Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 09:17 Vauvakuumeinen kirjoitti:
Halut ovat ainakin kovat tuon ehkäisyn poiston jälkeen. Petipuuhia tahtoisi koko ajan ja jatkuva kosteus alkaa olemaan pian häiritsevää... noh, kaippa sitää pitäisi vain olla kiitollinen että kroppa toimii näinkin hyvin monen vuoden ehkäidyjen jälkeen.
:LOL: Sama täällä! Tuntuu, että kummallakin nousi halut kattoon, kun ehkäisyä alettiin jättämään pois. On siinä se omanlaisensa jännitys mukana kun puuhastelee, luulenpa että se johtuu siitä! :p Täti vois jo pakata kimpsunsa... ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 10:13 Hilipati kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 09:17 Vauvakuumeinen kirjoitti:
Halut ovat ainakin kovat tuon ehkäisyn poiston jälkeen. Petipuuhia tahtoisi koko ajan ja jatkuva kosteus alkaa olemaan pian häiritsevää... noh, kaippa sitää pitäisi vain olla kiitollinen että kroppa toimii näinkin hyvin monen vuoden ehkäidyjen jälkeen.
:LOL: Sama täällä! Tuntuu, että kummallakin nousi halut kattoon, kun ehkäisyä alettiin jättämään pois. On siinä se omanlaisensa jännitys mukana kun puuhastelee, luulenpa että se johtuu siitä! :p Täti vois jo pakata kimpsunsa... ;)
Miehelläni oli jo muutaman päivän paniikki koko asiasta ja ilmoitti ettei tahdokaan enää seksiä kanssani etten tule raskaaksi.. Mieli kuitenkin muuttui nopeasti ja seksi on nyt parempaa kuin ennen. Laitoin juuri miehelleni "varoitusviestinkin" että tänään on sitten vaimolla halut niin katossa että saa varautua runsaaseen peuhasteluun kotiin päästyä =)
 
Iida83 hyvältä näyttää! :D Ihanaa :flower:

Mulla on alkanut unien näkeminen. :D Viimeksi ne alkoi raskausaikana ja loppui synnytyksen jälkeen mutta nyt näköjään vauvakuume jo riittää. Ihan sairaita unia näin silloin raskausaikana, saa nähdä millaisia mun mielikuvitus alkaa vielä luomaan...

Viime yönä jonotin jollekin kuuluisalle synnytyslääkärille että tekisi mulle raskaustestin. Sitten yhtäkkiä muistin että mullahan on vielä ehkäisyrengas, se täytyy ottaa pois kun muuten lääkäri on vihainen eikä usko että mä olen raskaana. Lähdin vessaa etsimään ja sitten mun mies tuli kiskomaan mua pois sieltä, että usko nyt että et ole raskaana, me ollaan käytetty ehkäisyä, lähdetään pois. Ja mä pistin vastaan ja itkin että mun on pakko käydä lääkärillä kun mä olen raskaana jos vaan saan tän renkaan pois...

Tätä unta ei tarvitse kai sen kummemmin tulkita. Vauvakuumetta ilmassa. B)
 
Meillevauva
Äh! En jaksaisi millään odotella viikonloppua jolloin pitäisi olla tärppipäivät!
Muutenkin tekis mieli puuhailla vaikka jokailta jos vaan väsymykseltä jaksaisi.. On noiden tärppipäivien tietoisuus vaan jännä juttu, sellainen fiilis että haluaisi saada aikaiseksi jotain vaikka periaatteessa mennään tjot-meiningillä.. Toisaalta sitä myös miettii ettei vauvoja tehdä vaan saadaan.
Kuitenkin sitä miettii kaikenlaista. Mulla on esim parikin työmatkaa ensi kuussa ja eilen mietin että mähän voin hyvässä lykyssä olla silloin raskaana! ;)

Voikun mä laittaisin vaikka varpaani ristiin että tärppäisi..

 
vepa
meillä ollaan ekaa kiertoa ilman ehkäsyä. Miehellä tuota "vauvakuumetta" oli ensin mutta nyt on totaalisesti tarttunut minuunkin. Hassua kuinka nopeesti voikaan kyseinen kuume nousta :D
noh nyt sitten odotellaan mitenkä homma etenee
 
Tellu -75
Moikka! :wave:

Tänne ei mitään erikoista.. samaa odoittelua vaan. Kovasti jännittää muiden jo aloittaneiden puolesta!

