Kevyet 3-pyöräiset rattaat?

Mitkä noista 3-pyöräisistä rattaista ovat kaikkein kevyimmät ja paljon painavat? Mitä maksavat? Rattaiden pyörien pitäisi kuitenkin olla sen verran isot, että niitä on helppo työntää kaupungissa, jossa ei ole joka paikassa sileä asfaltti. Mitä kokemuksia muuten on 3-pyöräisistä rattaista? Tulisivat noin 1-vuotiaalle.
 
hartan skater x!!! ihan parhaat!

ei kannata ostaa kaikista kevyimpiä, kaatuvat helposti, ovat kiikkeriä. Hartaneissa hyvät, isot (paksut) renkaat ja ovat lisäksi ilmakeno renkaat, eli ei puhkea, eivätkä jätä jälkiä lattiaan, niinkuin tavalliset ilmakumipyörät! Suosittelen todella
 
Onko muita kokemuksia? Itse asiassa meillä on jo kahdet vaunut, mutta tarvitsisin mahdollisimman kevyet rattaat siksi, koska joudun kuljettamaan rattaita kerrostalon portaita joka päivä. Vaunuja ei voi mihinkään jättää, joten ne on kuljetettava ylös asuntoon aina...Asumme siis toistaiseksi ulkomailla..Ihan pienipyöräisiä matkarattaita en haluaisi, koska niitä on sitten ulkona vaikea työntää..Löydänköhän mitään sopivia?
 
itse suosittelen myös Hartanin rattaita, aivan huiput ovat. tukevat ja kevyet työntää, eivät varmasti keikkaa kuten monissa 3pyöräisissä on vikana.
Uskoisin myös teutonian 3pyöräisten olevan hyviä, niiden ja hartaneiden välillä pähkäiltiin ostovaiheessa. Itse en mitään halvimpia 3pyöräisiä ostaisi, koska turvallisuus kuitenkin kaiken a ja o. Rattaat ei saa keikata missään tilanteessa, ei epätasaisessa maastossa, ei bussissa mutkissa.
 

Yhteistyössä