***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

Mä tulin ilmoittamaan, että tuli juur haukattua pieni pala Arnoldsin donitsia... :x Hups! :/
Mutta H&M:n vaatteet saan laittaa takas ja vaihtaa koko pienempiin, M-kokoon! :attn: Onkohan niillä koot suurentuneet? :whistle:

**muoks** Söinhän mä palan karppaajien mutakakkuakin. Yritin kai vaan unohtaa. :whistle: :whistle:
 
ma-mi
Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 63 ---> 59
Paino nyt: 63,3kg
Pudotettu yht: -6,1kg
Viikkopudotus: -300g (29.4.2010)

Ilmeisesti mun viikkopudotus on aina ja ikuisesti toi -300g. Paitsi jos pysyis joka päivä pisteissä :ashamed: Ilmoitin painon jo nyt, koska tänään lähdemme vanhempieni luokse. Siellä voin hauskuuttaa itseäni vaa'alla, joka näyttää ainakin kilon vähemmän kuin kotivaakamme. Sinänsä ihan mukava, mutta kotiinpaluu vois olla karmaiseva. Mua PIKKUSEN kyrsii tää saamattomuus ja itsekurin puute. Mä en käsitä miten on jo pari viikkoa ollut ihan helvetin vaikea pysyä pisteissä ja olla herkuttelematta. Ihan käsittämätöntä! No yritän tästäkin hakea jotain myönteistä. Jos vuoden ajan laihtuu 300g/viikko, olo on vuoden päästä noin 15kg kevyempi. Ihan hyvä tulos sekin olis, eikö?! Ja läski mikä hitaasti sulaa pysyy varmemmin poissa.

Ensi viikon tavoite on päästä alle 63kg:n ja sit aloitan sen kuudenkympin rikkomisen. Toukokuun tavoitteesta en oikein uskalla nyt kommentoida mitään.
 
Mae
huh huh, millä tän herkuttelun saa loppumaan?!?!?!? :headwall: Olen kyllä urheilutkin, mutta silti.
Tänään kävin siellä xtravaganzan vaa'alla, se laskee kaiken tarpeellisen; rasvaprosentin, rasvamassan, BMI:n ym. Ja joo, päiväpaino oli 71,6kg (olen tyytyväinen tällä herkuttelulla ja menkkaturvotuksella :kieh: ) ja rasva% oli laskenut edellisestä käynnistä 3% ja rasvamassa 2,7kg :D Eli ne pahislukemat on nyt 29,6% ja 21,2kg, mun viitearvot on 21-33% ja 13,4-24,8kg. Jee! Tänään peruin bodypumpin päänsäryn ja kurkkukivun vuoksi, mutta ajattelin huomenna mennä kuitenkin salille :D
Nuo lukemat kyllä motivoivat taas. Tuo päiväpaino pitäisi olla n.70kg, mutta kyllä se taas tippuu jonkun verran kun tää turvotus häviää.
 
Täällä ei oo kyl toivoakaan päästä vapputavoitteeseen.. :attn: Olis pitänyt pitää se vanha tavoite niin olis näyttänyt edes vähän paremmalle... Laiskuus on iskenyt kun ei millään jaksais muka lähtee lenkille tai salille ja sit kuitenkin kamalasti tekee mieli napostella kaikkea...
Nyt annan itseni herkutella huomenna ja lauantaina kunnolla ja sit palaan ruotuun. Aloitan sit uudelleen herkkulakon juhannukseen saakka, parilla poikkeuksella kuitenkin. Äitienpäivä ja kahdet synttärit B) Haluaako joku lähteä mukaan herkkulakkoon?
En muista oliko jo juttua juhannustavoitteesta, mut olisko ideaa jos otettas myös jussiks joku yhteistavoite samoin kun toukokuulle? Henkilökohtaiseks jussitavoitteeksi laitan et painasin 64 kg aattona.
 
Eipä täälläkään huomiselle enää ihmeitä saavuteta. :whistle:
En mä silti aio olla ankara itselleni! Ostin jopa vään suklaata ja pullaa kaupasta ja ajattelin jopa hiukan maistaa niitä viikonlopun aikana. Muuten menee varmaan aika "normisetillä" + muutamalla light sidukalla meikkiksen viikonloppu.

Tääkin päivä meni ihan ok. Purkan voimalla taistelin voisilmäpullaa vastaan töissä. :D Ja onnistuinkin! =) Mutta sitten sorruin parin sentin kotipizza -viipaleeseen. :/ Nooh, se tuli varmaan ainakin kertaalleen kulutettua aivan mahtavassa Zumbassa tänään. Kivoja uusia liikkeitä taas, joita pääs harjoitteleen. :whistle: Kurkku kipeänä meno oli vähän vajavaista, mutta kyllä siinä reilut 600 kalorii katos! :whistle: Turvottaa vaan ihan hirmusesti! Varsinkin jalkoja! Menkatkaan eivät kestäneet kuin päivän, mutta oliskohan tämä kumminkin sitä vielä? Ne saattaa nimittäin silti jatkua vielä päivän, parin päästä. :/

