Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Haa! Kirjoittaminen onnistuu taas! Katsotaanpa mitä pahaa sattuu jos en laita otsikkoa..

Joo, siis kirjauduin vihdoin nimimerkilläni tähän,aiemmin oon ollut vaan vierailijan asemassa.

Mulla pitäisi huomenna alkaa menkat. Vaan mitään ei tunnu, siis sitä odottamaani päänsärkyä. Eilen oli kyllä sellainen vasakipu että oisin voinut menkkojen alkaneen mutta ei niin ei!
Tänään oli aamulla bussissa taas kauhea olo, huimasi ja oksetti. Sen lisäksi mulla on menneet sanat sekaisin viime päivinä oikein urakalla, samoin aivot on jääneet kotiin.

Työkaveri oli ihan sitä mieltä että raskaana mä olen. Hartaasti itsekin sitä toivon mutta kun ei ole mitään erikoisia tuntemuksia..

Mutta ei se mitään, jatketaan!
 
Heippa.

Onpas oudot nämä sivut! =) Täytyy heti testata miten tämä kirjoittaminen onnistuu..

Tänne ei kuulu oikeastaan mitään uutta, kovin olen käynyt kuulumisianne lueskelemassa vaikka olenkin yrittänyt vähentää tätä "palstailua" ;) . Ja nyt on kyllä ihan eri tunnelmat kuin yk1.. Ei ollenkaan samalla tavalla "stressaa" tätä vauva-projektia. Ovistestit taidan kuitenkin käyttää, kun nyt kerran on tullut ostettua. Taulukon mukaan pitäisi huomenna aamulla aloittaa oviksen kyttäily. :whistle: Nyt on kuitenkin sellainen olo että vauva tulee jos on tullakseen, ei enää hysteriaa. No, ehkä tämä vielä hysteriaksi taas muuttuu kun mahdollisia menkkoja aletaan odotella.. Olen vielä visusti sillä kannalla etten heti ryntää vessaan testaamaan kun mahdollisuus olisi että raskaus näkyisi.. Katsotaan miten käy! :whistle:

Tervetuloa kaikille uusille, meitä on jo vino pino. Ja onneksi tuo plussanneiden pinokin kasvaa kasvamistaan!
 
Heipat taas!
Jos noita omiakin tietojani listaa varten...eli esikko 5/06, seuraavaa touhuamaan aletaan heinä-elokuussa. Kp on vaihdelleet niiiiiiiiin paljon, että niitä on turha minun kyttäillä.

Ovis-tikuista olette keskustelleet ja mielenkiinnolla luen muiden kokemuksia. Ise tikuttelin edellistä raskautta, ja huonoin tuloksin. Siis sikäli, etten saanut reilun vuoden aikana kuin vain yhden kerran 2 viivaa. Ja HUOMIO HUOMIO, VARSINKIN IPPU! Tikut ei suinkaan näyttäneet ovista (tein kuten pitää, kierron puolta välilä tikuttelin aina n. 5-10 kertaa...) ja lopulta kun ne viivat tuli, niin tajusin vasta myöhemmin niiden reagoineen raskauteen!!! Testasin asian uudellee, kun siis olin onnellisesti raskaana, ja kyllä vain. 2 viivaa ilmestyi tikkuun, vaikka ei tosiaankaan ollut ovulaatiota. En tiedä mihin perustuu, varmaan samoja hormoneja???
Nytpä ei näytäkään olevan enempää aikaa mulla tässä istua, täytyy viemään poika ulkoilemaan vielä.

 
Emminmamman kanssa meillä on näköjään kovasti samanlaiset tuntemukset! Mullakin tämä yk 2 on lähtenyt paljon rauhallisemmin mielin käyntiin. Tosin vannommatta paras, vastahan tässä on ovis käsillä. Itse asiassa limoista päätellen tänään heiluu peitto, halutti tai ei. Sen verran aion pitää huolta. =)

Tosi omituinen näköjään tämä vastauruutu, tylsän pieni. Ei mahdu kuin pari riviä allekkain ja jo tulee hissi sivuun. Toivottavasti tämä uudistus nyt edesauttaisi siihen, että sivut toimisi kunnolla.

Mammutti-mammalle tädin tulosta :hug: Toivottavasti täti ei Meillevauvan luo löytäisikään..
 