Tuosta ennen plussaamista ajasta olen samoilla linjoilla kuin muutkin.. ihan normaalia elämää aion viettää. Yksi siideri silloin tällöin saunan jälkeen tuskin on haitallista. Tupakoinnin aion kuitenkin lopettaa tässä nyt jo hyvissä ajoin ennenkuin edes yritys aloitetaan. Ehtii sitten elimistö edes hieman puhdistua vuosien sauhuttelun jälkeen. Ei vaan ole kovin helppoa tuo lopettaminen! :\| Joutuu tosissaan ottamaan itseään niskasta kiinni! Mutta ennempää ei aloiteta yrittämistä ja siitä saa kyllä puhtia tupakoinnin lopettamiseen!
 
Tellu -75: tsemppiä kovasti siihen sauhuttelun lopettamiseen. Kiva juttu että oot ajoissa liikkeellä ja aiot odotuksen olla polttelematta. Ota oikein tukeva ote itseäsi niskasta niin eiköhän se siitä. :hug:
Harmi, ettei kaikille edes tuo odotus ole riittävä syy lopettaa sauhuttelua.

Meillä myös täti pakkasi kamansa jo ja häipyi joten heti kun saan miehen kotiin niin laitetaan peitto heilumaan. Mä ostin ihan prismasta tollasia rfsu:n ovistestejä. Onko kellään kokemuksia sellasista? Täytyy nyt ainakin kokeeksi testailla noilla. Nyt alkaa kyllä tosissaan jännittämään ku tuo sopiva ajankohta lähenee. Saa nähdä iskeekö miehellä pupu pöksyyn kun on tosi kyseessä.. =)
 
Tellu-75 tsemppiä kovasti tupakoinnin lopettamiseen!!! Fiksu päätös. :D

Sitä minäki oon nyt alkanut miettimään, kun olen lukenut tekstejä pitkään yrittäneiltä ja muiltakin, että miten kukaan tulee raskaaksi jos se ajoitus on oltava just eikä melkein! Höh..no ehkä sitä ei kannata liikaa alkaa miettimään...mutta sen verran kuitenkin että koittaisi ainakin silloin oviksen aikaan touhuilla.

Mä palaan asiaan vasta ens viikolla kun oon loppuviikon koulutuksessa. Siiten varmaan jo tiedetään iid83:n tilanteestakin enemmän, jään jännityksellä odottamaan =) Mitenköhän selviin ilman teitä niin pitkään, kun oon jääny ihan koukkuun tänne.. :LOL:

:wave:
 
Heippa vaan!

Eipä kuulu tännekään mitään ihmeempää uutta. Maha on edelleen inhottavan kipee... Koko ajan on sellanen menkkari olo, mut ei tule mitään...

Kävin tänään ostamassa toisen testin ja meinasin aamulla testailla, jos uskallan! Pelottaa vaan aina se pelkkä yksi viiva siinä tikussa :(

Kesäkuun alussa pitäis lähteä takaisin töihin, vaikka mieli tekis kotona olla tyttöjen kans. Mut pakko mikä pakko. Ehkä sitä viel mieluummin töissäkin kävis, jos tietäis että se olisi vaan väliaikaista... Että kohta voisi taas jäädä mammalomalle ;)

Mutta jos ei nyt, niin toivottavasti myöhemmin... =)
 
Niin monella on jo jännäilypäivät alkaneet.. meillä menee vielä pitkään. :snotty: Pitäis saada se ukkokin kotiin ja peittoihin ennenku voi jännätä edes "vahinkoa". :whistle:

Kertokaas kuinka monta päivää ne ovis oireet yleensä kestää? Ja miten monta päivää olikaan oviksen ja menkkojen välissä? :ashamed:

Plussapuhuria kaikille jännääjille! :wave:
 
Keskiviikko 18.4.


