***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

Mae
Tässä olis tämä meidän pino. Kaikki halukkaat, tietoja tänne.
Eli näin esim.:

nimi:
Pituus: ei ole pakollinen mun mielestä
Aloituspaino:
Tavoitepaino:
Paino nyt:
Pudotettu:
Viikkopudotus:

**************************************************

alic
Pituus: 169 cm
Aloituspaino: 75 kg
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 72 kg
Pudotettu: 3 kg
Viikkopudotus: - 1kg

**************************************************

anuaanua
Pituus: 158cm
Aloituspaino:73.9kg
Tavoitepaino: normaalipainoinen/ tuntuu hyvältä.. Välitavoite 70kg
Paino nyt:71.1kg
Viikkopudotus:2.8kg muutaman viikon aikana.. (punnitus perjantaisin)

**************************************************

Bridezilla
Pituus 158 cm
Aloituspaino 69,9kg
Tavoitepaino 58 kg
Paino nyt 68.1
Pudotettu: -1.8 kg
Vikkopudotus: -1,4 kg

**************************************************

Elmi
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 73,2 kg
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 72.3 kg
Pudotettu: -900 g
Viikkopudotus: -900g (punnitus maanantaisin aamulla)(8.3.2010)

**************************************************

etanainen
Pituus 169 cm
Aloituspaino: 91,4
Tavoitepaino: 65-70kg
Paino nyt: 84,6
Pudotettu: 6,8 kg
Viikkopudotus: 1,9 kg

**************************************************

icefairy
Pituus: 162
Aloituspaino:70kg
Tavoitepaino: 58kg
Paino nyt: 66kg
Pudotettu: 4kg
Viikkopudotus: 1kg (19.03.10)

**************************************************

Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 27,1 (19.03.2010 laskettu 84 kilolla)
paino nyt 84,5 kg 02.04.2010
(oli jo 83,6 kg 05.02.2010)
pudotettu -5,0 kg
viikkopudotus PLUS 100 g (02.04.2010)

**************************************************

KS09
Pituus: 16cm
Aloituspaino: 72,5 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 68,3kg
Pudotettu yht: -4,2kg
Viikkopudotus: -500g

***************************************************

laurpap
pituus: 169cm
aloituspaino: 80,4kg
tavoitepaino: 68kg
paino nyt: 76,2kg
viikkopudotus: -1,4kg (2.4.2010)
pudotettu yhteensä: -4,2kg

***************************************************

Louvre
Pituus: 156 cm
Aloituspaino: 56 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 53,9 kg
Pudotettu: -2,1 kg
Viikkopudotus: -0,3 kg

***************************************************

Lunga
Pituus: 160cm
Aloituspaino:68,8kg (tänä aamuna)
Tavoitepaino: 59,9kg(50-luvulle askeleeni käy)
Paino nyt:63,2kg
Pudotettu:-5,6kg
Viikkopudotus: -0,2kg (2.4.2010)

***************************************************

Mae
Pituus 174 cm
Aloituspaino 83,9kg (4.1.2010)
Tavoitepaino 68 (mahd. jopa alle sen, ehkä 65kg)
Paino nyt 71,9kg
Pudotettu -12kg (arvio,aloitus ja nyt punnittu eri vaa'alla, eri vrk:n aikaan)
Viikkopudotus -1,3kg (12.3.2010)

***************************************************

ma-mi
Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 63 ---> 59
Paino nyt: 63,9kg
Pudotettu yht: -5,5kg
Viikkopudotus: -400g (1.4.2010)

***************************************************

Metso
pituus: 164cm
aloituspaino: 90,9kg
tavoite paino: 65kg (välietappi kesäksi 80kg)
paino nyt: 81.4kg
viikkopudotus: -1.1kg (02.04.2010 kahden viikon tiputus)
pudotus yht: 9.5kg

***************************************************

Mianna79
Pituus: 152cm
Aloituspaino: 74,8kg
Tavoitepaino: 58kg
paino nyt: 71,1kg
pudotettu yhteensä: -3,7kg
viikkopudotus: -1,9kg

***************************************************

miia009
pituus 159
paino 98
tavoitepaino 65
paino nyt 95.4kg
pudotettu:2.6kg
viikkopudotus:-650g

