Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Ippu :hug: Pidän peukkuja sulle, että plussa sieltä tulisi!! Ja jos ei tällä kertaa, niin ensi kierrosta sitten. Jos omaa surua ja murheita alkaa vertaamaan muihin, niin eihän täällä ketään voisi enää olla murheissaan. Maailmassa on niin isoja ongelmia. Se on se oma kokemus, kukaan muu ei voi sanoa tai tietää miltä toisesta tuntuu, ja jokaisella on oikeus omiin tunteisiin. Ymmärrän kyllä hyvin pointtisi, koska suuri suru on kohdannut sun lähipiiriä. Tsemppiä!

Iidalle hirmuisesti onnea! :flower: Toivottavasti olis kohta itselläkin samanlaisia uutisia.

Hei sanokaa mulle kun tyhmä olen, että vaikuttaako peseytyminen pupuilun jälkeen siittiöihin? Eli ymmärrän kyllä, että mitä kauemmin simpat on sisällä niin sen parempi, mutta haittaako vesi siellä?? :ashamed:
 
Hilipati: Kyllä mä käyn ainakin aina peseytymässä pupuilun jälkeen ja raskaaksi tulin,joten ei siitä mitään haittaa ole raskaaksi tulon kannalta. Ne simpat kyllä löytää tiensä perille joka tapauksessa. ;)
 
tuittu-tilda

iidalle suuren suuret onnittelut! :hug:

ippu, toivotaan nyt vielä kuitenkin parasta. Mun mielestä pitää surra kun surettaa, jokaisella on oikeus oman elämänsä suruihin. Ei niitä auta lähteä vertaamaan muiden elämiin.

hissukka ja vilma84, mulle kanssa tehty sektio, tosin suunniteltu sellainen kun typy päätti kääntyä viime metreillä väärinpäin. Eli sektio tehtiin vasta viikolla 41+3 muuten hyvä kokemus mutta en puutunut, ilmeisesti epiduraaliletku oli jotenkin rytyssä joten jouduttiin nukuttamaan. vähän mietityttää miten mahdollinen uusi raskaus sujuu, joskus tuntuu sellaisia hassuja nykäisyjä asentoa vaihtaessa (esim. sängystä ylös noustessa) ja mietin onko tullut jotain kiinnikkeitä tai pahoja arpikudoksia.

hannipupulle voimia tupakasta luopumiseen, ainakin pitäis olla motivaation korkealla!

tuittu-tilda joka ajatteli ehdodotella puputtelua tälle illalle, mies kotiutunut taas työmatkalta.
 
Kirjoittelin aiemmin pitkän rimpsun tekstiä, mut jostain syystä kone (tai sivut) alko jumittamaan ja koko juttu hävis. Mut jos muistais jotain mitä aikaisemmin tuli vuodatettua...

Hannipupulle tsemppiä lopettamiseen. Todellakin hyvä kannustin... :flower: :hug:

Kävin tänään siis lekurissa. Nyt sitte Teroluttien kans jatketaan taivalta. Eli en ole raskaana, ilmeisesti pillereiden lopettamisesta johtuen ovis on jäänyt tulematta. Kierto on miulla muutenkin pitkä (33) ja lääkärin mukaan jos kp:t alkaa mennä yli 30 on mahdollista ettei ovista tulekaan. Ja kuulemma on miulla munasarjoissa jotain sellasta "häikkää", että kierto on pitkä. Esikkoa yritettiin sillon aikanaan melkein 1½ vuotta, kuulemma miun munasarjoilla ei ole mikään ihme et on kestänyt kauan...
Tarkemmin en oikein osaa asiaa esittää, voipi muuten mennä sekavaksi...

Mutta, mutta... nyt siis terojen kans eteenpäin sen aikaa et saatais kierrot kohalleen. Hieman harmittaa et en ollutkaan pieniin päin, mutta saapahan ainakin hommat pelaamaan kunnolla.