Tulipas sekavaa tekstiä! :|
On kai parasta mennä nukkumaan! :wave: :wave:
 
Keskiviikon aamupainoon 1,5 kiloa lisää!!!!!!!!??????? :headwall: :headwall:
Syömiset ja liikunnat menneet kuten ennenkin, niin mikä ihme nyt mättää??
Voiko ne menkat turvottaa vaikka ei vuodakaan? Siis kun ne pitäis nyt olla, mutta en vuotanut kuin yhden päivän. Ummetustakin on taas ollut. Voi *****!!! :'( :'(
Nyt on oikein vappumieli korkeimmillaan! :(

Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 26,5 (16.04.2010)
paino nyt 83 kg 30.04.2010 (oli jo 81,5 kg 23.04.2010)
pudotettu -6,5 kg
viikkopudotus PLUSSAA 1,5 kg (30.04.2010)

MÄ TULEN HULLUKSI!!!

Teen ehtiessäni sen toukokuun listan joko tänään tai huomenna! :wave:
 
Heipsan!

liityn joukkoon kirjavaan, laihdutuksen olen aloittanut jo tammikuussa, mutta nyt vasta bongasin nämä ketjut täältä =)

eli tiedot:

pituus:161cm
paino 69kg
tavoitepaino:55kg
bmi ennen 26
bmi nyt 23,4
Paino nyt 59,5

Pudotettu 9,5kg
 
ajatar tervetuloa mukaan!

Minulla jäi sitten vapun tavoitteesta uupumaan 200g |O

Tässä viikon tunnustus:
  • Pituus: 160cm
    Aloituspaino: 84,9kg
    Tavoitepaino: 69kg
    Paino nyt: 69,2kg
    Pudotettu yhteensä: -15,7kg
    Viikkopudotus: -2,8kg

    Jatkan mukana uudella tavoitteella eli toukokuun tavoite on 2,2kg pois eli tavoitepaino on 67kg.

    Nyt toivotan kaikille rentoa vappua, itse aion tänään herkutella ja huomenna tai sunnuntaina jatkan ilman herkkuja! Miten kauan se herkkulakko haaste olikaan voimassa, en jaksa alkaa sitä nyt etsimään, ainakin tämän toukokuun aion olla siinä mukana, ehkä äitienpäivänä saan vähän herkutella :p
 
Millä ihmeellä sä väinötär vedät tuollaisia viikkopudotuksia?!?!?!? :eek:
Tervetuloa ajatar!

Mä en nyt enää tiedä, mitä ajatella. Vedin punnituksen jälkeen farkut ja muut vaatteet päälle ja vaaka näytti edelleen 83 kiloa! :eek: Kun näyttää painon 100 g tarkkuudella, luulisi et tuosta vähän olisi tullut lisää. Mä en kyl nyt oikein luota tuohon. Miten voi kahdessa päivässä turvota muka 1,5 kg liikkumalla ja syömällä terveellisesti???
 
Tervetuloa mukaan, ajatar! Mun on kyl nyt pakko kanssa ihmetellä väinöttären pudotusta, todella hienosti! Kerro salaisuutesi!! :D :flower:

Metso
pituus: 164cm
aloituspaino: 90,9kg
tavoite paino: 65kg (välietappi 80kg 16.4.)
paino nyt: 78,5kg
viikkopudotus: -900g (30.04.2010)
pudotus yht: 12,4kg

Tyytyväinen olen tuohon, vaikka tossa varmasti painaa ne muffinssit joita vetelin kaksin käsin tässä pari päivää. :D Vaaka kävi 78,1kg:ssa mutta nous loppua kohti. Pääasia on, ettei enää huimaa tai ole puolkuntonen fiilis. Oon jaksanu zumbata niin että pohkeet paukkuu, ihan kipeen tuntuset.

Kovin kaukaselta tuo 65kg:n päämäärä vielä tuntuu, mutta oon onnellinen jos saavutan edes tuon 70kg tän vuoden puolella. Tällä vauhdilla se onnistuukin, mutta vaatii kovaa itsekuria ja liikkumista. Menee painonpudotus jo uniinkin, kun napostelen suklaisia herkkuja "painajaisessa" ja herään kauhuissani.

Oisko sulla Ikuinen laihduttaja tuossa nyt jotain turvotusta kuitenkin, ummetus+menkat+liikunta puolkuntosena = hemmetinmoinen turvotus ainakin omalla kohdalla.

