***Kevyempänä kesään*** KeSäkuU

Teinpä tällaisen aloituksen. Jatketaanko tässä ilman kummepia päivityksiä?

OMA NAPA on pömpöllään. :LOL: Vaaka näytti aamula 62,9kg ja sen "kunniaksi" käytiin ravintolassa ja napostelen karkkia. Oon ihan totaalisen saamaton nahjus, vaikka vaaka olikin killti. Alle 63kg eli HEI MUN TOKA TAVOITE ON TOTEUTUNUT! Oih ja voih nyt sen vasta hoksasin. Seuraavaksi siis alle kuudenkympin. Muokkasin tota tavoitepainoa. Mun tavotteeni on nyt päästä alle kuudenkympin edes sadalla grammalla ja sitten seuraavaksi tavoitteena on, että iltapainokin näyttää alle 60kg.

Painoindeksi 1.1.2010 oli 29,3 ja nyt 26,5.

ma-mi
Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 59,9kg - - -> iltapaino alle 60kg
Paino nyt: 62,9kg
Pudotettu yht: -6,5kg
Viikkopudotus: -500g (3.6.2010)
 
Kiitos ma-mi!
Jatketaan vaan ihan näin. =) Ei tule stressiä sit kellekään. :whistle:

Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76 kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 26,1 (81 kg)
paino nyt 80,5 kg 04.06.2010
pudotettu -9,1 kg
viikkopudotus PLUS 0,1 kg (04.06.2010)

Se ei nyt vaan haluu mennä sinne 80 kiloon! |O |O |O
 
Huomenia taasen!

Ah, olen löytänyt hölkkäämisen nautinnon, tosin puoli vahingossa, mutta kuitenkin. Se sauvakävely alkoi rasittamaan oikean käden kyynärtä ja rannetta (varmaan tärähdykset maahan aiheutti) mutta siis nyt hölkäten taittuu sama matka. Ihan olen ollut ihmeissäni, kun jaksan hölkätä sen 5-6km putkeen, tosin vauhti ei päätä huimaa, kun aikaa menee kuitenkin 45min, mutta se et jaksan onkin se ihme. Viimeksi varmaan 17 vuotta sitten olen ollut niin kunnossa et olen jaksanut hölkätä.

Mutta viikon tuloksiin ja ihan normi eväillä olen ollut. En ole edes kaloreita jaksanut laskea ja nyt seuraankin onko tämä ok liikunnan kera vai miten etenen.

  • Pituus: 160cm
    Aloituspaino: 84,9kg
    Tavoitepaino: 67kg
    Paino nyt: 70,2kg
    Pudotettu yhteensä: 14,8kg
    Viikkopudotus: -0,5kg


    • Ikuinen laihduttaja kyllä se siitä alkaa putoamaan, ole vain tiukkana! Jumeja tulee kaikille jossakin vaiheessa, se on masentavaa, mutta kyllä se paino alkaa taas laskemaan.
 
Täällä on sairasteltu ja syöty siten vähä mitä sattuu ja se näkyy myös painossa... No en ota siitä mitään stressiä ku ei se auta laihtumiseen kuitenkaa. Vaunulenkit pojan kaa jääny tosiaam vähemmälle ku eka oli pojalla monta päivää yli 39C kuumetta ja sitte tuli ite kipeeks :snotty: Eli ihanaa räkä tautia täällä podetaan... No kuhan paranee niin yrittää jatkaa siitää mihin jäi.

Pituus: 158 cm
Aloituspaino: 93 kg (22.5.2010)
Tavoitepaino: aluks ny ainaki 85 kg
Paino nyt: 92,2 kg
Pudotettu: 2,2 kg
Viikkopudotus: +1,4 kg
 
Metso
pituus: 164cm
aloituspaino: 90,9kg (01.03.2010)
tavoite paino: 65kg
paino nyt: 78,0kg
viikkopudotus: -0,6kg (04.06.2010)
pudotus yht: -12,9kg

