Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Afu mulla on myös samankaltainen kokemus, esikoinen sai alkunsa kierrosta missä touhuiltiin suunnilleen viikkoa ennen ovista ja seuraava kerta oli vasta reilusti jälkeen oviksen. Olinkin ihan varma etten voi olla raskaana mutta toisin kävi. :heart:

Toivottavasti lista meni oikein parin yrityksen jälkeen. :D Ilmoitelkaa jos on vääriä lukemia niin korjailen. =)

Käytiin eilen Ideaparkissa ja niin sitä eksyi meikäläisenkin ostoskassiin pari raskaustestiä. B) Hiukan ehkä hätäistä. ;) Mutta kun tuli apteekkiin muutakin asiaa niin käytin tilaisuutta hyväkseni, täältä lähiapteekista kun ei kannata ostaa ellei halua julkistaa uutisia koko paikkakunnalle ja seuraavaan apteekkiin on matkaa. Netistä suunnittelin tilata alunperin, mutta nyt ostinkin sitten ihan livenä. Vielä kun niille saisi jotain käyttöä... :D

Listan päivityksestä vielä: kun päivitätte listaa, niin muistakaa lainata sitä kaikkein viimeistä listapäivitystä. Muuten on kp:t taas sekaisin vähän päästä. =)
 
Heippa kaikille, pitkästä aikaa =)

Olen kyllä käynyt lukemassa teidän kuulumisia, muttei ole itsellä ollut aikaa kirjoitella..

Meidän piti kesäkuussa alkaa yrittäminen, mutta sit mies totesi tänään aamupalapöydässä että mitäs jos aletaan jo ens kuussa!!! :D Eli minulle voi vaihtaa tuolta kesäkuun toukokuuksi, en itse viitsi mennä listaa sotkemaan.. Ja tänään alkoi toivottavasti toiseksi viimeiset menkat, eli kp 1/27-32.

Jaa niin, sellaista vielä, että "pääsin" kihloihin viime lauantaina! :heart:
Häät näillä näkymin ensi elokuussa.Toivottavasti siis tärppää aika nopeasti, en haluaisi olla raskaana mennessäni naimisiin.. Mutta toivottavasti sillon on jo kaksi lasta! =)

Ihanaa v.lopun jatkoa kaikille! :wave:
 
Onnea Emminmammalle!! :flower:

Täällä on kp 4/?, täti on pakkailemassa kamojaan. Yrityksen aloittamisen ajankohta on vielä vähän epäselvä määräaikaisten töideni takia. Katellaan millaisen työsopimuksen saan toukokuun lopulla.
 

Joo, kannattaa ippu vaan leikkaa kahtia se testi, yhden hinnalla saa kaksi! =)

mä jatkan haamuilua, aamul siis testasin, alkaa jo näyttää todennäköisemmältä et oltais raskaana! :heart:
oireita on: väsy painaa edelleen iltapäivisin, mielialat heittelee hirmusti ja vessahätä on lähes jatkuvasti, ja uutena oireena arat rinnat, mikä on varsin "kivaa", kun imetän esikkoa (8kk) vielä :D

toivotaan sulle ippu kans plussaa kun sen testin saat! ja tietty muillekin jo testaileville!
ja ei alottaneille hyviä harjoituksia B)

:wave:
 
ippu

olisin nyt, jos tohon haamuun uskominen, rv 3+6 eli huomenna 4+1, siis alkais 5. raskausviikko.
esikosta tein siis ekan haamun sillo kp.28/30. sama juttu siis nyt! ekan ihan haamun testasin tästä kierrosta kp.22, tais olla.
sillon esikkoo odottaessa viikon päästä haamusta näky ihan selkeä plussa, joten ei auta edelleenkään muu kuin odotella kärsivällisenä et aika kuluis :LOL: :saint:


:wave:
 
Paljon onnea Emminmammalle! :heart:

Ihanaa kun tänne alkaa ehkä pikkuhiljaa jo plussatuulahduksia kuulua.
Toivottavasti me muutkin kuumeilijat tultais kans perässä kovaa vauhtia. :D

Eilisestä lähtien mulla on nippaillu masua ihan kummallisesti,vois ehkä olla ovis.Siihen tulokseen ainakin tulin. Viimeks vehtailin ovis-tikkujen kanssa mutta nyt en ainakaan heti rupea niiden kans pelailemaan.
Oispa ihana ylläri kun ei seuraavia öljynvaihtoja enää kuuluskaan. Toivossa on hyvä elää. :D