Rentoja vappuja nyt joka iikalle!!! :heart:
 
ajatar tervetuloa mukaan!!

väinötär mahtava pudotus :flower: :flower:

ikuinen laihduttaja mulla pukkaa olemaan samaa vikaa et kun menkat alkaa niin päivän päästä loppuu :/ ja sit alkaa kunnolla uudestaan vasta parin päivän päästä :eek: ja tos väliajalla on sit kyllä niin turpee olo ku olla ja voi :LOL: :LOL:
mut ens viikolla sitten saatkin roiman pudotuksen ku turvotus katoaa :hug:

Mutta siis olin asennoitunu et edes toi 100g ei oo lähteny pois kun myös täälä on tuntunu aivan hirveeltä toi pisteillä pysyminen, ei sitte millää onnistu vaikka kuinka joka aamu alottaa alusta homman :headwall: :headwall: mutta kerranki oli ilonen yllätys :whistle: :whistle:

Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 69,3 kg
Pudotettu yht: -6,6kg
Viikkopudotus: -0,8kg (30.4.2010)

JEEEEEEEE!!!!! Vihdoin luku alko kuutosella, happy, happy, happy!!!!!!
Nyt vaan sitte seuraavan ongelman eteen, nimittäin sen ettei se luku taas muutu seiskaksi
;)

Mutta vappuna aion vähän herkutella :p toivottavasti vaan ei jää putki kolmex päivää päälle :eek: :eek:

Mukavaa vappua kaikille!! :heart:
 
Pituus: 164 cm
Lähtöpaino: 78,5 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 69,3 kg
Pudotettu yhteensä: 9,2 kg
Viikkopudotus: +-0 (30.4.2010)
Ei pudotusta mut ei onneks plussaakaan.
Herkkuhaasteesta kyselin aiemmin niin ite meinasin että ois juhannukseen asti mutta poikkeuspäiviä oli muutama eli äitienpäivä ja mulla on veljen ja miehen synttärit.
Nyt munkin paistoon ja aattelin kyl ihan rennosti ottaa ja maistella millasia tuli :)
Hauskaa vappua kaikille! :)
 
Mianna79
pituus: 152cm
aloituspaino: 74,8kg
tavoitepaino: 58kg näin aluksi.. (55?)
paino nyt: 68,3kg (30.4)
pudotettu yhteensä: - 6,5kg
viikkopudotus:-300g :headwall:

Ei menny hyvin.. EI! Karkki on LIIAN hyvää :p :p
Vapputavoite on siis +300g päässä eli näin meni tällä kertaa tämän tavotteen metsästys :headwall:
Olen napsinu koko ajan jotain ja tosi epäsäännöllisesti syöny :headwall: vaikkakin salaatilla pääasiassa mutta, kun ne KARKIT |O

Apua, miten selviän vapusta :headwall: :headwall:
 
Mae
Argh!!!!!!!!!!! Mun aamupaino oli tänään 72,2kg :eek: |O :eek: |O siis 2,8kg plussaa viikossa...... Ehkä osasyynä menkkaturvotus ja osasyynä kovat treenit pitkästä aikaa, mutta suurin syy on varmaan tuossa herkuttelussa :headwall:
Mutta eilen sain tilaamani "karpin keittokirja" ja "karpin ateriakirja" keittokirjat. Jos sieltä edes saisi jotain vinkkejä millä tiettyjä tuotteita voisi korvata. En mä varsinaisesti edes karppaa, mutta yritän kuitenkin mahd. vähillä hiilareilla mennä. Eli aina yritän korvata paljon hiilareita sisältävät tuotteet jollain muulla.
 
JEAH!! Vapun tavoitepaino saavutettu :D Olipa kiva aamulla kun unenpöpperössä sihtasin vaa`an lukemia ja näyttöön ilmesty tavoitepaino eli 52,9 kg B) Nyt kelpaa skumppapullo korkata!

Vapputavoite 52,9 kg / +-0


Louvre

Pituus: 156 cm
Aloituspaino: 56 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: kg 52,9
Pudotettu: -3,1 kg
Viikkopudotus: -0,6 kg

Nyt kai saa vähän herkutella.. Maanantaina sit taas tsempataan! Hauskaa vappua kaikille! =) :flower:
 
Täällä on rutosti plussaa...mut jos päivittelisin sit toukokuun pinoon...

+0,7 Kg
Kylläpä ottaa pattiin ja vapputavotekki katos ku tuhka tuuleen näkymättömiin hamaan tulevaisuuteen. Jos toukokuussa päässi alle 62 Kg....Hemmetti!!!!

Herkkulakko olis todella paikallaan, mut tällä hetkellä kaapissa odottaa suklaalevyjä pari ja paljon irttareita ja sipsiäki olis...eli jos ma alottais.
 
No joo, kivat oli vapun kelit ja räntäsade senkun jatkuu :eek: :eek:

Syömingit oli sitten sitä sun tätä ja aattelin et tänää alan palata ruotuun mut katin viikset....anoppilas tuli käytyä syömäs ja mukaan saatii tippaleipii ja simaa :p :p ja en uskalla ees muistella montako tippaleipää oon jo ahtanu menemään :headwall: :headwall: mut josko sitte huomenna :ashamed: :ashamed:

No eilen tuli kyllä ulkoiltua pari tuntia ja samalla oltua risusavotas, oikeen kunnon vappuhommia :D :D ja jos toi keli ny iltaa kohden yhtään paranis nii sitte mennää hajottamaa vanha grilli tuolta pois, mut ny eka on mentävä valakian tekoon.

Hurjasti tsemppiä kaikille ens viikkoon ja ikuiselle laihduttajalle päivystäjän rooliin!!!!
 

Yhteistyössä