Ja anteeksi jos jostakusta tuntui tämä vuodatus "ällöltä", mut en oikein osaa muillekaan purkaa tätä hommaa, mies aika vähän ymmärtää näistä... :p
Onneksi kuumeilee ihan yhtä kovasti kuin miekin. Tässä muutama päivä sitten kysäisin, että mitä mieltä on jos testi nyt näyttäis plussaa... Oli vähän aikaa hiljaa ja sanoi sitten "hyppisin varmaan seinille" :D Toivoo siis kovasti jo kolmatta... =)
 
Meillevauva
No, eipä mun vatsakivut ihan pieniä olleetkaan, vieläkin on kipuja munasarjojen kohdalla :\| Mies oli huolissaan mun kivuista, selkeästi sen teki mieli touhuilla mutta koska mä en ois pystynyt, se sit hoivasi mua ja piti hyvänä.

Mutta silleen kivut ovat vähentyneet että huomenna ainaskin vielä touhutaan jotta ollaan touhuttu mahdollisina tärppipäivinä. Mähän laskin että kp 14 +/- 3 pvää, joista-3 päivää jokaisena ja sit toi +3 päivänä kun touhutaan niin eiköhän yritystä ole ollut.. :p


 
Keskiviikko 25.4.

Esikoisesta haaveilevat

Kälättäjä..................kp. 6/30...............02/07......................yk.3
Vauvakuumeinen......kp.23/29-31...........04/07......................tjot vielä
Ciba........................kp.17/41................04/07......................yk.1
Meillevauva..............kp.16/??................04/07......................yk.1
Olivia.......................kp.15/26-28..........04/07......................yk.1
Hilipati.....................kp. 13/28................04/07......................yk.1
haahuilija.................kp.??/??................04/07......................yk.1
nipsuli......................kp.31/28?................??
postimestari.............1.haaveissa..............kesän alussa alkaa
Rhea.......................kp.21/?....................touko-kesäkuussa alkaa
Tansuli....................1.haaveissa..............touko-kesäkuussa alkaa
Bumba....................1. haaveissa.............kesäkuussa alkaa
Tellu -75..................1.haaveissa..............heinäkuussa alkaa
tinka.......................1.haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa
Nappi......................1.haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa
Afu-82.....................1.haaveissa.............ei vielä tietoa


Toista toivovat

tuittu-tilda.................kp.7/30-34 .............04/07...............yk.2
Vilma84....................kp.15/29.................04/07...............yk.1
Ippu.........................kp.1/24 (23-29).......04/07...............yk.2
Helmi72....................2. haaveissa...............huhti-toukokuussa alkaa
Hissukka...................2. haaveissa...............toukokuussa alkaa
miimu.......................2.haaveissa................kesällä alkaa
kaisa pieni................2.haaveissa................kesällä alkaa
Emminmamma..........kp.4/27-32.................toukokuussa alkaa
Titania......................2. haaveissa...............kesäkuussa toivottavasti
Minja........................2.haaveissa................heinäkuussa alkaa
sonja........................2.haaveissa................ehkä heinäkuussa
Heikko-Peikko...........kp.6/30-73.................varmaa tietoa ei vielä
Jemina.....................2.haaveissa.................ei vielä tietoa
Nirppurotta...............2.haaveissa.................ei vielä tarkkaa tietoa


Kolmatta kaipailevat

Äippä84.......................kp.13/28-30..........03/07...................yk.3
annetta.......................3.haaveissa...............alkanut jo
Alicia...........................kp.24/28-30..............toukokuussa alkaa
MOLLAKKA..................3.haaveissa...............kesän alussa alkaa
Mammutti-Mamma...... kp.7/?.......................kesä-heinäkuussa alkaa
äitsykkä78..................3.haaveissa...............kesäkuussa alkanee
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa...............joskus kesällä
Miiruska......................3. haaveissa..............joskus kesällä
mervi-elina.................3.haaveissa...............syksyllä alkanee
Katinka.......................3.haaveissa...............toivottavasti pian
Narya.........................3. haaveissa..............en tiedä vielä
Hannipupu..................3.haaveissa...............heinäkuussa alkaa


Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................kp.17/28-30...............alkanut jo