Huomenna ois se lääkärillä käyntikin..vähän hirvittää. Kuinkakohan pitkään niissä papa tuloksissa kestää tulla..? Me ollaan kyllä otettu jo varaslähtö yritykselle mutta luotan siihen että tulokset on hyvät.
Pitää sit kysellä vielä että kestäähän mun masu jo varmasti. Välillä pitkän lenkin jälkeen tahtoo olla vähän hellänä. Kyllä mä sinnikkäänä tyttönä pistän sen kestämään. :kieh: :D

Jep,plussa hönkäyksiä vaan kovasti kaikille. :heart: :wave:
 
HEIPS pitkästä aikaa!! Jo oli ikäväkin! =)

Koulutukset saatiin pulkkaan.. =)

Hissukka mekin oltiin eilen Ideaparkissa! Mahdettiinkohan tulla vastakkain! :LOL:

Tänne ei kummempaa, kuume nousee. Vielä ei olla päästy miehen kanssa puuhailemaan, kun ihan just tultiin vasta kotiin. Ja ovishan olisi perjantaina, että ihan ahkerana tässä nyt saa olla. Musta tuntuu et oon vähän liian optimistinen, kun on niin pirun hedelmällinen olo. Kuvittelen et heti ekasta tärppäisi...toivottavasti ei tuu kauheita pettymyksiä.. :/

Uusiakin oli liittynyt joukkoon, tervetuloa vaan! Mukavaa itsekin päästä taas lukemaan ja kirjoittelemaan kuulumisia!

Plussatuulia :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 16:33 iida83 kirjoitti:
ippu

olisin nyt, jos tohon haamuun uskominen, rv 3+6 eli huomenna 4+1, siis alkais 5. raskausviikko.
esikosta tein siis ekan haamun sillo kp.28/30. sama juttu siis nyt! ekan ihan haamun testasin tästä kierrosta kp.22, tais olla.
sillon esikkoo odottaessa viikon päästä haamusta näky ihan selkeä plussa, joten ei auta edelleenkään muu kuin odotella kärsivällisenä et aika kuluis :LOL: :saint:


:wave:
Onnea jos olet raskaana. Mutta! Jos esim tänään on 3+6, niin seuraavana päivänä on 4+0. Eli viikon eka pv on aina x vk+0 ja viimeinen pv x vk+6, niin tulee viikolle aina 7pv, eikä 6pv, kuten sinun laskutavallasi olisi!
 
Maanantai 23.4.

Esikoisesta haaveilevat

Kälättäjä..................kp. 4/30...............02/07......................yk.3
Vauvakuumeinen......kp.21/29-31...........04/07......................tjot vielä
Ciba........................kp.15/41................04/07......................yk.1
Meillevauva..............kp.14/??................04/07......................yk.1
Olivia.......................kp.13/26-28..........04/07......................yk.1
Hilipati.....................kp. 11/28................04/07......................yk.1
haahuilija.................kp.??/??................04/07......................yk.1
nipsuli......................kp.29/28?................??
postimestari.............1.haaveissa..............kesän alussa alkaa
Rhea.......................kp.19/?....................touko-kesäkuussa alkaa
Tansuli....................1.haaveissa..............touko-kesäkuussa alkaa
Bumba....................1. haaveissa.............kesäkuussa alkaa
Tellu -75..................1.haaveissa..............heinäkuussa alkaa
tinka.......................1.haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa
Nappi......................1.haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa
Afu-82.....................1.haaveissa.............ei vielä tietoa


Toista toivovat

tuittu-tilda.................kp.5/30-34 ...........04/07...............yk.2
Vilma84....................kp.13/29.................04/07...............yk.1
Ippu.........................kp.22/24 (23-29)......04/07...............yk.1
Helmi72....................2. haaveissa..............huhti-toukokuussa alkaa
Hissukka...................2. haaveissa...............toukokuussa alkaa
miimu.......................2.haaveissa................kesällä alkaa
kaisa pieni................2.haaveissa................kesällä alkaa
Emminmamma..........kp.2/27-32......................toukokuussa alkaa
Titania......................2. haaveissa...............kesäkuussa toivottavasti
Minja........................2.haaveissa................heinäkuussa alkaa
sonja........................2.haaveissa................ehkä heinäkuussa
Heikko-Peikko...........kp.4/30-73.................varmaa tietoa ei vielä
Jemina.....................2.haaveissa.................ei vielä tietoa
Nirppurotta...............2.haaveissa.................ei vielä tarkkaa tietoa


