Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Pms oireita ennen menkkoja vkn ajan , olen silloin todella kauhia(miestäni kohtaan) :ashamed: ..kaikki silloin olevinaan huonosti.


Nyt miulla ei ole mitään pms oireita ainoastaan tää rintojen nipistely

Ennen menkkojen alkua mahani ei satu, ne vaan alkaa..nyt ei tunnu yhtään miltään, että alkasi ja varovaisesti aina ekaksi katson wc:hen mennessä, näkyykö punaista, ei ole näkynyt =)
Kuopuksen odottelussa melkein eka 3 kk meni em wcrituaalein :D , raskausvk 10 jouduin silloin sairaalaan, olin mennyt huonoon kuntoon, mikään ei pysynyt sisällä,laihtunut 5kg, ja olin hoikka jo alkaessani odottamaan..siellä ultrasivat kun luulivat huonon olon johtuvan kaksoisraskaudesta =) , mutta 1 siellä köllytteli vain....niin minulla ankaria migreenikohtauksia silloin, monta krt vk:ssa, en edes töissä käynyt, jäinkin kotio koko raskauden ajaksi ja olin vielä pojan kans 5v kotona :D

:wave:
 
laitoit tonne toiseen pinoon painon pudoyuksesta...itse laihdutin tammikuussa tulee 2 vuotta 12kg..Aloitin kaalikeittodieetillä, suosittelen, sillä tippuu vkssa 5-8kg ja sen jälkeen ei pysty syömään isoja annoksia jälkeenpäinkään =) ..Maku nyt ei ihan ihana ole,mutta se kannatti.

Meillä kihlauskuvassa olen huomattavasti pyöreämpi ja olen onnellinen , että sain tiputettua, oli ihanaa ostella uusia vaatteita. Nyt voisi tippua 2-5kg,mut ei mikään pakko....

Liikun paljon joka työpv pyöräilyä 30km, sauvakävely noin 2-3krt vkssa ja tanssin kuubalaisia tansseja ryhmässä 1,5 h vkssa =)

:wave:
 
blääh, en siedä kaalia...hyi....juu mun mummo on joskus puhunut tuosta, mutta ei sovi mulle...mulla oli tossa huhtikuussa personal traineri, silloin laihduin 7kg, nyt on paino noussut 1,5kg, mutta en anna sen nousta yli 90kg, kun silloin painoin 91,7kg....nyt painan sen 88kg...mä tiedän mitä mun pitää tehdä että laihdun, mulla kaikki laput ja ruokavalio hommat, tarkoitus olis muttaa niitä siis kokonaan...esim, lupasin itselleni jos raskaaksi pääsen niin kaikki hyvä jää pois, haluan vain terveen vauvan ja terveev äidin, hihiii...ja siitä pidän kiinni...
 
lomalla ei vaan jaksa stressata, ja tiedän että heti työt alkaa niin, mun ihan pakko päästä salille ja sit terveempää ruokaa naamaan, mulla olsi täältä kotoa töihin sellaset hyvät 7kilsaa töihin, eli tulis yhteensä 14kilsaa jos polkis pyörällä...on vaan niin ankeeta kun on ilta ja aamu-vuoroja ettei jaksa herätä niin paljoa aikasemmin, ei siis säännöllisiä työaikoja...mutta oon luvannu että kyllä meen polkupyörällä ainaki kerran viikos, jos en jaksa salille mennä..Oon asunu koko lapsuuteni 7kilsaa kaupungista pois ja ylä-asteella poljin pyörällä helposti sen jopa neljä kertaa päiväs, silloin ysillä painoin 69kg, ja kävin salilla 5-6krt viikos, mutta se olis silloin ku oli hyppytunteja ja päivä alkoi myöhään ja sit sai liikkatunnilla valita mihin menee...
 
jos laihduttamisesta ottaa stressin niin en laihdu, sama homma varmaan raskautumises....stressi pois nii kaikki on onnistuu...ja niinku meidän ihana huoltomies töissä sanoi, kun lihonnu pitkän ajan kaavalla, niin tottakai se kestää kauan saada pois, meen 5kg menetelmällä...se meni aikas äkkiää se 5kg saada pois...
Mutta nyt tuli sairaan nälkä, ruisleipää ja maitoa napaan...nam
 
niinpä, ihan tyhmää että kun ajokortin on ajanu niin sen jälkeen ei voi kuvitella muulla mennä ku autolla, mulla oli kaks vuotta moottorpyörä ja silloin lihoin kyllä kanss, mutta se on nyt myyty ja ostin si auton ku me mieheni kanssa haluttiin pois kaupungista...Se pitäs vaan sisäistää että lähtis aamulla just niinku sinäkin, talvella saa sit ajella...noh mä voin oikeesti vaik aloittaa työt sillä että poljen sinne...työt alkaa 22.9...
 