Haamuilijat


Plussanneet


iida83

<br><br>
 
Toivottavasti listaus meni oikein kun ekan kerran tein tuon niin, että kaikille korjasin nuo kp:t. Itselleni laitoin sit suosiolla kp 1/..... kun kyllä tässä taitaa pitää uskoa että menkat ne on eikä mitään alkuraskauden vuotoja. Mietin vaan semmoista, kun mulla tosiaan alkaa nuo menkat aina sillai, et pari-kolme päivää tuhruan, ja sit vasta alkaa se kunnollinen vuoto, ni kumpi sit on menkkojen alkamispäivä, tuhruamisen alkamispäivä vai kunnon vuodon alkamispäivä? Tähän asti oon merkinny kalenteriin alkamispäiväksi sen kunnon vuodon alkamispäivän, mut nyt aloin miettiä et kumpi se sit mahtaa "oikeasti" olla?

Jännä vaan kun eilen sellainen "tietäjä", mun serkku, joka tietää aina jos joku on raskaana, ni sille oli tullu sellainen fiilis että mä oon "pullat uunissa"! Mut taitaa tuo vuoto osoittaa vääräksi tämän kertaisen "tietämisen"...

Jooh, tällaiset kuulumiset tällä kertaa, uutta yritystä putkeen vain! =)
 
Meillevauva
vatsakivut on hävinneet! Kauanhan ne kestikin, säteili ristiselkäänkin.. Mikähän aiheutti tollasen, taitaa jäädä mysteeriksi.. Mutta ihan eri innolla odotan touhuamista =)

 
Meillevauva veikkaisin oviskipuja. Silloin kun lopetin pillerit ennen esikoista, niin ekassa kierrossa mullekin tuli kamalat oviskivut, ennen ei niin pahoja ollut ollut. Etukenossa kävelin pari päivää. Seuraavassa kierrossa kivut oli paljon vähäisemmät ja sitten tulikin plussa. :heart: En tiedä olisiko niin, että pillerien jälkeen eka ovis olisi sitten tuollainen kiukkuisempi?

Ippu mä olen kuullut niin että ekasta kunnon vuotopäivästä aletaan laskea. Toivotaan että tästä kierrosta tulee nyt sitten se plussa =)

Annetta harmi ettei ollut vauva aluillaan, mutta hyvä että sait nyt sitten lääkityksen asiaa auttamaan! Ja täällähän se on hyvä näitä hiukan ällö-juttujakin puida, kun menkat ja ovislimat ei oikein kahvipöytäkeskusteluunkaan istu... ja mies taitaisi tulla pahoinvoivaksi jos hänelle alkaisin selittämään. ;) :D Mutta onneksi täällä on samaa tilannetta eläviä jotka ymmärtää! =)

Tuittu-Tilda sektio oli mullakin suunniteltu, perätilan ja ahtaan lantion vuoksi. Kiinnikkeitä on jonkin verran jäänyt ja välillä ne kipuilee jos enemmän on vatsalihaksia rasittanut, vaikka sektiosta on jo puolitoista vuotta. Toivottavasti ei kamalasti ala raskausaikana kipuilemaan tosiaan. :/

Peukkuja kaikille jännittäville ja puhtia petiin ovista metsästäville. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 22:22 annetta kirjoitti:
Kirjoittelin aiemmin pitkän rimpsun tekstiä, mut jostain syystä kone (tai sivut) alko jumittamaan ja koko juttu hävis. Mut jos muistais jotain mitä aikaisemmin tuli vuodatettua...

Hannipupulle tsemppiä lopettamiseen. Todellakin hyvä kannustin... :flower: :hug:

Kävin tänään siis lekurissa. Nyt sitte Teroluttien kans jatketaan taivalta. Eli en ole raskaana, ilmeisesti pillereiden lopettamisesta johtuen ovis on jäänyt tulematta. Kierto on miulla muutenkin pitkä (33) ja lääkärin mukaan jos kp:t alkaa mennä yli 30 on mahdollista ettei ovista tulekaan. Ja kuulemma on miulla munasarjoissa jotain sellasta "häikkää", että kierto on pitkä. Esikkoa yritettiin sillon aikanaan melkein 1½ vuotta, kuulemma miun munasarjoilla ei ole mikään ihme et on kestänyt kauan...
Tarkemmin en oikein osaa asiaa esittää, voipi muuten mennä sekavaksi...

