Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Kiitos tsemppauksesta!
Se on vaikeeta varsinkin ku on tämmönen hermoheikko kiukkupussi muutenkin saatikka ilman tupakkaa mutta onhan mulla loistava motivaattori eli jaakko kolmonen!! Pitäiskö munkin testata sitä inhalaattoria,mun äiti lopetti muutama kuukausi sitten jollain lääkkeellä joka vaikuttaa keskushermostoon ettei tee enää mieli ollenkaan mut mä en oikein uskalla kokeilla mitään mikä vois vaikuttaa mun mieleen(mielipuoleen)..Voi hemmetti,kävin kaupassa hetki sitten ja hipelöin vauvan vaatteita..hullua touhua ja mitään muuta ei pyöri päässä kun "sitten kun plussaan ja kun vauva tulee ja tohon mahtuu just pinnasänky" Tekis mieli hakea laatikot kellarista ja katsoa mitä kaikkee tarttis uusia.. No niin jos nyt rouva rauhoittuis ja vaikka plussais eka tai jättäis ees ehkäsyn pois...ja lopettais tän hemmetin pössyttelyn!!! :ashamed:
 
Kälättäjälle tätipahoittelut. Kärsivällisyyttä yritykseen!! :hug:

Meillä oltiinkin yllättäen niin väsyjä illalla, ettei puuhastelu sitten maittanutkaan. Mutta tänään ajattelin korjata asian, tai viimeistään huomenna :LOL: Ovulaation pitäiskin olla tuossa torstain tietämillä, että laskeskelin, että puuhastelua saisi olla ainakin tiistaina, torstaina ja perjantaina..miksei myös viikonloppuna. Tämä on meillä aika tiheä tahti, saas nähdä mitä mies siihen sanoo. Vaan eipä tuo ole valittanut, että liikaa koskaan olisi ollut ;) Voi olla tyhmää alkaa oikein laskemaan niitä päiviä, mutta ainakin näin alkuun ihan mielenkiinnostakin ajattelin..

Työkaveri on ihan alussa raskaana ja ihan kamalia oireita sillä..ajattelin jo etten haluakkaan raskaaksi! Väsytti ja kuvotti, paleli jne jne. Eipä sitä tietysti kaikilla samanlaiset oireet ole, mutta ei ollut kivaa katseltavaa tämä oireilu! No ei vaan, tietysti haluan raskaaksi, se on tarkkaan harkittu asia kyllä. Ei voi muuta kuin toivoa että tärppäisi nopeasti..ja just pääsin toivottamasta kärsivällisyyttä Kälättäjälle.. :whistle: Näin tää menee! :p

Piti vielä sanoa, että Ippu täällä jännätään sun puolesta! Riennä heti kertomaan mitä testi näytti!! bd

Ja Hannipupulle tervetuloa!<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 08:24 Hissukka kirjoitti:
Maanantaita =)


Vilma84 kun mietit että kestääkö masu, niin onko sullekin siis tehty sektio? Täällä toinen :wave: Olenkin jo mietiskellyt, josko jatkossa onnistuisi alakautta... ei ollut oikein mukava sektiokokemus. :/

Onnistuukohan vastaaminen näin oikein..kokeillaan. :)
Hissukalle siis vastaan että mulle tehtiin kiireellinen sektio 6½kk sitten.
9 tuntia vesien menon jälkeen sit hoksasivat tilanteen että tyttö olisi halunnut maailmaan jalat edellä..Perätilan olisin ollut valmis synnyttämään.
Mullakaan ei ollut kyllä mikään miellyttävä kokemus. Verenhukkaa tuli 2½ litraa kun vuotoa ei saatu tyrehtymään,hemppa tippui 72:n yms. Kaiken kruunasi hirveä kohtutulehdus sit heti kun päästiin sairaalasta kotiin niin muutaman päivän päästä makasin taas sairaalassa tiputuksessa 5 päivää. :/
Toivon siis todella että pääsen synnyttämään alakautta seuraavat lapset. :)

Tänään kävin siis siellä lääkärissä ja ilmeni jotain muutosta kohdunsuulla. Tähystettiin,otettiin papa uudelleen ja penslauksessa siis selvisi joku vaaleampi alue josta otettiin koepala.. :( Lääkäri kuitenkin sanoi että turvallisin mielin voimme yrittää toista lasta,mutta kuitenkin tuo mietityttää.. 8.5. soitan sitten tuloksista,mitä ne sitten ovat. 15 pitkää päivää vielä siihen..

