Keventäjät?

Mä olin sen kolme kuukautta siinä mukana, mut mun laihdutusmotivaatio oli tosi hukassa. Asiaa ei auttanut yhtään että piti kaikki mahdolliset kurkkupalat kirjata ylös päiväkirjaan ja lastem kanssa jäi koneella käynti niin vähäiseksi että paljon jäi kirjaamatta.

et jos vaan jaksaa säännöllisesti täyttää sitä päiväkirjaa niin onhan se hyvä virike =) ainakin näkee miten oikeesti syö!

Ooon miettinyt josko menisin uudelleen nyt tammikuusta.
 
Mä olin sen kolme kuukautta siinä mukana, mut mun laihdutusmotivaatio oli tosi hukassa. Asiaa ei auttanut yhtään että piti kaikki mahdolliset kurkkupalat kirjata ylös päiväkirjaan ja lastem kanssa jäi koneella käynti niin vähäiseksi että paljon jäi kirjaamatta.

et jos vaan jaksaa säännöllisesti täyttää sitä päiväkirjaa niin onhan se hyvä virike =) ainakin näkee miten oikeesti syö!

Ooon miettinyt josko menisin uudelleen nyt tammikuusta.
 
Minä liityin tänään keventäjiin. Eli ei kyllä oo vielä kokemusta et auttaako mut sithän sen näkee. Meinasin just kans kysyä täältä et onko kukaan siinä mukana tai aikasemmin ollut. Kattelin kiloklubin sivuja kans mutta se oli jotenki sekavampaa ku tää tai sit en vaan tyhmänä tajunnu miten niitä sivuja täytellään. Kyllähän toi keventäjät ainakin motivoi yrittämään kun se pitää heti maksaa! Saa ne rahat vissiin jollain konstilla takasin mut katotaan nyt miten mun käy! Tuun sitte kertomaan vähän ajan päästä onko mitään tulosta tullut.
 
Kukkerikuu
Minäkin liityin ja olen nyt kohta viikon sinne kirjaillut päiväkirjaan juttuja. Mitään konkreettista tulosta ei ole näkyvissä, nuo kelit ei oikein suosi ulkoilua jos ei halua nyrjäyttää nilkkaa tms. Ehkä sitä enemmän katsoo mitä suuhunsa pistää ja näkee että syö suht oikein.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 09:27 Naksos kirjoitti:
et jos vaan jaksaa säännöllisesti täyttää sitä päiväkirjaa niin onhan se hyvä virike =) ainakin näkee miten oikeesti syö!
Taizii - tuon kaiken sä teet kalorilaskuri.fi:ssäkin jo nyt. Jos siis teet. Muut plussa puolet - mitä keventäjiin tai vastaaviin palveluihin tulee - onkin sitten eriasia.

Ite ei tule lähdettyä noihin "kalliisiin" juttuihin mukaan; kun oma motivaatio on vähän niin ja näin. Ja kun en itse toteuta lausetta "laihdutusta laihtumisen vuoksi". (Eikä sillain ole tarviskaan, kun pudottamista on se 3-13kiloa, kattoo mihin on tyytyväinen ja ennenkaikkea missä painossa on sitten hyvä olla fyysisesti ja henkisesti.)

Mutta jos liityt niin kertoile täällä ihmeessä kuulumisiasi lisää. :wave:
 
Punkero
Mä olin 3kk mukana kesällä ja alkuun olin tosi tyytyväinen ja aktiivisesti kävin sivuilla. Pudotin painoakin huomaamattani 12kg :) Mutta sitte ku lopetin jäsenyyden keventäjissä niin kuinkas ollakaa, repsahdin ja nyt on 10kg tullu takas :'(

Itse ajattelin liittyä ensi maanantaina, kerään motivaatiota siihen saakka. Ja koska se maksaa niin sit tulee tulostakin kun ei raaski antaa rahan mennä hukkaan :) Lisäksi siellä on ihana kun avaa palvelun niin kannustustekstit tulee ekana tai sitten saa vähän noottia jos paino on noussu. Ja plussaa on että oman kuvan saa sinne omiin tietoihin ja siitä saa sitten seurailla muutosta. Suosittelen lämpimästi!
 