Esikoisesta haaveilevat

Kälättäjä..................kp. 29/29.............02/07......................yk.2.
Vauvakuumeinen......kp.16/29-31..........04/07.....tjot vielä
Ciba........................kp.10/41..............04/07......................yk.1
Meillevauva.............kp.9/??...............04/07......................yk.1
Olivia......................kp.8/26-28..........04/07......................yk.1
Hilipati....................kp. 6/28...............04/07......................yk.1
haahuilija................kp.??/??...............04/07......................yk.1
nipsuli.....................kp.24/28?................??
postimestari..............1.haaveissa..............kesän alussa alkaa
Rhea.......................kp.14/?.................touko-kesäkuussa alkaa
Tansuli...................1.haaveissa...........touko-kesäkuussa alkaa
Bumba.....................1. haaveissa...........kesäkuussa alkaa
Tellu -75...................1.haaveissa.............heinäkuussa alkaa
tinka.......................1.haaveissa...........heinä-elokuussa alkaa
Nappi.......................1.haaveissa............elo-syyskuussa alkaa
typykkä..................kp.6/21-27............ei tietoa
Afu-82.....................1.haaveissa............ei vielä tietoa


Toista toivovat

tuittu-tilda.................kp.31/30-34 .........04/07...............yk.1
Vilma84....................kp.8/29.................04/07...............yk.1
Ippu........................kp.??/??................04/07...............yk.1
Helmi72....................2. haaveissa..............huhti-toukokuussa alkaa
Hissukka................2. haaveissa...............toukokuussa alkaa
kaisa pieni................2.haaveissa..............kesällä alkaa
Emminmamma..........2.haaveissa...............kesäkuussa alkanee
Titania....................2. haaveissa...............kesäkuussa toivottavasti
Minja........................2.haaveissa..............heinäkuussa alkaa
sonja......................2.haaveissa.............ehkä heinäkuussa
Heikko-Peikko..........kp.40/30-73...............varmaa tietoa ei vielä
Jemina....................2.haaveissa................ei vielä tietoa
Nirppurotta...............2.haaveissa..............ei vielä tarkkaa tietoa


Kolmatta kaipailevat

Äippä84......................kp.6/28-30..........03/07...................yk.3
annetta......................3.haaveissa.............alkanut jo
Alicia..........................kp.17/28-30...............toukokuussa alkaa
Mammuttu-Mamma......3.haaveissa..............kesä-heinäkuussa alkaa
äitsykkä78..................3.haaveissa..............kesäkuussa alkanee
Tytönjapojanmamma..3.haaveissa..............joskus kesällä
Miiruska.....................3. haaveissa.............joskus kesällä
mervi-elina.................3.haaveissa............syksyllä alkanee
Katinka.......................3.haaveissa..............toivottavasti pian
Narya..........................3. haaveissa.............en tiedä vielä


Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................kp.10/28-30...............alkanut jo


Haamuilijat

iida83

Plussanneet


Modifioittin hieman listaa,jos tahdotte tietoja erilailla, ilmoittakaa niin muokkailen tuota. Tarkistakaa myös että omat tietonne ovat oikein!

Plussatuulia kaikille :whistle:
 
Mä taidan liittyä mukaan ja... Nuvaringit lopetettu ja taas kävi niin ettei mun menkkoja tule taaskaan silloin kun pitäis. Esikoinen saanut alkunsa ilman minkäänlaista kiertoa ja toka taas Terolutin jälkeen. Taidan marssia lekuriin jotta saan kierron normalisoitumaan. Kolmas siis haaveissa ja yritys alkaa kun kierto tasaantuu. Kattellaan mitä tuleman pitääja toivotaan parasta.
 
Heippa!

Uutena liityn joukkoon mukaan, kun ehkäisy on nyt lopetettu ja vauva olisi perheeseen tervetullut vaikka heti. Kierron pituudesta ei ole hajuakaan, koska olen melkein viimeiset kymmenen vuotta syönyt pillereitä ja sitä ennen kierto oli n. 30pv. Tiedän että jotkut neuvoo odottamaan luomukiertoa ennen yrityksen aloittamista, mutta me ajateltiin aloittaa heti, tosin mitään paineita asiasta emme heti ota. Tulee siis kevät/kesävauva 2008 jos on tullakseen!
 