Hienoa että tänne ilmaantuu uusia ihmisiä tuon tuostaan. Tervetuloa vaan kaikille. :wave:

Oon ollu ihan koukussa näille kaksplussan sivuille siitä asti kun kuumeiltiin ekaa lasta. Ihana kun pääsee jutustelemaan muille samassa tilassa oleville. =)

Täytyy tästä irtautua ja lähteä koiruuden ja neidin kans lenkille.
Palataan pian kuulumisille. :wave:
 
ippu

en oo testannu varmaks plussaks... ne kaks haamua oon testannu, viimeisin kp.28, huomenna siis olis se päivä, kun menkkojen pitäis todennäköisimmin alkaa, mut jää nähtäväksi. en niitä kyllä kaipaisi! :D
ajattelin et ehkä torstaina tai perjantaina vasta seuraavan kerran testaan, jos ei siis tätiä kuulu. itsekuria, itsekuria :LOL:

pidetään sulle huomenna peukkuja!! :heart:

:wave:
 
Voi ei, voi ei... tuhrua tuhrua... Menin vessaan ni housuissa odotti ylläri, tuhruvuotoa, ja menkkamaiseen tapaan ruskeeta, tällai ne yleensä alkaa, ja kp:tkin on sillä mallilla että voipi tämä tästä vielä menkoiksi muuttua.. voi itku! :'( Pitänee pyytää miestä illalla tökkimään ;) niin sillähän se selviää, yleensä yhdyntä vauhdittaa menkkojen alkamista jos ovat alkaakseen. Ja varmaan huomenna testaan kuitenkin, jos ne testit tulee.

Olen hirveän kahtalaisella mielellä raskautumisen suhteen. Meillä on tällä hetkellä tosi tiukkaa rahasta, ja tuntuu, että jos meillä on eläminen näin tiukilla jo kolmen hengen perheessä, niin miten sitten neljän...?? Eli voi olla, että jos nyt tulee menkat, niin mietimme koko asian uudelleen. Mutta jään varmasti näille sivuille pyörimään kuitenkin, tai tälle palstalle ja tähän ketjuun, eihän se kuume siitä miksikään muutu! =) Mut katsotaan, kun voihan tosiaan edelleen olla niin, että se neljäs perheenjäsen on jo tulossa.
 
Tiistai 24.4.

Esikoisesta haaveilevat

Kälättäjä..................kp. 5/30...............02/07......................yk.3
Vauvakuumeinen......kp.22/29-31...........04/07......................tjot vielä
Ciba........................kp.16/41................04/07......................yk.1
Meillevauva..............kp.15/??................04/07......................yk.1
Olivia.......................kp.14/26-28..........04/07......................yk.1
Hilipati.....................kp. 12/28................04/07......................yk.1
haahuilija.................kp.??/??................04/07......................yk.1
nipsuli......................kp.30/28?................??
postimestari.............1.haaveissa..............kesän alussa alkaa
Rhea.......................kp.20/?....................touko-kesäkuussa alkaa
Tansuli....................1.haaveissa..............touko-kesäkuussa alkaa
Bumba....................1. haaveissa.............kesäkuussa alkaa
Tellu -75..................1.haaveissa..............heinäkuussa alkaa
tinka.......................1.haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa
Nappi......................1.haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa
Afu-82.....................1.haaveissa.............ei vielä tietoa


Toista toivovat

tuittu-tilda.................kp.6/30-34 ...........04/07...............yk.2
Vilma84....................kp.14/29.................04/07...............yk.1
Ippu.........................kp.23/24 (23-29)......04/07...............yk.1
Helmi72....................2. haaveissa..............huhti-toukokuussa alkaa
Hissukka...................2. haaveissa...............toukokuussa alkaa
miimu.......................2.haaveissa................kesällä alkaa
kaisa pieni................2.haaveissa................kesällä alkaa
Emminmamma..........kp.3/27-32......................toukokuussa alkaa
Titania......................2. haaveissa...............kesäkuussa toivottavasti
Minja........................2.haaveissa................heinäkuussa alkaa
sonja........................2.haaveissa................ehkä heinäkuussa
Heikko-Peikko...........kp.5/30-73.................varmaa tietoa ei vielä
Jemina.....................2.haaveissa.................ei vielä tietoa
Nirppurotta...............2.haaveissa.................ei vielä tarkkaa tietoa