Mutta, mutta... nyt siis terojen kans eteenpäin sen aikaa et saatais kierrot kohalleen. Hieman harmittaa et en ollutkaan pieniin päin, mutta saapahan ainakin hommat pelaamaan kunnolla.

Ja anteeksi jos jostakusta tuntui tämä vuodatus "ällöltä", mut en oikein osaa muillekaan purkaa tätä hommaa, mies aika vähän ymmärtää näistä... :p
Onneksi kuumeilee ihan yhtä kovasti kuin miekin. Tässä muutama päivä sitten kysäisin, että mitä mieltä on jos testi nyt näyttäis plussaa... Oli vähän aikaa hiljaa ja sanoi sitten "hyppisin varmaan seinille" :D Toivoo siis kovasti jo kolmatta... =)
Kiva annetta että sinulla asiat lähtevät nyt sitten rullaamaan :) Eikä ole mitenkään "ällöä" minun mielestäni näistä asioista täällä puhua. Kohtalotovereita löytyy meinaan varmasti, ihan samanlaisilla jutuilla varustettuna.

Kauhistuin hieman, kun luin tuon, että jos kierto on yli 30 päivää, niin ovista ei ehkä tulekaan. Minulla kun oli aina ilman pillereitä n.35päivää! Eli mitenkäs tässä nyt sitten käy kun pillerit loppuu ja kierto varmaan palautuu tuohon 35. No nyt sain ainakin syyn todellakin jo toukokuussa laittaa täyden höyryn päälle, jos vaikka pillereiden jälkivaikutuksesta ensimmäinen kierto olisi tuon 28 :) Ja minullakin on ongelmia ollut noiden munasarjojen kanssa. Viimeksi puolitoista vuotta sitten munasarjakysta leikattiin pois kipujen takia ja muutenkin alavatsaa ronkittiin siinä sivussa.

Meillevauva jäin vaan kerran miettimään noita sinun kipujasi. Itsellä oli tosiaan tuon munasarjakystan takia koviakin kipuja, jotka tulivat ja menivät miten sattuivat. Välillä sattui yhtä soittoa viikon verran ja välillä meni kuukausi ilman kipuja. Löydettiin silloin tutkimuksissa tuo kysta. Nuo kystathan useimmiten ovat täysin vaarattomia ja niitä saattaa ilmestyä kenelle tahansa, eikä niistä kaikille tule mitään oireita. Usein ne myös "puhkeavat" sieltä pois itsekseen. Minullakin silloin alavatsaa särki+ristiselkä oli välillä ihan tulessa :( Minulta se kysta operoitiin pois, koska kipuja oli jatkuvasti, eikä kysta tuntunut sieltä itsekseen lähtevän.

Silloin gyn. polin hoitajan kanssa juttelin, ja tuo kertoi että toisilla saattaa irtoavat munarakkulatkin tai niiden "kapselit" olla niin sitkeitä, tiukkarakenteisia, että aiheuttavat jotenkin kipuja irrotessaan ym. Ja jos ajattelisi, että ensimmäisiä kertoja kun pillereiden lopettamisen jälkeen nuo munarakkulat lähtevät irtoamaan, niin kai se silloin voisikin tuollaisia kipuja aiheuttaa...?

Niin ajattelin vaan jos ne sinun kivut olisivat olleet lähtöisin jostain tällaisesta tapahtumasta kropassa :) Toivotaan, ettei kivut tule enää takaisin !

:flower:

 
Meillevauva
Mulla on joskus vuosia sitten (oisko parikymppisenä) ollut kananmunan kokoinen kysta joka sitten kuivui itsestään pois.. Siksi kävi kystan mahdollisuus mielessä.

Toivotaan että tällä kertaa ei olisi sitä.. Ja toivotaan että munarakkula kohtaa siittiön ;)

 
Heipsan...

Ihan kamala päivä töissä takana :eek: Ja tänään olis aivan pakko jaksaa touhuilla, jotta olis oviksen aikaan siittiöt hengissä ja valppaana. Mitenköhän sitä saa voimat kerättyä taas.