***************************************************

Miia82
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 94.4kg
Tavoitepaino: 54kg
Paino nyt: 91.9kg
viikkopudotus: -600g (20.3.2010 )
Pudotettu: -2,5kg

***************************************************

minni-iines
pituus: 157cm
aloituspaino:70kg
tavoite paino: 60kg (kesään mennessä -10kg)
paino nyt 66.8kg (19.3.2010)
pudotettu yht 3.2kg
viikkopudotus-700g

***************************************************

MinttuPinja
Pituus: 170
Aloituspaino: 89
Tavoitepaino: normipaino
Paino nyt: 81,4
Pudotettu: 7,6
Viikkopudotus: (kaksviikkoa) -400g

***************************************************

nipsu
Pituus: 170
Aloituspaino:99
Tavoitepaino:85 ja siitä sitten 75 jos hyvin käy :D
Paino nyt: 97,4
Pudotettu yht: 1,4kg
Viikkopudotus: +/- 0 (2.4.2010)

***************************************************

Nöpö
Pituus: 158cm
Paino: 86,8kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 82,0kg
Pudotettu yht: -4,8kg
Viikkopudotus: -700g (2.4.2010)

***************************************************

Onnikki
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 78,5 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 71,8
Pudotettu yhteensä: 6,7 kg
Viikkopudotus: +600 g (2.4.2010)

***************************************************

outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin, ja siitä edeten 5kg välietapein EHKÄ 58kg asti
Paino nyt: 71,0 kg
Pudotettu yht: -4,9kg
Viikkopudotus: -0,2kg (2.4.2010)

***************************************************

raskauskilot
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 75.1kg
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 75,1 kg
(punnitus keskiviikkona)

***************************************************

reettara
pituus: 178cm
aloituspaino: 114,1
tavoitepaino: 85kg olisi unelma, mutta jos tuo 95kg ensin
paino nyt: 107,9
pudotettu yhteensä: 6,2kg

***************************************************

takemyhand
Pituus: 162cm
Aloituspaino: 77,0kg
Tavoitepaino: ensimmäinen tavoite olisi 70,0kg
Paino nyt: 75,2kg
Viikkopudotus: -1,2kg
Pudotettu yht: -1,8kg (punnitus perjantaina)

***************************************************

victoria89
Pituus 168cm
Lähtöpaino 74kg
Tavoitepaino 65kg nyt ensin
paino nyt 71.2kg
BMI nyt 25,2
viikkopudotus -1,9kg (12/3-10)
kokonaispudotus -2,8kg (punnitus perjantaina)

***************************************************

väinötär
Pituus:160cm
Aloituspaino:84kg
Tavoitepaino:69kg
Paino nyt: 73kg
Pudotettu yht: -11,9kg
Viikkopudotus: -1kg (26.3.2010)

***************************************************





Taustalla:

justiina83
pituus: 154
aloituspaino: 68
Tavoitepaino: 56
Paino nyt: 64
Pudotettu yht: -4
Viikkopudotus: -1,5

***************************************************

Linkit vanhoihin ketjuihin

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1638801 HELMIKUU
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1612167 TAMMIKUU
 
:wave:

Eli tällasilla tiedoilla:

KS09
Pituus: 16cm
Aloituspaino: 72,5 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 69,2 kg
Pudotettu yht: -3,3 kg (punnitus torstaina)
Viikkopudotus: -400g

Tilanne se, että vuoden alusta olen liahdutellut terveellisellä ruokavaliolla ja lisäämällä liikuntaa, mutta vauhti näyttää hitaalta... Josko se sitten tulisi yhtä hitaasti takaisinkin :D Ja tuo viime viikon 400g oli kyllä ensimmäistä viikkoa (nesteiden kadotusta) lukuunottamatta ennätys! Punnituspäivä torstai sen vuoksi, että viikonloput pidän yleensä taukoa hommasta, ja torstai illat tuppaa olemaan aina niin kiireistä, että syön vähän mitä suuhunu sillä hetkellä saan, joka taas kerää perjantaiksi turvotusta kehoon...
 
Heippa!

Ja Tervetuloa uusille:). Tää pinohan vaikuttais ihan eläväiseltä. Hienoa!

Outokumpu Mulla on ne 2006 vuoden pisteet, mut olisko ollu 0,5p 15kpl viinirypäleitä? Voipi olla muuttunu tässä neljässä vuodessa.