Kolmatta kaipailevat

Äippä84.......................kp.12/28-30..........03/07...................yk.3
annetta.......................3.haaveissa...............alkanut jo
Alicia...........................kp.23/28-30..............toukokuussa alkaa
MOLLAKKA..................3.haaveissa...............kesän alussa alkaa
Mammutti-Mamma...... kp.6/?.......................kesä-heinäkuussa alkaa
äitsykkä78..................3.haaveissa...............kesäkuussa alkanee
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa...............joskus kesällä
Miiruska......................3. haaveissa..............joskus kesällä
mervi-elina.................3.haaveissa...............syksyllä alkanee
Katinka.......................3.haaveissa...............toivottavasti pian
Narya.........................3. haaveissa..............en tiedä vielä
Hannipupu..................3.haaveissa................heinäkuussa alkaa


Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................kp.16/28-30...............alkanut jo


Haamuilijat


Plussanneet


iida83

<br><br>
 
Eiköhän se lista nyt mennyt oikein... ei pitäisi yrittää mitään ennen aamukahvia! :LOL:

Vielä mainostan että jos joku haluaa listaan mukaan, niin ilmoittaa vaan monettako kuumeilee, kp:t, yk:t ja koska yritys alkaa/on alkanut niin täältä kyllä lisäillään seuraavan listapäivityksen yhteydessä! =)

Tyttö nukkuu vieläkin... :eek: Täytyy kai mennä keittiöön kolistelemaan josko heräisi. Menee muuten päivärytmi poskelleen.
 
:heart: :heart: :heart:

SE ON PLUSSA!!!

:heart: :heart: :heart:

aamul tein testin ja heti alko viivaa muodostuu :D
olo on ihan :heart: :D :heart: vaik aika varmana pidinkin et olisin raskaana, vau!
me saadaan siis jouluvauva (la 31.12.07), olisipa hyvät tarrasukat matkassa tällä vauvalla! :saint:

ippu

kuinka sun kävi?! olit eilen tuhrutellu?

entä
oliko annettalla tänää se lääkäri? täti edelleen hukassa?

olikos muita, jotka jo jännää?

nyt aamupuurolle!


:wave:
 
Menkat taitaa alkaa... :( En korjaa vielä omaa kohtaani listauksesta, katson vielä tämän päivän ja testaankin kyllä piru vie jos ne testit vain postissa tulee! Mutta kyllä se nyt näyttäis siltä että täti tulee kylään... täti Punainen. Prkl.
En tajua miten tämä voikin tuntua näin pahalta. Miltä tuntuu heistä, jotka ovat ns. lapsettomia, ja joutuvat pettymään kierto toisensa jälkeen?? Kun minulle tämä oli vasta ensimmäinen yk, ja tuntuu näin pahalta! Melkein nolottaa, varsinkin sen minun kälyn jutun jälkeen. Ei kai minulla ole edes oikeutta näin suureen suruun yksistä menkoista, ja vielä yk:lla 1, sen jälkeen mitä heille kävi? Ja samoin just lapsettomat, jotka "tekee lapsiaan" pari-kolme vuotta ja pettyvät joka kuukausi... Mutta pahalta tämä todella tuntuu, olen asiaa ihan itkenytkin tänä aamuna, nyt tosin olen jo kyyneleeni pyyhkinyt, koska pieni naurettava toivon pilkahdus toki vielä on, kun kunnollista vuoto ei vielä ole, vaan tiputtelua, mutta toisaalta näinhän menkkani aina alkavat, joten tosi turhaa mitään toivoa enää pitää yllä. Mutta... silti!
Mieli on tosiaan tosi paha, vaikka eilen kirjoitinkin, että ajatukseni raskaudesta ovat hyvin kahtalaiset, niin kyllä minä sen vauvan silti haluaisin, syli on tavallaan tyhjä, vaikka siinä nytkin Iiro-poika istuu, mutta... tai ehkei syli ole tyhjä, mutta siinä olisi tilaa, samoin sydämessä. Niin paljon olisi rakkautta annettavana, kun vain joku tulisi ja ottaisi sen rakkauteni vastaan.
Täällä kaksplussalla oli joku "meedio", nikillä Mystique tms., ja kirjoitin hänelle. Hän ei nähnyt meille toista lasta muutamaan vuoteen, eli niinkö tässä tosiaan nyt käy... Melkein harmittaa että kirjoitinkaan, koska se vain lisää tällä hetkellä pahaa mieltä, kun "tiedän", että "meidän ei pitäisi saada lasta muutamaan vuoteen". Jos tuo "tieto" ei olisi mielessäni, voisin pitää antaumuksella toivoa yllä ja nauttia odotuksen odottamisesta.