Morjens pitkästä aikaa! :D
Kuten näkee, ei painonpudotus ole nyt ollut päällimmäisenä mielessä hetkeen... stressi on ollu ihan valtava (nyt jo helppaa) ja paino juminut samassa viikkotolkulla. Syömisistä olen pitänyt kiinni, mutta liikunta puutarhatöiden ja muuttopuuhan ohessa jäänyt melko vähälle. Jumin suurin syy on kyllä 100% varmuudella stressi. Kävin jo tuossa 77kg:n alla melkein 76:ssa mutta eilen oli rankka päivä ja saunakaljaakin meni, notta turvotusta löytyy :xmas:

Mutta siitä viis!!!! Keli on ollut niin hulppea etten anna parien masumakkaroiden nyt haitata naatiskelua! Yritän olla ressaamatta lomanvietosta, suunnitelmissa olis yhtäsuntoista ja tiedän ettei niistä toteudu puoliakaan. Mutta jos jään nököttämään paikoilleni niin morkkikset on ihan valtavat...

Hiiohoi kaikille ja kesäistä viikonloppua! :flower: Toivottavasti kelit suosii! (Täällä ei nyt ainakaan, pilvistä ja kylmä tuuli...)
 
Mä taas tyhmänä käyny kirjottelemas vanhaan ketjuun ja ihmetelly mihin kaikki on kadonnu.

No täs kuiteski punnitustulos mikä ei häävi ole :eek: ja mässäily jatkunu koko vkonlopun :ashamed: :ashamed:

outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 70,5 kg
Pudotettu yht: -5,4kg
Viikkopudotus: -0,3kg (4.6.2010)
 
Täällä ollaan edelleen touhussa mukana, vaikka minuuttiaikatauluni ei ole sallinutkaan miun täällä taas pitkään aikaan vierailla. :ashamed: Sama tahti jatkuu vielä ainakin tiistaille saakka, mutta josko sitä sitten taas ehtisi enempi kirjoitteleen kuulumisia. :wave:

Täällä jännätään taas huomista aamua! :| Tuli tuos syötyä eilen hiukan kakkua, mikä ei varmaan yhtään auta tuossa painonpudotuksessa. :/ :/
Huomenna se sit nähdää, paljonko on tullut plussaa. :ashamed:
Kaikesta huolimatin aion huomenna hiukan maistella "väkeviä". :D
 
Pelottaa huominen punnitus. Sen lisäks et on menkat turvottamassa niin oon vaan syöny ja löysäilly pari viikkoa. :( Motivaatio on ihan hukassa. Väsyttää kamalasti eikä millään huvittais liikkua mihinkään suuntaan. Mistähän sitä sais lisää puhtia tähän hommaan...?
 
Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76 kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 25,8
paino nyt 80 kg 11.06.2010
pudotettu -9,5 kg
viikkopudotus - 0,5 kg (11.06.2010)

Apuaaa! Siellä vilahti jo 79,8 kg mittarissa, muta 80 kiloon jäi! :whistle:
Voisinkohan sittenkin päästä ali tuon 80 kilon vielä joskus????
Tosin nyt vlopun aikana tulee ihan varppina takas, mut ens vkolla site liikutaan senkin edestä! :D :wave:
 
Pöö!

Aika hiljaseks menny ketju...

Itellä ollu melkosta löysäilyä. Tai ei muuten, mut paino on edelleen 62kg päälle...Tosin oon lähes päivittäin käyny 4km juoksulenkillä (eihä tuo mikään huima matka oo) ja tehny punttitreeniä. Senttejä oli kuitenkin lähteny ihan kivasti.

Mulla on menkat tullu viimeks huhtikuussa. Tympeetä! Jos ne nyt alka reistailee, ni kai on lääkäriin mentävä...Ku ny palautuis ajallaan.

Tänään tyttö menee hoitoon mummulaan (on pyydelly alati, ni onhan se vietävä)ja aateltiin miehen kans keksiä jotain kivaa. Jos vaik siiderinki jois pitkästä aikaa pöhöttyis (turvotusta siis).

Mukavaa viikonloppua kaikille ja yritetään nyt laittaa ketju taas aktiiviseks:)
 
No nyt kyllä annan itelleni luvan puntarivapaaseen perjantaihin.

