***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

Mianna79 toukokuun tuhisijoissa en oo kirjotellu mut tuola huhtivauvat 2009 puolella kyllä jos oot siellä joskus vieraillu ja nyt joskus kun kerkiän piipahdan huhtitaaperot 2009 ....huh!!! vauva on kadonnu ja kasvanu jo taaperoksi :(
 
outokumpu Niinpä.. mihin se vauva aika katosikaan.. :eek:
olinkin jotenkin varma, että jossain olet ollu, nimimerkkisi oli jollain lailla tuttu :) Olen mm. itsekin kirjotellut siihen huhtivauvoihin 2009, koska tuo toukokuiset-ketju hiljeni mutta enpä ole minäkään "kerinny" kirjottelemaan nyt sinne taapero puolelle :whistle: Pitäs kyllä ehtiä :heart: kaikkee ois niin paljon kerrottavana tuosta pian olevasta pikku taaperosta :)
 
Onnikille onnea rikotusta rajapyykistä!

Näkyykö teillä joku "vieraan teksti" tuolla edellisen sivun vimppana?
Ihmettelen vain, miten voi olla siellä, kun tänne ei voi kirjoittaa muut kuin kirjautuneet. :/ Outoa!

Täällä on Zumba taas tältä päivältä ohi. Reilut 600 kaloria tuli poltettua.
Tässä juuri pohdin, huilaanko huomenna vai tekisikö tunnin lenkin pojun kanssa vaunuilla. Jos on hyvä ilma, niin voisi tehdäkin tai sitten keskiviikkona. Täytyy mennä hiukan fiiliksen mukaan. Kauhee paine saada se paino sinne 80 kiloon vappuun mennessä. Mä vaan niin jo tiedä, kuinka pettymys on suuri, kun se päivä tulee ja sit en juhli koko vappua lainkaan. :ashamed: Täytyykin aina olla niin ehdoton kaikelle tuollaiselle. Olen varma, että jos ei muuten, niin menkkojen avittamana painoa kirii vaan lisää. :| Mutta nyt nukkumaan! :wave: :wave:
 
No niin saimpa sitte tekstit näkyviin kax kertaa, eka katos johki bittiavaruuteen mutta on näköjää löytäny tiensä takas :LOL: ja uusi tekstiki takkus eikä meinannu löytää perille :LOL:

Ikuinen laihduttaja mullaki näkyy toi vieraan teksti....mitähän takkua täälä lienee ollu???

Eilen löyty turkinpippuripussi ja salaa lapsukaisilta piti se syödä, blääh!!!Hyi minä!!! :ashamed: :ashamed:
 
Heippa!

Ihanan keväinen ilma :heart: Ainakin mulla se lisää intoa laihduttaa, kun miettii, että oikeesti se kesä on jo ihan ovella. Mitään ihmeitä tässä nyt ei ehdi ennen kesää, mutta jokaisesta pudonneesta grammasta iloitsen.

Tänään oli tehtävä välipunnitus ja 80kg lähenee lupaavasti, nyt on vaan pysyttävä tosi tiukkana, niin 30.4 paino todellakin saattaa alkaa 7:lla...


Sitten kun mietin jo tulevia tavoitteita, niin olishan se mukava täyttää 30 6:lla alkavassa painossa ja nyt näyttää siltä, että saatan myös valmistua samana päivänä :) Aikaa mulla olisi siis marraskuun alkuun asti, että ei silleen mikään mahdoton urakka... Mutta katsellaan kuinka käy.
 