Kolmatta kaipailevat

Äippä84.......................kp.11/28-30..........03/07...................yk.3
annetta.......................3.haaveissa...............alkanut jo
Alicia...........................kp.22/28-30..............toukokuussa alkaa
MOLLAKKA..................3.haaveissa...............kesän alussa alkaa
Mammutti-Mamma...... kp.5/?.......................kesä-heinäkuussa alkaa
äitsykkä78..................3.haaveissa...............kesäkuussa alkanee
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa...............joskus kesällä
Miiruska......................3. haaveissa..............joskus kesällä
mervi-elina.................3.haaveissa...............syksyllä alkanee
Katinka.......................3.haaveissa...............toivottavasti pian
Narya.........................3. haaveissa..............en tiedä vielä
Hannipupu..................3.haaveissa................heinäkuussa alkaa


Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................kp.15/28-30...............alkanut jo


Haamuilijat

iida83 kp.29/30

Plussanneet

<br><br>
 
Maanantaita =)

Kälättäjällä ja Nipsulilla alkaa olla jännät paikat! :D

Vilma84 kun mietit että kestääkö masu, niin onko sullekin siis tehty sektio? Täällä toinen :wave: Olenkin jo mietiskellyt, josko jatkossa onnistuisi alakautta... ei ollut oikein mukava sektiokokemus. :/

Tervetuloa takaisin Hilipati! Vai että oltiin molemmat Ideaparkissa, pieni maailma! Tai no ehkä paremminkin iso kauppakeskus... :whistle: Saattoihan se olla että me kylki kyljessä vauvanvaatteita hipelöitiin eikä lainkaan aavistettu olevamme virtuaalituttuja! :D Me lähinnä pyörittiin huonekalukaupoissa ja Tokmannilla, mutta eksyin mä pikkaisen lastentarvikekauppoihinkin... :whistle: En kyllä mitään ostanut.

Jaahas alkaa se tyttökin heräilemään, aamupuurolle...
 
Tellu -75
Moikka! :wave:

Olettepa te ennättäneet kirjoitella taas pitkät rimpsut!

singa, Viola ja muutkin uudet: tervetuloa :)

Hilipati, Olivia & Hissukka kiitos tuesta =) vaikeaahan se tupakoinnin lopettaminen on, mutta se on minulle aina ollut itsestäänselvä ja ainoa vaihtoehto.

ippu & iida plusplusplus :whistle:

ja sitten vielä Emminmammalle Onnittelut! :flower:

 
Heippa kuumeilevat kanssasisareni. Rohkaisin mieleni ja pomppasin taustalta seuraanne. Eli olen 30v. ja mieheni 32v ja lapsosia poika 05/98 ja tyty 01/01 eli iltatähti hakusessa... Ollan mietitty kovasti "aikataulua" eli itse olisin valmis vaikka heti mutta pitäisi lopettaa tupakan pössyttely ensin,olen jo molempien raskaus ja imetysajan ollut polttamatta ja imetin tyttöä 9kk ja URPO aloitin uudestaan!!!Nyt tarkoituksena lopettaa 1.5 ja sitten heittää nuvaring nurkkaan.En vaan jaksaisi odottaa mutta minustahan se on kiinni se lopetus meinaan...AArgHH!Mies ehdotti jo lauantaina että ota vaan jo pois se rinkula mutta onneksi järki sanoi et ei vaan ensin se pirun rööki pois! :(
 
Meillevauva
Hih, mä keksin kaikanlaisia omituisia oireita että "ehkä ne liittyy mahdolliseen raskauteen..", kuten esim se että mä kuulen kaikki äänet silleen hassuina, paljon möreämpinä, mä sekoilen sanoissani ja unohtelen asioita.. Eilen veti pahasti munasarjoissa mutta sitä tapahtuu muutenkin satunnaisesti.

Eilen jäi puuhailut sikseen, mutta parina aiempana kyllä puuhailtiin. Tänään on kp 14/ ??, illan menojen takia hommat jää tänäänkin väliin mutta huomenna taas.

Täytyy kyllä sanoa että on se p-kele, että vauvan saaminen on niinkin onnen ja sattuman kauppaa. Sillä yrittämisen määrällä mitä mekin täällä yritetään, niin sietäisi niitä onnistumisiakin tulla useemmin tai ainakin helpommin..