Täälä kans samaa ilmiöö havaittavissa, löysäilyä ja syöpöttelyä :ashamed:
Pari yötä ja päivää menny elellessä usvassa :LOL:
Tenaviin iski joku mahotan räkätauti ja yskä, ja poju on sitte valvottanu yöt ja syykytelly päivät :heart: Nyt ekaa kertaa moneen päivään nukkunu päikkäreitä jopa 2,5h, huh!!!!Toivottavasti helpottas, kamalan kuulosta kun toinen meinaa tukehtua yöllä omaan räkään ja yskään. Tyttö jo onnex sen verran isompi et on helpompaa, toki rajusti yskii hänkin yöllä. Äsken otin itekki puolen tunnin unoset ja tuntuu olo paljon paremmalta ;)

Mutta tän tarinan perusteella osaatte varmaan aavistaa et suuhun on menny jos mitäki aina kun vaan on vapaa hetki ollu :p :p no pakko saada polttoainetta yökukkumisiin |O

Että yritän TAAS saada itteni ruotuun ja alkaa uudelleen pudottelemaan jo aiemmin pudotettuja kiloja :headwall: :headwall:

Mieles on pyöriny noi nutriletit....onkos teillä jollain kokemusta niistä???

Joo, hei...ei päästetä ketjua kuivumaan koska mä tarviin TEITÄ :hug: tässä urakassa!!!
 
Pituus:164
Lähtöpaino: 78,5 kg
Tavoitepaino:60 kg
Paino nyt: 68 kg
Pudotettu yhteensä: 10,5 kg
Viikkopudotus: +1 kg
Huoh! No jospa tästä suosta pääsis taas ylös. Huomenna ois tyttöjen ilta tiedossa mut sunnuntaina kiristän vyötä veljen synttäreitten jälkeen. Missäs kaikki on?
 
Metso
pituus: 164cm
aloituspaino: 90,9kg (01.03.2010)
tavoite paino: 65kg
paino nyt: 77,9kg
viikkopudotus: -0,1kg (12.6.2010)
pudotus yht: -13,0kg

Hehheh. :D Terveisiä Tampereelta Sauna Open Air-kekkereistä. Milläs sitä turvotusta sais poijjes kun koko ajan pitää juhlia kesääää...!!! Kyllä nyt näyttää heikolta kun aattelee että mietein juhannukseks pääseväni 75kg:n paremmalle puolelle... :xmas: Vielä on matkaa lempparifarkkuihin männävuosilta. Mutta jotain muutosta kropassa selvästi tapahtuu, kintut kiinteytynyt ja ennen piukat farkut tuntuu nyt jopa liian löysiltä eikä istu niinkuin haluisin. Mutta onneks niitä on erikokosia tusina kun jojoilun takia pitänyt investoida eri turpeusasteen vaatteisiin.

Ja kävin lenkillä, sentään. :D Kaiken hulinan lomassa... Hyvvee vknloppua ja ens viikon alkua kaikille! :heart:
 
Anlini, onneksi olkoon! :D :flower:

Vaaka näytteli tänään lupaavia numeroita aamusella ja toivon parasta perjantaille, vaikka se aika kuukaudesta onkin taas käsillä. Kuhan tulee edes vähän miinusta tai senttejä katoo, niin täällä ollaan hyvillä mielin. Ens sunnuntaina onkin sitten taas juhlimista eessä. Onse Suomen lyhkänen suvi sitten rankkaa aikaa... :xmas:

Tsemppivä kaikille kesäkissoille kutistumisessa!!!
 
Anlini onnea!!!! :heart:

Näinhän se meidän pino harvenee kun laihdutus muuttuu masun kasvattamiseksi.
Voih ihanaa!!!! :heart: :heart: tahtois ite kanssa mutta tuo isäntä ei oikeen meinaa olla samaa mieltä :/

Nyt en oo uskaltanu/kehdannu käydä vaaalla moneen päivään, eka syömiset ryöstäyty käsistä ja pisteidenlaskusta ei ollu tietookaan eikä juomapuolikaan ollu hääviä. No viikonloppuna sit repes kunnolla, mitä vaan teki mieli sitä uppos menemään.