Tsemppiä täältäkin tupakoinnin lopetukseen Tellu75! Hyvä että olet ajoissa liikkeellä! Varmaan on vaikeaa, mutta ainakin sulla on hyvä motivaattori! :D

Hilipati ja muutkin jotka on ajoitusta miettineet: ei sitä kannata liikaa miettiä, kunhan touhuilua löytyy sieltä suunnilleen kierron puolivälistä niin mahkuja on. Vaikka ovulaatio itsessään ei kestä kuin sen vuorokauden verran, niin siittiöt kuitenkin elää naisen elimistössä yleensä pari kolme päivää, joskus viikonkin. Joten ihan päivälleen ei tarvi osua kohdalleen! Mä aloin odottaa tuota esikoista sellaisesta kierrosta missä luulin että ovis tuli missattua, kun edellinen pupuilukerta oli suunnilleen viikkoa ennen ovista ja seuraava jo reilusti ohi sen. Mutta niin vain plussa tuli, vaikka olin ihan varma että ei ole mahdollista! :heart:

Annettalle hurjasti plussatuulia! :flower: Jännät hetket! =)

Täältä http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.php löytyy myös paljon tietoa ovulaatiosta sitä kaipaaville. Yleensä jos kierto on säännöllinen, niin ovulaatio on 14 päivää ennen menkkoja, mutta voi se vaihdellakin.

Viola me myös aletaan yritys heti kun ehkäisy jää pois. En ole kuullut muuta perustelua sille luomumenkkojen odottamiselle kuin että laskettu aika on helpompi määrittää, mutta nykyään nuo ultralaitteet kyllä huolehtii siitä. Katselin Nuvaringin tuoteselosteesta, että siinä neuvotaan odottamaan ekoja luomumenkkoja juuri sen la:n määrittämisen vuoksi, mutta sitten päättelin että samat ohjeet menee varmaan kaikkiin maihin mihin Nuvaringejä myydään ja on vaan suoraan suomennettu, ja kaikissa maissa taas ei ultralaitteet ja julkinen terveydenhuolto ole niin kovin kehittynyttä... :whistle:

Huh mitä unta näin nyt viime yönä. :ashamed: Sisko oli kylässä, ja yhtäkkiä huomattiin että siskonpoika ja meidän tyttö oli kadonnut... etsittiin niitä ihan paniikissa joka paikasta, ja siskonpoika löytyi lopulta mutta meidän tyttöä ei... naarattiin jo jokiakin ja oli tosi kamala painajainen, itkin kuin vesiputous kun heräsin. En ole ikinä ollut niin kiitollinen herätyskellon äänestä! Jos nämä unet menee näin hurjiksi niin kuinka mä enää kohta uskallan nukkua?? :eek:

Ehkä johtuu osittain siitä että tuo tyttö, kohta 1v6kk on tehnyt oman ennätyksensä ja nukkunut jo neljä yötä putkeen heräämättä kertaakaan. Mä varmaan alitajuisesti odotan koko ajan koska tyttö herää ja pitää lähteä rauhoittelemaan, ja sitten ahdistun kun herätystä ei kuulu! Eli kun tyttö lopulta nukkuu muutaman yön putkeen kunnolla, niin meikäläinen alkaa näkemään painajaisia! \|O No, ehkä tähän joskus tottuu... :whistle:
 
Kiitos Hissukalle kannustuksesta, valitettavasti oli nega taas. :(

Aattelin josko soittais neuvolan tädille ja kysyis neuvoa, kun aiemmin ole kierto melko säännöllinen 33 ja nyt on kp jo jotain 43. Mut vissiin se sitten vaikuttaa se pillereiden pois jättäminen, ettei ole viel kierto tasottunut. Kuinkas nopeesti teillä muilla on elimistö palautunut ehkäisyn pois jättämisen jälkeen?

Tässä on muuten hyvät ovislaskurit kanssa: http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php

Perhesuunnitelunsivuilta löytyy myös lasketun ajan laskurit ym.
 