Tänä aamuna puntari vaikutti ihan kivalta;). Yhteistyö siis jatkuu toistaiseks. En oo tainnu uskaltaa tälle viikolle ees laittaa minitavotetta tuon viime viikkoisen jumituksen takia. Mut jos nyt pudotus jatkuis ni hyvä. Mulle itelle on tympeet kiloluvut on 64-65-alkuiset(toki kaikki siitä yläspäin, mut matkanvarrelta nämä) . Jotenki tuntuu niin junnaamiselta. Mut sitte ku on 63-alkuinen luku ni sit taas luistaa. Harmi vaan ettei kovin helpolla noita voi hypätä yli, mut jos ees muutamalla viikolla selviäis.

Tulipa muutes mieleen, ett 65kg alitus on jo viime pe-painon mukaan 800g päässä. Sit se seuraava tavote 63kg. Sitä kohden sit. Ja sit maaginen 60kg alitus. Tiedän vaan, ett tuskailen tuon 63kg kans pitkään, mut pitää yrittää olla sinnikäs eikä luovuttaa vaikka paino jumittais.

Palaillaan taas ja käykäähän muutki kertomassa viikon välikuulumisia:)
 
Tervetuloa kaikki uudet!!!! Hyvä, hyvä saadaan lisää eloa tähän ketjuun....

Käväsin tänään välipunnituksella ku nii ketutti toi perjantain tulos :headwall: :headwall: eikä kyllä olo yhtään parantunut :headwall: :headwall: plussaa näytti lisää p...le.... :eek:

Eilenki yritin lipittää vettä menemää ja illalla tein lautasellisen naposteltavaa kukkakaalista, kurkusta, paprikasta , porkkanasta ja tomaatista kun aloin vahtaamaa tv:tä. ja pitkin yötä sai sit ravata vessas :headwall: :headwall: ei ymmärrä ei.....

No täytyy yrittää vaan jaksaa laskee pisteitä vaikka tekis mieli luovuttaa :'(
Otan kyllä viä toisen välipunnituksen joko huomenna tai ylihuomenna, jos edes pääsis nolla tulokseen perjantaina nii hyvä olis :LOL: :LOL:
 
Hei!
Minulla olisi myös tarkoituksena pudottaa painoa ja kohottaa kuntoa kesään mennessä. Synnytyksestä on nyt noin puoli vuotta ja aloitin "raskaamman" liikunnan harrastamisen helmikuun alusta vuoden tauon jälkeen. Kyllä huomasi, että kunto oli päässyt hieman rapistumaan vuoden aikana..Mutta toivottavati vauvajumppa, sähly ja kuntosali tuovat parempia tuloksia.
Heikkona kohtana minulla on herkkujen napostelu päivän aikana. Kun on kotona päivät tytön kanssa niin on mukava leipoa kaikenlaista ja sitten helposti sortuu jatkuvaan naposteluun :( Kilot ehkä siis lähtisivät laskuun liikunnan avulla, mutta herkkujen syöntiä on kyllä alettava välttämään tosissaan, jos meinaa saada painoa alas!

Tässäpä minun tämän hetkiset mitat:

Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 73,2 kg
Tavoitepaino: 65 kg
Punnitus: Maanantaisin

Minulle jäi synnytyksestä n. 3 kg ylimääräistä, jotka eivät meinaa lähteä millään pois.:( No toivon, että ensin pääsisin tuohon 70 kg =) se jo loisi toivoa..
Tsemppiä kaikille laihduttajille!!
 
Heippa taasen,
juu +500g pärähti minulle eilen aamulla, tänään oli sitten -400g eli -100g vähemmän kuin mitä on viimeaikoina ollut päivän pudotus :ashamed: katson taas huomenna..

Olen nyt aloittanut työmatkojen kävelyn ja se on sitten reilu 6h liikuntaa viikossa. Lisäksi kävin tänään reilun 35min kävelyllä ja huomenna ja to aion mennä vesijuoksemaan, et luulis jotain kuluvankin.
Perjantaina lähden laivalle, että ensi viikon pudotus voi olla aika onneton..

Kivaa, kun paljon porukkaa ja aktiivista =) et Hei kaikille uusille pudottajille. On aika hyvä tämä paikka, saa purkaa näitä tuntojaan..

