpaivät.. toivottavasti.. huomenna voi jo kovasti jännittää..
 
Kävin pitkästä aikaa lukemassa teidän kuulumisia.
Hilipatille iso :hug: ja älä luovuta vielä! Me aloitettiin yrittäminen melkein yhtä aikaa silloin keväällä ja kovasti toivon, että teillä tärppäisi ja pääsisit tuonne odottajien puolelle :heart:

Red Dragon tuli tuosta sun pyykkijupakasta mieleen, ku ite jouduin ekaa kertaa varaamaan pesukoneen pyykkituvasta. Siinä varauskirjassa oli koneet numeroitu, mut missään ei kerrottu et mikä kone on milläkin numerolla. No minä ajattelin, et ne menee järjestyksessä rivissä ja varasin ekan koneen. Tyytyväisenä menin sit hakemaan pyykkejä niin naapurin setä meinas tulla silmille, ku olin vieny niitten varaamaan koneen... Kyllä hävetti :ashamed: Onneksi se setä vähän lepyttyään selitti mulle sen numerointisysteemin niin ei sattunut samanlaista mokaa uudelleen. :D

Meillä masunkasvatus jatkuu. Olo on pahoinvoiva ja tänään olen nukkunut varmaan 4h päikkäreitä... Eilen alkoi työt ja vähän jännittää miten tän olon kanssa menee, mut eiköhän se siitä :x

Plussatuulia kaikille ja pitäkää tädit loitolla (uhatkaa vaikka haulikolla tarvittaessa :kieh: ) :whistle: :whistle: :whistle:

Mussu ja muikkunen rv 6+5
 
jepjep. taidan kanss siirtyä sinne kesä 08 vaavihaaveet...mutta vasta tämän kierron jälkeen jos ei tärppää...

Jees...aika hassu olo...voi tietysti johtua krapulasta myös mutta, jotenki masennuin kun menkat alkoi...Mun miehellä ja mulla on tänään merkkipäivä... :heart: :heart: 1 vuosi yhdes....ja tämä tunne, rakkaus vaan paranee koko ajan...Ehkä olisin halunnu olla raskaana ja olisin saanu antaa parhaan merkkipäivä lahjan...hih :ashamed: ....ja sen takia ehkä masentaa...mutta enpä aloita sen spekulointia, nyt vaan nokka kohti tulevaisuutta...
 
Moikkelis!

Täällä on hirvittävästi uusia ihmisiä! Onkohan kaikki "vanhat" jo plussanneet kun alkaa lista oleen outoja nimiä täynnä! :)
Minut voi myös siirtää tuonne plussanneisiin!! :heart: Torstaina kp 33/35 plussasin haamun ja tänään tuli jo tumma viiva! :D Laskettuaika on myös tuolla huhtikuussa -08. Tarkkaa päivää ei vielä ole kun menkkojen mukaan olis rv5 ja oletetun ovulaation mukaan rv4+1. Kattoo mitä lääkäri-täti ens viikolla tuumaa! :)

Lohdun sananen lapsettomuudesta kärsiville! Minulla vaikea PCO, lääkityksenä oli Metformini pelkästään ja ensimmäinen kunnon yritys kierto ja heti plussa! :heart:

Paljon plussatuulia ja onnea kaikille vielä yrittäville!! :heart:

Heikko-Peikko & pikku-peikko 4+1
 

Yhteistyössä