Yks työkaveri tuossa äsken ennen töistä lähtöä kyseli, että "koskas jäät äippälomalle". Hän vaan kuulemma ajatteli, kun jostain tuli mieleen kuulemma. Kai se ikä ja kun on viime kesän morsian, niin kaikkihan sitä vissiin odottaa. Vastasin vaan että eihän sitä koskaan tiedä! ;) Ja ajattelin perään, että toivottavasti pian... :LOL:

Puhkutaan kaikki plussapuhuria tähän pinoon jos se vaikka auttaisi!! :whistle: Toivotan myös annettalle ja ipulle parempaa plussaonnea tähän kiertoon.
Aika yllättävä tieto oli tuon kierron pituuden vaikuttaminen ovulointiin. Ei kannata liikaa ottaa siitä stressiä, kenellä kierrot ovat pidemmät!

 
No niin, mies ei sitten jaksanut illalla touhuta ja siitäkös minä "riemastuin"! :kieh: Just tätä toivoin ettei tapahtuisi, että jos toista ei huvita niin sitten suututaan..... :ashamed: Tänä aamuna sanoin miehelle, että säästää illaksi vähän puhtia mua varten, ettei se vauva itellään tule..jokohan se mahtaa olla kypsä tähän vaikkei kunnolla olla päästy edes alkuun. Jäitä hattuun Hilipati..... ;)

 
kiitokset onnitteluista! :)

ippulle, annettelle, ja muillekin tietysti, kunnon pasaati-plussa-tuuli tähän kiertoon! :whistle: :whistle: :whistle:

tänne ei ihmeempiä kuulu, paleltaa, väsyttää ja välillä yököttää, alkaa pikkuhiljaa jo tuntumaan et oikeesti on raskaana =)

nyt esikolle puuroa, joten :wave:
 
Meillevauva
Mä ihan hämmästyin kun mies jaksoi olla hereillä myöhään oottelemassa eilen mua kotiin. Mulla oli taas iltameno ja ennen sitä mä olin lähinnä nukkuva rukous mutta jaksettiin kumminkin innostua touhuilusta :p

Mä olin muka-tuntevinani että touhuilu oli "jotenkin erilaista" :LOL:
Kaikkea sitä ihminen pystyykin psyykeensä kanssa tekemään!
Mutta joo, nyt on kyllä käytetty kaikki mahdollisuudet ovisaikaan, mut on lähinnä täytetty siittiöillä..

Silleen oon tyytyväinen pillereiden lopettamiseen että halut on ihan eri luokkaa..
 
Tuntuu hassulta... tuntuu, että ei ole mitään kirjoitettavaa tänne, kun mitään ei kerta tässä kierrossa tapahtunutkaan. Luen kyllä kaikki muiden tekstit, mutta ei ole ollut mitään omaa sanottavaa. Nyt aloin sit kirjoittaa ihan vain että hengissä ollahan, täti kyläilee, ja mä kun en yhtään tykkää noista yövieraista... :( Vauva-lehden nettisivujen laskurilla eilen katoin että parin viikon päästä viikonloppuna mulla vois olla ovis, joten silloin sit kunnon tykitystä varmaankin... saataiskohan Iiro hoitoon mummilaan... ;)
 
Torstai 26.4.

Esikoisesta haaveilevat


Kälättäjä..................kp. 7/30...............02/07......................yk.3
Vauvakuumeinen......kp.24/29-31...........04/07......................tjot vielä
Ciba........................kp.18/41................04/07......................yk.1
Meillevauva..............kp.17/??................04/07......................yk.1
Olivia.......................kp.16/26-28..........04/07......................yk.1
Hilipati.....................kp. 14/28................04/07......................yk.1
haahuilija.................kp.??/??................04/07......................yk.1
nipsuli......................kp.32/28?................??
postimestari.............1.haaveissa..............kesän alussa alkaa
Rhea.......................kp.22/?....................touko-kesäkuussa alkaa
Tansuli....................1.haaveissa..............touko-kesäkuussa alkaa
Bumba....................1. haaveissa.............kesäkuussa alkaa
Tellu -75..................1.haaveissa..............heinäkuussa alkaa
tinka.......................1.haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa
Nappi......................1.haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa
Afu-82.....................1.haaveissa.............ei vielä tietoa