Meillevauva
Missä mun järki on! \|O

Eihän tässä tule mitään kun ootan viikonloppua kuin kuuta nousevaa. Ovulaatio mahdollisesti ensi maanantai, joten touhuta pitäisi siis 20.-noin 25.pvä. Viikonloppu nyt on hyvää aikaa mutta arki-illat voi olla "vaikeampia". Mutta eihän sitä nyt joka ilta tarvikaan..

Mä YRITÄN olla ostamatta mitään ovistestejä tai tehdä tästä tekemistä..

 
Paljon on taas uusia hypännyt pinkkaan! Kiva :)

Arvatkaas mitä! Juttelin miehen kanssa, että jospa jätettäisiin se viimeinen laatta pillereitä syömättä ja aloitettaisiin tjottailut tämän nyt menossa olevan laatan jälkeen. Eli nyt pillereitä olisi vielä noin kahdeksi viikoksi jäljellä. Mietittiin, että kuukausi sinne tai tänne ei paljoa tunnu enää missään, joten miksei yritystä jo hieman aiemmin voisi aloittaa. :) Ja vielä tosiaan kun mies heinäkuusta lokakuuhun on varmaan vain viikonloppuisin/jokatoinen viikonloppu kotona, niin olisi tässä hieman enemmän mahdollisuuksia touko-kesäkuun yrityksille. =)

Hymyilyttää ja jännittää. Ja pieni paniikki meinaa iskeä, että joko jo nyt? :heart:

Niin ja voihan.. Se talvella alkanut laihdutusyritys on jäänyt vain haaveeksi, paino tippui pari kiloa ja takaisin tuli neljä. Eli harmittaa kun tuossa vatsalla jo muhkea pallo valmiiksi roikkuu. BMI meni tässä hiljattain yli 25 eli lievän ylipainon puolelle. :( Tiedän että ei paha, monella muulla isompia paino-ongelmia, mutta kun olen tässä opiskeluaikana saanut kerättyä tuon reilun 10 kg lisäpainoa ja nyt ajatuksena on, että enää ei vauvahaaveilta ehdi laihtumaan, eli onko joskus myöhemmin paljonpaljon isompi urakka edessä?! :ashamed:

Elämäntavat ovat kyllä terveelliset ja liikuntaa säännöllisen epäsäännöllisesti. Eli kai melko tyytyväinen saan olla. Ja mikäs sen suurempi motivaattori kuin nämä vauvapuuhat, ja niiden konkretisoituminen! Mutta silti :kieh:

Tulipas taas tekstiä :D

Heips :wave:
 
Annettalle pahoittelut negasta! :hug:

Bumba meillä alkaa yritys sitten aika lailla yhtaikaa. =) Ensi viikon perjantaina tulee meillä Nuvaring-päivät täyteen. Ihanaa =) Sitten on edes jotain toivoa tässä kuumeilussa!

Mun hyvin alkanut laihdutus on myös jäänyt junnaamaan. :kieh: Mutta täytyy vaan sitkeästi jatkaa... en pysty kyllä kokonaan olemaan herkuttelematta, mutta jos sen pystyisi edes jotenkin aisoissa pitämään niin kyllä vaakan lukemien pitäisi vähitellen aleta... ajattelin että jos tässä vauvatärppi saadaan, niin yritän pitää painonnousun paremmin aisoissa kun edellisessä raskaudessa. Silloin tuli 18,5 kg. :ashamed: Laihduttamaan en kyllä raskausaikana ala, mutta jos onnistuisi viinerien sijasta napostelemaan porkkanoita niin ei se pahaksikaan voi olla. No, kaikki ajallaan... ;)

Kuulin eilen sellaisen huhun että eräs serkku odottaa kaksosia. :heart: :heart: Tosin uskon täysin sitten vasta kun kuulen vähän luotettavammalta taholta... mutta toivottavasti on totta! He ovat uskoakseni jo jonkin aikaa pikkukakkosta yrittäneetkin. Pisti vaan heti miettimään, että miehen puolen suvussa on aika paljon kaksosia ja nyt niitä alkaa ilmaantumaan meidänkin puolen sukuun... :D No, harvinaistahan se silti on. Itse kyllä toivon että yksi vauva kerrallaan vaan meille tulisi, sillä tuon esikoisen vauva-aika oli sen verran rankkaa että en tiedä miten oikein kahden kanssa pärjäisi! Onkos teillä muilla monikkoraskauksiin taipuvaista sukua?
 