Tuli masentavaa ja surkeaa tekstiä, anteeksi, mutta kirjoitin niin tunteiden vallassa, piti heti päästä purkamaan tämä turhautuminen ja suru (johon mulla ei ole edes oikeutta?) johonkin, ja mikäs sen parempi kuin te, samassa tilanteessa olevat ja mahdollisesti samoja fiiliksiä kokevat.

Kerron vielä, että tuolla kerho-puolella on kerho nimeltä Kuumeilijat, houkuttelen teitä kaikkia sinne, koska siellä nämä jutut pysyisi paremmin vain asianosaisten välisinä, täältähän niitä voi käydä lukemassa kuka vain. Itse olen jo liittynyt, tulkaa mukaan muutkin!
 
Meillevauva
Onnea Onnea Iida83!

Päästiinpä silti hommiin eilen miehen kanssa, vaikka illalla ulos lähdinkin. Mies tuli aiemmin kotiin ja heti vaan hommiin. Ois se tylsää jos tästä ei raskautuisi, yritystä on ollut kunnolla..

Aamuyöstä sitten heräsinkin ihan järkyttävään alavatsakipuun joka taisi tulla munasarjoista :snotty:. Piti käpertyä kaksinkerroin koska niin kivulias oli. Onhan mulla aina välillä ollut tommosta, lähinnä aikoinaan ennen pillereiden käyttöä mulla oli kivuliaat menkat. Nyt on kylläkin ovisaika.. Väistämättäkin kävi mielessä josko jotain ois tapahtunut..
 
voi ippu :hug:

jokainen suru on oikeutettu! itse olin myös silloin kun esikkoa alettii toivomaan, ihan maassa ja itkinkin, kun ei heti ekasta tärpännyt! :snotty:
silloin ei saanu multa sympatiaa edes vuosia lapsettomuudesta kärsineet, olo oli niiiin pettynyt ja olin jo ihan varma että me ei edes saada vauvaa. puhumattakaan niistä fiiliksistä, mitkä oli seuraavan kierron km.n jälkeen :(
mutta tarkoitukseni oli siis sanoa, että tietysti täytyy surra, jos siltä tuntuu!
luulen, että nekin joilla lapsettomuus on kestänyt kauan, surevat jokaisen tädin kohdalla yhtä lailla.

mitä, jos se ennustaja olikin väärässä? ei huomaannut nurkan takana piileskelevää vauva-ylläriä, kun katseli kauas tulevaisuuteen? ;)

voimia!

:wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 09:41 iida83 kirjoitti:
:heart: :heart: :heart:

SE ON PLUSSA!!!

:heart: :heart: :heart:

aamul tein testin ja heti alko viivaa muodostuu :D
olo on ihan :heart: :D :heart: vaik aika varmana pidinkin et olisin raskaana, vau!
me saadaan siis jouluvauva (la 31.12.07), olisipa hyvät tarrasukat matkassa tällä vauvalla! :saint:

ippu

kuinka sun kävi?! olit eilen tuhrutellu?

entä
oliko annettalla tänää se lääkäri? täti edelleen hukassa?

olikos muita, jotka jo jännää?

nyt aamupuurolle!


:wave:
Iidalle hurjasti onnea plussasta :flower: :flower: :heart: Paljon tarrasukkia pienelle.

Ippu!