Christina
Minäkin taidan liittyä....Heti kun saan rahaa :D Oon punninnut kaikkia vaihtoehtoja, millä tavalla alkaisin painoani pudottamaan, ja tuo Keventäjät tuntuu kivalta. On mulla pv:n cd-rom, mutta se ei vaan oikein kannusta enää....Karppaustakin kokeilleena, haluan sellaisen laihdutusmuodon jossa voi syödä normia kotiruokaa ( esim.perunaa ja leipää..). Infotkaa miten alkaa mennä :wave: :flower:
 
Moi!
Täällä ollaan taas, alotin siis lauantaina syömään keventäjien ohjeilla ja maanantaina oli punnituspäivä, 0,5kg tippunu ja housut ei purista enää niin paljo ku ennen! Sanovat kyllä että aluks lähteekin nopsaan paino putoon kun nesteitä poistuu ekana. Mut kyllä tuli heti innostusta lisää kun oli paino pudonnu. Ens maanantaina taas punnitaan. Liikunta on kans tärkee, käyn vaunujen kanssa lenkillä joka päivä ja sit poljen stepperiä 15 min joka päivä. Mutta tein melkein noi samat liikunnat ennen keventäjiäkin ja paino ei muuttunu mikskään, et kyl siitä mulle ainakin näyttäs olevan apua! Palaan asiaan taas ens maanantaina punnituksen jälkeen!
 
Christina
Noniin, nyt minäkin sitten siihen liityin....On opettelua että oppii kirjaamaan oikein kaikki syömiset päiväkirjaan :whistle: Ootteko tehneet ruokia sen päiväkirjan mukaan..? Ovatko hyviä? Mä en oo vielä edes ehtiny selata niitä kaikkia reseptejä lävitse.
 
Oon tehny kaikki ruuat niitten ohjeitten mukaan. Mun mielestä ainakin ovat hyviä! Eka viikko on vasta takana. Kyllähän niihin tulee aika paljon sellasia raaka-aineita mitä ei oo tullu ikinä ennen ees käytettyä mutta kaipa ne pian oppii ja tottuu käyttämään niitä.
 
Moi pitkästä aikaa! Nyt on kolme viikkoa keventäjiä takana ja paino tippunu 1,8kg ja vyötäröstä 4cm pois! Oon tosi tyytyväinen tähän tahtiin, on ainakin turvallista. Aion pysyä mukana koko kevään jos näin hyvin sujuu! No, olen kyllä vasta alkumetreillä mutta kuitenkin. Olen lisännyt liikuntaakin entisestä mutta jotkut keventäjät eivät oikeastaan liiku ollenkaan ja siltikin on kuulemma paino pudonnut. Tsemppiä vaan kaikille
laihduttajille!!
 
Christina
Mä olen ollut Keventäjissä kohta kuukauden, ja painoa on 3viikossa lähteny 3,8kg...Tosi tyytyväinen olen =) Tämä on nyt se mun juttuni, en varmasti lopeta ennenkuin loputkin ( 12kg..) ovat lähteneet. Liikuntakin on alkanut maistua ihan erilailla kuin ennen, ihan uutta minulle :D
 
Moi taas! Tänään jälleen punnituspäivä ja 0,8kg pudonnu viikossa paino. Yhteensä nyt 2,5kg 5viikossa. Multa on lähteny enemmän senttejä, housut on väljemmät ja tutut on sanonu että oon laihtunu ja peilihän sen totuuden kertoo! Oon tyytyväinen tähän vauhtiin, on ainakin turvallista.
 