Toista toivovat

tuittu-tilda.................kp.8/30-34 .............04/07...............yk.2
Vilma84....................kp.16/29.................04/07...............yk.1
Ippu.........................kp.2/24 (23-29).......04/07...............yk.2
Helmi72....................2. haaveissa...............huhti-toukokuussa alkaa
Hissukka...................2. haaveissa...............toukokuussa alkaa
miimu.......................2.haaveissa................kesällä alkaa
kaisa pieni................2.haaveissa................kesällä alkaa
Emminmamma..........kp.5/27-32.................toukokuussa alkaa
Titania......................2. haaveissa...............kesäkuussa toivottavasti
Minja........................2.haaveissa................heinäkuussa alkaa
sonja........................2.haaveissa................ehkä heinäkuussa
Heikko-Peikko...........kp.7/30-73.................varmaa tietoa ei vielä
Jemina.....................2.haaveissa.................ei vielä tietoa
Nirppurotta...............2.haaveissa.................ei vielä tarkkaa tietoa


Kolmatta kaipailevat

Äippä84.......................kp.14/28-30..........03/07...................yk.3
annetta.......................3.haaveissa...............alkanut jo
Alicia...........................kp.25/28-30..............toukokuussa alkaa
MOLLAKKA..................3.haaveissa...............kesän alussa alkaa
Mammutti-Mamma...... kp.8/?.......................kesä-heinäkuussa alkaa
äitsykkä78..................3.haaveissa...............kesäkuussa alkanee
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa...............joskus kesällä
Miiruska......................3. haaveissa..............joskus kesällä
mervi-elina.................3.haaveissa...............syksyllä alkanee
Katinka.......................3.haaveissa...............toivottavasti pian
Narya.........................3. haaveissa..............en tiedä vielä
Hannipupu..................3.haaveissa...............heinäkuussa alkaa


Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................kp.18/28-30...............alkanut jo


Haamuilijat


Plussanneet:heart:

iida83..............2. lapsi (esikoinen 08/06)..............LA 31.12.2007


Päivitin plussanneet-kohdan tuon näköiseksi, siihen voidaan sit lisäillä muitakin, ja toiv. pian! =) <br><br>
 
Heippa taas!

Juu ei mullakaan kertakaikkiaan mitään kirjoittamisen arvoista tänään ole. Tänään on vain taas tällainen päivä, että tahtoo kaiken nyt heti! Raskaus, vauva, äitiysloma :D

Pääsisi nyt edes hommiin pian! No vielä kolme pilleriä...

Aamupäivän oon kuluttanut selailemalla näitä palstan juttuja. Vitsi kun on ihana lukea muistakin ketjuista niitä iloisia plussa uutisia, vaikka eihän se itseä niin paljon pitäisi kai liikuttaa!

No tällainen päivä tänään :)

Nyt meinaan tehdä ensimmäisen konkreettisen asian tämän raskaus- ja vauvahaaveilun eteen; käyn ostamassa noita multitabsin 2+ vitamiineja ja aloitan niiden syömisen tänään! Muutakaan tässä nyt ei vielä voi vaan tehdä!

Iloista päivän jatkoa kaikille! :flower:
 
Kiitos Ippu päivityksestä, mutta jos viitsit sen verran muokata niin plussanneet-kohta on päässyt hukkumaan. Plussanneita ei parane hukata, ne on koko pinon piristys! ;) =)

Täältäkään ei mitään uutta, samoilla linjoilla Ipun kanssa siitä että ei tahdo keksiä mitään omaa kirjoitettavaa kun ei ole yritys vielä edes alkanut. Mutta pian onneksi alkaa! =)
 
Heippa!