Voima :hug: siulle! Tottakai siulla on oikeus surra! Jokaisen suru on henkilökohtainen, ei ole verrattavissa muiden suruun. Meilläkin esikkoa yritettiin aika kauan, joten tiedän miltä siusta tuntuu... :ashamed:

Joo, tänään ois lääkäri. Toivottavasti saa jotain selville. Nyt on pari päivää ollut taas sellaista oloa, että täti vois kurvailla kylään, mut vielä ei ole kuulunut mitään. Vieläkin on mielen sopukoissa pienen pieni toive, että josko täti ei tulisikaan vaan olis vauva saanut alkunsa. Oviksen ajankohdasta ei kyllä ole ollut pienintäkään hajua, mutta silti...

Puhaltelen hurjasti plussatuulia kaikille :whistle:
 
Heips kaikki!

Täällä ilmottautuu uusi kevät -08 vauvasta haaveileva. Vatsa täynnä perhosia täällä kirjoittelen - sunnuntaina nautimme viimeisen e-pillerin ja nyt sitten uusi perheenjäsen saa tulla kun on tullakseen! Tuntuu että aivan uusi maailma on avautumassa..

Perheeseeni kuuluu minä ja aviomies - esikoinen olisi meillä siis haaveissa. :)

Vauvakuume näyttää minulla olevan aikas kova, kun nyt itseni löydän surffaamassa kaikilla vauva sivustoilla, jne. Tästä se sitten lähtee.. :)

Mukavaa tiistaita!

:heart: Pipsa
 
Ihanaa Iida83, valtavasti onnea! :flower: Olipas mukavaa siirtää sut listalla plussanneisiin! Saatiin sitten tämän pinon piiiitkäksi muodostuva plussapino auki! =) Laskettu aika on aika hauska, varmaan jänskättää loppuvuodesta että syntyykö vauva vielä tämän vuoden puolella!

Ippu :hug: toivotaan ettei se täti tulisi kuitenkaan...

Meillevauva tuo alavatsakipu saattoi hyvinkin liittyä ovikseen, mulle joskus lääkäri sanoi kun teinivuosina kärsin oviskivuista, että ennen irtoamista usein tuntuu kipua mikä loppuu sitten yhtäkkiä kun munasolu irtoaa... sen perusteella teillä olisi ajoitus osunut hyvin nappiin! :D

Tervetuloa Pipsa kuumeilemaan!

Vilma84 onnea teillekin yritykseen ja toivotaan että me sektiokammoiset saadaan sitten oikein superhelpot alatiesynnytykset. :D B)
 
Menin tyhmä testaamaan tänä aamuna... Kp siis vasta 23... :headwall: Ja negaahan se näytti!! :headwall: Ei siinä mitään en nyt kovin pettynyt ole, koska en oikeasti edes usko olevani raskaana, mutta kun on nytkin niin huono olo, että popsin jäisiä vadelmia, että vähän helpottaisi. :/ Voinko mie vaan kuvitella!? \|O ARGH! :ashamed: <br><br>
 
ONNEA HURJASTI IIDA83!!! :heart: :flower:

Mä olen niin täpinöissäni nyt tän kuumeeni kanssa et arvaatkaas mitä?!

Kävin eilen ostamassa laastarit ja lopetin samantien polttamisen!!! HYvä minä!! Tän päivän ollu ilman ja ajattelin ehdottaa ukolle et heittäsin sen rinkulan pois jo TÄNÄÄN!!!

Mä oon lopettanu polttamisen aina samalla tavalla eli totaali stoppi vaan eikä siitä luisteta eli ei enää yhtään tupakkaa tän mamman suuhun!!!

Jee,kohta alkaa kauhee peittojen pöllytys!!!

 
Älä masennu Alicia, ehkä ei vaan näkynyt vielä testissä! Toivottavasti huono olo helpottaa!

Hannipupu onnittelut lopetuksesta :flower: Hienoa että ryhdyit tuumasta toimeen! Meillä tulee Nuvaring-päivät täyteen perjantaina, ja sitten päästään tositoimiin... :D
 
Iida83: Onnittelut ihan sata lasissa! :hug: :heart: :flower: :flower: Ihan hurjat virtuaalirutistukset ja onnentoivotuksia kahmalokaupalla!

