Keventäjät...

Kokemusta vasta vajaan viikon verran (-1.6kg), mutta tykkään kovasti! :) Siellä on päiväkirja johon voi laittaa päivän syömiset ja liikunnat ja ohjelma näyttää kalorit. Viikottaiset punnitukset löytyy ja kuukausittaiset mittaukset, reseptejä, henk.koht. liikuntaohjelmia ym. ym. Suosittelen!cv
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 07:52 pitäs laiduttaa kirjoitti:
no miten eroo kiloklubiin. Itse en piitannut kiloklubista
mä kokeilin kans kiloklubia mut keventäjät hyvä!helpompi ohjelma käyttää ja selkeämmät ohjet.
mulla on lähtenyt paino laskuun.
 
minttumamma
mäkin liityin keventäjiin maanantaina. Helmikuusta alkaen laihdutin herbalifellä 15kg ja se alko jo tökkimään, vaikkahyvin laihtuikin. Nyt kun saa syödä 1500 kaloria päivässä, tuntuu se tosi isolta määrältä, hieman epäilyttää miten lähtee paino putoamaan. Mutta tykkään tosi paljon palvelusta, helppoa ja kiva naputella syömiset ja liikkumiset ylös ja kalorit löytyy kätevästi.
Miten olisi, jos aloitettaisiin oma pino, me keventäjät? :p . Olis kiva seurata muiden etenemistä.
 
keventäjä
Oon ollut keventäjissä nyt kuusi viikkoa. Paino on pudonnut 7,4kg ja olen kokenut systeemin erittäin helpoksi ja mukavaksi käyttää. Tietty se vaatii päivittäisen pääsyn tietsikalle, ettei pääse ihan repsahtamaan... Kiloklubiin verrattuna Kevarit on helpompi ja simppelimpi. Kiloklubissa tuli mielestäni vähän liikaa tuota informaatiota... Lisäksi Keventäjissä voi itse lisäillä vapaasti ruoka-aineita listaan, Kiloklubissa se ei onnistu.

Oli systeemi mikä hyvänsä, ei se kuitenkaan minun puolestani laihduta. Kyllä sitä täytyy töitä tehdä. Päiväkirja on kuitenkin helppo ja palkitseva käyttää, ja sen avulla pysyy tietty hallinta syömisissä.
 

Yhteistyössä