kierukan poisto

  • Viestiketjun aloittaja somebody
  • Ensimmäinen viesti
somebody
ajattelin vain kysyä että te joilta on poistettu hormoni kierukka että sattuiko se?? olen poistamassa omaani ja minua pelottaa että se sattuu yhtä paljon kuin laittaminen mikä oli todella kamala kokemus..voiko poiston jälkeen heti tulla raskaaksi??
 
Pauppiliini harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 20:43 Pähkinäpensas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 17:38 Santra kirjoitti:
Poistaminen sattui huomattavasti vähemmän kuin laittaminen, itseasiassa se oli poissa ennen kuin edes huomasin B)
Minulla myös näin.
Just näin, ei tuntunu missään!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 16:48 somebody kirjoitti:
ajattelin vain kysyä että te joilta on poistettu hormoni kierukka että sattuiko se?? olen poistamassa omaani ja minua pelottaa että se sattuu yhtä paljon kuin laittaminen mikä oli todella kamala kokemus..voiko poiston jälkeen heti tulla raskaaksi??
Miks olet poistamassa?Vauvan teko? Itellä edessä varmaan lähiviikkoina..
 
olen tämän kirjoittanut tuonne vauvakuume osastolle parisen viikkoa sitten :

Tänään sitten saatiin vihdoinkin mirena multa pois.. kolmas henkilö joka mua ronkki niin sai sen veks.. ja kyllä teki kipeetä!! oli asettaja nipsassu langat niin lyhyiks että th ei ees löytäny niitä ja lääkäri kyllä löysi muttei saanu niistä kiinni.. ja gyne sit vihdoin kutsuttiin paikalle instrumentteineen ja vartin ronkittuaan sai mirenan pois musta..

viikko tuon jälkeen aloin ihmetteleen kun sattuu vaan vatsaan ( kohtuun ) koko ajan, ei pystyny kunnolla istuun eikä käveleen.. soitin sit ajan lääkärille ja diagnoosi oli : kohdunsuu riekaleina ja alkava kohtutulehdus :( sain sitten 2 eri antibioottia 10 päivän kuurit, eli 6 tbl päivässä oon nyt napsinu.. ja onneks on tehonnu.. mutta mulla siis tää poisto oli yhtä helvettiä..

eka hormonikierukka lähti ihan ongelmitta, en ees huomannu kun se otettiin pois.. mutta näinkin voi käydä :/ :( vauvasuunnitelmat nyt siirty sit hiukan, mutta onhan tässä aikaa... :whistle:
 
Mä menen kans poistattamaan h-kierukan ensi viikolla. Lähinnä siksi kun kohta tulis se 5 vuotta täyteen. Olen ajatellut jatkaa sitten pillereillä. Alkoiko teillä muilla vuoto heti kierukan poistamisen jälkeen, elikkä pitääköhän ne pillerit aloittaa sitten samantien? (Aion kyllä lääkäriltäkin tätä kysyä, mutta kysynpä täältäkin...)
 

Yhteistyössä