Moikka!!
Saakos liittyä joukkoonne mukaan? Esikoista tässä kovasti kuumeillaan :) Kp 4/37-39 meneillään ja yk taitaapi olla jo 4... niin se aika vaan menee... Itse olen syntynyt huhtikuussa ja avokki toukokuussa joten jos nyt tärppäis la olisi maaliskuussa joten kevät olisi aina yhtä juhlaa =) Kerrankin toivon ettei kierto tässä kuussa yhtään lyhenis, olen meinaan 9pvä lähdössä viikoksi Irlantiin ilman avokkia niin huonolla tuurilla ovis olisi juuri sillä viikolla mutta toivotaan että vasta reissun jälkeen, ettei tämä kierto menis ihan hukkaan...
Illanjatkoja kaikille!! :wave:
 
Ääh, täällä edelleen odotellaan joko tätiä tai kunnon plussaa ruutuun... Ei oo kierto tälleen venynyt vielä kertaakaan, joten ärsyttää :kieh: Viikonloppuna ois myös miehen siskon valmistujaiset ja varmana lähtee huhumylly heti kiertämään, jos en maistele alkoholia. Eli sitä ennen pitäis saada varmuus...

Gataa: mäkin olen itse kevään lapsia, joten kevätvauva ois jotenkin erityisen ihana. Toivottavasti nyt vaan tärppäis pian.
 
Piti hierasta silmiä pariin otteeseen kun sivut avasin. On kyllä jotenkin aneemisen oloiset sivut nyt. Toivottavasti auttaa pätkimiseen. Meillä kun on levee näyttö niin tää koko palsta on sijottunu ihan vasempaan reunaan ja oikee reuna ja keskikohta näytöstä on ihan tyhjät.. pöljää! :/ Nyt muuten näkee muiden jutut tosta yläpuolelta niin ei tarvi enää kahta ikkunaa avata.

Toivottavasti tää kierto nyt pysyy säännöllisenä niin on helpompi pongailla oviksen sun muut jos joskus päästään alottaan.

Gataa: mukaan vaan! :wave: Ja oon kateellinen sun Irlannin matkasta! :p

Mammutti-mamma: :hug:

Kaverin vauva kastetaan sunnuntaina ja mä kuulin asiasta sattumalta ihan toista kautta. (kaverin siskon ex poikakaverilta). On kyllä aikas hylkiö olo kun muut ovat ristiäisissä ja minä loikin koiran kans jossain kettuluolilla. :snotty:

 
Hilipati Itsekin mietin että meillä on kyllä aika samat fiilikset tän raskautumisen kanssa. =) Toivotaan että nyt tärppäis, kun ollaan vähän saatu jäitä hattuun.. Muutaman viikon päästä ollaan jo varmaan taas hysterian partaalla ja monet raskaustestit on jo tehtynä :LOL:
 
:LOL: Emminmamma, olet varmasti ihan oikeassa!
Niinhän siinä eilen kävi, että piti lähes "pakottaa" mies touhuiluun, ei olis kumpaakaan oikein huvittanut. Varsinaista oviskipua en ole vielä tuntenut, mutta limat tosiaan eilen viittasi siihen suuntaan, että lähellä on. Ollaan tässä nyt ahkerampia oltu kuin yk ykkösellä, joten toivottavasti tulosta syntyy! =)

Ippu ehdotti, että poistettaisi listoilta niitä jotka eivät ole kirjoitelleet. Mielestäni ihan hyvä ajatus, näin olen muissakin pinoissa nähnyt toimittavan. Ja saahan heidät takaisin listoille jos jostakin ilmaantuvat! Eli kenellä on aikaa listaa päivittää, niin voisi samalla poistella.
 
Täällä eilen peitot heilui, kun sain eilen sen selkeän plussan ovistestiin. Oli vaan niin tekemisen meininki eilisessä pupuilussa, että saa kyllä jäädä viimeiseksi moiseksi!!! Ei lasten "tekemisen" pitäis kuitenkaan tuollaista olla... konemaista suorittamista. Rakasteleminen oli siitä eilisestä kaukana... simpat sisään ja nukkumaan -meninigillä. Ei hyvä... onko muille käynyt projektin aikana noin?
Kuulostaa tutulta. Meillä eilen ihan sama homma. Ja päätin myös, että saa olla viiminen kerta!! Ihan sen takia, ettei mene koko hommasta täysin maku. Tuohon Ipun hajuasiaan en oikein osaa sanoa.. voihan sitä olla tulehdus ilman muitakin oireita. Eli paljon mahdollista että haju on pelkkä oire. Kannattaa seurata muutama päivä ja jos ei helpota, niin sitten käydä tarkistuttamassa. Tuliko mieheltä palautetta vai tuntuuko se vaan omaan nokkaan? Toivottavasti menee nopsaan ohi.
 