Tänään oli pakko soittaa lääkäriltä apua. :\| Maha on niin kipee et en pääse kunnolla kävelemään. En tiiä mikä h.itto on kun näin kauan kipuilee... No iltapäivällä toivottavasti selviäis jotain... :(

Nyt on jotenkin niin älyttömän väsynyt olo muutenkin, aattelin jo aamulla et jätän koko kolmosen yrityksen sikseen, mut sit vauvakuume kuitenkin taas voimalla päälle... :)
 
Torstai 19.4.


Esikoisesta haaveilevat

Kälättäjä..................kp. 30/29.............02/07......................yk.2.
Vauvakuumeinen......kp.17/29-31..........04/07.....tjot vielä
Ciba........................kp.11/41..............04/07......................yk.1
Meillevauva.............kp.10/??...............04/07......................yk.1
Olivia......................kp.9/26-28..........04/07......................yk.1
Hilipati....................kp. 7/28...............04/07......................yk.1
haahuilija................kp.??/??...............04/07......................yk.1
nipsuli.....................kp.25/28?................??
postimestari..............1.haaveissa..............kesän alussa alkaa
Rhea.......................kp.15/?.................touko-kesäkuussa alkaa
Tansuli...................1.haaveissa...........touko-kesäkuussa alkaa
Bumba.....................1. haaveissa...........kesäkuussa alkaa
Tellu -75...................1.haaveissa.............heinäkuussa alkaa
tinka.......................1.haaveissa...........heinä-elokuussa alkaa
Nappi.......................1.haaveissa............elo-syyskuussa alkaa
typykkä..................kp.7/21-27............ei tietoa
Afu-82.....................1.haaveissa............ei vielä tietoa


Toista toivovat

tuittu-tilda.................kp.32/30-34 .........04/07...............yk.1
Vilma84....................kp.9/29.................04/07...............yk.1
Ippu........................kp.??/??................04/07...............yk.1
Helmi72....................2. haaveissa..............huhti-toukokuussa alkaa
Hissukka................2. haaveissa...............toukokuussa alkaa
kaisa pieni................2.haaveissa..............kesällä alkaa
Emminmamma..........2.haaveissa...............kesäkuussa alkanee
Titania....................2. haaveissa...............kesäkuussa toivottavasti
Minja........................2.haaveissa..............heinäkuussa alkaa
sonja......................2.haaveissa.............ehkä heinäkuussa
Heikko-Peikko..........kp.41/30-73...............varmaa tietoa ei vielä
Jemina....................2.haaveissa................ei vielä tietoa
Nirppurotta...............2.haaveissa..............ei vielä tarkkaa tietoa


Kolmatta kaipailevat

Äippä84......................kp.7/28-30..........03/07...................yk.3
annetta......................3.haaveissa.............alkanut jo
Alicia..........................kp.18/28-30...............toukokuussa alkaa
Mammuttu-Mamma......3.haaveissa..............kesä-heinäkuussa alkaa
äitsykkä78..................3.haaveissa..............kesäkuussa alkanee
Tytönjapojanmamma..3.haaveissa..............joskus kesällä
Miiruska.....................3. haaveissa.............joskus kesällä
mervi-elina.................3.haaveissa............syksyllä alkanee
Katinka.......................3.haaveissa..............toivottavasti pian
Narya..........................3. haaveissa.............en tiedä vielä


Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................kp.11/28-30...............alkanut jo


Haamuilijat

iida83

Plussanneet <br><br>
 
Täällä vauvakuume on pahenemaan päin. Melkein kaateellisena luen teidän juttuja jotka olette jo päässeet tositoimiin. Kp:stä ei vielä ole oikein tietoa, koska pillereiden jättämisen jälkeen vasta toiset kuukautiset menossa.
Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että aikaisintaan kesälomalla (elokuussa) voisi yrittäminen alkaa. Meillä kun mieskin haluaa itselleen kunnon vauvakuumeen! Hän on kuitenkin antanut luvan jo ostella vauvanvaatteita, ja äsken tulin juuri kirpputorilta kassi täynnä melkein uusia, pieniä vaatteita :) Eikä rahaa mennyt kuin n.15?.
 