Tänään sitte yritystä palailla laihikselle :headwall: :headwall: Löysin kaapista herbalifen jauheseoksen ja korvasin just yhden aterian pirtelöllä, ihan hyvää näin pitkästä aikaa ;) jos illalla yrittäs toisen aterian korvata sillä, toivottavasti jotain tapahtus...
Kyllä tää kesä on ihanaa aikaa mut laihiksen suhteen toivotonta, on jos jonkumoisia juhlia ja grilli päällä liian usein. Kaveri just kerto että oli laihtunu 7kg....siis tosta vaan, oli kyl juoksulenkkiä lisänny ja ruokailu muuttunu vähän ku siippa tekee keikkahommia. Juu ja mä oon täs puol vuotta hinkannu edestakas eikä kiloja lähe millään, pikkusenko oon kades :ashamed: :ashamed:

No käykäähän jotai itestänne merkkailemas, mä luurailen tänne vähän väliä!!! Ei päästetä pinoa kuivumaan kesän aikana. :wave: :wave:
 
Anlini Onnea :heart:

Mä tein itelle suuren päätöksen ja laitoin puntarin kaappiin. Aattelin kohdata tuon kapistuksen vasta pe aamuna. Plussalla ollaa edelleen ja entistä roimemmin. Huoh!!!!!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja koitetaan ehtiä kertoilee kuulumisia:)
 
:wave: täällä taas mukana ollaan, viime viikko oli ihan pyllystä.. menkat alkoi ja sellasta kivaa juu ja painoa tuli kai kolmisen kiloa + kun en päässyt kunnolla lenkille, pyörällä vain viuhdoin pitkin mettää vauhdilla. Juuh mutta tämä viikko alkoi taas kivasti kunnon aamu hölkällä lentokentän ympäri ja vauhtikin kiristyi sen verran, että aikaa meni 41min, että olin iloinen! Minä pullero jaksoin kuin jaksoinkin taas sen 6km hölkätä! Jep ja nyt illalla hölkkäsin toiseen kertaan, nyt maltillisemmalla vauhdilla pölöttäen kälyn kanssa koko matkan, mutta edellen hölkäten. Alkaa kunto olemaan aika hyvä, kun vielä nuo muhkurat katoais reisistä kokonaan.

Ilmoittelen viikon tuloksen sitten perjantaina, viime viikon tulos kun oli mikä oli :ashamed:
 
Onnea Anlini! :heart:

Täälläkin löysäillään! :headwall:
Mistäs tämä nyt oikein johtuu? Siitä, että kun melkein kymppi on rikki, niin luulee, että nyt voi vähän syyä. :ashamed: :ashamed: Muuten mennyt siis ihan hyvin, mutta eilen meni varmaan kaksi levyllistä suklaata ja tänään varmaan 5 jädee. :headwall: :headwall: :headwall: Nyt on palattava kyllä taas takaisin jonkinlaiseen itsekuriin! Huomenna parin tunnin reeni, jos se vähän helppais. Viikonloppuna olisi luvassa pojun synttärit ja ensi viikolla pieni piipahdus Viroon, joten lopun varmaan jo arvaattekin!

Ei anneta mimmit pinon kuihtua kesän aikana kasaan, koska viimostaan syksyllä sitä tarvitaan jälleen!! :wave:
 
Nyt kyllä jänskättää huominen....pisteitä oon laskenu ja salaattia mussuttanu nii että korvat kohta ku pupulla :whistle: juomapuoli kyllä meinaa tökkiä...
Lukemat on ollu parhaimmillaa 71,5 tienoilla :eek: :eek: jos ny ei jonkimoista pudotusta tuu nii sit saa kesä mennä normi meiningillä ja syksyllä sit uudestaan.... :x :ashamed:
 
No niin... niinhän siin si taas kävi!
Kiitos menkat ja namit! :headwall: :headwall:

Ikuinen laihduttaja

pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76 kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 25,8 (11.06.2010 80 kg)
paino nyt 81,2 kg 11.06.2010
pudotettu -8,3 kg
viikkopudotus +++++++1,2 kg (18.06.2010)

:ashamed: :ashamed:
 
Huomenia taasen!