Eipä kannata hehkuttaa, että tulee oikein tsemppiviikko. Plääh. Käytiin eilen Hesessä ja söin kanasalaatin, light-limun ja tytön hampparista puolet. Siis siitä lastenaterian hampparista. Paljonkohan lienee siinä pisteitä?! Onko kellään kahvilat ja ravintolat -vihkosta?! Tänään leivoin rotinoille mokkapaloja ja slurps maistelin sitä kuorrutusta suoraan kulhosta muutaman lusikallisen ja nyt ainakin 2 palaa on mennyt humpsis vaan mahaani. Ja kohta lähdetään sinne rotinoille eikä siellä voi kahvipöydässä syömättä istua. AAAARGH! :headwall: Mitään toivoa saada miinusta perjantaile :'(
 
Täällähän in ihmisillä mahtavia tuloksia. Hienoa! Ja tsemppikin tuntuu olevan usean mielessä korkealla. Mahtavaa:). Tää kuulkaa tuntuu onnistuvalta projektilta ja motivoituneelta ryhmältä. Hyvä ME :flower:

Onnikki Köh, herkkulakko. Lipsu hieman vkl. Huoh! No mut muuten on menny hyvin ja kohtuu helpolla. Vaikka tuskimpa tällä on suurta vaikutusta ruokaan, ku oon tainnu kompensoida herkuttomuuden muulla ruualla--> jädellä;)

Muutenki on vähä turpee olo, mut tänään alko vihdoin ja viimein ne menkatki(kaikkia kiinnostaa;)), ni jos se sit tasaannuttais oloo. Mut tälle viikolle en kyllä kilon pudotusta tuu saamaan :'( Vaikka turha itkee, ku en oo tosissani ollu mukana. Loppuviikon kyl yritän kaikkeni.

Mulla on puntarilakossa tällä hetkellä sellanen vaihe, ett kurkkaan vaan iltapainon ja arvioin/jännitän perjantaihin asti aamupainoa. Lakko ku lakko :LOL:

Tsemppaavaa loppuviikkoa ja itsekuria kaikille:)
 
No joo....kurkkua pukkaa kipiäksi, vilun väreet menöö koko ajan ja kärsä vuotaa....siinäpä uutiset. Nälkä ei oo mut kas jotain hyvää tekis koko ajan mieli ja toi juominen on TAAS unohtunu :ashamed: :ashamed:

Näin sitte taas vissii otetaan takapakkia eikä toi kymmenluku ikinä vaihdu |O |O

Mutta yritän huomenna tsempata, tää päivä jo menny ylityksen puolelle..

Lunga ei sitä tiedä kuinka hurjan kirin otat ennen perjantaita, mullaki pari päivää menkkojen jälkee paino hävis hetkellisesti :eek: no nyt jo varmaan tullu takas.
 
Hah,aloin selaa taakkepäin ja olin laittanu vapputavotteeks 65kg :D Sain helposti ne 2kiloa jotka tuli pääsiäisenä pois ja viime perjantaina oli paino 66kg jo! Eli vapuks yritän päästä 62kg jos jaksan jatkaa noita nutrileita.
 
Tänään tehtiin pojun kanssa tunnin vaunulenkki. Paloi siin reilut 500 kaloria, mut pääasia oli, että ei tarvinnut laittaa pyykkejä ihan vielä. :D
Huomisaamulle suunnittelin suuntaa antavaa punnitusta. Ajattelin, että voisi hieman katsoa, että pitääkö keskiviikko ja torstai painaa millasta reeniä, että pääsisi edes hiukan alemmaksi. :whistle: Torstaina on onneksi vielä Zumba, mikä voi tasata hieman kokonaistuloksia, mutta silti hirvittää!!! Lauantaille olisi vielä luvassa hieman illanviettoa ja sekin vähän hirvittää, kuinka siellä pysytään ruodussa. :|
 
Täältähän löytyy energistä porukkaa! Mahtavaa, kun Ikuinen laihduttaja jaksaa kuntoilla noin paljon :wave: :flower:
Meillä nuhakuume yltyy eli minäkin sairastuin :/ lämpöä pitelee ja kurkku on kipeä, ääni vaimea ja takkuinen :(
Nyt mun kuntoilut on siis tauolla siis zumbailu ja kuntopyöräily. Vaunulenkit saa tosiaan odottaa, kun parannutaan.

icefairy Mahtavaa :flower: upea tulos! saatkin vappuna hyvällä omalla tunnolla syödäkin :D
Nutrilettia haluaisin minäkin kokeilla tai melkein jo ostinkin mutta eihän sitä saa imetyksen aikana käyttääkään :whistle: no, pian meillä jo imetyskin on historiaa..

