Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Tervetuloa wind =)

Hilipati:noin just alkaa ne ekat oireet,täti tuntuu tulevan ja kunnolla,mutta vuoto ei ala.Mulla siis samoin tytöstä.

Khalawah:Täällä aika sama tilanne kierrossa menossa.Tätiä ei vielä näy,mutta oikein mitään kunnon oireita,paitsi vähän tätimäistä juilintaa..saas nähdä.Kierto heitellyt niin paljon,ettei arvaa päästää mielikuvitusta valloilleen ;)

Plussatuulia sais olla kaikille ton myräkän joukossa :heart:
 
tein eilen raskaustestin menkkojen ollessa 5päivää myöhässä ja se oli POSITIIVINEN :wave: TÄÄ ON AIVAN USKOMATONTA!!nimittäin meillä piti alkaa kevät/kesävauvaa yrittään näiden menkkojen jälkeen jotka eivät alkaneetkaan ja tähän asti vauvaa ei oo yritetty ja rakastelimme vain KERRAN viime menkkojen jälkeen jolloin lopetimme kesken etten tulisi vielä raskaaksi.mutta kai ihme on tapahtunut ja tulin yhdestä "puolikkaasta" kerrasta raskaaksi.olen kärsinyt 3vuotta lapsettomuudesta ennen esikoista millon kävimme lapsettomuustutkimuksissakin,seuraava lapsemme sai alkunsa vyöhyketerapian avustuksella aika nopeaa vain 3-4kuukaudessa.en ois ikinä uskonu lapsettomuudesta kärsineenä että tuun melkeimpä vahingossa raskaaksi =) :) on tosi outo mutta ikionnellinen olo.epäluuloinen kyllä olen.raskaus ei tunnu vielä todelliselta ja kyllä on käynyt jo keskenmeno ja kohdunulkoinen raskaus mielessä kun mulla on ne suurempi riski saada kerran kummankin kokeneena.tänään soitin neuvolantädille ihmeellisesti alkaneesta raskaudesta(vaikka tiedänkin että siemensyöksyä voi tulla ennen laukeamistakin ;) )ja päätimme että uusi raskaustesti tehdään vielä huomenna terveyskeskuksessa.toisaalta uskon raskauteen koska olen ollut ihmeen väsynyt ja pissahätä yllättää tämän tästä.ihan pientä huonovointisuuttakin on ollut.mutta jos tämä raskaus nyt jatkuu ja saamme yllätysvauvamme huhtikuussa on mielestäni todellinen ihme tapahtunut =) ja erittäin onnellinen sellainen.ihanaa ku ei tarvinut kolmatta kertaa stressata alkaako raskaus moneen vuoteenkaan.se lapsettomuusaika oli tosi rankaa :'( tosiaan oli tarkotus liittyä taas tälle listalle ku aletaan yritteleen vauvaa niiden menkkojen jälkeen jotka jäivät tulematta... ilmottelempa vielä huomenna mitä testi sanoo.onnea muilekkin vauvan saantiin!!
 
Tervetuloa windsekä jane70 ja onnea rakastava äiti!! :wave: :flower:

Tosi monella lähestyy jännät paikat, joten kovasti pidän täällä teille peukkuja ja toivon plussatuulia! :whistle: Tosin ulkona on sellanen myräkkä, että on se kumma jos siellä ei yhtään plussaa pyöri samalla!
 
Ihana tarina Rakastava äiti! Suuren suuret ONNITTELUT!! :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower:

Voi Aina-Ilona, sait kyllä mun toiveet pomppaamaan entisestään!=)

Sydänkäpynen, sulla tosiaan niin vähän vielä päiviä, jotta voi hyvinkin plussaksi muuttua!!!

Tervetuloa joukkoon wind ja jane! :wave:

Toivotaan Rhea, että myrsky tuo paljon plussia tähän pinoon tässä kierrossa! :D
 
Luin täältä eileen jotta ovistesti näyttää kahta viivaa jos on raskaana!? :p
No, mullahan jemmas 4 ovistikkua ja äsköön tein testin ja hailee viiva tuli testiviivan lisäksi?? :eek:
Siis mullahan loppui eilisen aikana epämääräänen tuhru kuin seinään ja illalla ukon kellautin kun ajattelin jotta saan menkat vaikka sillä konstia alkamaan.Ei mitään tuhrua ja ny isköö "paniikki" päälle jospa oliskin "tiineenä"? :LOL:
On tuala kaapin perällä ykx raskaustesti jemmas mutta sen käytän vasta loppuviikolla jos tarvetta on!!

Mutta se oli tarkootus kysyä jotta näyttääkö se ovistesti tosiaankin raskauden??Mä en jostain syystä oikeen luota noihin ovistikkuihin! :(
 
Mä olen jostain lukenut että vaikka ovistestissä tulisi kaksi viivaa(sillon kun ei ole ovista) ei tarkoita sitä että olisi raskaana. Sen jutun mukaan ovistestit ei voi näyttää raskautta.

Mutta en siitä muuta tiedä, enkä itse ole kokeillut kun raskaana olen ollut. =)

Mutta toivotaan parasta.
Oikein paljon plussatuulia kaikille ja onnea plussanneille
 
rakastava äiti: Todella paljon onnea! :hug:

jane 70: Tervetuloa joukkoomme! Tarkistatko tietosi =) Ja ilmoita, jos on väärin.

äiti-1966: Ilmoita, milloin siirrän sinut plussanneisiin, ja milloin on la=). Kannattaa tehä se raskaustestikin, kun itse en noista ovistikuista tiedä, että näyttäävätkö myös sen raskauden =). Jos olet raskaana, niin todella paljon onnea! :hug:

sydänkäpynen: Elähän nyt vielä toivoasi menetä! Eihän siul viel oo menkatkaan myöhässä ;). Kyl se viel plussaksi saattaa muuttua.

Katsotaan meneekö itsellä kuinka kauan, että tärppää, ei mitään tuntemuksia.. Eikä kai mulla oviskaan ole viel ollut.. Tai jos on ollut.. Niin en oo huomannu mitään.
Tässä on mielettömät niskakivut.. Jonka seurauksena ihana päänsärky :headwall: :headwall: (no päänlyöminen seinään, tuskin auttaa asiaan :LOL: ).. Ja ihana väsymys viel kaiken huipux, ku koskee niskoihin.
 
Tervetuloa wind ja jane70 :) ja paljon onnea rakastava äiti :flower:
äiti-1966 kovasti on peukut pystyssä sun puolesta, toivottavasti tarkottais raskautta :)

Tänne ei kuulu sen kummempia... Ylijäämiä ovistestejä oon täs kierros tehny nyt muutamana päivänä ja toinen viiva alkaa vahvistua, eli toivottavasti se ovis olis tuloillaan... Limoja ainakin on alkanu tulemaan runsaammin... Rinnatkin on toooosi kipeinä, ihan kumma juttu, normaalisti ei siis kipeydy ees menkkojen aikana... Tässä kierrossa en siis voi pitää ainakaan rintojen kipeytymistä oireena kun se kerran jo ennen ovista alko :) Nyt äkkiä imuroimaan kun lupasin miehelle et siivoon nyt kun on vapaapäivä mut enpäs mä viel oo saanu aikaseks... No 20 minuuttia aikaa pikasiivoukseen :)
 
weiss
:hug: :hug: :hug: Plussanneille!!! Miulla menkkakipuilut jatkuu ja tänään ollu vähä etova olokin.. Onkohan toive ajattelua.. Puoltoista viikkoo pitäis vielä malttaa ootella, mutta jotenki on alkanu nousta semmone tunne, että nyt ois tärppi osunu. Koittakaahan tytöt vanhanaikaista: Kukan nupukka karvattomaks, ni johan mieskii innostuu.. :whistle:
 
tervetuloa uusille :wave: kiva saada lisää porukkaa jännäilee..
rakastava äiti paljon onnea plussasta ja ihana tarina kyllä :hug:

täällä ei oikeestaan mitään uutta.. alavatsaa nippailee ja kosteaa on, josko ovis olis tulos.. hmm tiedä tuosta.. tänään ukko kellistää :D
 
Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille. :flower:


Mulla se menkkojen alkamisolo vaan jatkuu. Mutta ei siis ole alkanut edelleenkään. Mitä lie häikkää ja sähläystä minulla hormoneissa. Tuohon raskauteenkaan kun en oikein vielä uskoisi. Onko monilla ollut ruskehtavaa tiputtelu vuotoa ja menkkapiuja kierron loppupäässä pillereiden lopettamisen jälkeen?
 
Ovistestistä Elikkäs minä henk.koht. oon kokeillu tehdä ovistestin raskauden aikana, jolloin siihen ilmestyy 2 tasavahvaa viivaa. Ainakin mulla! Ja tosiaan ihan vahingon kautta sen tajusin, luulin et olis ovis mut sit myöhemmin tajusin sen näyttäneen raskautta (ultrassa la siirty 2 vkoa aikasemmaks kuin mitä oletin oviksen olleen) Testasin sit vauvamahana asian, ja kaksi, ja huom. tasavahvaa, viivaa tuli.

Mulla itselläni ei mitään tuntemuksia mistään, ei raskaudesta tai kuukautisistakaan. Huoh, odottavan aika on pitkä, tässäkin vaiheessa...saati sit se 9 kk: n odotus...

 
Heräsin just pitkästä aikaa päikyiltä |O Nyt aivan kauhee paineen tunne alamahassa. Kävin isolla vessassa, mutta ei auta. Siis nyt jos tämä ei ole SITÄ niin ihmettelen!!! TOSIN huomasin että yk ykkösellä kun oli ollut se pitkä kierto, niin kuvittelin kaiken maailman oireita, joita nytkin on. Eli tästä johtopäätös että pettymys tulee olemaan suuri!
Tämän hetkisiä oireita siis:
-Menkkamaista särkyä alapäässä kolmatta päivää (häviää välillä )
-Paksua kirkasta limaa etenkin aamuisin, muutenkin hiukan
-Alavatsa särkee ja on paineen tunnetta
-Päivällä hirmunen vilukohtaus
-Pissattaa ja väsyttää
-Hajuaisti mielestäni todella tehokas (päivällä oli tulla paha olo mentholin hajusta)
-Aivastelua (toki voin olla tulossa kipeäksi)

Siis apua..katsokaa mitä mun mielikuvitus saa aikaan!! :ashamed: :ashamed: Tulen vissiin pettymään taas ja pahasti..tämä siksi että yleensä plussanneilla ei tuollaista listaa oireita vielä ole, vaan ihan muutama tai ei mitään. Mitäs tuumaatte?
 
Hilipati minä ainakin peukkuja nostelen sinun puolesta kovin :p Lupaavaltahan tuo "oirelista" alkaa näyttämään! Jännäilen täällä sinun puolesta enemmän kuin omasta :D

Niin ja siitä omasta... Kp:t vielä kovin vähäiset.. Ärsyttävää kun on niin pitkä kierto :headwall: Lyhytkiertolaiset saavat tässä ajassa tuplaten mahdollisuuksia raskautua. -Kateellinen- :ashamed:

Pakko mennä välillä syömään, ja yrittää sen jälkeen taas syventyä paremmin palstailuun... :LOL:
 
Lupaavalta tosiaankin kuulostaa Hilipati! =)

Ite kanssa aamulla just päivittelin että ei oo normi oviskipuja ollut ollenkaan tässä kierrossa niin eiköhän joku pari tuntia sitte tullu aivan älytön mahakipu ja just juilii eritoten tuolta vasemmalta puolelta niinku aina ennenkin, maha turpoo ku potkupallo etc...plääh, nyt ei meinaa kärsii edes istuu saatikka pitää mitään housuja jalassa... :eek:

Kummastuttaa kyllä jos ovis näin myöhään tuli, joten kierto sitten pitenee normaalista, mikä ei tietty kivaa...

Mut toivotaan parasta että Hilipatti sun oireet on todellisia! :heart:
 
Rakastava äiti WAU!!! Onnea mahottomasti sinnepäin!!

Tervetuloa kaikki uudet vauvakuumeiset! Meitähän onkin jo tosi pitkä lista.

Kp 19 siis meneillään ja on ahkerati pupuiltu tässä lähipäivät, mut se vaan taisi todennäköisesti olla liian myöhäistä, joten tästä kierrosta ei toiveita paljoa ole. Just tärppipäivinä ukollani oli migreeni monta päivää niin eipä herra pystyny tositoimiin :ashamed:
 
Heippa kaikille :wave:
Ajatteli tulla välillä teitäkin moikkaamaan ja puhkumaan teille plussatuulia =) Tuonne meidän huhtikuisten pinoon mahtuu vielä monen monta... vaikka kaikki =)

Täällä suunnalla väsymys on ottanut yliotteen ja en olis koskaan voinut kuvitella kuinka kipeiksi rinnat voikaan tulla. Vasempaan nänniin ei kärsi koskea ollenkaan :/
Tänään soitin neuvolaan ja sainkin ajan jo ensi viikon keskiviikolle =)
Vähän kyllä jännittää ja pelottaa et pysyykö masukki mukana, mut toivotaan parasta =)
 
Kiitos Bumba, katrinainen, Papagena ja Tähtisilmä tsemppauksesta! Tähtisilmä me näköjään mennään aika samoissa päivissä! Olen myös miettinyt, että voisko kyse olla oviksesta, jos nämä oireet viittaakin siihen. En myöskään tästä kierrosta bongannut ovista.

Joanna hauska kuulla susta täälläkin, vaikka myönnän välillä Huhti-Hippuja hiukan vakoilleeni.. :ashamed: Kipeytyikö sun rinnat vasta plussatestin jälkeen vai jo ennen?

Diarmuidille teretulemast joukkoon! :flower: Enpä muuten ole tullut ajatelleeksikaan, että äitienpäivä on siinä keväällä. Jos nyt siis onni kävisi, niin äitienpäivästä tulisi mitä ihanin! :heart:
 

Yhteistyössä