Paino ei sitten ole ihan toivotussa, mutta tämä rouva on käynyt päivittäin hölkkäämässä sen 6km eli kroppa timmiytyy selvästi vaikka paino onkin järkky. Joo ruokavalio pitäis kai muuttaa niin et turkkilainen jogurtti jäis minimiin, mutta se on niin hyvää ja en saa siitä mitään laktoosi-intoleranssin oireitakaan.. mutta ne tulokset sitten kai pitää laittaa :ashamed:

  • pituus: 160cm
    aloituspaino: 84,9kg
    tavoitepaino: 65kg
    paino nyt: 71,4kg
    pudotettu: -13,5kg
    viikkopudotus: +1,2kg (muistaakseni)

    Siis mä olen vanha! Sain eilen koetulokset ja lausunnon selkärankani kuvauksista ja piru sentään! Minulla on kulumia nikamissa tai muistaakseni parissa, mutta kuitenkin, ei hiisi.. ensi to on sitten tykykyarviointi lääkärikäynti ja harkitaan kannattaako siirtyä pientenryhmään, työkaverit kyllä ovat valmiit ottamaan riskin kanssani, et kesken kauden voisin vaihtaa poiskin, mutta itselläni on aina ollut sellainen asenne, että lapsia ei laiteta tilanteeseen jossa aikuiset vaihtuu, jos sen voi välttää. En halua heille turhaa vaihtuvuutta, en myöskään halua sairaslomia.. että näin vanhan luut kuluu. Fysiterapiaan sain lähetteen, mutta koska sinne oikeesti pääsen on toinen asia se. Esimieheni lupasi heti laittaa omalleen viestiä, että kalusteet meidän pk:ssa on nyt pakko saada uusittua, meillä kun on vielä sekaisin korkeita ja matalia pöytiä. Että tälläistä kivaa arkeeni kuuluu tämän kutistus projektin lisäksi :|

    Ai juu, ensi viikolla olen sitten kesäloman vietossa B) eli mitenkä tehdään heinäkuun kanssa, tullaanko ilmoittelemaan kuka mitenkin koneelle pääsee, koska itselläni ei ole möksällä konetta käytössä, tosin heinäkuun ekan perjantain pitäisi olla taas kotona ja koneen äärelle mahdollista päästä, mutta sen jälkeen luultavammin pääsen säännöllisesti vasta taas elokuulla.

    Eli kaikille oikein hyvää alkanutta kesää ja toivon loistavia pudotuksia kesän herkuista huolimatta!! Itse palailen säännöllisiin ilmoittautumisiin sitten loman jälkeen, toki tulen ilmoittamaan aina kun vain koneelle ja vaa'alle pääsen, jos on jotain raportoitavaa..
 
outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 69,3 kg
Pudotettu yht: -6,6kg
Viikkopudotus: -1,2kg (18.6.2010)

Tässäpä ny olis toi kahen viikon aikaansaannos...tai siis viime viikon punnituksenhan jätin väliin ku olin semmonen mättösyöjä ja sillon ku yhen kerran joskus tiistain tuntumas uskalsin käydä puntaris huiteli lukemat 71,5 paremmalla puolella, joten annoin itelleni luvan jättää virallinen 11.6 oleva punnitus väliin.No nii siinä se ny olis...toisen kerran alle seittemänkybän ja nyt ihan oikeesti täälä yritetään pysyä :kieh: :kieh:

Mä pyörin suurimman osan kesästä kotosalla ja jos mökillä piipahdan ne on tommosia yhen yön keikkoja että yritän käydä lukemat ilmottelemas joka viikko ;) nyt on semmonen olotila että tänään ei luvata itelle mitään lepsuiluja vielä, katotaan sit huomenna.

väinötär :hug: vointeja sulle!!! Vaikka ihan kokonaan pareneminen ei mahollista ookkaa toivottavasti fysioterapiasta ja työpaikan kalustemuutoksilla saadaan sulle helpotusta!!!

ikuinen laihduttaja täälä kans odotellaan sosepäiviä sotkemaan hyvin alkanu lasku, mutta tsemppiä sulle...kyllä ne pian taas hetkeksi loppuu :D

Mutta nyt vesiklasilliselle!!! :wave:
 

Yhteistyössä