Ja huomenna ilmoitan painolukemia B)
 
alic 69,9 Kg/ 1,1 Kg
icefairy 62 Kg/ +4,0 Kg
Ikuinen laihduttaja 79,9 Kg / +2,1 Kg
Louvre 52,9 kg / +0,5
Lunga 61,5 Kg/ +2,1 Kg
ma-mi 62,9 Kg/ +1Kg
Mianna79 68,0 Kg /+0,6 Kg
nöpö80 79,9 Kg/ +1,6 Kg
Onnikki 69 KG/ +1,3 Kg
outokumpu 70 Kg/ +0,5 Kg
väinötär 69 Kg/ +2,6 Kg
 
Siirsin tuota listaa vähä lähemmäs, ni ei tartte aina selailla porukan:)

Hienoa, ett icefairy on nuin pudotusvaihdissa. Et viittis tännekki heittää muutaman innon pilkkeen;).

Iltapaino on ollu turan korkeella tällä viikolla ja siitä sais lähtee lähes pari kiloa, ett pysyisin suunnitelmassa. Voipi olla vähä niin ja näin, mut jääpä sit enemmän ens viikolle puserrettavaa. Ku ny olis ees viikkopudotusta, ni kiva olis.

Mulla alko jo nyt vkl. Oli tällanen lyhempi työviikko. Vkl olis tarkotus suunnata tytön serkun 2-vee synttäreille. Muutoinki ollaan anoppilassa pe-su. Sile tuppaa vaan paino vähä nousee, ku ei tuu liikuttua, mut syötyä kyllä ja kaiken kukkuraks maha jökkii aina reissussa. Ett voi olla aika melkosen verta, hikee ja kyyneliä ens viikko ja silti pahasti näyttää, ett vappuna voi puntari tehä tepposen..

Täällä on yks sun toinen saanut kevättauteja päälle. Ne kyl seisauttaa kaiken toiminnan toviks, mut ku malttaa vaan parannella ittensä, ni saa pian taas jatkaa urheilua:)

Jos itekki suuntais tuonne auringonpaisteeseen keräämään d-vitamiinia.

Vapputavoitteeseen on enää jäljellä 9-10 aamua :eek: (riippuen onko vappuaaton vai päivän valinnu). Ja kiloja olis yht.pudotettavana 18,4 Kg. Huikeeta!

Ja jos viitiitte vaikka laittaa tuohon otsikko kohtaan, ett "vapputavoite" aina ku haluatte päivitystä tavotelistaan, ni tiedän mitä lukuja sinne haluatte.

Sitten vielä, mites meitä on alkuperäisessä listassa 30 osallistujaa. Pitäiskö tehdä vaikka toukokuulle taas ilmottautumislista, ett ketkä tääl viel pyörii/haluaa olla mukana. Osa nimim.ei oo toviin kirjotellu, ni ovatko vielä mukana.

Sitten, otetaanko yhteishaaste? Toukokuussa pudotetaan yhteensä 60 kg läskiä? Silloin olis neljä punnitusta, ett 500g miinusta/vk/hlö. Ja vaikka porukkaki suppenis, ni onhan tääl aina joillain mahottomia pudotuksia.
 
Lunga No hyvin meni, mut tänää sorruin irtokarkkeihin ja nyt on maha kipee! :x Mun paino ei oo siis enää 66kg, et en mä 4 kiloa saiskaa alle 2 viikossa. :D Mut perjantaina ilmotan sit jos tästä viel laskis paino, tuskin ku sorruin tänää. :S
 
Täällä käytiin aamulla vaakaa rasittamassa, kuten eilen hiukan puhelin.
Ja siinä se jurraa 82 kilossa, kuten viime viikollakin. :| Eipä taida siis vapputavoite ihan täyttyä täällä. Nooh, jos nyt saisi vaikka kesä-heinäkuuhun mennessä sen kympin rikki, niin sekin olis aika jees! :whistle: On vähän sellainen olo massussa, että saattais olla menkat alkamassa. Siksi en tuosta painosta nyt jaksa stressata...vaikka olisin syömättä loppuviikon, se ei auta painon suhteen mulla mitään, jos vaan menkat alkaa. :/ Huomenna olisi tyrkyllä Zumbaa ja perjantaina koittaa sitten taas viimoinen totuus tälle viikolle. :wave:
 