Täällä jo aikalailla kp ylittynyt. Testasin kun kp 29 ja negaa oli. Tuo kp onkin vähän veikkausta kun imetyksen jälkeen on ehtineet olla vaan yhdet kuukautiset. Kun kp oli 31 alkoi menkkamaiset kivut. Ne on jatkunu nyt paripäivää mutta varsinaista vuotoa ei ole tullut. Vähän punaista paperiin mutta ei voi vuodoksi sanoa. Maanantaina testaan uudestaan. En muista edellisestä raskaudesta että olisi ollut näin voimakkaita menkkamaisia kipuja. Uskonkin että hormoonit on vaan vielä niin sekaisin että ovista ei ollut tässä kierrossa ollenkaan. No nyt pitää vaan pitää peukkuja ja jännätä maanantaihin.

:hug: Kaikille plussanneille ja erityisesti kaikille negailijoille!
 
huomenta vaan kaikki :)

täällä oon vasta heräämässä.. mietin sängyssä ennen ku nousin et oonkohan raskaana ku ei mitään tuntemusta ollu, mut ku nousin ylös ni rupes heti jomottelee kuumasti alavatsaan ja rintoihin sattuu.. varmaa rintsikat laittamaan :/ ja aamupalaa söin ni jäi tippa syömättä ku tuntuu et oksennan kyl jos syön yhtää enää.. ja lämmöt ylhäällä.. noh mut tiedä noista nyt.. mäkin oon aatellu nyt ootella kuitenki sen testaamisen kans jonkun aikaa..
 
:hug: , tottakai mielelläni sinne odottajiin ponkaisisin, mutten ennen plussatestiä voi tulla. Eli aikasintaan perjantaina, jos hyvin käy!! :heart:

Täällä edelleen kaikki hyvin, menkka oloista ei ole tietoakaan!..Voi kun pysyisivät poissa!! :heart:


=) , :wave:

Käy Weiss piristämässä meitä täällä vielä kun täällä puolella olemme :heart:
:wave:

Kieli pitkänä kyllä odotan sinne pääsyä! :p
 
Mie olen tähän aamuun ollut suhteellisen pirteä. Herättiin 9.30 :whistle: .

Olen pessyt pyykit, laittanut ulos kuivumaan, käyttänyt koiruliinia pari kertaa pikku lenkillä, siivonnut eiliset ruohot pois.. Ja tehnyt sen omenapiirakan! Viel pitää vessa siivota. Mutta siinä ei onnex mee kauaa =).
 
dragon, oletpas ollut ahkera! =) ..Mitäs pikkusankarille kuuluu? =)

Tuli saunottua, en tiedä, pitäskö nukkua pikkupäikkärit päivällä :) ..on tää odottelu aika mahdotonta, tulispa vaan jo perjantai :heart: , eikä menkkoja! =)

:wave:
 
Myy mullakin joka vessa käynnillä hirveä kyttäys, että ei kai sitä punaista näy. No, ei oo ainakaan vielä näkyny :) Pitäsköhän munkin testata vasta pe aamuna, jos ei täti kurvaa ennen sitä. Voitas sit yhdessä (toivottavasti) riemuita tuloksesta :p Mulla ois sillo menkat viikon myöhässä eli sillohan sen pitäs kyllä jo näkyä. Mullakaan ei oo yhtään sellainen olo, että menkat alkais. Voi kun ne pysyiskin poissa...

Mä kävin aamusella vähän yli tunnin juoksemassa, kun oli niin ihana ilma. Kirpeä syysaamu ja koiruus nautti kans lenkistä =)
 
Testaisimme molemmat perjantai aamuna :D , jos vaan täti ei kumpaakaan yllättäisi ennen, kuka muu lähtisi mukaan perjantaiaamun testaajiin??

Suikale testaa varmaan jo ennen , kun sitä pientä pahoinvointiakin , oli tänä aamuna sinulla, kyllä sie sen plussaan varmasti saat! *peukkuja pitelen jokaiselle lähiajan testaajalle* :heart:


Kuinka monta plussaa mahtaisimme vielä saada tämän kuun aikana? =)

Heippahei! :wave:
 
weiss
Ei siun myyseni tarvitse anteeksi pyytää.. Mukava olisi saaha sinne vaan enemmän "tuttua" pulina seuraa.. Mie aion nyt jäähä vähän taustalle seurailemaan teitin tilanteita (niiin varmaan..hih..) Käyn varmana päivittäin lukemassa ja piän peukut ja varpaat pystyssä, että niitä plussia satelee!!! Mukavan ihanaa syksyisen tuoksuista sunnuntaita ja alkuviikkoa jo kaikille!!! :wave:
 

Yhteistyössä