Christina
On helppo homma, ainakin mun mielestä. Alku nyt saattaa olla hankalaa, mutta ainahan se laihdutuksessa on. Nyt sujuu jo ruokien valmistaminen ihan rutiinilla =)
Tammikuun alussa liityin Keventäjiin, ja painoa pudonnut -5,8kg ( viime perjantaina punnitsin).
Alkaa jo 42 kokoiset housut pyöriä jalassa :D
 
Mira-76
...olen ollut Keventäjissä nyt 5 viikkoa ja -4.1kg. Ilman Keventäjiä en olisi tässä tilanteessa, yhä motivaatiota löytyy ja periksi en anna. Tuo laihdutustapa sopii minulle...mutta meitä kun on erilaisia.

Kannattaa pyrkiä syömään selkeästi...ei pikkurippusia kaiken päivää... Niitä kun on sitten hankalampi kirjata. Syö kun on aamupalan aika jne. Voihan sitä valita aluksi helposti kirjattavia ruokia.

Suosittelen kuitenkin talousvaa´an hankkimista ennen liittymistä Keventäjiin. Ruokien ylöskirjaaminen helpottuu 100prosenttisesti ;) .
 
Christina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 23:27 taizii kirjoitti:
Tuleeks sieltä siis valmiit reseptit?

Miten oot muuttanu elintapojas ku noin hienosti on lähtenyt?

Liikutko jotenkin?
Joka viikko tulee menu, jonka mukaan syö jos tahtoo, mä en ole ollenkaan sitä noudattanut vaan poiminut resepti osiosta itselle mieluiset reseptit. Niitä reseptejä on paljon, ja ovat hyviä =)
Olen vain alkanut syömään säännöllisemmin ( esim. aamu ei lähde enää käyntiin ilman puuroa, yhteensä 3 lämmintä ruokaa päivässä plus välipalat). Kasviksia pyrin syömään aterialla paljon, jos ei muuten, niin keitän vaan pakastevihanneksia.

Liikuntana mulla on stepperi ja kuntopyörä, ja teen lihaskunto liikkeitä 3-4kertaa viikossa. Muuta liikuntaa en juuri ehdi harrastaa, mutta tuokin on tähän asti riittänyt. Nyt alkaa tuntua että pitäisi saada jotain haastavampaa, saa nähdä mitä keksin.. :whistle:
 
Mä tilasin anttilasta sellasen gym techin ja se tulee huomenna tai ylihuomenna mulle, ni sillä aattelin kuntoilla. Tosin on mulla jumppapallo ja kortti erilaisiin jumppiin Caribialle. Eli mitä milloinkin. :D

Talousvaaka, hmm..mitäköhän ne maksaa?Mulla on yks, mutta se ei oo digitaalinen. Enkä oikee oo vielä käsittäny että miten se ruoka sillä punnitaan, sillä painaahan se lautanenkin siinä.

Kertokaa vaa lisää kokemuksia!

En haluais et 30e menee hukkaan.

Mulla muuten ongelmana on toi säännöllinen syöminen. :ashamed:
 
Christina
Tuosta, digitaalisesta vaakasta, se on ihan ehdoton Keventäjissä. Punnitsen ruuan niin, että laitan lautasen vaakaan kun se on vielä nollilla, sitten kun laitan ruuan lautaselle, laitan vaa-an päälle, silloin siinä näkyy vaan se ruuan paino =)
 
Moi! 3 kiloa pudonnu ja 5 senttiä vyötäröstä 2 kuukaudessa. Aika hidasta on meikäläisellä laihtuminen mutta ei vielä periksi anneta!! Pääasia että alaspäin. Noista vaaoista sen verran että mulla on digitaalinen vaaka missä on taaraus toiminto eli kun punnaa ensin lautasen ja sen jälkeen painaa taaraus-nappia niin vaaka nollaantuu ja voi punnata pelkän ruuan. On ollu mun mielestä kätevä!
 

Yhteistyössä