Oletteko muuten mittaileet mittanauhalla et miten on kroppa kutistunut? Minä olen ja aika paljon on jo vyötäröltä ja lantiolta lähtenyt, toiveissa olis tuon rintavarustuksen kutistuminen, mutta sitä odotellessa nautin muiden paikkojen pinenemisestä. Nyt alkaa farkut olemaan vähän liian löysät, saavat pian siirtyä työhousuiksi vyöllä varustettuna vain. Millään en ihan vielä haluais alkaa vaatehankinnoille, ajattelin et vasta sitten kun oikeesti voi alkaa ostamaan keväisiä, niin sitten suunnistan shoppailemaan sopivampaa ylle ja allekin.
 
Heippa!

Pitkä viikonloppu herkkuineen vietetty. Aamulla kotivaaka näytti kiitollisena vain +200g. Tälle viikolle en pudotusta (valitettavasti) taida saada, mutta ensi viikolla sitten tämänkin viikon edestä. Toivossa on hyvä elää =) On ollut ilo huomata, että on MUKAVA palata pisteille. Olo on paljon parempi. Hirveä lentsu iski ja tyttö kaipais touhukaveria, mutta oon ihan naatti.
 
heipä hei taas :) viikonloppu jalku viikko vaikutti heikolta kun meillä on molemmat lapset kipeänä niin yöunet on jääny todella vähäisiksi, mutta sitkeesti eteenpäin vaan ja tän aamuinen välipunnitus lupaili miinuksia mutta katsotaan nyt sitten että mitä se perjantain punitus tuo tullessaan. Liikunta on jääny hieman vähemmälle näiden sairastavien kanssa mutta olen kyllä katsellut mitä suustani alas laitan :D joten jännityksellä odotan että joskos tämä viikko olis parempi kuin viime viikon nollat..
tsemppiä kaikille !
 
Heissan kaikille! :flower:

Aloitin tänään päivän rustailemalla menuuta viikoksi eteenpäin mutta jotenkin tuntuu ettei mielikuvitus riitä. Ja himo juustoihin on ihan kamala. Mutta! Kävin vaa'alla ja tuo arvioni meni ihan männikköön :D Maanantaina oli tippunut 5pv:ssä 5kg. Nesteitä, veikkaanpa. Fiilis silti ihan karmaisevan hyvä. Jaksaa nousta aamulla pirteämpänä ja energiaa riittää.

Jatkan salapoliisityötä ja heittäydyn tutkiskelemaan Antti Heikkilän kirjoja ja tuota teosta Kivikautisista sapuskoista jos saisin ideoita viikonlopun ruualle. Suunnitelmana olisi jokin vähän erikoisempi karppiherkku :p

Tsemppejä loppuviikoksi!
 
Tervetuloa kaikille uusille! :wave:
Ja Metsolle iso käsi isosta tiputuksesta! :wave:

Täällä ollaan siis hengissä vielä, vaikka en ole täällä nyt pyörähtänytkään muutamaan päivään. Hengessä ollaan vielä mukana!!!
Jotenkin hirmu vaikeeta starttaus taas tuollaisen herkkuviikon jälkeen, kun tuli vedettyä kaikenlaista skeidaa! :ashamed: Mut ei auta! Eilinen ja tää päivä mennyt jo suht ok, mutta plussaa taitaa perjantaina silti tulla. :|

Joku kyseli mittanauhan käytöstä. Mä en tällä kertaa ole lainkaan mittaillut itseäni. Harmittaa, kun moni sanoo jo nyt, että olen laihtunut kamalasti, vaikka vaaka ei vielä huimia miinuslukuja näytäkään.

Huomenna on kahden viikon tauon jälkeen taas Zumba!
Tänne on nyt saatu lisää tunteja, joten voisi olla mahkut päästä sinne jopa kaksi kertaa viikossa! =) Mutta nyt haukotellen kotiaskareiden kimppuun! :wave:
 
Mae
Niin ja hei, muistakaas ensi viikosta lähtien kaikkien (ketkä haluaa) punnitus perjantaina ja viikkopudotuspainon perään PÄIVÄMÄÄRÄ, jotta mä saan sitten laskettua aina sunnuntaisin sen viikon pudotuksen (kaikkien pudotettu paino yhteensä ).