Posti toi testin ja testasinkin ja negaakin se näytti. Leikkasin sen tosiaan kahtia, ja siinä itseasiassa kävi vähän sillai hassusti, kun siinä kohdalla, mihin pos. viiva tulisi; siinä kohdassa liuskaa, oli reunassa ihan pieni pilkku väriä! Siis tosi pieni, kärpäsen kakkaakin pienempi!!! Mutta se oli siinä, aivan takuulla! Joten en minä tiedä... tosi epävarmaa. Katselen nyt tämän päivän tätä vuotoa ja jos ei kiihdy niin aamupissalla huomenna tai ylihuomenna testaan uudelleen sillä toisella liuskapuolikkaalla. Nythän olisi siis kp 23, joten huomenna tai ylihuomenna se voisi jo näkyä, jos nyt tämä vuoto olisikin alkuraskauden vuotoa, mitä mulla oli Iiroa odottaessakin. Joten periaatteessa negaa täällä ollaan mutta hitusen-pikkiriikkisen-minimalistinen mahdollisuus on vielä... tai sit yritän aivan turhaan itseäni olemattomalla lohduttaa ja tsempata. Mut katsotaan! =)
 
Kiitos onnitteluista Hissukka !!

Mä sähläilin tossa maaliskuun lopulla lomamatkan aikaaan jotain noiden rinkuloiden kanssa enkä oikein tiedä milloin pitäis ottaa pois joten ajattelin ottaa tänään ja ei sit muuta ku menkkoja odottelemaan!

Älkää nyt vielä kuitenkaan muuttako listaan mun yrityksen aloitusta ku pitäis varmaan kysäistä mieheltäkin!Jotenkin en vaan usko että sillä olis mitään vastaansanomista tiivistahtiseen pupuiluun!!!

Jännää ja iiikkk!!!!
 
Hurjasti onnea Iida83:lle!

Itsellä pieni paniikki päällä. Sain papa-kokeen tulokset ja niissä oli jotain häikkää. Ei onneksi mitään pahanlaatuista, mutta ei se puhdaskaan ollut. Nyt pitää vapun jälkeen käydä lääkärissä ja kirjeessä, jossa tuo tuloskin oli, luki, että pitäisi ottaa uusi koe 6 kk:n päästä. Nyt oon sit ihan huolissaan, et lykkääntyykö tää meidän "kakkosprojekti"? :'( Ja tietty muutenkin pelottaa, et mikä ton muutoksen sai aikaan?
 
Valtavasti onnea Iida83 ! :flower: Ihanaa kun plussia alkaa näkymään tässäkin pinkassa!

Ippu voin jo kuvitella itseni samassa tilanteessa mitä nyt olet. Tiedän, että samanlaisia ajatuksia tulen varmasti käymään läpi. Myös tuo ristiriitaisuus; toisaalta haluan raskaaksi heti ja toisaalta tuntuu että voihan sitä hieman odotellakin. Ja varmasti tulee olemaan suuri pettymys joka kerta, kun noita kahta viivaa ei testiin ilmesty. Älä turhaan aliarvioi omaa "surua/tms." tunteita, kyllä sinulla on ihan yhtälainen oikeus olla pettynyt/masentunut/ ym. mitä niillä pareilla, jotka lasta ovat jo pidempään yrittäneet tai keskenmenoja ym. kokeneet. En ainakaan itse ajattele, että näillä henkilöillä on jotenkin suurempi oikeus niihin tunteisiin. Sinun elämästäsi (ja tulevan lapsen) tässähän on kyse ! :)

Voi kääk. Meillä nyt sitten lauantaina otetaan viimeinen pilleri ja ensi viikolla tyhjennysvuodot. Sitten toukokuun tokalta viikolta käynnistellään yritystä. Mies on vielä hieman hämmentynyt tästä muutoksesta (alkuun piti vielä syödä tuo viimeinenkin laatta ja aloittaa vasta kesäkuussa) mutta kuukausi sinne tai tänne ei varmaan paljonkaan vaikuta. Hieman on pohdittu jos toukokuussa kondomi vielä olisi käytössä, mutta olen tässä koittanut vakuutella miehelle, ettei se tärppi tod.näk vielä 1. kierrosta tule... Kiva kuitenkin nähdä miten kroppa lähtee toimimaan pitkän pilleri jakson jälkeen (n. 6 vuotta)

Ja kyllähän omista vakuutteluista huolimatta hieman pelottaa/jännittää, jos kuitenkin tärppäisikin heti ekasta kierrosta. Jotenkin ihana ajatus, toisaalta kauhistuttaa. (toisaalta en millään usko tuohon mahdollisuuteen)Täytyy varmaan ruveta vaan elämään päivä kerrallaan ja miettiä sitten tilanteen mukaan. =)

Lycka till alla!