Tännekään ei mitään erikoista. Sen tekemäni testin jälkeen on raskausoireetkin kadonneet! :LOL: Eli taisivat olla kuviteltuja. :ashamed: :whistle: :D Nyt ihan on sellainen olo, että täti tulee parin päivän päästä. :D Odotellaan... Kyllä nämä päivät menee lapsia hoitaessa ja odotellessa tätiä... :LOL:
 
Täällä ollaan ihan samoilla linjoilla kuin edellisetkin, eli eipä juuri kuulu mitään uutta.. No, Multitabs 2+ on aloitettu eilen, eli edes jotain. =)

Kun noita listoja päivittelette, niin eikö sinne plussanneiden listaan voisi myös lisätä la ja monesko lapsi sieltä tekee tuloaan? Muillahan ne näkyy että monesko, mutta olen jo unohtanut että onko se toinen kun iidalle on tulossa... :ashamed:

Nyt taas kirjojen pariin... :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 15:33 Vilma84 kirjoitti:
ONNEA IIDA83!! :heart: :flower:

Mulla on tytön syntymän jälkeen papa ollu nyt luokka 3. Ennen on aina ollut puhdas. Eilen oli taas lääkäri ja tehtiin kolposkopia. Kohdunsuulle solukkoon oli ilmestynyt vaalea alue,josta otettiin sit koepala. Nyt ootan taas kaksi pitkää viikkoa että saan tulokset.

Lääkäriltä kysyin tästä kun kuumeillaan ja yritetään toista lasta että voidaanko me sit enää jatkaakkaan yritystä kun muutosta löytyi,niin lääkäri sanoi että turvallisin mielin voitte jatkaa kuitenkin,mitä ihmettelin. Riippuen nyt tuloksista joutuuko tässä heti toimenpiteisiin vai joutuuko ollenkaan, kontrolli papaan on mentävä aina 6-12kk:n kuluttua ja sillä varmaan sen luvan antoikin koska sitä ennen asialle ei tehdä mitään ja vuodessahan ehtii lapsen pyöräyttää ennen seuraavaa kontrollia.
Sekaisin mielentiloin tässä nyt vaan taas ootellaan ja ootellaan. :\|

Jospa se sulla olis ihan vaan vaikka jostakin tulehduksesta johtunut papan muutos. Muistatko mikä luokka sulla oli tuloksissa? Joudutko jatkotutkimuksiin?

Mulla oli tuo koetulos luokkaa 2. Ja vitsit kun noi vastauskirjeetkin on niin ammattikieltä ja -termejä täynnä, et aika ulalla olen siitä, mitä toi nyt meinaa. Mutta joo kahden viikon päästä on lääkäri ja siellä varmaan selviää, mitä jatkossa tehdään. Pelottaa vaan edes kysyä tuosta kakkosasiasta, kun omalääkäri oli ystävältänikin jo tivannut, että onko hän aivan varma toisesta lapsesta. Ystäväni esikolle ja tulevalle toiselle lapselle, kun on tulossa alle 2 vee ikäeroa. Varmaan sit tyrmää alkuunsa koko homman ton koetuloksen takia. Lohduttavaa kyllä kuulla, että teille oli annettu lupa. Toivotaan, et nää sotkut selviää molemmilla!
 

juu, pikku-kakkonen on meille tulossa! :heart: ja la olis 31.12.07
esikko :heart: on syntynyt 08/06 eli on nyt 8kk vanha iloinen touhuilija.
(en oikein hallitse tota listan päivittämistä, niin parempi ku en ees yritä sotkea sitä!)

vois olla ihan hyvä idea toi et laitetaan ne lasketut ajat ja monesko vauva on tulossa!

ite en oo muihin ketjuihin oikein kirjotellukaan, kun tää tuntuu niin omalta :flower:

:wave:

ai, niin... niitä plussatuulia vielä :whistle: :whistle: :whistle:

:wave:
 
Onnittelut Iidalle plussasta. Toivotaan että me muut tullaan pian perässä. Mulla menossa tosiaan kp16, rfsun:n tikuilla olen yrittänyt ovista löytää mutta negaa ne on näyttäny. Pupuiltu on joka toinen päivä, ti viimeksi. Nyt nähdään vasta huomenna seuraavan kerran eli toivon että ovis olis jo ollu noihin aikoihin ja tietysti että olis tärpänny jo. Kyllä sitä kuitenkin toivoo että heti ekasta kierrosta tärppää vaikka hyvin tiedän että siihen on aika pieni mahdollisuus. Nyt sitten vaan odottelemaan vk 19 että pääsee testailemaan. Ei millään malttas odottaa siihen päivään ku menkat pitäis alkaa.. Täytyy kuitenkin yrittää malttaa mielensä.
 

Yhteistyössä