Ja jos jollain oli muu punnituspäivä, niin otan kyllä laskuihin mukaan, jos vaan näkyy päivämäärä

Kiitos!

niin ja samalla näen, ketkä ei käy ilmoittelemassa painojaan ja karsin listaa



:attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Laitan uudestaan muistutukseksi vanhoille ja tiedoksi uusille!


Ja muistuksena vielä, kun ilmoittelette viikkotulosta, niin AINAKIN nämä tiedot näin....

Paino nyt:
Pudotettu:
Viikkopudotus: (tähän painon perään se pvm, jos haluaa koko porukan painonpudotuslaskun mukaan)
 
Mae
No niin, nyt on uudet laitettu listoille.... Tervetuloa :flower:


metso Jes, hienoa!!! :flower:

väinötär Mä oon mittaillut mittanauhalla, koska usein silloin kun paino junnaa, niin vyötäröltä lähtee senttejä. 1cm vastaa kuitenkin 1 painokilon pudotusta. Mulla on nyt vajaassa 2kk lähtenyt joku 15cm. :D (en ole aivan varma, kun alkuun olen mittaillut väärästä kohdasta.... Tyhmä minä )

Mulla on aika paljon nyt ruuat lipsunu, ei kuitenkaan kalorimäärät pahasti. Sunnuntaina oltiin mun parhaan ystävän luona yötä, kun he ovat muuttamassa lähiaikoina ulkomaille. Sinne leivoin sitten rahkahyytelökakkua ja suolaistapiirakkaa. Niitä söin sitten hyvällä omalla tunnolla. Paino ei sen jälkeen ole noussut kylläkään. :D
No nyt sitten viikonloppuna on pienemmän pojan 1v. synttärit, kaksipäiväiset tietenkin :kieh:

Sen jälkeen on viikko normaalieloa ja lähdetään viikoksi reissuun. Sieltä kun palataan, niin viikon päästä on mun omat synttärit ja ajattelin lähteä (ehkä ) vähän viihteelle.
Voipi olla, että kuukauden lopussa ei vaaka palkitse .

Toki mulla on tietysti enää sellainen 3,8kg siihen xtravaganzatavoitteeseen ja 5,8kg kaksplustavoitteeseen. Vyötäröstä muutama sentti enää pois, niin ollaan normimitoissa. :)
Niin ja tuo 3,8kg pitäisi vappuun mennessä saada pois. Nyt vaan itseä niskasta kiinni! :/
 
Saas nähä mitä huominen tuo tullessaa. Paino on pysytelly koko viikon alle 66kg, mut se lopullinen tulos nyt ei varmaan oo montaa sataa grammaa. No josko ees miinusta:)

Palataan huomenna paremmalla ajalla kertomaan painon ja kommentoimaan:)
 
Jessus sentään, olo on ihan erilainen kuin eilen. Veikkaan että alkaa karppaus puremaan takaisin. Ei tee mieli syödä mitään ja tulee paha olo kun ajatteleekin safkaamista. Ja himmee himo vaaleeseen leipään ja nuudeleihin (ihan vahingossa hyppäs vastaan kaapissa ). Naama vihriäisenä natustin aamupalaksi munakasta, lounaaks naudanlihapiffin ja sekasalaattia. Burb. Pitäs vissiin juoda lisää vettä ja ottaa rauhassa. Edellisellä kerralla kun karppasin niin ei ollut näin paha olo alussa. Lisäks alkanu tiputtelemaan vuotoakin vaikkei pitäs näillä pilsuilla.

Saakohan tässä ees lähdettyä luennolle kun vaihdan väriä naamataulussa 5min välein. :x

Lykkyä pyttyyn kaikille huomisille punnitsijoille, minä mukaanlukien koitan saaha rykästyä vaa'alle...vaikka vähän peljästyttääkin.
 
Otin ja tilasin viikonloppuna tuleviin juhliin paitoja ja yhet housut. Tänään tulu housut, Onlyn ihanat mustat bökät. Tuumakoko on 32 ja aavistuksen kittanat ovat, mut tässä muutaman viikon aikana jos itsekuri suo, ne menee paremmin jalkaan. Tai sit venyttelen niitä päivittäin, ett materiaali venyy ;)

Paidatki tulee tänään. Toivottavasti olis hyviä.

Huomenna sit selviää, onko tää viikko ollu miinusvoittoinen vai pitääkö runklata viel tätä laihdutusta jotenkin.