:)

 
Heippa!

Miekin oon ruvennu kuvittelemaan itelleni oireita... :ashamed: Alamasua ja -selkää kipristelee joka päivä enemmän tai vähemmän... Ja huonoa oloakin olen saanut aikaiseksi. :eek: Silti en usko olevani raskaana... :D En kai halua pettyä. :headwall: Tekis mieli jo tastailla, mutta onneksi mies toppuuttelee... :LOL: No yritetään nyt vapun yli kestää... :p :whistle: ;)
 
Moi taas, täti tuli kylään ja nyt kp 4/30 yk3... voi olla etten tule käymään kuin vasta sitten kun on ihan oikeasti uutisia... täällä kun pyörii niin tulee vaan turhia kuvitelmia ja raskausoireita... :roll: mutta onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia kaikille muille

Tää on välillä niin turhauttavaa,vaik onki ihan alus koko homma... :\| (Hetimullekaikkitännenyt-fiilis päällä)
 
Päivitin Kälättäjän kp:t listaan... ikävä ettei vielä tärpännyt! :hug: Toivotaan että tässä kierrossa tulee sitten se plussa! =)

Tervetuloa Hannipupu ja tsemppiä tupakan lopetukseen!

Ippu ja Alicia, täällä myötäjännäillään... :whistle:

Meillevauva sitähän tämä on tämä vauvakuumeilu, kärsivällistä ja vähemmän kärsivällistä odottelua... :D teillä on ainakin ovisaikaan osunut yritystä, toivottavasti tärppää! =)

Piti vielä sanoa että jos joku haluaa mukaan tuohon listaan, niin tapana on ollut joko lisätä itsensä sinne tai sitten ilmoittaa viestissä kp:t, yrityskerrat ja koska yritys on aloitettu/alkaa, niin seuraava listan päivittäjä on sitten lisännyt tiedot listaan. Täällä on paljon taustalta seurailijoitakin jotka ilmeisesti ei kuitenkaan halua listautua, eli kannattaa selvästi ilmoittaa jos haluaa mukaan tuohon listaan. =)
 
Päivää =)

Kuumeilu senkun pahenee, nyt tilasin jo raskaustestit netistä... :whistle: Ja laskureilla olen käynyt kuikuilemassa, että jos seuraava kierto menee näin ja näin, ni la olisi silloin tämä ja tämä :D Että näin.

Pitäisi keskittyä opintoihin, mutta täällä silti vaan roikun.. Ja sit kun tyttö herää päikkäreiltä ei lukemisesta enää tule mitään. :/ Täytyy vaan ottaa itseään niskasta!

:wave:
 
Joo,jos joku vois mut sinne listaan lisätä kun oon niin tumpelo muutenkin tän koneen kans et ei taida multa onnistua eli kolmosesta haaveillaan ja aloitetaan kai sit heinäkuulta.

Mulla kanssa pyörii mielessä toi et miten pärjätään kolmen kanssa mut meidän isot on jo sit niin isoja 7 ja 10 ens kesänä et ihana luxus vauva tulee.Luxus vauvalla tarkotan et saa olla vauvan kans yksin kotona kun vanhemmat on koulussa.Mäkään en oo kertonu velä kenellekkään meiän haaveista enkä kerrokkaan..Kuumeilin kyllä ekatkin vauvat mut ennäin ku nyt,tuntuu ettei voi muuta ajatellakkaan..pitäisköhän olla ostamatta enää tän askin jälkeen tupakkaa ja hakea apteekista laastarit nyt heti!!!Mitä nopeemmin lopetan sen nopeemmin saa kutsua haikaraa...

=)
 
Lisäsin Hannipupun listaan. =) Mä en ole ikinä polttanut, mutta kaveri lopetti vähän aikaa sitten Nicoreten inhalaattoreiden avulla, kehui ne paremmiksi kuin laastarit! Tsemppiä!

Jaahas, makuuhuoneesta kuuluu pallopallopallo... tyttö heräilee päikkäreiltä. :D
 
Meillevauva
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 14:14 Hissukka kirjoitti:
Jaahas, makuuhuoneesta kuuluu pallopallopallo... tyttö heräilee päikkäreiltä. :D
Vähänkö alkoi naurattamaan! Jos meillä lapsi huutelisi tollaista niin elukat ainakin olisi haltioissaan.. :D

 

Yhteistyössä