Ippu: Mulla joskus monia monia vuosia sitten oli myöskin epämiellyttävä hajuhaitta ja menin kouluterkkarin ohjaamana gynikselle. Klamydiahan se. Kiitos silloisen poikaystävän! :kieh: Erittäin epämiellyttävä vaiva. En tietenkään sano, että sinulla nyt klamydia olisi, kunhan kerroin että tiedän miltä tuntuu. :LOL:

Kirjoitin siihen edelliseen viestiin hiukan epäselvästi kommenttini ensin että ymmärrän epäilysi ajatuksen voimalla raskauden estymisestä ja sitten heti perään masennuksesta. En siis tarkoittanut että ne liittyis toisiinsa. Sori huono ulosanti. :saint:

Täällä ois nyt ratkaisun hetket käsillä. Saa nähdä venyykö vai tuleeko täti. Plussasta ei ainakaan ole toivoa kun Kalle kumi on aina ollut seuranamme. Mitään täti oireita ei ainakaan vielä ole tullut ja yleensä ne kyllä huomaa.

Meillä yleensä aina mies tekee puuhastelu aloitteen ja menee ihan kipsiin jos minä vihjailen jotain asiasta. Saa nähdä miten käy kun joskus tositoimiin päästään.
 
Onpas tänne tullut viestejä sitten viime vierailun! Hyvähyvä, kiva lukea teidän kuulumisia! =)

Kiitokset kaikille onnitteluista! =) Varmistelutesti on tehty, ja kyllä sieltä nyt ihan "oikea" plussa tuli, hiukan hailakampi vielä kuin kontrolliviiva mutta ihan selvä plussa silti! =) Ja johan on meikäläisen kieli alkanut laulaa... tähän mennessä tietää mun vanhemmat, veli ja sisko ja kaksi kaveria. :D B)

Tuo oli hyvä juttu tuon listan karsiminen, varmaan aika moni oli unohtanut koskaan ilmoittautuneensakaan tähän pinoon! On helpompi lukea nyt, ja päivittääkin. :flower:

Ippu tuosta hajujutusta sen verran, että jotkut sanoo että heillä oviksen aikaan hajuaisti herkistyy samalla tavalla kuin alkuraskaudessa. Nuuhkipa parin päivän päästä uudelleen! :D

Tyttö huutelee pinniksestä, taitaa olla vaipanvaihdon paikka...

Hissukka rv4+3
 
Moi!
Täytyi vaihtaa tuota nimimerkkiä, kun kone ei hyväksynyt pelkkää Minjaa tai siis se oli käytössä. Olen siis sen nimisenä vierailijana kirjoitellut täällä ihan alusta lähtien ja viimeksi tällä viikolla, joten Ippu minut saisi lisätä takaisin listalle. Käyn käällä usein, mutta aina ei hirveästi ole sanottavaa, kun tositoimiin päästään vasta heinäkuussa.
Minja76.......................2. haaveissa.................heinäkuussa
Kiitos :flower:
 
Meillä myös viime kierrossa oli tuota "vauvantekoa" eli hieman väkisin yrittämistä, vaikka kummallakaan ei oikein sillä hetkellä ollut hommaan haluja.. :| Tässä kierrossa toivotaan ettei niin käy. En aio sanallakaan mainita miehelle koska olisi otollinen aika! =) Tosin hän tietää nikkini, ja minulla nämä sivut melkein aina auki, niin välillä hän käy lukaisemassa.. No, saapahan sit syyttää itseään! ;)

Tänään ensimmäinen ovistesti tehty, ja negaa näytti, niinkun tässä vaiheessa vielä pitikin. Laskureiden mukaan se olisi vasta ensi viikolla, saas nähdä. Ihan mielenkiinnosta niitä tässä kierrossa teen, haluan nähdä osuuko omat tuntemukset testien kanssa yksiin... Niin, ja laskureiden.