Kävin aamulla vaa'assa (en siis ole pystynyt välttelemään sitä). Näytti 63,8kg eli -100g lukemaan ennen pääsiäistä ja TASAN se mun jumituspaino. Huomenna kuitenkin vasta virallinen punnitus ja KARKKIPÄIVÄ. :p
 
Jess! Paino kävi 79kg:n puolella eilen ja sama tänään. Näemmä viikonlopun 10kg:n pudottamisen juhlistaminen yli neljällä kaljalla ja alkuviikon tiukka ruokavalio+liikunta tekee tehtäviään ja suunta on laskeva edelleen. On myös ollut sellainen ekstaasi-olo että veikkaan ketoosissa olevani. Ainakin eilen oli ihan huippua. :D Ei tarvitse nautintoaineita kun saa kiksinsä ruokavaliosta. :xmas:
 
icefairy No mä päivitän sulle uuden painon huomenna. Mä vähä ihmettelinki, ett neljä kiloa on aikasmoinen tavote, muttei toki mahdoton:)

ma-mi No nyt onki jännät paikat, ett jumittaako tuossa tovin, ennen laskemista. Mut hienoa, ett on laihis vauhdissa ja pääsiäisestä selvitty. Itellä oli viel se 400g ++++ pääsiäiseen. Onneks ei oo tiedossa tuollasta herkuttelujuhlaa toviin, ku jättää niin pitkäaikaset jäljet;)

Metso Ihana nähä, ett laskeminen on vauhdissa. Siitä todellaki saa uutta puhtia. Mut annas olla ku tapahtuu nousua. Itellä ainaki tekis mieli heittää aina pyyhe kehään. Tsemppiä sulle edelleen ja taitaa kohta paukkua taas uudet alemmat kiloluvut:)

Itellä olis iltapaino edelleen noin kilon liian paljon, jotta sais tuon kilon viikkopudotuksen. Miten mä aina herään tähän laihikseen näin myöhään. Jos nyt ens viikon tsemppais alusta asti:)

Pikkasen oon onnellinen, ku oon alkanu saavuttaa tuloksia tuon meidän koiran kans. Se ku on melko kova rähisee koirille, vaikkei sit niille mitään tekiskää. Mut eilen lenkillä vastaan tuli 7 koiraa, joista ei kenellekkää ärissy ja kolmen kans ihan haisteli. Tosin vastaantulleet yksilötki oli tosi mallikelpoisia, etteivät nekää rähissy. Mut saa isomman nautinnon lenkeistäki ite. Minkälie virheen oon tehny pentuaikana, ku on tuollanen tapa..

Mut me lähdetään tytön kans Siwaan ostaa leipää. Meinaa olla ruuat kortilla, ku ollaan vkl lähdössä tosiaan reissuun, ni ei viitti ostaa mitään pahentumaan tänne.

Mut loppukiritsempit kaikille ja huomenna sit miinusta plakkariin:)


Ite aattelin toteuttaa tuota iltapainon punnitusta myös seuraavalla viikolla. On ihan kiva:). Mites se 60kg haaste toukokuulle?
 
Mianna79
pituus: 152cm
aloituspaino: 74,8kg
tavoitepaino: 58kg näin aluksi.. (55?)
paino nyt: 68,6kg
pudotettu yhteensä: - 6,2kg
viikkopudotus:-900g :saint:

Kattelin tuossa parisivua taaksepäin ja olin ollu 16.4 69,5kg eli ihan kivasti on pudotusta tullut. Ja menkat koputtelee ovella, joten turvotusta tiedossa :headwall:

Vapputavotteeseen siis enää +100g :LOL:

Koittakaahan kanssasisaret ottaa pian alkava viikonloppu rennosti B)
 

Yhteistyössä