Jees, huomenna sit totuuden hetki:)
 
Kerrohan Lunga, mistä olet tilannut Onlyn housut? Itse pidän Onlyn vaatteista, mutta inhoan kaupoissa juoksemista! =/

Täällä palattiin juuri Zumbasta ja odotellaan taas pelon sekaisin tuntein huomista punnitusta. Sitä plussaa sieltä taitaa nyt van tulla, mutta toivottavasti ei paljoa! :ashamed: :ashamed:
 
Ikuinen laihduttaja Nelly.com oli osoite mistä ostin. En mäkää kaupoissa tykkää hikipäässä sovitella ja valkata. Mielummin netistä ja nään sit sen vaivan, ett palauttelen jos ei oo sopivia.

Oon ihan innoissani nuista vaatteista ja peilikuvaki miellyttää. Ihanaa:)

Mutta sitten tilanteen toinen puoli: painovoima vetää mua vähä liian suurella voimalla alaspäin ja vielä ku maan ja mun välissä on puntari, on luvut tähtitieellisiä. Että JEE:(. Pitäis pudota paino aamuun pari kiloo, ett tulis miinusta, joten tuskinpa.
Jos menis pyöräilee vakion 20km ja aattelis, ett ainaki lihakset kiinetytyy;)
 
Hei vaan!

Täällä mennyt tämä viikko ihan reisille!!! :kieh: :ashamed: plussa kerhoon taitaa joutua huomenna tämä akka.. ja pahasti.. :ashamed:
Noh, huomenna aloitan syömään pisteillä.. se on näköjään ainut tapa millä pysyn ruodussa :ashamed:

tervetuloa uusille!! :wave:

No joo, palaillaan huomenna.. tulen häpeillen kertomaan painonnousuni
:ashamed: noh, ehkä näitä repsahduksia kaikille joskus sattuu.. ottaa vaan päähän kun hyvin sujuneiden viikkojen jälkeen vetää ihan läskiks koko touhun.. Viikonlopun herkuttelu jäi päälle.. ylläripylläri :kieh:
 
Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76kg
BMI ennen 28,7
paino nyt 85,2 kg 05.03.2010
(oli jo 83,6 kg 05.02.2010)
pudotettu -4,3 kg
viikkopudotus +1,6 kg

Takkiin tuli, mutta oma syy. :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Hyvääpi huomenia, piti heti näin tosi aikaisin aamusta tulla tekemään nämä päivitykset :)

nipsu
Pituus: 170
Aloituspaino:99
Tavoitepaino:85 ja siitä sitten 75 jos hyvin käy :D
Paino nyt: 97,6
Pudotettu yht: 1,4 kg
Viikkopudotus: 900 (5.3.2010)

Jees! tulihan sieltä lopulta hieman sitä miinusta korvaamaan sitä viime viikkoista! olen todella tyytyväinen tulokseen! saapi nyt nähdä miten viikonloppuna käy kun olisi synttärijuhlat edessä ja paljon kiusauksia :p ehkä yritän välttää ainakin suurimman osan..
Paljon miinuksia kaikille :)
 
Voi juma, onko tänään perjantai?! Olin ihan torstaissa. En käynyt aamulla vaa'assa ja ilmoitan samat lukemat kuin viikko sitten VAIKKA tiedän, että plussaa olis tullut. Tänään alkoi tiukka pisteily ja miehen lihapiirakat yms. siirtyivät toiselle hyllylle jääkaapissa. Mulle varatut tuotteet on sitten toisella hyllyllä ja hän ei niihin koske.

Pahasti näyttääs iltä, että kahden viikon päästä olevassa tyttöjen viikonlopussa en ole samassa painolukemassa kuin minkä itselleni asetin (63,8kg). Siihen olis vielä 1,5kg ja lisäksi tämän viikon todennäköinen plussa, mistä mulla ei ONNEKSI ole todisteita. Jospa vasta maanantaina kävis uudestaan vaa'assa niin saattais olla ihan inhimilliset lukemat. Herkuton viikonloppu tulossa ja mieskin töissä. PLÄÄH!

Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 63 ---> 59
Paino nyt: 65,3kg
Pudotettu yht: -4,1kg
Viikkopudotus: +/-0 (5.3.2010)
 

Yhteistyössä