Paljon selkeämpi tuo lista nyt kun sitä karsittiin. Minä ainakin sieltä käyn omat tiedot tarkistamassa, että missä vaiheessa nyt mennäänkään. Tähän uuteen ilmeeseen ei vaan ole tottunut vielä.. :eek: Ainoa hyvä juttu näissä on, että voi samalla lukea viestejä jos haluaa laittaa jollekin kommenttia.. Muuten jotenkin todella sekavat, kauhean vaikea löytää mitään.. Ja voiko yv:tä enää ees laittaa? Sitä en ole vielä löytänyt mistään... Ja miksi pitää näkyä profiilista kaikki viestit mitä on kirjoittanut, siis toisten viestit? No jaa, kai näihinkin joskus tottuu... Vanhat oli kyllä paljon selkeämmät!

Hissukka Kiva että käyt meitä vielä moikkaamassa ja kertomassa kuulumisiasi! =)
 
Mä oo näköjään jonnekkin tipahtanut noista kolmosta kaipailevista, tietty en kyllä oo kun muutamia kertoja kirjotellu ja nää sivut on nyt muuttuneet mutta

Se on sit PLUSSAA!!!!

Just tein testin ja se kertoi mulle että kolmonen ois tulossa. LA ois niinkin 4.2.08 menkkojen mukaan.... ja minä olen aivan sekaisin vielä. Hurjaa!!

Amalia rv4+4
 
Hissukka Kiitos kiitos!!Niin joo niimpäs meillä näyttäs tosissaan olevan La:t vierrekkäisinä päivinä. Niin ja molemmat tiputeltiin sitä maitoa ja sekin vielä aika samaan aikoihin sillon. Että nyt vaan jäädään odotteleen mitä tuleman pitää!!!

Ja kiitos kukkasista [/b]Rhea ja me yritetään körötellä hiljaa, vielä on se 9kk
 
Aurinkoista päivää kaikille!! :flower:

Nyt on alkanut tuntumaan että tää vauvan yrittäminen on mennyt aivan liian paljon tekemisen puolelle... Jotenkin oon huomannut et oon monis asiois sellanen et haluun kaiken nyt ja heti, eli toi maltti ei oikeen oo mun juttu :ashamed: Hoppuhan tän asian suhteen ei oikeestaan viel ees oo, tai siis monta vuotta aikaa viel saada lapsia mut kuitenkin kun haluis vaan niin paljon raskautua... Tuntuu et kaikki on vaan jotenkin nyt raskaana ja sellasia ihania vauvamasuja näkyy kokoajan, mäki haluun :) Oon kyl päättänyt et täs kierros yritän ottaa sellasen asenteen et tulee jos on tullakseen mut saa nähä miten käy kun toi ovis aika lähenee...

Kesällä 2008 olis tarkotus mennä naimisiin ja oonki täs kovin yrittäny miettii sitä et haluunko sillon olla raskaana tai just synnyttäny... Siskon mielest pitäs pitää sit taukoo täst yrittämisest jos nyt ei piakkoin tärppää ja jatkaa sit häiden jälkeen mut ite ei vaan millään haluis, pitäis kuitenkin reilu vuos oottaa ennen ku pääsis taas yrittää... Vaikka naimisiin mennäänkin vaan kerran elämässä niin tää vauvakuume on vaan niin kova et sit sille vaan ei voi mitään jos joutuu häissä olee ihan viimesillään, eipä ainakaan tarttis paljoo linjoja tarkkailla sit ennen häitä =) no siihenkin on viel aikaa ja toivon kovin et tärppäis jo ennen sitä mut silti ei voi olla miettimättä näitä asioita...

Amalia paljon onnea plussasta :flower:
 
Iik, näähän on ihan kummalliset sivut nykyään :/ , jospas pelittäs paremmin.
Onnitteluja vaan täältäkin uusille plussille :hug: .
Täälä rupee oleen tissit taas kipiät joka siis tarkoittaa todennäköisesti että kuukkisethan ne sieltä päälle puskee, jospa tuo kierto hiukkasen tasottus ja kierto ei ois niin tuhottoman pitkä. Kattoo joskos jassas näitten menkkojen jälkeen testata noita ovistikkuja, tuntuu vaan niin työläältä olla aina pissamaassa purkkiin :D

:whistle: plussatornaadoja toivotellen, Nipsuli :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä