Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Moikat!Tulinpa vaan ilmoittamaan,mikäli joitakin kiinnostaa,että taas tuhruttaa..Mutta ovishan oli vasta viikko sitte?Noh,oksettaa illalla ja tissit kipeet,mutta tämä kuumuushan sen tietysti tekee..Siis tuon oksu-olon,ei tissikipua.. :LOL:
Tsemiä kaikille!
 
kaikille tasapuolisesti: "itseänikin nyt naurattaa ihan mielettömästi kun katson jälkeenpäin mitä oon kirjoittanut :LOL: ..
Sai koulu tänään mun aivot ihan sekaisin.. Pitäis ma lähteä ensmäiseen koulupäiväänkin.. Koulukokoontumiset ois ma & ke..
 
Moikkelis kaikki! =)
En ole ihan varma onko täällä enää moniakaan "tuttuja" jäljellä (no Kylli-täti ja aurinkoenergiaa ja mouku nyt ainakin!) joita tämä voisi kiinnostaa, mutta uhkarohkeasti laitan kuitenkin tällaisen kuvan:



Ja voihan sen "vähemmän tututkin" ottaa semmoisena tsemppauksena; tähän sitä pyritään! ;) =)
Kuvassa on siis kolmen sentin mittainen tirriäinen, oikealla pää, vasemmalla vartalo, alimpana pieni valkoinen pallo on käsi, ja ylhäällä vasemmalla toinen pieni valkoinen pallo on jalka. Ja :heart: sykki! =)

Täällä ollaan negailtu kovin, pahoittelut kaikille!! :hug:
Oon käyny silloin tällöin lukemassa mutta en ole oikein osannut kommentoida mitään...

Minä olen tasan kerran eläissäni käynyt miesgynellä, ja se oli eka kerta kun ylipäätään gynellä kävin, hain siis elämäni ekaa pillerireseptiä. Ja olihan se nyt outoa, nuori (16v?) nainen ja eka seksikumppani ja tarvii pillerit ja ku niitä menee hakemaan ni onkin mies joka sitä alapäätä ronklaa.. kun sitä ei muutenkaan ollut kuin yksi mies rassannut.. siinä meni sit henkinenkin neitsyys kertaheitolla!! ;) :LOL:

Papagena rv 9+3
 
Papagena....voi että aivan tuli tippa linssiin....tosi söpö toukkis sielä sun masus on....onnea vielä kerran...Kolme senttiä eipä ole iso mutta tuosta se sitten niinku lähtee...oih, mun vauva kuume on niin valtava että haluisin mennä jo nyt lekurille ja kysyä clomeja...hmmm, mutta enpä vielä kehtaa...parit menkat viel...sit
 
Papagena: olipa söpö vauvelin alku tuolla sinun massussa :hug:

Täällä taas turvotus kasvaa, kun tätiaika lähenee. Ei taida hyvää tietää, kun viime kierrossa alko toi sama jalkapallomainen turvotus samoihin aikoihin. Ainut ero on viime kiertoon se, että valkovuoto on todella runsasta. Tulee oikein kunnon klimppejäkin :ashamed: ja kn niin takana, etten edes sitä löydä :LOL:
 
Venla-05 samoja päiviä näköjään mennään ja täälläkin turvottaa niin, että piti sormuskin ottaa pois. Pitää huomenna muistaa laittaa takas, kun mies palaa työmatkalta, ettei ihmettele, että mitäs täällä on oikein hommattu. :LOL: :LOL:
 
Perjantai 17.8.2007

*Esikoisesta haaveilevat *

Tähtisilmä79........kp. 3/36..........................yk. 7
Hilipati.................kp. 7/27-35.....................yk. 5
Sydänkäpynen.....kp. 7/30..........................yk. 2
Kylli-täti...............kp. 8/25-29.....................yk. 6
Suikale................kp. 8/26-29.....................yk. 4
nea85..................kp. 9/28..........................yk. 3
katrinainen...........kp. 10/28-31.....................yk. 2
mouku80..............kp. 12/24-41...................yk. 4
Kaa......................kp. 12/28........................yk. 1
rina82..................kp. 12/??.........................yk. 28
wind.....................kp. 19/30-40...................yk. 2
Tinkatar................kp. 21/28........................yk. 1
piksu....................kp. 24/28-29....................yk. 3
Tinttara84.............kp. 25/16-29....................yk. 53
juuri.....................kp. 25/28-30....................yk. 3
gataa....................kp. 27/(24)31-39..............yk. 6
Diarmuid...............kp. 34/35-40....................yk.2
Bumba..................kp. 42/31-34 ...................yk. 3
Rhino....................kp. ??/??..........................yk. 3


* Toista toivovat *

Pixie.....................kp. 8/24............................yk. 3
Caffee81...............kp. 8/28............................yk. 7
äippä67.................kp. 8/28-32.......................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 9/36............................yk. 16
balou....................kp. 10/19............................yk. 1
weiss....................kp. 10/27-30.......................yk. 3
sinuhe..................kp. 14/27..........................yk. 2
Summer81............kp. 15/28..........................yk. 3
Äityli -84...............kp. 17/31-40.....................yk. 12
buffo.....................kp. 23/30.........................yk. 9
Poni06..................kp. 24/28-39.....................yk. 2
Venla-05...............kp. 25/30..........................yk. 2
Hilbert...................kp. 26/?............................yk. 1
Äippä2006.............kp. 29/28..........................yk. 1


* Kolmatta kaipailevat *

Carla....................kp. 3/25-28.......................yk. 3
aurinkoenergiaa....kp. 5/28............................yk. 7
Red Dragon..........kp. 31/21..........................yk. 2
jane70..................kp. 38/28..........................yk. 1
khalawah..............kp. 46/28..........................yk. 1


* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 6/28.............................yk. 2
äiti-1966...............kp. 16/26-30.....................yk. 6
Päppä...................kp. 17/26-30.....................yk. 5


*Haamuilijat*

Ellen83 (kp. 26/26, yk.4)


* Plussanneet *

iida83.................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82.................................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu.......02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda................................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya.........................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73....................................04/ 08
 
Huomenta kaikille :wave:

Ihanaa Papis kun laitoit kuvaa pikkuisesta! :heart: Ihan oli isän näköinen :LOL: :LOL: Hyvä et kaikki on hyvin, nyt vain masua kasvattelemaan. Tuuhan taas moikkaamaan!

Mä lähen viikonlopuksi kaitsemaan siskoni muksuja, jotenka tää viikko lapsia pullollaan.. Niitä kun on 25 työpaikallakin! Oikein hyvää viikonloppua kaikille, ja niitä plussia saa tulla!!! :)
 
Kaa
Kiitos päivityksesta Red!

Näyttää oudolta, kun omalla kohdalla lukee kp 12. Miten tää aika on näin nopeasti mennyt? Jaiks! =) Olen tässä yrittänyt tunnustella omia ovistuntemuksiani, mutta en niitä ole vielä oikein havainnut. Pari päivää on oikealta puolen alavatsaa nipistellyt, mutta ei suuresti. Eilen oli vatsa ihan sekaisin, mikä oli todella outoa. Muuta ei ole ollut. Limat/valkovuoto-puolella ei mitään muutosta (juu, anteeksi!). Miten mie nyt tiedän, milloin se ovis sitten on? Viikonloppuna ollaan menossa mökille, joten pupuilua on tiedossa joka tapauksessa.

Papag. ui ju jui mikä kuva! Noita on aina ihana nähdä...
 
Ihana tuo vauvan kuva Papagena! Onnea odotukseen!! :flower: =)
Itsellä pitäisi nuo menkat taas alkaa ens viikolla...on vain semmonen tunne että kyllä ne sieltä taas kuitenkin hurahtaa perille... :/ ihmettelen vaan kun tuo ovis on jo kerta ohi ja vieläkin tulee välillä runsaasti tuota valkkista...aamuyöstäkin joutu oikee nousta housuja vaihtaa ku tuli nii runsaasti.. Noh, se siitä...
eipä tainnu meikäläisen kohdalle tulla kevätvauvaa..pitää varmaan piakkoin siirtyä tuonne kesävauvojen puolelle..
Mut koitetaan kuitenkin kaikki saada vielä mahdollisimman paljon plussatuulia liikkeelle!! :D :whistle:
 
täälläkin näemmä päivä ollut pilvinen ja tuulinenkin, välistä taas aurinko kuumasti porottaa. saa pyykit hyvin kuivaksi ulkona =) . Olin reipas ja kävin lenkillä sauvoin ja sen jälkeen kuntosaliharjoitukset. Kaikki asiat olen saanut viimepäivinä hoidettua, äitini poisnukkumiseen liittyen. maanantaina taas normaalisti töihin iltavuoroon. onneksi! En viihdy pitkään yksikseni kotona :D . Mukavaa perjantainjatkoa siis.

Ja vielä em foolihappoihin, syön sitä myös sen takia, että minulla pitkään migreeninestolääkitys, mikä lopetettiin 3 vkoa sitten , tämän vauvautumistoiveen vuoksi =) .. :wave:
 
Minua väsyttää, masentaa ja kiukuttaa.. Mikään ei kiinnosta..
Kaiken otan itseeni..

Voi tsiisus tätä oloa.. En tiiä mistä moinen..
On jotenkin inhottavaa.. Ei oo pitkiin aikoihin ollut tällaista fiilistä.
Väsyttää koko ajan ja mikään ei todellakaan kiinnosta.
 

Yhteistyössä