:heart: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 13:40 Minja kirjoitti:
Hurjasti onnea Iida83:lle!

Itsellä pieni paniikki päällä. Sain papa-kokeen tulokset ja niissä oli jotain häikkää. Ei onneksi mitään pahanlaatuista, mutta ei se puhdaskaan ollut. Nyt pitää vapun jälkeen käydä lääkärissä ja kirjeessä, jossa tuo tuloskin oli, luki, että pitäisi ottaa uusi koe 6 kk:n päästä. Nyt oon sit ihan huolissaan, et lykkääntyykö tää meidän "kakkosprojekti"? :'( Ja tietty muutenkin pelottaa, et mikä ton muutoksen sai aikaan?
ONNEA IIDA83!! :heart: :flower:

Mulla on tytön syntymän jälkeen papa ollu nyt luokka 3. Ennen on aina ollut puhdas. Eilen oli taas lääkäri ja tehtiin kolposkopia. Kohdunsuulle solukkoon oli ilmestynyt vaalea alue,josta otettiin sit koepala. Nyt ootan taas kaksi pitkää viikkoa että saan tulokset.

Lääkäriltä kysyin tästä kun kuumeillaan ja yritetään toista lasta että voidaanko me sit enää jatkaakkaan yritystä kun muutosta löytyi,niin lääkäri sanoi että turvallisin mielin voitte jatkaa kuitenkin,mitä ihmettelin. Riippuen nyt tuloksista joutuuko tässä heti toimenpiteisiin vai joutuuko ollenkaan, kontrolli papaan on mentävä aina 6-12kk:n kuluttua ja sillä varmaan sen luvan antoikin koska sitä ennen asialle ei tehdä mitään ja vuodessahan ehtii lapsen pyöräyttää ennen seuraavaa kontrollia.
Sekaisin mielentiloin tässä nyt vaan taas ootellaan ja ootellaan. :\|

Jospa se sulla olis ihan vaan vaikka jostakin tulehduksesta johtunut papan muutos. Muistatko mikä luokka sulla oli tuloksissa? Joudutko jatkotutkimuksiin?
 
Ei tämä selviä puoleen ei toiseen... vuoto on edelleen tosi tihruista tuhrua vain, ja vessassa oon tämänkin päivän ravannu ku aropupu, ja itkeskelly oon ja voinu huonostikin, niinkuin voin muuten eilen illallakin. Eli oireita on niin mahottomasti, joten tuntuu, että kaikki on vielä mahdollista vaikka kaiken järjen mukaan tämä kierto on jo nähty.. mut tunteet ne vaan väittää muuta... ei auta ku odotella, vaikka tämä on ihan pyllystä tämä venttailu ja epätietoisuus, ei osaa oikein relatakaan ollenkaan...
 
iida83:lle super onnittelut ja tarrasukat pienelle matkaan!! Oot pinon ensimmäinen virallinen +:aajaa! =) :flower:

Ippu: Pidetään peukkuja että kärpäsenkakasta tulee vielä norsun läjä!! :D Peli ei ole vielä menetetty! Kyllähän sulla näköjään oireita on vaikka kuinka.

(.): Ukko tuli kotiin sunnuntaina ja kahdesti ollaan pupuiltu sen jälkeen :p Täytyy kyllä sanoa, että kumin kans sähläys on persiistä eikä miehenkään mielestä yhtään sama asia, joten ehkä se meidän yritys alkaa enemmän toukokuun ku kesäkuun puolella! ;) Mä täällä jatkan pehmittämistä!


Tervetuloa taas uusille ja tsemppiä sille joka tupakoinnin lopetti (oliko se hanipupu? :ashamed: )
 

Yhteistyössä