:'( Kauhean surullista Ippu tuo mitä kälyllesi on käynyt. Varmasti tosi rankkaa kaikille... ei tuollaiseen mitenkään pysty valmistautumaan vaikka miten yrittäisi pitää mielessään että mitä vain voi tapahtua.

Itse ole ajatellut asian niin että nautin kaikesta niin kauan kuin voin ja yritän ottaa optimistisen asenteen sekä raskautumiseen että mahdolliseen raskauteen. Mun pää ei vaan kestäisi jos koko ajan tolkuttaisin itselleni että en ehkä enää lasta saa tai että ei tämä raskaus välttämättä loppuun asti kestä. Tähän maailmaan mahtuu niin paljon surua ja murhetta, että niistä hyvistä asioista kannattaa iloita niin kauan kuin niitä kestää. Ja jos jotain menee pieleen, niin selvitään siitä sitten kun se on edessä. =)

Tuo nyt kuvastaa mun yleistä elämänasennetta yhtä lailla kuin tätä vauvakuumeilua. =) Mutta kaikki ottaa nämä jutut omalla tavallaan ja siihen tietysti vaikuttaa muitten läheisten kokemukset. Toivotaan Ippu että sulle pärähtää plussa ensi viikolla, ja jos niin käy niin yritä nauttiakin kuitenkin äläkä liikoja murehdi! =)

Mies lämmittää saunaa juuri, kohta päästään saunomaan! :D Toivottavasti tyttö ymmärtää sen ajan nukkua rauhallisesti eikä ala elämöimään itkuhälyttimeen... :whistle:
 
[/quote]
Raskausoireista... kehittelen niitä edelleen, pissattaa... monta monentuista kertaa päivässä ja paaaaljon!! Vai onko se edes oire? Muistelen lukeneeni täällä jossain niin. En kyllä muista pistikö esikko minut pissaamaan enemmän kuin normaalisti.
Ja mielialat näkyy vaihtelevan kovin ;) , edellisen kerran tänne kirjoittaessani kälyni juttu oli mielessäni niin että "voi voi miten kurjasti heille kävi" ja nyt sama ihminen aiheuttaa mielessäni agressioita kun en "heidän takiaan" voi vapaasti iloita ja riemuita omasta elämästäni ja mahdollisesta raskaudestani ;) =) .
Huoh... tulisi pian ensiviikko niin selviäisi, että tärppäsikö muka niin vähällä että yhdellä iskulla! ;) =) Vaikka en kyllä usko... yritän prepata itseäni mahdollista pettymistä varten... =)
[/quote]

Ippu!
Nyt kun luin nuo siun oireet, niin huomasin itselläni hieman samoja... :/ Vessassa saa ravata yhtenään, välillä naurattaa ihan hysteerisenä ja hetken päästä potuttaa niin maan ankarasti... Ja kun meidän keittiössä on haissut ihan omituiselle ja mies ei muka huomaa mitään ;) Ja kun paleltaa koko ajan...

Kävin tänään tohtorin tykönä ja kaikki oli kunnossa, ei osannut tähän hätään selittää maha kipua. Huomenna aamulla pitäis menna labraan, tekevät siellä raskaustestin... :whistle: Nyt oon yrittänyt koko illan olla ajattelematta mahdollista plussaa, ettei tulisi huomenna ihan mahdotonta pettymystä. Mutta, mutta... En voi mitään sille, et koko ajan ajatus karkaa mahdolliseen tulevaan raskauteen ja suupielet kääntyy väkisinkin ylöspäin. ;) :D Eli hieman samat tunnelmat on kuin siulla...

Paljon plussatuulia siulle :D :flower: Kurvatkoon täti toiseen osoitteeseen... :D <br><br>
 

Yhteistyössä